Ach kom op, we gaan toch niet bang worden van Heerenveen? Tegen die tijd zijn we alleen maar beter, slechter dan toen kan namelijk nietquote:Op donderdag 11 november 2004 00:22 schreef Nyluzzz het volgende:
Heerenveen, daar heb ik nog steeds eemn trauma van![]()

liever niet want dan hebben we waarschijnlijk verloren zondag...quote:Op donderdag 11 november 2004 00:30 schreef Chadi het volgende:
als hij opstapt dit weekend krijgen jullie allemaal een biertje van me

Tsjahquote:Op donderdag 11 november 2004 00:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
liever niet want dan hebben we waarschijnlijk verloren zondag...

Inderdaad maar dan ABSOLUUT niet de wedstrijd tegen fc kakkerlak...dan blijft Koeman maar een weekje langer zitten.....quote:Op donderdag 11 november 2004 00:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Tsjahbeter een wedstrijd verliezen dan een toekomst zonder visie

Dit is niet een wedstrijd. Dit is Ajax - Feyenoord. Ik kan het van te voren echt niet over m'n hart krijgen om te zeggen "dan maar verliezen, want dan is Koeman weg", ondanks dat ik dat laatste graag wil.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Tsjahbeter een wedstrijd verliezen dan een toekomst zonder visie

quote:Op donderdag 11 november 2004 10:45 schreef aldostuta het volgende:
Dus we winnen zondag, Koeman blijft sowieso en aan het eind van het seizoen pakken we gewoon de titel, zoals het hoort.

Deze dip duurt al 1jaar.quote:Op donderdag 11 november 2004 10:45 schreef aldostuta het volgende:
Laat Koeman nou maar lekker aanblijven, deze dip is tijdelijk. Ik denk dat iedereen meer gebaat is bij stabiliteit. Dus we winnen zondag, Koeman blijft sowieso en aan het eind van het seizoen pakken we gewoon de titel, zoals het hoort.

Dat is ook een vorm van stabiliteit.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:18 schreef Chadi het volgende:
[..]
Deze dip duurt al 1jaar.

quote:Op donderdag 11 november 2004 11:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is ook een vorm van stabiliteit.

Ik heb gedroomd dat jullie Van der Schaaf halen in de winterstop.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:23 schreef JaWi het volgende:
Ik heb gedroomd dat we kampioen worden. Dit jaar. En ik droomde ook dat we in 1995 de CL wonnen. De cirkel is rond.

Ik heb gedroomd dat je eens een keer ophoudt met trollen.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:14 schreef cultheld het volgende:
Ik heb gedroomd dat jullie Van der Schaaf halen in de winterstop.

loop niet zo uit je nek te lullen alleen omdat VoreG bij jullie komt.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb gedroomd dat jullie Van der Schaaf halen in de winterstop.

Sorry,quote:Op donderdag 11 november 2004 17:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
loop niet zo uit je nek te lullen alleen omdat VoreG bij jullie komt.

Nee hoor, in 't geheel niet, ik geef alleen mijn visie even op deze prachtclub die het als enige club van Nederland waagde om een aanvraag bij onze majesteit te doen om de titel koninklijke te mogen dragenquote:Op donderdag 11 november 2004 17:20 schreef VoreG het volgende:
Ah Cultheld ben je gepest?

Ik ben al rustigquote:Op donderdag 11 november 2004 17:22 schreef golfer het volgende:
VoreG, niet lopen uitlokken, wil je?

En het als enige club ook gewoon verdiendquote:Op donderdag 11 november 2004 17:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, in 't geheel niet, ik geef alleen mijn visie even op deze prachtclub die het als enige club van Nederland waagde om een aanvraag bij onze majesteit te doen om de titel koninklijke te mogen dragen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |