Koninklijke HFCquote:Op donderdag 11 november 2004 17:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, in 't geheel niet, ik geef alleen mijn visie even op deze prachtclub die het als enige club van Nederland waagde om een aanvraag bij onze majesteit te doen om de titel koninklijke te mogen dragen
Zoek en gij zult vindenquote:Op donderdag 11 november 2004 17:50 schreef cultheld het volgende:
Trouwens, wel jammer dat golfer dat plaatje weghaalt, mag ik een voetbalhumor topic starten?
Kameelquote:Op donderdag 11 november 2004 17:53 schreef DutchGooner het volgende:
lama
12 miljoen? Ik had eigenlijk wel op meer gehoopt, maar dat moet kunnen als er zoveel clubs achter hem aanzitten. En anders die 12 mln maar pakken voordat ie gratis de deur uitloopt.quote:'Maxwell kost minstens twaalf miljoen euro'
Gepost door R. Deelstra 11-11-2004 21:01:50 Calciomercato
Mochten de belangstellende clubs, AC Milan, Juventus, Internazionale en AS Roma, Maxwell van Ajax willen overnemen, moeten zij daarvoor minstens twaalf miljoen euro betalen. De Nederlandse zaakwaarnamer Mino Raiola verklaart dit vanavond tegen Calciomercato.
De genoemde clubs zouden zeer grote belangstelling hebben in de linkspoot die verkozen is tot beste speler van de Eredivisie. Maxwell heeft een contract tot medio 2006, maar enkele Italiaanse clubs zouden hem al in de winterstop willen overnemen. Echter lijkt dat niet zo gemakkelijk te gaan.
Maxwell zelf heeft eerder aangegeven niet snel te willen vertrekken. Hij had het tot de zomer naar zijn zin, maar of dat nog zo is moet blijken. Gezien het feit dat de prestaties van het elftal van Ronald Koeman dit seizoen ondermaats zijn.
voetbalzone.nl
en terechtquote:Op vrijdag 12 november 2004 00:38 schreef Nyluzzz het volgende:
Topic is wel heel diep weggegzakt, zelfs ver onder het Den Bosch topic.
[..]
Italiaan (hele foute gast overigens)quote:Op vrijdag 12 november 2004 01:12 schreef twi het volgende:
Mino Raiola Nederlands?
Subjectief? Ik post vaak op voetbalzone en kan je vertellen dat het gros van de VZ mods en redactie voor Ajax is., dan kraken ze Ajax dus echt niet zo maar af.quote:Op vrijdag 12 november 2004 00:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een subjectief eind ook weer van het voetbalzone bericht maargoed, 12 miljoen incassseren voor Maxwell is niet verkeerd.
Ik dacht al...quote:Op vrijdag 12 november 2004 01:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Italiaan (hele foute gast overigens)
en in hoeveel termijnen is die 12 miljoenquote:Op vrijdag 12 november 2004 00:38 schreef Nyluzzz het volgende:
Topic is wel heel diep weggegzakt, zelfs ver onder het Den Bosch topic.
[..]
12 miljoen? Ik had eigenlijk wel op meer gehoopt, maar dat moet kunnen als er zoveel clubs achter hem aanzitten. En anders die 12 mln maar pakken voordat ie gratis de deur uitloopt.
Van Bommel brengt meer op dan hij waard is dit seizoen, door ons door de tweede ronde van de Champions League heen te slepen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 01:39 schreef twi het volgende:
Meer termijnen dan die zak lucht die jullie komende zomer voor Bommeltje ontvangen
Tsja die naam hebben ze te danken aan het feit dat ze de oudste club van Nederland zijn.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:45 schreef keeper het volgende:
[..]
Koninklijke HFC.
Hij en z'n eigen club moeten prestaties leveren tegen Ajax, dus wat zeur je nou? Je verdiepen in je tegenstander is juist een teken dat je graag wilt winnen.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Laat die kutkakkerlak zich FF lekker met z'n eigen prestaties en eigen piscluppie bezig houden ipv geobserdeerd te zijn door Ajax...
Tevredener over hem dan over een heel stel andere spelersquote:Op vrijdag 12 november 2004 09:37 schreef FR_08 het volgende:
[..]
Hij en z'n eigen club moeten prestaties leveren tegen Ajax, dus wat zeur je nou? Je verdiepen in je tegenstander is juist een teken dat je graag wilt winnen.
En hij heeft nog gelijk over dikkertje Raffie ook, of ben jij zo tevreden met hem?
Zoals???quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:52 schreef Cheiron het volgende:
Lekker eenzijdige artikelen in de Spits vanochtend weer
Het Ajax-artikel dat alleeeeen maar over relletjes ging. Dat Ajax van de ene rel in de andere hobbelt, van dieptepunt naar dieptepunt gaat. Nou nou..quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:59 schreef Robar het volgende:
[..]
Zoals???
Aanstellerquote:Op vrijdag 12 november 2004 09:52 schreef Cheiron het volgende:
Lekker eenzijdige artikelen in de Spits vanochtend weer
Maar dat is toch al jaaaren zo?quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:08 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Het Ajax-artikel dat alleeeeen maar over relletjes ging. Dat Ajax van de ene rel in de andere hobbelt, van dieptepunt naar dieptepunt gaat. Nou nou..
En met Feijenoord gaat het zo goed. Nou geweldig spel hoor op Europees gebied (NOT!), lekker tegen AZ (NOT), maar daar wordt amper of niet over gesproken. Nee, bij Ajax is alles malaise.
gezeik, alles wordt opgeblazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |