quote:Op maandag 8 november 2004 17:14 schreef Tania18 het volgende:
De Robert Jensen award voor de minst grappige user![]()
Maak daar maar de Jerney Kaagman Award van.quote:Op zondag 7 november 2004 22:21 schreef BVO het volgende:
Hind Award - Grootste Idols/Popstars-fanaat..
.
De Nicole Kidman-award.quote:Op zondag 7 november 2004 22:26 schreef ZOWIEE het volgende:
En een vrouwelijke variant dan, Angelina Jolie misschien?
quote:Op maandag 8 november 2004 18:16 schreef Adelante het volgende:
BVO voordraag voor de Maud Mulder award(nét niet gekozen)
zijn we het daar alvast over eensquote:Op maandag 8 november 2004 18:32 schreef BVO het volgende:
Sylvie Meis Award - Meest stompzinnige user.
quote:Op maandag 8 november 2004 18:32 schreef BVO het volgende:
Nolleke Award - Grootste/Leukste (?) ER-fan.
quote:Op maandag 8 november 2004 20:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Britney Paris Award - ranzigste user
?
*meldtquote:Op maandag 8 november 2004 17:14 schreef Tania18 het volgende:
De Robert Jensen award voor de minst grappige user![]()
De Victoria Koblenko Award voor grootste psycho fan...quote:Op maandag 8 november 2004 21:22 schreef Bupatih het volgende:
De Fajah Lourens Award voor de grootste Fajah-fan.
De Djem-award voor mooiste vrouwquote:Op maandag 8 november 2004 21:24 schreef dunn0w het volgende:
[..]
De Victoria Koblenko Award voor grootste psycho fan...
helaas zal ik het dan op moeten nemen tegen babette21.
Realsteviowquote:Op maandag 8 november 2004 21:29 schreef Bupatih het volgende:
De Heintje Davids-award voor de user die steeds (onder andere namen) terugkomt
De Tracy Award - voor irritantste userquote:Op maandag 8 november 2004 21:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De Djem-award voor mooiste vrouw
Ah... sorry..quote:Op maandag 8 november 2004 21:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
De Paris Hilton-award is er al(grootste slet (m/v))
quote:Op maandag 8 november 2004 21:39 schreef Bupatih het volgende:
De Stevie Wonder-award voor de kan-niet-inlezen-user
Dada!quote:Op maandag 8 november 2004 21:43 schreef Stranger het volgende:
De Eileen Davidson award voor de user (met of zonder lelijke jankkop) die maar van persoonlijkheid blijft veranderen.
Maar goed dan Sven er niet is...quote:Op maandag 8 november 2004 21:47 schreef Stranger het volgende:
Oh en de Jerney Kaagman award vind ik toch wel meer weggelegd voor de user die altijd het meeste, negatieve commentaar heeft.
Met een complimentary ban erachteraan.quote:Op maandag 8 november 2004 21:50 schreef Stranger het volgende:
En natuurlijk de 'Hij is de mol!' award voor de grootste spoilerzieligerd.
Vind ik wel.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:18 schreef static het volgende:
Kunnen users in meerdere categorieen worden genoemd? Ja he?
Ik mis de Fajah-awardquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:06 schreef BVO het volgende:
Tot nu toe genoemd, heb ze geloof ik allemaal gehad:
Die komt er alleen als er ook en "Hind Award - Grootste Hindfan"komt.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik mis de Fajah-award
Lees de OP 'ns.quote:En oh ja....zijn het niet een beetje veel awards?
Het is dus een brainstormtopic, alleen de leukste van de genoemde awards doen mee.quote:Op zondag 7 november 2004 22:17 schreef Duiveltja het volgende:
Dit topic is eerst om verschillende awards (categorieen) te bedenken waarin we users kunnen nomineren.
Heel veel verschillende mogelijkheden zijn er dus. Hierna zullen we een selectie uit de leukste awards en kunnen we stemmen!
Oh, zo. Oké.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Die komt er alleen als er ook en "Hind Award - Grootste Hindfan"komt..
[..]
Lees de OP 'ns.
[..]
Het is dus een brainstormtopic, alleen de leukste van de genoemde awards doen mee..
quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:48 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Die komen er dus allebei nietis dat ook weer opgelost.
Wat is daar mis mee? Dan is het gewoon unaniem.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Al moet er misschien wel een maximum op, anders leveren mensen straks een lijstje in met in elke categorie dezelfde user..
Je hebt het hier hopelijk toch wel over drug-user?quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:22 schreef BVO het volgende:
Herman Brood Award - Creatiefste User.
Dat is dan wel weer zo ja.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:15 schreef static het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Dan is het gewoon unaniem.
Ik vond hem vrij creatief.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:23 schreef APK het volgende:
[..]
Je hebt het hier hopelijk toch wel over drug-user?
quote:Op woensdag 10 november 2004 15:50 schreef BVO het volgende:
Britney Spears Award - Meest spraakmakende user.
Ze is de enige ster met al twee topics hoor.quote:Op woensdag 10 november 2004 17:46 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Dat is Gerard Joling.quote:Meest mediageile user.
Gerard Jolingquote:Op woensdag 10 november 2004 17:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze is de enige ster met al twee topics hoor..
[..]
Dat is Gerard Joling..
Dat is dan wel weer waar ja.quote:Op woensdag 10 november 2004 17:49 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Gerard Joling
Die is ook twee keer genoemd.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:31 schreef Ole het volgende:
En er staat 2 x Erica terpstra..
In het weekend ga ik er eens voor zittenquote:Op woensdag 10 november 2004 17:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar ja..
Nou, nog meer leuke categorieën?.
Wanneer is de deadline?.
We hebben nog tijd genoeg hoor, het is nog niet eens half november.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
In het weekend ga ik er eens voor zitten
quote:Op woensdag 10 november 2004 17:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Boris-award voor arrogantste user.
Heb je het over H.?!? Die had ik eerder in gedachten voor de meest verrotte userquote:Op woensdag 10 november 2004 21:19 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat Anita iemand anders voor die award in gedachten heeft.
Zo heet ie toch niet? Ik had de award voor de minst grappige user de Robert Jensen award genoemdquote:Op woensdag 10 november 2004 21:23 schreef RedGuy het volgende:!
Waarom heet de award voor de grappigste user de Robert Jensen award?!?!?!!?!!
Die man is totaal NIET grappig..
lezenquote:Op woensdag 10 november 2004 21:23 schreef RedGuy het volgende:!
Vind ik wel.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:23 schreef RedGuy het volgende:!
Als jij een betere weet, voel je dan vrij die met ons te delenquote:Op woensdag 10 november 2004 21:23 schreef RedGuy het volgende:!
Nomineer mij bij die award dan maar!quote:Op woensdag 10 november 2004 21:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb je het over H.?!? Die had ik eerder in gedachten voor de meest verrotte user
quote:Claire Simons Award - Leukste ONM'er (v)
Hij is wel een beetje ingewikkeld jaquote:Op donderdag 11 november 2004 11:02 schreef Copycat het volgende:
Ja, en aangezien de meeste avatars ook fotografische (hoog- of laag-)standjes zijn...
Maar misschien denk ik ook wel te ver door, overkomt me wel vaker.
... phew... gaat die Vlemmix award hopelijk aan me voorbijquote:Op donderdag 11 november 2004 12:06 schreef BVO het volgende:
Die van Tellingen Award vind ik ook leuk..
Kan jet nergens vindenquote:Op donderdag 11 november 2004 12:06 schreef BVO het volgende:
Staat ook in dit topic..
.
quote:Op donderdag 11 november 2004 12:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan jet nergens vinden
Linkt u maar![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
In het weekend ga ik er eens voor zitten
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:58 schreef static het volgende:
[..]
We hebben nog tijd genoeg hoor, het is nog niet eens half november.
Als er echt flink gestemd gaat worden, zal dat moeilijk worden.quote:Op donderdag 11 november 2004 06:34 schreef Svensational het volgende:
SC wint de televizierring-award![]()
Oeh, die kan ik winnen.quote:Op donderdag 11 november 2004 16:01 schreef ThomasBerge het volgende:
Ivo Niehe Award - User die zijn taalkundige kennis in elke post wil tonen
Haal jij ff die hete adem uit mijn nekquote:Op donderdag 11 november 2004 16:02 schreef BVO het volgende:
Oeh, die kan ik winnen..
quote:Op donderdag 11 november 2004 16:31 schreef Bupatih het volgende:
Frans Bauer Award - Leukste user (m)
Ludo Sanders Award - Leukste GTST'er (m)
Brad Pitt Award - Lekkerste user (m).
Henkjan Smits Award - De het-meest-op-zichzelf-geilende user.
Herman Brood Award - Creatiefste User.
Emile Ratelband Award - Vervelendste User.
Andre van Duin Award / Robert Jensen Award - Grappigste User.
Tokkie Award - Minst grote aanwinst.
Jan Jaap v/d Wal-Award - De meest grappige doch simpelste user.
Grootste ik-prijs-mijn-BN'er-de-hemel in User.
Deze zijn voor mij![]()
Hquote:Op donderdag 11 november 2004 16:54 schreef BVO het volgende:
[..].
Die laatste gaat naar mij..
Dubbel, foute vergrotende trappen (het moet stompzinnigste user zijn, niet meest stompzinnige, en dat geldt voor meer omschrijvingen) en meest arrogantste slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op donderdag 11 november 2004 15:35 schreef BVO het volgende:
Tot nu toe genoemd.
Onder voorbehoud van vergissingen..
Erica Terpstra Award -Meest enthousiaste user.
Erica Terpstra Awardvoor de meest enthousiaste user.
Boris Award - Meest arrogantste user.
Christine van der Horst Award - De meest mannelijke vrouw of vrouwelijke man.
Jan Jaap v/d Wal-Award - De meest grappige doch simpelste user.
quote:Op donderdag 11 november 2004 17:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dubbel, foute vergrotende trappen (het moet stompzinnigste user zijn, niet meest stompzinnige, en dat geldt voor meer omschrijvingen) en meest arrogantste slaat natuurlijk helemaal nergens op.
[/Taalpurisme].
Doe jij hier een gooi naar de Ivo Niehe Award?quote:Op donderdag 11 november 2004 17:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dubbel, foute vergrotende trappen (het moet stompzinnigste user zijn, niet meest stompzinnige, en dat geldt voor meer omschrijvingen) en meest arrogantste slaat natuurlijk helemaal nergens op.
[/Taalpurisme].
Op zoek naar een nominatie,Tom_Tom?quote:Op donderdag 11 november 2004 16:01 schreef ThomasBerge het volgende:
Ivo Niehe Award - User die zijn taalkundige kennis in elke post wil tonen
Dat was echt een Patty Brard-award-user-opmerking.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik haat Ivo Niehe.
Nee, die is feest.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:07 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik vind dit nou niet van die bijster grappige mensen, kan het niet de Hans Teeuwen Award worden ofzo?
Nee, laat maar staan. De een vind Jensen grappig, de ander Teeuwen en weer een andere Bert Visser. De discussie blijft dan maar doorgaan.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:07 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik vind dit nou niet van die bijster grappige mensen, kan het niet de Hans Teeuwen Award worden ofzo?
Robert Jensen is leuk.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:07 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik heb vroeger toch wel hard moeten lachen om de revu shows van Andrequote:Op donderdag 11 november 2004 17:07 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wijdbeens Report en Thuis Bij was ook altijd heel leuk, bij die zaterdagavondshow.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:17 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb vroeger toch wel hard moeten lachen om de revu shows van Andre
quote:Op donderdag 11 november 2004 17:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wijdbeens Report en Thuis Bij was ook altijd heel leuk, bij die zaterdagavondshow.
Ja die waren ook leuk, maar ik had het over de revueshows met Frans van Dusschoten en Corry van Gorp.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wijdbeens Report en Thuis Bij was ook altijd heel leuk, bij die zaterdagavondshow.
Noem dan een suggestiequote:Op donderdag 11 november 2004 17:42 schreef Tania18 het volgende:
Hee waarom wordt er Grappigste user gemaakt van de Robert Jensen gemaakt, terwijl ik die had genomineerd voor de minst grappige user?!?![]()
Dat was mijn suggestiequote:Op donderdag 11 november 2004 17:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja die waren ook leuk, maar ik had het over de revueshows met Frans van Dusschoten en Corry van Gorp.
[..]
Noem dan een suggestie
Bupatih-Award.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:55 schreef Duiveltja het volgende:
Ik bedoelde een suggestie voor grappigste usert
vónd?quote:Op donderdag 11 november 2004 17:57 schreef Tania18 het volgende:
Hans Teeuwen vond ik wel een goeie
Als die categorie er komt, wordt het voor mij Wup of jij ja denk ik.quote:Op donderdag 11 november 2004 18:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
* ja mensen hier ben ik dan!!![]()
Sorry, ik bedoel vindquote:Op donderdag 11 november 2004 17:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
vónd?
Wat ben je toch altijd lekker bescheidenquote:Op donderdag 11 november 2004 18:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Als die categorie er komt, wordt het voor mij .. blablabla
Ik bedoelde.. dan stem ik op Wup of babette21..quote:Op donderdag 11 november 2004 18:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat ben je toch altijd lekker bescheiden
Theo van Gogh Award - User met duidelijkste mening.quote:Op donderdag 11 november 2004 18:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[..]
Ja hallo. Ik wil niet zó veel awards winnen!!quote:Op donderdag 11 november 2004 19:51 schreef ZOWIEE het volgende:
Leukste Nieuwkomer 2004 (m/v) Award
Stomme bug in Fok!quote:Op donderdag 11 november 2004 20:00 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[..]
quote:woensdag 17 december 2003 @ 16:37
Dat is met zo'n uiterlijk ook niet nodig.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:30 schreef -Vaduz- het volgende:
maar niet over inhoud beschikt?
Okquote:Op donderdag 11 november 2004 21:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Eerst moeten de categorieën nog gekozen worden, dus het zal wel een nieuw topic worden.
Dat is dan ¤50,-.quote:Op donderdag 11 november 2004 21:42 schreef melonovy het volgende:
Leuk idee dit, in OUD ook even een gelijksoortig topic gepost, bedankt voor het goede idee!
Daar stond iets héééél anders.quote:Op donderdag 11 november 2004 22:04 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ok
De Inge Scharma award voor de meest overrated user
Mag ik jouw hulp dan ook gebruiken in OUD??quote:Op zondag 7 november 2004 22:24 schreef Dizer het volgende:
Ik wil ik wil ik wil ik wil helpen met avatars
Mag ook wel algemene categorieën worden wmb.quote:Op donderdag 11 november 2004 15:35 schreef BVO het volgende:Ludo Sanders Award - Leukste GTST'er (m)
Janine Elschot Award - Leukste GTST'er (v)
Victor Couwenberg Award - Leukste ONM'er (m)
Claire Simons Award - Leukste ONM'er (v)
Zijn de populairste personages.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:33 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Typisch dat je dan gelijk de mannennaam neemt
weet_ik_veelquote:Op donderdag 11 november 2004 20:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zitten wel leuke categorieën bij! Misschien nog een Touriya Haoud award voor de user die zichzelf nogal hoog heeft zitten maar niet over inhoud beschikt?
Gewoon beter je best doen, jijquote:Op vrijdag 12 november 2004 01:56 schreef Svensational het volgende:
De Yvonne-award Voor de user met de meeste posts in SHO
Dan meot deze wel snel uitgereikt worden anders wint BVO hem ipv ik
Je weet het tarief, hè?quote:Op donderdag 11 november 2004 22:29 schreef melonovy het volgende:
[..]
Mag ik jouw hulp dan ook gebruiken in OUD??
quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:17 schreef mark_03 het volgende:
Marijke Helwege award: award voor de user met het mooiste poesje (miauw -O_)
Weer een die ik winnen kan.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:22 schreef -Vaduz- het volgende:
De Bram Moszkovicz award voor de user die het meest zijn standpunten moet verdedigen.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:37 schreef ZOWIEE het volgende:
De Georgina Verbaans tieten award voor de leukste nieuwkomers van 2004
15 of iets meerquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:24 schreef BVO het volgende:
Hoeveel categorieën komen er ongeveer?
quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:37 schreef ZOWIEE het volgende:
Ok, mooi aantal.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:59 schreef Duiveltja het volgende:
15 of iets meer
quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:45 schreef ZOWIEE het volgende:
De Jort Kelder Award voor de 'Quote' van het jaar
quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:59 schreef mark_03 het volgende:
Kim Holland Award... voor de user met de mooiste opening-spost
De edit-knopquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:17 schreef dunn0w het volgende:
Oops verkeerde TOPIC....
Pardon
Ik heb liever de Georgina Verbaan award, voor de user met de grootste tietenquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:37 schreef ZOWIEE het volgende:
Die van mij staan al ergens op fok. Goed zoeken dusquote:Op zaterdag 13 november 2004 11:46 schreef BVO het volgende:
Als alle SHO-babes een foto ervan plaatsen, komt die award er hoor..
Als ik alle leuke erbij moet zetten, hebben we straks een lijst van 60.quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:15 schreef ZOWIEE het volgende:
Je vergeet de Paris Hilton Award voor de grootste slet
Een award voor iemand die graag de controle over alles wil houdenquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:00 schreef BVO het volgende:
Nou, welke awards missen we nog in mijn lijstje en welke mogen eruit?.
Waterman he..quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Een award voor iemand die graag de controle over alles wil houden![]()
En wat bleek achteraf Ludo won niet omdat mensen een beetje Ludo moe zijn.quote:Op zondag 14 november 2004 04:38 schreef Svensational het volgende:
Ik protesteer.Er was laatst een geweldig leuk en goed georganiseerd tournament en daaruit bleek dat Kim Verduyn de leukste GTST'er was. Ludo lag er in ronde drie al uit ofzo
Vlak daarna werd er ook een geweldig leuk en goed georganiseerd "tournament" gehouden, door babette21, waaruit bleek dat Ludo Sanders de duidelijke nr. 1 was.quote:Op zondag 14 november 2004 04:38 schreef Svensational het volgende:
Ik protesteer.Er was laatst een geweldig leuk en goed georganiseerd tournament en daaruit bleek dat Kim Verduyn de leukste GTST'er was. Ludo lag er in ronde drie al uit ofzo
Ja, dat zei ik ook al, maar het kwam niet door ofzoquote:Op zondag 14 november 2004 04:38 schreef Svensational het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2004 15:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook al, maar het kwam niet door ofzo
quote:Op zondag 14 november 2004 11:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Vlak daarna werd er ook een geweldig leuk en goed georganiseerd "tournament" gehouden, door babette21, waaruit bleek dat Ludo Sanders de duidelijke nr. 1 was..
Sylvie Meis!quote:Op zondag 14 november 2004 15:12 schreef ZOWIEE het volgende:
Meest overschatte user.
Kan dit niet de Jim award worden, of een andere overschatte Idols-kandidaat (keuze zat)
Wup en ik zijn één...quote:Op donderdag 11 november 2004 18:04 schreef BVO het volgende:
Als die categorie er komt, wordt het voor mij Wup of jij ja denk ik..
De Jamai-award voor de grootste relnicht.quote:Op zondag 14 november 2004 15:12 schreef ZOWIEE het volgende:
Meest overschatte user.
Kan dit niet de Jim award worden, of een andere overschatte Idols-kandidaat (keuze zat)
Er is al een award voor zo iets . En het persoon die die award wint word wel erg beledigt als je die de Jamai-Award noemtquote:Op maandag 15 november 2004 12:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
De Jamai-award voor de grootste relnicht.
Of Kwalbert Verlinker...![]()
Of Hindquote:Op zondag 14 november 2004 15:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Sylvie Meis!.
Of Jim ja :').
quote:Op maandag 15 november 2004 16:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hinf? Nooit van gehoord!
Die wordt op dit forum juist te laag ingeschat.quote:Op maandag 15 november 2004 16:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of Hind.
quote:Op maandag 15 november 2004 16:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Die wordt op dit forum juist te laag ingeschat..
Pecies!quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:42 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Inderdaad!
Dat klopt wel ja.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je bent al net zo ongeduldig als _bigmac_![]()
Dada en Dizerquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:47 schreef _bigmac_ het volgende:
De Dennis en Ray award voor de twee grotste ruzie makers
Is dat weer een hint?!?quote:Op woensdag 17 november 2004 15:31 schreef BVO het volgende:
Gaan er nog veel leuke categorieën binnenkomen?.
Het is een andere manier om te zeggen:quote:Op woensdag 17 november 2004 16:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Is dat weer een hint?!?
Dat is ook voor het eerstquote:Op woensdag 17 november 2004 16:06 schreef BVO het volgende:
Ik dacht, ik breng het wat subtieler..
quote:Op woensdag 17 november 2004 16:57 schreef Tania18 het volgende:
Ik vind dat er een award moet komen voor de user met de leukste hartjes + Klaar avatar, dan win ik ook nog wat
Tuurlijkquote:Op woensdag 17 november 2004 17:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij wint de Nicole Kidman-award al
quote:Op woensdag 17 november 2004 17:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
![]()
niets nieuws onder de zonquote:Op woensdag 17 november 2004 16:11 schreef BVO het volgende:
Als de categorieën bepaald zijn, gaan de stembussen open en kan elke SHO'er in elke categorie een naam noemen..
Uiteindelijk wint in elke categorie degene met de meeste stemmen..
Misschien moeten we voor de Jort Kelder Award - voor de beste quote wel eerst nomineren en daarna dan stemmen want anders krijg je dus allemaal verschillende quotes binnen. Maar dan gaat het dus wel weer wat langer durenquote:Op woensdag 17 november 2004 16:11 schreef BVO het volgende:
Als de categorieën bepaald zijn, gaan de stembussen open en kan elke SHO'er in elke categorie een naam noemen..
Uiteindelijk wint in elke categorie degene met de meeste stemmen..
Het begon toch vandaag?quote:Op woensdag 17 november 2004 19:06 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Misschien moeten we voor de Jort Kelder Award - voor de beste quote wel eerst nomineren en daarna dan stemmen want anders krijg je dus allemaal verschillende quotes binnen. Maar dan gaat het dus wel weer wat langer duren
Ik ben sowieso voor eerst nomineren.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:06 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Misschien moeten we voor de Jort Kelder Award - voor de beste quote wel eerst nomineren en daarna dan stemmen want anders krijg je dus allemaal verschillende quotes binnen. Maar dan gaat het dus wel weer wat langer duren
En dan uiteindelijk drie finalisten, waar je weer uit kunt stemmen? Soort van televisiertoestandenquote:Op woensdag 17 november 2004 20:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben sowieso voor eerst nomineren..
Al gaat het in die categorie wel érg moeilijk worden om een keuze te maken ja..
Zoiets ja.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:52 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En dan uiteindelijk drie finalisten, waar je weer uit kunt stemmen? Soort van televisiertoestanden
Ik ben juist altijd zo subtiel als het maar kan.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat is ook voor het eerst![]()
![]()
Maar waneer dan?quote:Op woensdag 17 november 2004 22:48 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd
Lijkt me nietquote:Op donderdag 18 november 2004 21:47 schreef mark_03 het volgende:
Zijn er al voor elke award van die avaters gemaakt, die je in andere threads ook wel s ziet?
* Orginial roept: Duuuuuuuuuuuvquote:Op donderdag 18 november 2004 21:33 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over
quote:Op donderdag 18 november 2004 21:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben juist altijd zo subtiel als het maar kan..
De awards zijn nog niet bekend.quote:Op donderdag 18 november 2004 21:47 schreef mark_03 het volgende:
Zijn er al voor elke award van die avaters gemaakt, die je in andere threads ook wel s ziet?
Weet jij waneer het begint?quote:Op donderdag 18 november 2004 21:51 schreef BVO het volgende:
[..]
De awards zijn nog niet bekend..
Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuvquote:Op donderdag 18 november 2004 21:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Weet jij waneer het begint?![]()
Doe maar, stel gewoon een paar categorieen op, open een nieuw topic en de SHO awards kunnen beginnenquote:Op zaterdag 20 november 2004 14:31 schreef BVO het volgende:
Al wil ik er straks ook wel even naar kijken hoor..
quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:30 schreef Tania18 het volgende:
Ik nomineer Bupatih voor de Hans Teeuwen award voor grappigste user![]()
![]()
Dat was de enige award die ik zo snel even kon verzinnen. En geef toe, zo moeilijk is het niet om de grappigste van SHO te zijnquote:Op zaterdag 20 november 2004 14:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
slijmbal.![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Doe maar, stel gewoon een paar categorieen op, open een nieuw topic en de SHO awards kunnen beginnen
quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat was de enige award die ik zo snel even kon verzinnen. En geef toe, zo moeilijk is het niet om de grappigste van SHO te zijn
Ik had al een suggestielijstje gemaakt. Als jullie nou even wat dingen zeggen wat er weg moet en wat erbij, dan wordt het al wat makkelijker voor Duiveltja.quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat was de enige award die ik zo snel even kon verzinnen. En geef toe, zo moeilijk is het niet om de grappigste van SHO te zijn
quote:Frans Bauer Award - Leukste user (m)
Wendy van Dijk Award - Leukste user (v)
Ludo Sanders Award - Leukste GTST'er
Victor Couwenberg Award - Leukste ONM'er
Gerard Joling Award - User die in elk topic z'n kop laat zien.
Albert Verlinde Award - Grootste roddelnicht.
Televizierring Award - Leukste topic(reeks)
Nolleke Award - Grootste/Leukste (?) ER-fan.
Knuffelbeer Ruud Award - Grootste rl-soap fanaat.
Tooske Breugem Award - Grootste Idols-fanaat
Brad Pitt Award - Lekkerste user (m).
Nicole Kidman-award. - Lekkerste User (v).
Georgina Verbaans tieten Award - Leukste nieuwkomer (m/v) van 2004.
De Jort Kelder Award voor de 'Quote' van het jaar.
Meest overschatte user.
Meest onderschatte user.
Kim Holland Award - User met beste openingsposts.
Joop van Tellingen Award - User met de meest Showy avatar.
Patty Brard Award - Grootste baggeraar.
Andre van Duin Award - Grappigste User.
Johan Vlemminx Award - De grootste dorpsgek van SHO.
Paris Hilton Award - Grootste SHO-slet (m/v).
Peter R. de Vries Award - Inhoudelijk sterkste user.
Wat moet erg georganiseerd worden dan??quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:36 schreef ZOWIEE het volgende:
Vanwaar al die haast?Het is toch leuker als het goed georganiseerd is?
O ja avatars natuurlijk ook nog. Nee, dan moeten we toch nog even wachtenquote:Op zaterdag 20 november 2004 14:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou ja, die categorieen moeten gekozen worden, avatars gemaakt
lolquote:Op zaterdag 20 november 2004 14:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik weet er wel een paar die in aanmerkong komen hoor:')
Iddquote:Op zaterdag 20 november 2004 14:41 schreef ZOWIEE het volgende:
Die awards komen er heus wel hoor, dus even geduld kan geen kwaad![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:43 schreef Tania18 het volgende:
Zie je, we moeten Duiveltja gewoon een beetje pushen zeuren , dan komt ie vanzelf in actie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |