Marktplaats had de advertentie verwijderdquote:Op zondag 7 november 2004 22:30 schreef Ikweethet het volgende:
De advertentie bestaat niet of is zojuist verwijderd.
Niet getreurd, op Marktplaats.nl kunt u bijna altijd een ander, vergelijkbaar product vinden.
Maak uw keuze uit één van de volgende opties om verder te gaan:
waar zie ik de foto en de advertentie
Ik kom eigenlijk nooit in Rottrdamquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:27 schreef H3rt0gJ4n het volgende:
jammer dat je zover woont (enschede) op zich mooie speakers
kom je weleens in rotterdam?
een opvolger hoeft niet altijd mooier of beter te zijnquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:05 schreef Sjoewe het volgende:
Dit is de Eltax LR6.5
De opvolger de LR6.6 kost per paar 250 euro![]()
http://home.wanadoo.nl/speakers.eltax//
biedt je toch wat minder, dan heb je de reiskosten er weer uitquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:47 schreef H3rt0gJ4n het volgende:
tja je woont tever weg
dus ik hoef ze ook niet langs te brengen???quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:11 schreef H3rt0gJ4n het volgende:
Heb er nog ff over nagedacht maar ik kom echt nooit in die buurt ofzo... dus helaas
succes met de verkoop verder, leuke speakers
en wat vindt je ervan???quote:Op zondag 21 november 2004 15:52 schreef jantje112 het volgende:
mail mij eens foto's op florian apediggie pckennis punt net
BVD
ik zou zeggen kom eens een keer kijken en overtuig jezelfquote:Op maandag 22 november 2004 18:54 schreef jantje112 het volgende:
sorry, had nog niet gereageerd, erg mooie speakers, even het budget voor deze maand plannen, voordat ik er een oordeel over doe.
tja het is maar net wat je wiltquote:Op maandag 22 november 2004 21:51 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
Mmm.. ik heb deze ook gehad! Kan er niet echt wild van worden. Maar ben dan ook nogal kritisch. Deze vallen in het rijtje van Akai, Pioneer en Sony. Ik had ze toendertijd gekocht voor 675 GULDEN per paar. 100 euro is een mooi bod
tja, of jij woont aan de verkeerde kant van nederlandquote:Op dinsdag 30 november 2004 00:31 schreef harrie1 het volgende:
[afbeelding]
speurders is verlopen
volgens mij zijn dit ze?
http://unplug.web1000.com/0083-0123/0119.htm
jammer dat ik net een paar gekocht heb
deze had ik zekers willen hebben
erg jammer
ik zal er nog ff over na denken
en misschien kom ik er ff op terug
maar je woont aan de verkeerde kant van nederland
| Forum Opties | |
|---|---|