abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 september 2001 @ 02:59:23 #1
9976 megamuch
D.I.L.LI.G.A.F.
pi_1616088
mij even een korte samenvatting geven van de press release (de laatste) van bush?

wat zei die precies..

kon het net niet volgen.. kabel vloog eruit.. (tv + inet)

pi_1616093
Zie NU Ned2!

Uh laat maar...niks bijzonders.

[Dit bericht is gewijzigd door Berserker op 12-09-2001 03:02]

During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
pi_1616094
Kijk nu op Ned2: Nos journaal.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  woensdag 12 september 2001 @ 03:03:26 #4
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1616096
Teleurstellende en weinig overtuigende en geruststellende speech, imo...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_1616099
Bij deze:

cliches, emotieloos, onovertuigend, kort.

Iets in de trand van , terroristen kunnen staal vernietigen maar niet de power of the american people, god bless america.

dat was het wel.

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  woensdag 12 september 2001 @ 03:07:11 #6
9976 megamuch
D.I.L.LI.G.A.F.
pi_1616101
nix concreets? geen 'we weten dat het die of die zijn' geen ' we hebben vermoeden dat die en die het zijn' ?

geen' we have declared war to the person(s) responsable for this' ?

hmz.. had eik meer van hem verwacht..

(makes you wonder what Gore would have done...... )

pi_1616103
Uit welke put is dat figuur toch gekropen?!

De meest onovertuigende manier om een nederlaag tot een overwinnig te maken, gestaafd op clichematige wijsheden die zelfs in de vorige eeuw al te doorzichtig waren...

Hoe de Amerikanen dit schertsfiguur ooit tot vertegenwoordiger van hun natie hebben kunnen kiezen, zal mij altijd een raadsel blijven...

[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 12-09-2001 03:24]

woensdag 12 september 2001 @ 03:09:52 #8
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1616104
Met een quote uit een of andere psalm, om de clichés van de Hollywood rampenfilms maar te versterken.
The Internets, I needs it..
pi_1616105
quote:
Op woensdag 12 september 2001 03:07 schreef megamuch het volgende:
(makes you wonder what Gore would have done...... )
Een wat betere speech-schrijfer ingehuurd denk ik.
pi_1616108
quote:
Op woensdag 12 september 2001 03:09 schreef Dr_Crouton het volgende:
Met een quote uit een of andere psalm, om de clichés van de Hollywood rampenfilms maar te versterken.
"As I walk through the valley of the shadow of death"

Coolio toch??

woensdag 12 september 2001 @ 03:28:40 #11
15656 Gandwarf
The best only fall last
pi_1616114
Ach, volgens mij had niemand nu een overtuigende speech kunnen geven.

Het enige wapen dat de VS heeft is het leger, maar met vliegdekschepen en kruisraketten ga je helaas geen terroristische oorlog winnen, dat weten ze daar ook wel.

Maar, wat had hij dan moeten zeggen? "Ja, Amerika is op zijn knieën gebracht en ons leger kan geen fluit uitvoeren tegen dit soort aanslagen."

Dat kweekt ook niet echt het moraal dat ze daar op dit moment nodig hebben...

woensdag 12 september 2001 @ 03:33:15 #12
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_1616117
Hij zei ook iets van (dus geen letterlijke quote):

"we will pursue the one responsible for this act, and also those who HARBOURED them"

Erg interpretable dat 'harboured'

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  woensdag 12 september 2001 @ 03:36:51 #13
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_1616120
Fijn staaltje holle retoriek die mijns inzien geen effect heeft op de shocktoestand waarin het land verkeert.
En ja, hij heeft zijn lichaamstaal ook niet mee, met die twinkelende ogen en een onderdrukt guitig lachje.
Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_1616122
quote:
Op woensdag 12 september 2001 03:33 schreef chocolatemoeze het volgende:
Hij zei ook iets van (dus geen letterlijke quote):

"we will pursue the one responsible for this act, and also those who HARBOURED them"

Erg interpretable dat 'harboured'

mee eens, zijn stijl was nogal houterig maar wat hadden we dan verwacht, maar dat ene zinnetje is veelbetekenend, zal toch in bepaalde landen wel met een kleine siddering ontvangen zijn

wordt wel lastig trouwens als er uiteindelijk toch een amerikaanse mcveigh-achtige groepering achter blijkt te zitten

= godverdikkie hee =
  woensdag 12 september 2001 @ 03:41:58 #15
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_1616124
Dit was een wel doordachte aanslag.

Extreem rechts zal never zijn eigen economie ondermijnen door het hele wtc uit te schakelen. Hoewel extreemrechts niet zo doordacht is lijkt het me sterk dat zij er achter zullen zitten.

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_1616127
Beetje zwak verhaal van Bush ja. Dat hij die woorden zelf niet opstelt is allang bekend maar zoals hij het brengt is dat wel heel duidelijk.

Die speech deed me denken aan Pulp Fiction's Samuel L Jackson bijbels-speech, die hij zijn slachtoffers voorlas nadat ie ze omlegde.

Het lijkt echt een Hollywood film daar vandaag. Rampenfilm.

"When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money."
  woensdag 12 september 2001 @ 06:39:44 #17
6290 Dr_Crouton
pi_1616177
quote:
Op woensdag 12 september 2001 03:36 schreef bogus het volgende:
Fijn staaltje holle retoriek die mijns inzien geen effect heeft op de shocktoestand waarin het land verkeert.
En ja, hij heeft zijn lichaamstaal ook niet mee, met die twinkelende ogen en een onderdrukt guitig lachje.
Ik dacht hier meteen aan Bill Clinton. Hoe zou hij het gepresenteerd hebben als een ramp van zo'n omvang in zijn regeerperiode zou gebeuren.
pi_1616212
quote:
Op woensdag 12 september 2001 06:39 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Ik dacht hier meteen aan Bill Clinton. Hoe zou hij het gepresenteerd hebben als een ramp van zo'n omvang in zijn regeerperiode zou gebeuren.

en of je na zo'n gebeurtenis überhaubt een "goede" speech kunt
geven.
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  woensdag 12 september 2001 @ 08:02:55 #19
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1616255
Wat valt er godverdomme nou voor zinnigs over te zeggen?
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1616492
Het gaat niet echt erom wat ie zegt. Ook al had dat wat minder clichematig gekund.

Het gaat meer om de toon waarop, in combinatie met zijn lichaamstaal, ie iets zegt.

Dat afsluitertje met " Good night " vond ik zo weird klinken, alsof ie het tegen zijn eigen dochter zegt voordat ze na een normale dag haar nest in duikt.

Totaal geen feeling erin.

"When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money."
pi_1616523
quote:
Op woensdag 12 september 2001 09:33 schreef michelos het volgende:

ja jezus, hoe kan jij dat nou beoordelen. Het lijkt erop alsof mensen hier een beetje vanuit hun negatieve van Bush zijn speech veroordelen. Wat kan mij het schelen of zijn speechschrijver echt is.

Het lijkt alsof jullie allemaal denken dat Bush het allemaal niets kan schelen.

woensdag 12 september 2001 @ 09:42:19 #23
6290 Dr_Crouton
pi_1616537
quote:
Op woensdag 12 september 2001 09:33 schreef michelos het volgende:
Het gaat niet echt erom wat ie zegt. Ook al had dat wat minder clichematig gekund.

Het gaat meer om de toon waarop, in combinatie met zijn lichaamstaal, ie iets zegt.

Dat afsluitertje met " Good night " vond ik zo weird klinken, alsof ie het tegen zijn eigen dochter zegt voordat ze na een normale dag haar nest in duikt.

Precies, het gaat meer om het voor de Amerikanen zo belangrijke psychische werking dat de president weer in het Witte Huis is en zijn zegje zegt.

Maar hoe Bush het gedaan heeft is zo clichématig maar ook gevoeloos. Roosevelt deed het tenminste met enige feeling na de aanval op Pearl Harbor in 1941.
Zelf burgemeester Guiliani 'scoort' nog hoger met zijn kalme voorkomen, maar je kon ook zien dat hij behoorlijk in shock verkeerde (beetje bibberende stem).

pi_1617269
quote:
ja jezus, hoe kan jij dat nou beoordelen. Het lijkt erop alsof mensen hier een beetje vanuit hun negatieve van Bush zijn speech veroordelen. Wat kan mij het schelen of zijn speechschrijver echt is.
Het lijkt alsof jullie allemaal denken dat Bush het allemaal niets kan schelen.
Ik beoordeel dat puur op zijn toespraak. En die is erg kil. Mijn mening. En nogmaals, het gaat niet echt om die woorden, maar om de manier waarop ie het brengt.
pi_1619014
Ik word er eerlijk gezegd een beetje bang van dat die Bush nu president is. Ik was er al niet mee eens dat hij werd gekozen. Ik heb het idee dat hij er een potje van gaat maken. Als ik zijn toespraak zie...lijkt het net een gevoelloze spreekbeurt. Clinton gaf in Australie een kleine toespraak....daar zat in 1 seconde meer hart en gevoel in dan die hele toespraak van die Bush
I'm not paranoid! Which of my enemies told you this?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')