Ik doe niet stoer en ik ben ook niet altijd houdini die iets uit ze zak tovert, ik ben alleen houdini als ik door moeilijke straatjes moet of naar locaties toemoet waar ik nog nooit geweest ben.quote:Op zondag 7 november 2004 21:46 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Gast alsjeblieft, stoer doen op internet is not done![]()
Ik denk al dat ik onder de tap lig, maar dat heeft met andere zaken te maken.quote:Op zondag 7 november 2004 21:46 schreef DGR1978 het volgende:
[..]
Maar duimen dat de AIVD bij jou geen inval doet he, zijn ze er allemaal gloeiend bij.
Verklaar jij dan eens waarom dit de eerste keer is dat zoiets gebeurd in Nederland? Zijn mensen opeens gaan geloven in de Islam? Waarom doet de rest van de moslims, die net zo heilig geloven in het hiernamaals niet mee dan?quote:Op zondag 7 november 2004 21:48 schreef DGR1978 het volgende:
En zo zijn er nog honderden, zo niet duizenden in dit ;and en in europa. Jij wilde die met een dialoog verslaan, laten verbroederen? Man wordt toch eens wakker, denk je echt dat het goede woord van een Bush, Blair, of onze Harry Potter die gasetn op andere gedachten brengt als hun een heilige hemel met 50 maagden in het vooruitschiet wordt gesteld.
Jij kan ook weggaan hoor :/ En ik merk in mijn dagelijks leven niets van het "niet werken" van de multiculturele samenleving. Ik kan prima omgaan met mensen met andere geloofsovertuigingen/culturen.quote:Op zondag 7 november 2004 21:53 schreef Halfgedraaide het volgende:
We zijn er in ieder geval achter gekomen dat een multiculturele samenleving niet werkt hier. We zijn zo vriendelijk geweest om het te proberen maar het werkt gewoon niet. Ik stel voor dat de moslims vertrekken hier. De meeste zien dit land toch als het walgelijke westen. Moslims weg want dat botst het meeste namelijk.![]()
Omdat het fundamentalistme een keer ergens voet aan bodem moet krijgen. In landen als Afghanistan, Algerije, Marokko en Turkije zijn dit soort moorden aan de orde van de dag.quote:Op zondag 7 november 2004 21:54 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Verklaar jij dan eens waarom dit de eerste keer is dat zoiets gebeurd in Nederland? Zijn mensen opeens gaan geloven in de Islam? Waarom doet de rest van de moslims, die net zo heilig geloven in het hiernamaals niet mee dan?
Hoe en waar heb je die weten te ronselen dan?quote:Op zondag 7 november 2004 21:57 schreef Re het volgende:
de nieuwe stormfrontertjes zijn gerecruteerd....
John Dope kent geen genade, haal dit liever wegquote:Op zondag 7 november 2004 21:57 schreef Re het volgende:
Het bewijs is geleverd dat het niet werkt. Veel criminaliteit onder moslims. Veel willen niet werken en kosten ons way to much geld. Veel passen zich niet aan en zijn de taal niet machtig. Ze kunnen niet omgaan met de westerse cultuur en vinden ons te vrij. Bovendien kijk eens wat er nu en eigenlijk al tijdje aan de gang is in Nederland. Veel Nederlanders hebben het gehad.quote:Op zondag 7 november 2004 21:58 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jij kan ook weggaan hoor :/ En ik merk in mijn dagelijks leven niets van het "niet werken" van de multiculturele samenleving. Ik kan prima omgaan met mensen met andere geloofsovertuigingen/culturen.
Helemaal mee eens!!!!!quote:Op zondag 7 november 2004 22:00 schreef Drugshond het volgende:
Jesus, is dit nog een discussie,. Of zijn we alleen elkaar aan het afzeiken. ?!![]()
Van kijk eens hoe stoer ik ben achter mijn toetsenbord.
- Bespreek a.u.b. liever de inhoud van dit topic en de maatschappelijke beweegreden/verharding dan je eigen ego in de hemel te prijzen.
De orde van de dag? Pardon?quote:Op zondag 7 november 2004 21:58 schreef DGR1978 het volgende:
Omdat het fundamentalistme een keer ergens voet aan bodem moet krijgen. In landen als Afghanistan, Algerije, Marokko en Turkije zijn dit soort moorden aan de orde van de dag.
Jij kent geen genadequote:Op zondag 7 november 2004 21:59 schreef Meh7 het volgende:
[..]
John Dope kent geen genade, haal dit liever weg![]()
![]()
Jij wenst mij dit toe. Net wat we al zeiden.... als deze discussie face2face had plaats gevonden dan was jij of je soortgenoten mij allang naar de strot gevlogen.quote:Op zondag 7 november 2004 21:43 schreef Meh7 het volgende:
Heb je niets aan als je in een steegje in elkaar getimmerd wordt. Oh en wat doet je denken dat jij de enige bent?![]()
Lees alsjeblieft eens de krant Meh7. Of kijk gewoon eens om je heen. Je kunt niet anders concluderen dat wat er nu gebeurt echt de foute kant op gaat.quote:Op zondag 7 november 2004 22:01 schreef Meh7 het volgende:
[..]
De orde van de dag? Pardon?
Heeft dit vooral te maken met hun geloof, of plaats in de maatschappij/werk/scholing? Is hier onderzoek naar gedaan of bazel je maar wat?quote:Op zondag 7 november 2004 22:01 schreef Halfgedraaide het volgende:
Het bewijs is geleverd dat het niet werkt. Veel criminaliteit onder moslims.
Ook hier mag je kijken naar de redenen. Zoek eens naar de achtergronden omtrent gastarbeiders.quote:Veel willen niet werken en kosten ons way to much geld. Veel passen zich niet aan en zijn de taal niet machtig.
Er is geen scherpe zij/ons lijn, zo zwart wit is het niet.quote:Ze kunnen niet omgaan met de westerse cultuur en vinden ons te vrij. Bovendien kijk eens wat er nu en eigenlijk al tijdje aan de gang is in Nederland. Veel Nederlanders hebben het gehad.
Jij kunt niet ontkennen dat er een tendens gaande is die er 10 jaar geleden niet was. We zijn er gewoon achter gekomen dat het niet werkt. De moslims die hier succesvol en totaal geintregreerd zijn is erg zeldzaam. Je houd jezelf voor de gek als je denkt dat het allemaal erg goed hier gaat.quote:Op zondag 7 november 2004 22:05 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Heeft dit vooral te maken met hun geloof, of plaats in de maatschappij/werk/scholing? Is hier onderzoek naar gedaan of bazel je maar wat?
[..]
Ook hier mag je kijken naar de redenen. Zoek eens naar de achtergronden omtrent gastarbeiders.
[..]
Er is geen scherpe zij/ons lijn, zo zwart wit is het niet.
Wees eens wat specifieker. Ik hou het nieuws bij en ik kan me niet echt voorstellen waar je nou precies op doelt. En ik neem aan dat je het Afghaanse, Turkse, Marokkaanse enz nieuws ook volgt?quote:Op zondag 7 november 2004 22:03 schreef DGR1978 het volgende:
Lees alsjeblieft eens de krant Meh7. Of kijk gewoon eens om je heen. Je kunt niet anders concluderen dat wat er nu gebeurt echt de foute kant op gaat.
En ja, ik durf nog wel te zeggen dat alleen de Islam dingen goedkeurt die elk welwillend mens niet in z'n hoofd zou halen.
ze zijn niet zo moeilijk op te sporen hoor...quote:Op zondag 7 november 2004 21:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hoe en waar heb je die weten te ronselen dan?
Helemaal mee eens!!!!!!!quote:Op zondag 7 november 2004 22:01 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Het bewijs is geleverd dat het niet werkt. Veel criminaliteit onder moslims. Veel willen niet werken en kosten ons way to much geld. Veel passen zich niet aan en zijn de taal niet machtig. Ze kunnen niet omgaan met de westerse cultuur en vinden ons te vrij. Bovendien kijk eens wat er nu en eigenlijk al tijdje aan de gang is in Nederland. Veel Nederlanders hebben het gehad.
99% gelooft daar toch in die pedofiele geitenneuker?quote:Op zondag 7 november 2004 22:08 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wat weet je dat ik niet weet? Worden er in Turkije elke dag mensen vermoord omdat ze de profeet beledigden?![]()
Jongen ik ben tevreden met mijn leven, ik kan elke dag rustig slapen zonder urenlang te piekeren over de multiculturele samenleving. En die sfeer die was er al, is alleen sterker geworden. Een soort van afkeer tegen de immigranten is er altijd geweest uit bepaalde hoeken, nu heeft het een andere vorm gekregen. Van allochtonenhaat naar moslimhaat.quote:Op zondag 7 november 2004 22:08 schreef Halfgedraaide het volgende:
Jij kunt niet ontkennen dat er een tendens gaande is die er 10 jaar geleden niet was. We zijn er gewoon achter gekomen dat het niet werkt. De moslims die hier succesvol en totaal geintregreerd zijn is erg zeldzaam. Je houd jezelf voor de gek als je denkt dat het allemaal erg goed hier gaat.
De hele moslimgemeenschap, of nee de oude eerste generatie daargelaten, is er op uit onze cultuur te vernietigen.quote:Op zondag 7 november 2004 22:08 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wees eens wat specifieker. Ik hou het nieuws bij en ik kan me niet echt voorstellen waar je nou precies op doelt. En ik neem aan dat je het Afghaanse, Turkse, Marokkaanse enz nieuws ook volgt?
Wat weet je dat ik niet weet? Worden er in Turkije elke dag mensen vermoord omdat ze de profeet beledigden?![]()
Is je moeder nu trots op je dat jij ze hebt weten te rekruteren?quote:Op zondag 7 november 2004 22:09 schreef Re het volgende:
[..]
ze zijn niet zo moeilijk op te sporen hoor...
Ga eens leren normaal te discussieren, opgerot varken, einde discussie.quote:Op zondag 7 november 2004 22:10 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
99% gelooft daar toch in die pedofiele geitenneuker?Dus hoezo beledigen gebeurd daar niet?
Onze huidige zittende regering is niet links.quote:Op zondag 7 november 2004 21:39 schreef DGR1978 het volgende:
Door dat extreem linkse ge-eikel zitten we nu mooi met de gebakken peren, of gebakken kous-kous zo je wil...!!!
Ja daar geef ik je helemaal gelijk in. Nu ben ik eventjes serieus. Is misschien niet mooi dat er deze tendens gaande is. Maar deze ontwikkelingen zijn toch het gevolg van het ruime denken over de multiculturele samenleving. Ik ben echt van mening dat het totaal mislukt is hier. We dachten dat het allemaal harstikke gezellig en leuk zou zijn. Maar er gebeuren nu zoveel dingen. Mensen die helemaal niet rechts zijn, praten tegenwoordig extreem rechts. Je merkt het gewoon uit alle hoeken. Ik vind het geen goede zaak, maar wel realiteitquote:Op zondag 7 november 2004 22:11 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jongen ik ben tevreden met mijn leven, ik kan elke dag rustig slapen zonder urenlang te piekeren over de multiculturele samenleving. En die sfeer die was er al, is alleen sterker geworden. Een soort van afkeer tegen de immigranten is er altijd geweest uit bepaalde hoeken, nu heeft het een andere vorm gekregen. Van allochtonenhaat naar moslimhaat.
kom eens met cijfers... napraten kunnen we allemaal...quote:Op zondag 7 november 2004 22:08 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Jij kunt niet ontkennen dat er een tendens gaande is die er 10 jaar geleden niet was. We zijn er gewoon achter gekomen dat het niet werkt. De moslims die hier succesvol en totaal geintregreerd zijn is erg zeldzaam. Je houd jezelf voor de gek als je denkt dat het allemaal erg goed hier gaat.
Jij gelooft erin dat wij in moskeen bijeenkomen om plannen te maken om de samenleving waarin we leven kapot te maken?quote:Op zondag 7 november 2004 22:11 schreef DGR1978 het volgende:
De hele moslimgemeenschap, of nee de oude eerste generatie daargelaten, is er op uit onze cultuur te vernietigen.
Als je daar nog aan twijfeld heb je echt onder de grond geleeft, of je bent er zelf ook een.
Hoezo? Ik vind het alleen een rare vergelijking. Net of turken De Pedofiel beledigen. Ze geloven er immers in. Dus is geen vergelijking met Nederland.quote:Op zondag 7 november 2004 22:12 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ga eens leren normaal te discussieren, opgerot varken, einde discussie.
hehe (moskee)varkens zijn jullie toch.quote:Op zondag 7 november 2004 22:12 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ga eens leren normaal te discussieren, opgerot varken, einde discussie.
ja indoctrinatie is zo makkelijk en simpel, net als de meeste gerecruteerdenquote:Op zondag 7 november 2004 22:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Is je moeder nu trots op je dat jij ze hebt weten te rekruteren?
En van de geschiedenis leerde men nietsquote:Op zondag 7 november 2004 21:57 schreef Re het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |