Het gaat niet dicht.quote:Op maandag 15 november 2004 10:19 schreef mark_03 het volgende:
Dat dit topic nog niet gesloten is
Tiepoe, tiepoe!quote:Op woensdag 17 november 2004 18:48 schreef webfreak het volgende:
En terecht, fantastisch topic is 't
Komt de topicstarter nog terug, of neemt iemand zijn plaats in als spreekbuis?
Ach ja, niet iedereen is perfect hequote:Op donderdag 18 november 2004 09:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan zijn plaats niet innemen want ik maak geen eigen muziek en heb er al helemaal geen verstand van. Ik vind bijv. Rammstein geweldig (een geheel eigen emotie!), maar ik luister ook graag naar de supercommerciële Madonna. Tsja.
Wat blijft er dan nog over om te lachen?quote:Op donderdag 18 november 2004 14:08 schreef Mark het volgende:
Sommigen dingen kunnen beter dicht blijven
Met MTV verveel je je geen moment...quote:Op donderdag 18 november 2004 14:02 schreef BaajGuardian het volgende:
nee ik verveel me met 16 miljoen van jullie mafkezen
Ik denk dat "tipoe" Fries is ofzo, check zn user-iconquote:Op maandag 15 november 2004 10:42 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Misschien moeten we daar het snobistisch woordenboek eens op naslaan...
Oh, jaaaaaaa! Ik ben helemaal pro madonna!quote:Op donderdag 18 november 2004 09:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan zijn plaats niet innemen want ik maak geen eigen muziek en heb er al helemaal geen verstand van. Ik vind bijv. Rammstein geweldig (een geheel eigen emotie!), maar ik luister ook graag naar de supercommerciële Madonna. Tsja.
Jaaaaa!!! Burning Up is echt de shiznit! De emotie die erbij voel!quote:Op donderdag 18 november 2004 14:40 schreef danni het volgende:
[..]
Oh, jaaaaaaa! Ik ben helemaal pro madonna!![]()
Vooral die vanaf de first album enzo (burning up, physical attraction enzow, geweldig!)
Geslacht: Manquote:Op zondag 14 november 2004 14:42 schreef JDude het volgende:
[..]
*profiel checkt.... zozo, al 21!! grote jongen!
Oh..quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:43 schreef BaajGuardian het volgende:
ben trouwens nu nogsteeds bezig met een nummer as we speak.
Zozo, een hele maand nog wel.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:42 schreef BaajGuardian het volgende:
ik betwijfel sterk dat er kritiek op mogelijk is , sommige nummers doe ik een maand over om ze perfect te maken , foutloos en alles in complete harmonie met elkaar.
Kutmuziek dus.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:24 schreef BaajGuardian het volgende:
omdat daar juist het stukje van mezelf in zit.
mijn gevoel , mijn moment.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:42 schreef BaajGuardian het volgende:
ik betwijfel sterk dat er kritiek op mogelijk is
Dan vraag je erom he.....quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:42 schreef BaajGuardian het volgende:
ik betwijfel sterk dat er kritiek op mogelijk is , sommige nummers doe ik een maand over om ze perfect te maken , foutloos en alles in complete harmonie met elkaar.
redux : ik heb al een aantal pogingen ondernomen het online e krijgen met versterkers en alles , maar de kwaliteit van de opname is dan zo slecht dat het niet aan te horen is.
als ik ooit een manier vind om dit te doen dan doe ik het meteen.
en post ik ook meteen een topic in fok.
met dloads etc.
sommige bands spenderen maanden zo niet jaren in een studio en leveren daarna alsnog troep af. Sterker nog, dat komt vaker voor dan wanneer een echt juweeltje uit voortkomt. Dus de kans dat dat van jou troep is is vrij groot.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:42 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zou als voorbeeld metallica willen noemenquote:Op zaterdag 27 november 2004 11:15 schreef Tokus het volgende:
[..]
sommige bands spenderen maanden zo niet jaren in een studio en leveren daarna alsnog troep af. Sterker nog, dat komt vaker voor dan wanneer een echt juweeltje uit voortkomt. Dus de kans dat dat van jou troep is is vrij groot.
ik heb daar een goeie reden voor gegeven doof *piep* dat je bentquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:52 schreef Frank-NL het volgende:
Tot nu toe heb je anders weinig bewjis aangedragen dat JIJ het ook daadwerkelijk BETER kan, arrogant *****ventje dat je bent.
Je bedoelt dat je geen kennis van computers hebt?quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik heb daar een goeie reden voor gegeven doof *piep* dat je bent
Niet doen hoor Baaj...quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:03 schreef fayakill het volgende:
Ts je komt nogal ontspoord over...
get a grip
Ja, zomaar opeens. Onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:07 schreef BaajGuardian het volgende:
ja tuurlijk nu kom IK opeens ontspoord over , het is wel weer moooi geweest.
Omdat je anders als een nog grotere malloot over komt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:08 schreef BaajGuardian het volgende:
waarom niet schelden , mag dat niet van balkenende?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |