maar marjolein won, en die is geen belg.quote:Op maandag 8 november 2004 11:15 schreef Aeroxie het volgende:
Die proef met vragen over andere Robinson deelnemers waarbij ze een extra stem konden verdienen was echt doorgestokenkaart. De eerste 4 vragen gingen allemaal over Belgen. Dus Mattias, Frank en Marjo hadden een grotere kans dat ze de vragen wisten als de rest. Ze konden dus al iemand (het werd Mick) uitschakelen van de proef. Dat was gewoon oneerlijk. Daarna werden er over het algemeen ook meer vragen over Belgische Robinson deelnemers gesteld dan over Nederlandse deelnemers.
Marjo zat wel lang bij de Belgen in het Kamp.quote:Op maandag 8 november 2004 11:21 schreef twiFight het volgende:
[..]
maar marjolein won, en die is geen belg.
bovendien - zoals al eerder gezegd is - lagen die andere mensen gewoon eerder uit de expeditie. ze hebben al een tweede kans gekregen. dus dan is het helemaal niet zo oneerlijk als anderen die het vanaf het begin volgehouden hebben meer weten. anders zou het helemaal geen drol uitmaken of je er in de eerste ronde uitligt of niet. lijkt je dat soms een leuke expeditie?
Ben het zeker met je eens.quote:Op maandag 8 november 2004 11:21 schreef twiFight het volgende:
[..]
maar marjolein won, en die is geen belg.
bovendien - zoals al eerder gezegd is - lagen die andere mensen gewoon eerder uit de expeditie. ze hebben al een tweede kans gekregen. dus dan is het helemaal niet zo oneerlijk als anderen die het vanaf het begin volgehouden hebben meer weten. anders zou het helemaal geen drol uitmaken of je er in de eerste ronde uitligt of niet. lijkt je dat soms een leuke expeditie?
Mohammed had een ramadanfeestje in t ToraBoragebergte in Afghanistan bij een speciale gastheer.quote:Op maandag 8 november 2004 10:45 schreef Sanneke het volgende:
trouwens; bij die stemronde was Mohamed niet bij het clubje toeschouwers...iemand een idee warom?
Vanwege de foto op Klaars website die in het vorig topic was gepost, denk ik dat of Marjolein of Frank Robinson gaat winnen.quote:Op zondag 7 november 2004 21:59 schreef BVO het volgende:
Ronald eruit, dan Klaar, vervolgens wint Shandinella de finale.
Zo gaat het denk ik..
Er is een Fokster die al de uitslag weet . Gelukkig heeft ze het mij nog niet vertelt.....quote:Op maandag 8 november 2004 15:20 schreef Magics het volgende:
[..]
Vanwege de foto op Klaars website die in het vorig topic was gepost, denk ik dat of Marjolein of Frank Robinson gaat winnen.
Link???quote:Op maandag 8 november 2004 15:20 schreef Magics het volgende:
[..]
Vanwege de foto op Klaars website die in het vorig topic was gepost, denk ik dat of Marjolein of Frank Robinson gaat winnen.
En dan staan Klaar en Salmonella er nog lachend bij ook nadat ze hun eigen graf hebben gegraven.quote:Op maandag 8 november 2004 15:52 schreef Aeroxie het volgende:
Zelf al gevonden:
Idd, dit plaatje spreekt boekdelen. Marjo, Frank en Matt nog in hun ER outfit en de rest gewoon gekleed.
[afbeelding]
Dat kan ook niet, want waar is Mohammed?quote:Op maandag 8 november 2004 16:17 schreef ChronoVisor het volgende:
Misschien is het alleen een foto van de......verliezers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
quote:Op maandag 8 november 2004 16:34 schreef ChronoVisor het volgende:
GROTE SPOILER NIET LEZEN!!!!!!!HEB HET TOCH GELEZEN!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik geloof er geen zak van
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |