Vergeet ook Leave niet! Prachtig!quote:
Enema Of The State is beter.quote:
Die ga ik ook weer eens afstoffen!quote:Op maandag 9 mei 2005 12:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Urban Dance Squad - Artantica. Ook niet zo heel oud, maar toch weer erg lekker!
Een kerstbaby.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:09 schreef Blinky het volgende:
Al een tijdje geleden herontdekt in de eigen collectie
Stéphan Eicher - Carcassonne
Geweldige stem, toffe teksten en lekker uptempo ritme
Vooral Déjeuner en paix is goed.
Ja goed is die!quote:Op maandag 9 mei 2005 02:05 schreef killswitch het volgende:
ignite - a place called home
[afbeelding]
ik heb deze cd al zeker een jaar niet meer geluisterd, ik zet hem weer op en zing alle texten nog zo mee, heerlijk
quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:00 schreef Mar10Segovia het volgende:
[afbeelding]
Veel te weinig geluisterd eigenlijk, en haast vergeten hoe relaxed deze plaat is
Ik heb Pantera als band een tijd terug herontdekt. Hoewel, herontdekt, ik heb jaren geleden eens The great southern trendkill gekocht. Ik vond het een leuk cd'tje, maar meer ook niet. Tijdenlang is die dus ook mijn rek niet uit geweest.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:18 schreef mr_cucumber het volgende:
Die Ignite plaat is idd erg goed en meezingbaar
Zelf heb ik het met Far Beyond Driven van Pantera, toendertijd vond ik het wel een aardig cd'tje maar was ik een beetje teleurgesteld omdat ik hem niet zo goed als Cowboys from Hell en Vulgar Display of Power vond, maar tegenwoordig zet ik liever Far Beyond Driven op en is het mijn favoriete Pantera plaat geworden.
Enemy, Leech, Live Again.quote:
Ehm...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Enemy, Leech, Live Again.
Nog meer redelijk onbekende bandjes?
Ik heb recentelijk Fuel weer herondekt. 'Something Like Human', het oudere album, en 'Natural Selection', de nieuwere.![]()
Ken ik niet.quote:
quote:Alter Bridge (former Creed maar dan on speed , met meer up-tempo en gitaarsolo's)\
Ken ik niet, maar de omschrijving klinkt prima.quote:Skindred (moet je van houden, zang van Jon Davis en muziek beetje te vergelijken met System of a Down)
Zal ik eens uitzoeken.quote:Mindless (nederlandstalige nu-metal kijk op http://www.breakthroughawards.nl/nederlandstalig.html en dan luister! bij mindless)
Joined Forces (nedercore kijk ook op http://www.breakthroughawards.nl/nederlandstalig.html)
Troy Stetina Project ken ik niet, 12 Stones alleen van naam. Hoobastank vind ik een prutsbandje, zeker sinds ik ze live heb gezien.quote:verder Funeral for a Friend, Tap Root, 12 Stones, Saliva, Troy stetina project, Theory of a Deadman, Hoobastank (iets bekender inmiddels), Disturbed em vele anderen
Jazzmatazz! Damn, die plaat staat nog altijd op mijn lijstje van ooit aan te schaffen platen... ik was hem al bijna vergeten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:00 schreef Mar10Segovia het volgende:
[afbeelding]
Veel te weinig geluisterd eigenlijk, en haast vergeten hoe relaxed deze plaat is
Niet verkeerd, heb je de docu van Rufus nog gezien op NL3?quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:42 schreef cafca het volgende:
LP, mag dat ook?
Dankzij het succes van Rufus Wainwright, heb ik de platen van zijn vader weer eens opgegraven:
[afbeelding]
Niet helemaal, wel een stuk. Leuk om te zien inderdaadquote:Op donderdag 26 mei 2005 08:39 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Niet verkeerd, heb je de docu van Rufus nog gezien op NL3?
Blurquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:51 schreef Boeman het volgende:
Blur met Blur
[afbeelding]
Tijdje niet gehoord, en telkens als ik er aan dacht om hem weer aan te zetten dacht ik, nèè, das saai en eentonig en Blur. Toen heb ik me er een keertje toe gezet om het echt aan te zetten, en hij was in een keer weer Geweldig!!
Beetlebum!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |