on topicquote:Maar goed, dit hele topic gaat nergens meer over.
HAHAHAHAHA meesterlijkquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:41 schreef Zanderrr het volgende:
Och, ik verdiep me verder ook niet echt in de posthistorie van andere users, maar toevallig 'kende' ik de TS al van zijn paranoide X-files NWO reptilian conspiracy posts op de FP. Het lijkt me echt zo'n kerel die met een hoed van aluminiumfolie rondloopt als bescherming tegen aardstralen en chemtrails.
Maar goed, dit hele topic gaat nergens meer over.
In den beginne... (en andere memoires) voor enig inzicht.quote:
nee jammer voor jou , maar je komt er niet onderuit.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:31 schreef Isabeau het volgende:
Lieve BaajGuardian, jij werd boos op mij omdat ik je (heel mild) een beetje vaag noemde. Ik onderstreep enkel dat ik geen rare uitspraken heb gedaan.
Toch ben ik slimmer dan iedereen, en heb ik een veel betere muzieksmaak dan de gemiddelde janlulquote:Op zondag 16 januari 2005 23:28 schreef cRappie het volgende:
haha ik heb in tijden niet zo gelachen...
is t niet geweldig hoe mensen denken dat zij zijn waar de wereld om draait? Ik bedoel hoe kom je erbij dat JOU smaak het beste is en de die van de rest nix? heb je enig idee wat het woord smaak betekent of niet?
ach man die arrogante mensen van tegenwoordig... dat is nou wat de maatschappij kapot maakt weet je dat? net als die mensen die denken dat HUN godsdienst de goeie is en zij hebben gelijk... heb je wellis gezien wat daarvan komt? nou denk nou nog maar s na over wat je zelf zegt...
Dat kan dan wel zo wezen, maar als ik een godsdienst zou hebben dan zou die weer beter zijn dan die van jouquote:Op zondag 16 januari 2005 23:41 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Toch ben ik slimmer dan iedereen, en heb ik een veel betere muzieksmaak dan de gemiddelde janlul
Mijn godsdienst heeft toch lekker meer goden dan die van jou en veel meer maagden in de hemulll!quote:Op zondag 16 januari 2005 23:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat kan dan wel zo wezen, maar als ik een godsdienst zou hebben dan zou die weer beter zijn dan die van jou
Maar ik krijg veel leukere lekkerdere maagden van mijn godenquote:Op maandag 17 januari 2005 00:14 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Mijn godsdienst heeft toch lekker meer goden dan die van jou en veel meer maagden in de hemulll!![]()
Ik mag ook nog ns in 73 brandweerrode ferrari's door de hemel rondscheuren van mijn godenquote:Op maandag 17 januari 2005 00:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Maar ik krijg veel leukere lekkerdere maagden van mijn goden![]()
Ik en mijn maagden krijgen maar 1 auto van mijn goden, maar wel eentje met een beetje een ruime achterbankquote:Op maandag 17 januari 2005 00:23 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik mag ook nog ns in 73 brandweerrode ferrari's door de hemel rondscheuren van mijn goden![]()
En 73 bubbelbaden? Met 73 flessen bubbeltjeswater?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik en mijn maagden krijgen maar 1 auto van mijn goden, maar wel eentje met een beetje een ruime achterbank![]()
Shit, hebbie dalijk 73 krijsende kindertjes......mijn goden zorgen tenminste voor de pilquote:Op maandag 17 januari 2005 00:31 schreef kamagurka het volgende:
[..]
En 73 bubbelbaden? Met 73 flessen bubbeltjeswater?
Sterker: Mijn goden geven me ook meteen 73 lullen om al die maagden mee kapot te neuken![]()
Tsja, daar heb je me! Hoogste tijd dat ik s een stevig woordje ga wisselen met die lui, tzal wel weer wat geiten en honden kosten op t altaar... shit!quote:Op maandag 17 januari 2005 00:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Shit, hebbie dalijk 73 krijsende kindertjes......mijn goden zorgen tenminste voor de pil![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 00:41 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Tsja, daar heb je me! Hoogste tijd dat ik s een stevig woordje ga wisselen met die lui, tzal wel weer wat geiten en honden kosten op t altaar... shit!
JOUW smaak?quote:Op zondag 16 januari 2005 23:28 schreef cRappie het volgende:
haha ik heb in tijden niet zo gelachen...
is t niet geweldig hoe mensen denken dat zij zijn waar de wereld om draait? Ik bedoel hoe kom je erbij dat JOU smaak het beste is en de die van de rest nix? heb je enig idee wat het woord smaak betekent of niet?
ach man die arrogante mensen van tegenwoordig... dat is nou wat de maatschappij kapot maakt weet je dat? net als die mensen die denken dat HUN godsdienst de goeie is en zij hebben gelijk... heb je wellis gezien wat daarvan komt? nou denk nou nog maar s na over wat je zelf zegt...
quote:Op maandag 17 januari 2005 06:29 schreef BaajGuardian het volgende:
goh dat dit topic nog in leven word gehouden :I weer tot leven is geschopt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |