abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 november 2004 @ 10:56:14 #151
107004 Leep
of wel natuurlijk
pi_23160780
of niet natuurlijk
  maandag 8 november 2004 @ 10:59:12 #152
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_23160825
Hahahahaha.. Lobke

Gwann mag mee met de AllStars wat mij betreft!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_23160911
Ik heb niemand zien posten over het afscheid van Mick? Dat Klaar hem wilde knuffelen en hij na 1 seconde meteen wegtrok en zei:"ja, genoeg". hahaha. Klaar helemaal beteuterd. Maar ze is wel een echte matennaaier zeg. Als zij met z'n vieren gewoon de afspraak waren nagekomen konden ze samen naar de finale.
  maandag 8 november 2004 @ 11:11:04 #154
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_23161039
Ik vind het wel goed van Klaar dat ze gewoon stemt op degene waarvan zij zelf vindt dat die het 'niet verdient'. Maar dan moet je niet van tevoren afspraken gaan maken.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_23161132
Die proef met vragen over andere Robinson deelnemers waarbij ze een extra stem konden verdienen was echt doorgestokenkaart. De eerste 4 vragen gingen allemaal over Belgen. Dus Mattias, Frank en Marjo hadden een grotere kans dat ze de vragen wisten als de rest. Ze konden dus al iemand (het werd Mick) uitschakelen van de proef. Dat was gewoon oneerlijk. Daarna werden er over het algemeen ook meer vragen over Belgische Robinson deelnemers gesteld dan over Nederlandse deelnemers.
  maandag 8 november 2004 @ 11:21:25 #156
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_23161255
quote:
Op maandag 8 november 2004 11:15 schreef Aeroxie het volgende:
Die proef met vragen over andere Robinson deelnemers waarbij ze een extra stem konden verdienen was echt doorgestokenkaart. De eerste 4 vragen gingen allemaal over Belgen. Dus Mattias, Frank en Marjo hadden een grotere kans dat ze de vragen wisten als de rest. Ze konden dus al iemand (het werd Mick) uitschakelen van de proef. Dat was gewoon oneerlijk. Daarna werden er over het algemeen ook meer vragen over Belgische Robinson deelnemers gesteld dan over Nederlandse deelnemers.
maar marjolein won, en die is geen belg.

bovendien - zoals al eerder gezegd is - lagen die andere mensen gewoon eerder uit de expeditie. ze hebben al een tweede kans gekregen. dus dan is het helemaal niet zo oneerlijk als anderen die het vanaf het begin volgehouden hebben meer weten. anders zou het helemaal geen drol uitmaken of je er in de eerste ronde uitligt of niet. lijkt je dat soms een leuke expeditie?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_23161432
quote:
Op maandag 8 november 2004 11:21 schreef twiFight het volgende:

[..]

bovendien - zoals al eerder gezegd is - lagen die andere mensen gewoon eerder uit de expeditie. ze hebben al een tweede kans gekregen. dus dan is het helemaal niet zo oneerlijk als anderen die het vanaf het begin volgehouden hebben meer weten. anders zou het helemaal geen drol uitmaken of je er in de eerste ronde uitligt of niet. lijkt je dat soms een leuke expeditie?
Marjo zat wel lang bij de Belgen in het Kamp.
Jammer dan voor die originals, zo is nou eenmaal het spel. Ik vind niet dat de redactie het spel moet gaan sturen, want dat deden ze gister dus heel duidenlijk.
pi_23161435
quote:
Op maandag 8 november 2004 11:21 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ben het zeker met je eens.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  maandag 8 november 2004 @ 11:51:57 #159
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_23161841
Gewoon een stomme proef. Meerendeel van de vragen kon niet beantwoord worden door mensen die er al vroeg uitlagen. Dat zij al een tweede kans hebben gekregen en niet moeten zeuren slaat nergens op, zij zouden net zo veel kans maken als de rest vanaf nu!
Het was gewoon typisch weer de redactie die het spel probeert te sturen, zoals in eerdere expedities ook al het geval was. Opeens is die dubbele stem van Shandinella ook te winnen..

Verder snap ik Klaar echt totaal niet. Wat bezielt dat mens toch?? Die snapt het echt allemaal niet zo. Het is toch duidelijk dat zij gewoon de volgende is die eruit gaat (als niet Shandinella).

Ook het gemiep van die Belgen (inclusief Marjolijn) irriteert mij mateloos. Altijd maar de zieligheid zelve spelen, zeuren over complotten, maar uiteindelijk de enige zijn met een complot. En dan zijn die labiele belgen weer even vrolijk hoor.

En Marjolijn.. wat een trut zeg. Doordat ze de hele expeditie bij iedereen loopt te slijmen weet ze alles van die mensen en wint ze de domme proef. Nou nou.. Ze is de hele expeditie al aan het kronkelen, aan het slijmen. En die stomme grijns van dr.. bah. Echt een totaal non-mens.

Shandinella blijft een scheet. Echt een cool mens.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 8 november 2004 @ 14:00:06 #160
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_23164906
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_23165672
quote:
Op maandag 8 november 2004 10:45 schreef Sanneke het volgende:
trouwens; bij die stemronde was Mohamed niet bij het clubje toeschouwers...iemand een idee warom?
Mohammed had een ramadanfeestje in t ToraBoragebergte in Afghanistan bij een speciale gastheer.
Life is a bitch
  maandag 8 november 2004 @ 14:59:00 #162
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_23166460
Gisteren was echt doorgestoken kaart Echt jammer dat ze de strijd zo sturen. Marjolijn begint nu ook wel haar ware aard te laten zien. Wat een achterbakse tyfushoer is ze zeg Balen dat Mick eruit is
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  maandag 8 november 2004 @ 15:20:52 #163
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_23166972
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:59 schreef BVO het volgende:
Ronald eruit, dan Klaar, vervolgens wint Shandinella de finale.
Zo gaat het denk ik. .
Vanwege de foto op Klaars website die in het vorig topic was gepost, denk ik dat of Marjolein of Frank Robinson gaat winnen.
....in de donkere nacht.
pi_23167192
quote:
Op maandag 8 november 2004 15:20 schreef Magics het volgende:

[..]

Vanwege de foto op Klaars website die in het vorig topic was gepost, denk ik dat of Marjolein of Frank Robinson gaat winnen.
Er is een Fokster die al de uitslag weet . Gelukkig heeft ze het mij nog niet vertelt.....
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_23167288
quote:
Op maandag 8 november 2004 15:20 schreef Magics het volgende:

[..]

Link???
pi_23167414
Zelf al gevonden:

[ Bericht 39% gewijzigd door Duiveltja op 13-11-2004 13:29:22 (niet spoileren) ]
pi_23167678
quote:
Op maandag 8 november 2004 15:52 schreef Aeroxie het volgende:
Zelf al gevonden:

Idd, dit plaatje spreekt boekdelen. Marjo, Frank en Matt nog in hun ER outfit en de rest gewoon gekleed.

[afbeelding]
En dan staan Klaar en Salmonella er nog lachend bij ook nadat ze hun eigen graf hebben gegraven.
Life is a bitch
  maandag 8 november 2004 @ 16:11:54 #168
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_23167838
En toch snap ik die foto niet.. waar is Ronald?!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_23167977
Misschien is het alleen een foto van de......verliezers?
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_23168053
quote:
Op maandag 8 november 2004 16:17 schreef ChronoVisor het volgende:
Misschien is het alleen een foto van de......verliezers?
Dat kan ook niet, want waar is Mohammed?
pi_23168103
Mo maakt de foto.
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_23168187
Marjolein staat in het midden, misschien is dat een hint
http://www.dvdkijker.nl - DVD Prijsvergelijk (R2 UK)
pi_23168413
GROTE SPOILER NIET LEZEN!!!!!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 8 november 2004 @ 16:41:25 #174
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_23168574
quote:
Op maandag 8 november 2004 16:34 schreef ChronoVisor het volgende:
GROTE SPOILER NIET LEZEN!!!!!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HEB HET TOCH GELEZEN!!!!!!

en ik geloof er geen zak van
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_23168899
en bedankt he voor die foto.. nu is mijn hoop op Shandinella al verdwenen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')