Mwou dat denk ik niet, ik kijk de Tour niet omdat Lance daar rijd. Al maakt het het wel wat interesanter denk ik.quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Denk dat de sponsoren van de Giro er wel blij mee zullen zijn als Armstrong daar zal starten.
Zal de hele wereld naar Italie kijken ipv naar Frankrijk volgend jaar.
Ik weet zeker dat de Giro wereldwijd gezien meer in de belangstelling zal staan dan voorgaande jaren indien hij daar start. Hoeveel Nederlanders volgden de Giro afgelopen jaren nu eigenlijk? Misschien zal bijvoorbeeld de NOS het nu wel gaan uitzenden. Ik hoop iig dat ie in de Giro start en niet in de Tour. (Allebei is ook ok!)quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:47 schreef Remzz het volgende:
[..]
Mwou dat denk ik niet, ik kijk de Tour niet omdat Lance daar rijd. Al maakt het het wel wat interesanter denk ik.
Iets wat alleen Merckx gepresteerd heeft. Giro en Vuelta in 1 jaar winnen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:55 schreef ultra_ivo het volgende:
Giro en Vuelta is ook een mooie combinatie. Twee keer pieken moet kunnen.
Met als bijkomend gegeven dat Merckx dat jaar ook nog Parijs-Roubaix, Luik-Bastenaken-Luik en de Amstel Gold Race won.quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Iets wat alleen Merckx gepresteerd heeft. Giro en Vuelta in 1 jaar winnen.
En dan vergeten we voor het gemak Parijs Brussel, Grand Prix des Nations en 2e plaatsen in Waalse Pijl en Gent Wevelgem en 3e plaatsen in Ronde van Vlaanderen en Parijs Nice...quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Met als bijkomend gegeven dat Merckx dat jaar ook nog Parijs-Roubaix, Luik-Bastenaken-Luik en de Amstel Gold Race won.
Ik denk het niet. Ik denk dat hij voor een aantal klassiekers gaat en de Tour of Vuelta. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat hij een heel jaar afstemt op een paar eendagswedstrijden.quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:09 schreef ultra_ivo het volgende:
Zou Lance hierop mikken?
quote:De Michael Schumacher van de Tour de France, Lance Armstrong, heeft laten weten graag eens een Formule 1 bolide aan de tand te voelen. Armstrong werkt momenteel met Mark Webber een trainingsprogramma af in Texas, de geboortestreek van Armstrong.
Webber is al jaren fan van de zesvoudig tourwinnaar. Webber:"Ik heb niet veel helden, maar ik vind het ongelooflijk wat Lance allemaal heeft doorstaan. Ik bewonder mensen die het onmogelijke presteren".
Webber vervolgt:"Hij vertelde dat hij een Formule 1 bolide wil besturen. Ik heb hem gezegd dat het moeilijk is maar dat ik alles zal proberen om Lance de Formule 1 in te krijgen".
Bron: www.RacePlanet.net
Dat lijkt me wel wat!quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:00 schreef placebeau het volgende:
Lance Armstrong, zesmaal winnaar van de Ronde van Frankrijk, zal waarschijnlijk aan de start verschijnen van de Ronde van Vlaanderen volgend seizoen.
Trotseert Lance binnenkort de Muur? (foto photonews)
De Amerikaanse renner deed deze belofte aan NOS-commentator Mart Smeets tijdens een interview. Armstrong zei al eerder dat hij twijfelt over een nieuwe Tour-deelname om aan de wielerwereld te laten zien dat hij ook geschikt is voor het klassieke werk. Het volledige interview wordt pas in januari uitgezonden.
De sportdirecteur van US Postal, Dirk Demol, noemt alles nog voorbarig: "Het is langer geweten dan vandaag dat Lance de Ronde van Vlaanderen een heel knappe en boeiende wedstrijd vindt. Daar zal in 2005 zeker geen verandering in komen. Maar om nu al te zeggen dat Armstrong 'Vlaanderens Mooiste' gaat rijden, daarvoor is het nog veel te vroeg."
Demol doelt op het feit dat een combinatie van de klassiekers en de Tour niet echt meer past in het huidige wielrennen. Demol: "Een en ander zal wellicht uitgepraat worden tijdens onze eerste teamstage die plaats heeft van 1 tot en met 9 december in het Texaanse Austin."
Er zijn meer koersen dan de Tour, als ie niet in de Tour fiets zul je hem in de klassiekers zien en dat lijkt me een stuk spannender!quote:Op woensdag 17 november 2004 01:07 schreef Tiemie het volgende:
Aan de ene kant is het prachtig om hem te zien fietsen, aan de andere kant zou er ook wel weer eens een andere winnaar mogen opstaan.
mee eensquote:Op woensdag 17 november 2004 01:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er zijn meer koersen dan de Tour, als ie niet in de Tour fiets zul je hem in de klassiekers zien en dat lijkt me een stuk spannender!
quote:Op woensdag 17 november 2004 17:50 schreef hellmondunited het volgende:
armstrong is een mietje, nu wint hij de tour niet meer omdat hij veel meer moet rijden en dat weet hij zelf t beste..
quote:Op woensdag 17 november 2004 20:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
![]()
Nee maar wie wel? Niemand is vergeljkbaar met Merckx. En daarom is ie een mietje? ik denk dat ie na 6x de Tour winnen wel het recht heeft om de tour eens te laten schieten en wat anders te gaan proberen...quote:Op woensdag 17 november 2004 20:22 schreef hellmondunited het volgende:
presteren als merckx zal hij nooit laten zien
nee daarom is hij geen mietje, maar Armstrong heeft wel (onterecht) door veel mensen een naam als merkcx gekregen. Dat weet hij zelf ook, presteerd hij nu niks dan zal iedereen er over vallen omdat hij nu meer dan 1 wedstrijd heeft geredenquote:Op woensdag 17 november 2004 20:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee maar wie wel? Niemand is vergeljkbaar met Merckx. En daarom is ie een mietje? ik denk dat ie na 6x de Tour winnen wel het recht heeft om de tour eens te laten schieten en wat anders te gaan proberen...
Maar Armstrong weet zelf dondersgoed dat hij geen Merckx is. Enige tijd geleden vond ie zelfs dat hij zelf nog niet eens in het rijtje van de andere 5 tourwinnaars hoorde.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:40 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
nee daarom is hij geen mietje, maar Armstrong heeft wel (onterecht) door veel mensen een naam als merkcx gekregen. Dat weet hij zelf ook, presteerd hij nu niks dan zal iedereen er over vallen omdat hij nu meer dan 1 wedstrijd heeft gereden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |