abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 november 2004 @ 20:53:59 #1
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23149610
quote:
Moskeeën doelwit brandstichters en vandalen

Uitgegeven: 7 november 2004 20:01
Laatst gewijzigd: 7 november 2004 20:40

HUIZEN - Moskeeën in Huizen, Breda en Rotterdam zijn dit weekeinde doelwit geweest van brandstichters. In Rotterdam werd een islamistisch gebedshuis ook beplakt met beledigende teksten. Onbekenden hebben in Amsterdam een kantoor waar Marokkanen plegen te vergaderen, met rode verf beklad.

In Huizen hield de politie drie verdachten aan die probeerden brand te stichten in de An-Nasr moskee. Volgens de politie werden ze in de nacht van vrijdag op zaterdag rond 04.00 uur door leden van de moskee op heterdaad betrapt terwijl ze de brandstichting voorbereidden.

Terpentine

Twee verdachten uit Huizen van 19 en 25 jaar oud werden direct aan de politie overgedragen. Zij waren in het bezit van een rugzak gevuld met terpentine, wasbenzine, spiritus en papier. De derde 26-jarige verdachte wist te ontkomen, maar kon zondag alsnog in Almere worden aangehouden.

Breda

In Breda is in de nacht van zaterdag op zondag ook geprobeerd een moskee in brand te steken. De moskee aan de Archimedesstraat wordt verbouwd. Onbekenden hadden isolatiemateriaal achter het gebedshuis in brand gestoken. Toen de politie arriveerde, was het vuur al gedoofd.

Rotterdam

In Rotterdam-West is zondagochtend brand gesticht bij de Mevlana-moskee. Een pallet werd tegen de toegangsdeur gezet en in brand gestoken. Alleen de deur raakte beschadigd. De politie hield later in verband hiermee een 24-jarige man uit Capelle aan den IJssel aan. Over de achtergrond is nog niets bekend.

Pamfletten

In Rotterdam-Oost bleek een moskee zondagochtend volgeplakt met pamfletten met voor moslims beledigende teksten en afbeeldingen. Mensen van het gebedshuis hebben de tientallen A-4tjes zelf verwijderd. De politie nam een aantal exemplaren mee en probeert te achterhalen wie er achter zit, aldus een politiewoordvoerder.

In Amsterdam is het kantoor van Emcemo (Euro- Mediterraan Centrum Migratie en Ontwikkeling) beklad met rode verf. De Stedelijke Marokkaanse Raad in Amsterdam heeft zondag aangifte gedaan. In het kantoor kwamen na de moord op Theo van Gogh vertegenwoordigers van de Marokkaanse gemeenschap bijeen om bij te praten. A. Menebhi, voorzitter van de Stedelijk Marokkaanse Raad, ziet een rechtstreeks verband tussen de moord en rode verf. "Ik denk dat ze ons willen intimideren."
gaat lekker zo zeg, alsof je hier meer mee bereikt..
OJAAJOH?
pi_23149630
Ach, je moet ergens mee beginnen niet?
  zondag 7 november 2004 @ 20:55:18 #3
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23149657
quote:
Op zondag 7 november 2004 20:54 schreef My_Way het volgende:
en hoe bedoel je dit? dat alle moslims maar t land uitgeschopt moeten worden
OJAAJOH?
pi_23149664
quote:
Op zondag 7 november 2004 20:54 schreef My_Way het volgende:
Precies, als laffe hond pak je niet de extremisten aan maar mensen die er niks mee te maken hebben. Schijtbakken.
pi_23149699
quote:
Op zondag 7 november 2004 20:55 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

en hoe bedoel je dit? dat alle moslims maar t land uitgeschopt moeten worden
Een mens mag toch dromen?
  zondag 7 november 2004 @ 20:57:53 #6
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23149741
quote:
Op zondag 7 november 2004 20:56 schreef My_Way het volgende:

[..]

Een mens mag toch dromen?
racist
OJAAJOH?
pi_23149750
quote:
Op zondag 7 november 2004 20:57 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

racist
Jokkebrok!
  zondag 7 november 2004 @ 20:59:23 #8
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23149781
quote:
Op zondag 7 november 2004 20:58 schreef My_Way het volgende:

[..]

Jokkebrok!
owja? uit jou berichten zijn anders duidelijk af te lezen dat je liever wil dat alle moslims oprotten naar hun eigen land en dat het net goed is dat (ook de goeie) geterroriseerd worden.. waar zit je dan met je verstand
OJAAJOH?
pi_23149828
quote:
Op zondag 7 november 2004 20:59 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

owja? uit jou berichten zijn anders duidelijk af te lezen dat je liever wil dat alle moslims oprotten naar hun eigen land en dat het net goed is dat (ook de goeie) geterroriseerd worden.. waar zit je dan met je verstand
Dan ben ik toch geen rascist. Ik beschouw elke moslim gelijk
pi_23149836
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:00 schreef My_Way het volgende:

[..]

Dan ben ik toch geen rascist. Ik beschouw elke moslim gelijk
Rot eens op joh.
pi_23149861
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:01 schreef Gallo het volgende:

[..]

Rot eens op
Rascist
pi_23149900
Laat ze maar weer lekker naar hun geitenneukers land terug gaan.
When there is no more room in hell, the dead will walk the earth
pi_23149932
bij mij aan de overkant staat er een kerk
ik denk dat ik de kerk in brand ga steken als Wraak
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 7 november 2004 @ 21:04:59 #14
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23149945
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:03 schreef Crazyivan het volgende:
Laat ze maar weer lekker naar hun geitenneukers land terug gaan.
vertel mij nou eens waarom volgens jou iedere moslim een geitenneuker is..
OJAAJOH?
pi_23149954
quote:
Op zondag 7 november 2004 20:59 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

Is toch zijn mening?? Waar maak je je druk om? Ben je zelf moslim?
  zondag 7 november 2004 @ 21:05:57 #16
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23149977
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:04 schreef Meki het volgende:
bij mij aan de overkant is er een kerk
goed punt ja, dan zou je WEL afkeurende reacties krijgen, terwijl dit door een stel randebielen wordt goed gekeurd..
OJAAJOH?
pi_23149984
quote:
bij mij aan de overkant is er een kerk
Moskee's mogen af fikken van mij. Kerken heb ik ook geen probleem mee.
Dus je gaat je gang maar...
pi_23150019
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:05 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

goed punt ja, dan zou je WEL afkeurende reacties krijgen, terwijl dit door een stel randebielen wordt goed gekeurd..
Heet jij Mohammed by the way?
  zondag 7 november 2004 @ 21:07:37 #19
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23150025
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:05 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Is toch zijn mening?? Waar maak je je druk om? Ben je zelf moslim?
Ik ben geen moslim nee, maar ik vind het gewoon triest dat er zulke simpele mensen rondlopen, met hun tunnelvisie. Ik wil dan wel eens doorvragen om te kijken of ze wel weten waar ze over praten. (wat hij dus niet doet, hij kan namelijk geen enkel fatsoenlijk argument verzinnen)
OJAAJOH?
pi_23150026
quote:
vertel mij nou eens waarom volgens jou iedere moslim een geitenneuker is..
Omdat een man volgens Khomeini sex mag hebben met een geit mits hij de geit daarna op islamitische wijze slacht?
eeeh
  zondag 7 november 2004 @ 21:08:22 #21
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23150054
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:07 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Omdat een man volgens Khomeini sex mag hebben met een geit mits hij de geit daarna op islamitische wijze slacht?
betekent niet dat iedereen dat ook doet
OJAAJOH?
pi_23150060
Wat een niveau weer .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_23150065
Ik ben vannacht nog langs die ene moskee gefietst .
slettebak [@] gmail.com
pi_23150077
Deze heb ik ook ergens op het web gevonden op een forum, alleen weten de makers niet dat Istanbul bij Turkije hoort en niet bij Marokko

Ik keur deze acties niet af, het hoort bij de vrijheid van meningsuiting en dit is de andere zijde van de medaille zeg maar.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 7 november 2004 @ 21:09:21 #25
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23150088
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:07 schreef My_Way het volgende:

[..]

Heet jij Mohammed by the way?
nee, dat ik toevallig niet per direct alle buitenlanders over één kam scheer betekent niet dat ik zelf direct een buitenlander ben snuggere
OJAAJOH?
pi_23150090
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:08 schreef JaWi het volgende:
Ik ben vannacht nog langs die ene moskee gefietst .
Suspect nr.1
pi_23150106
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:08 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

betekent niet dat iedereen dat ook doet
Dat weet ik wel
eeeh
pi_23150117
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:07 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

Ik ben geen moslim nee,
Zit dan niet zo te janken.
pi_23150121
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:09 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

nee, dat ik toevallig niet per direct alle buitenlanders over één kam scheer betekent niet dat ik zelf direct een buitenlander ben snuggere
Ok, begon al voor mn leven te vrezen namelijk..
  zondag 7 november 2004 @ 21:11:23 #30
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23150142
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:10 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Zit dan niet zo te janken.
doe ik niet. ik probeer gewoon op normaal te discussieren, alleen lukt dat niet met kleuters zoals jij
OJAAJOH?
pi_23150205
quote:
bij mij aan de overkant staat er een kerk
Dan ben je net zo erg als die malloten die een moskee in de fik steken.

Overigens heb ik op geenstijl ee paar plaatjes gezien van die pamflettend die in Crooswijk zijn opgehangen (is niet echt Rotterdam-Oost te noemen hoor, maar dat terzijde). Zo ernstig vond ik ze niet. Dat het nergens op slaat lijkt me echter duidelijk, en dat het niets oplost ook.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_23150218
Wel dapper van ze...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 7 november 2004 @ 21:14:47 #33
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23150225
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:13 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Overigens heb ik op geenstijl ee paar plaatjes gezien van die pamflettend die in Crooswijk zijn opgehangen (is niet echt Rotterdam-Oost te noemen hoor, maar dat terzijde). Zo ernstig vond ik ze niet. Dat het nergens op slaat lijkt me echter duidelijk, en dat het niets oplost ook.
meki bedoelde t volgens mij ook sarcastisch
OJAAJOH?
pi_23150232
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:11 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

doe ik niet. ik probeer gewoon op normaal te discussieren, alleen lukt dat niet met kleuters zoals jij
1985? Jij bent een kindje in mijn ogen.
Je moet niet zo janken moraalriddertje. Je zit voor je plezier op het fokforum. Gedraag je dan daar ook naar. Als je je echt zoveel aantrekt voor die problemen dan ga de straat op actie voeren. De moslims zelf lachen je uit. Een dom westers varken die met ons mee lult denken ze.
  zondag 7 november 2004 @ 21:17:32 #35
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23150299
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:15 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

1985? Jij bent een kindje in mijn ogen.
Je moet niet zo janken moraalriddertje. Je zit voor je plezier op het fokforum. Gedraag je dan daar ook naar. Als je je echt zoveel aantrekt voor die problemen dan ga de straat op actie voeren. De moslims zelf lachen je uit. Een dom westers varken die met ons mee lult denken ze.
1985 zegt niks. ik ken mensen die eerder volwassen zijn, maar je hebt ook zat mensen die na tig jaar zich nog als een kleuter gedragen (zoals jij) Een forum is om te discussieren, wist je dat nog niet, dan weet je het nu.
OJAAJOH?
pi_23150337
quote:

[..]

racist
Sinds wanneer zijn moslims een apart ras? Die moslims op Venus misschien, maar hier op Aarde is het toch echt de benaming van de volgers vd Islam.
pi_23150363
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:17 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

1985 zegt niks. ik ken mensen die eerder volwassen zijn, maar je hebt ook zat mensen die na tig jaar zich nog als een kleuter gedragen (zoals jij) Een forum is om te discussieren, wist je dat nog niet, dan weet je het nu.
Ben vele jaren ouder dan je. Je weet niet waar je het over hebt. Ik kom hier voor mijn plezier niet om de wereld te verbeteren. Naief ventje.
  zondag 7 november 2004 @ 21:19:58 #38
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23150380
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:18 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Sinds wanneer zijn moslims een apart ras? Die moslims op Venus misschien, maar hier op Aarde is het toch echt de benaming van de volgers vd Islam.
je snapt best wat ik bedoel
OJAAJOH?
pi_23150383
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:18 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

quote:
ras1 (het ~, ~sen)
1 groep mensen, dieren of planten die zich door dezelfde erfelijke eigenschappen onderscheiden van andere groepen van dezelfde biologische soort
2 bevolkingsgroep die zich op andere dan erfelijke wijze onderscheidt
3 dier met zuivere teeltkenmerken
En nu je bek houden.
pi_23150384
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:13 schreef heiden6 het volgende:

[..]

neeh grapje dat ga ik nooit doen
Maar jammer dat jullie het niet afkeuren
pi_23150400
Mensen mensen, wat een discusie.
Het is tijd geworden dat we als 1 man opstaan tegen dat moslimextremisme. Als daar een paar statements voor nodig zijn, dan moet dat maar.
  zondag 7 november 2004 @ 21:21:21 #42
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23150425
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:19 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ben vele jaren ouder dan je. Je weet niet waar je het over hebt. Ik kom hier voor mijn plezier niet om de wereld te verbeteren. Naief ventje.
je bent vele jaren ouder, maar je gedraagd je toch echt als een kleuter, wie is hier naief!
ik kom hier toch ook niet om de wereld te verbeteren, maar om te discussieren of niet dan. als je hier voor je lol komt ga je toch gewoon in onzin baggeren?

leeftijd zegt helemaal niks, dat blijkt hieruit maar weer
OJAAJOH?
pi_23150456
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:20 schreef DGR1978 het volgende:
Mensen mensen, wat een discusie.
Ach rot op, figuren als jij zijn te bang om moslim-extremisten aan te pakken en gaan dan moskeeën in de fik steken of moslims bespugen. Een miezerig onderkruipsel dat enkel anoniem zijn heldendaden begaat, dat ben je.
pi_23150460
ik vind het zeer beangstigend dat mensen op zo'n zwakke manier " wraak" gaan nemen wat helemaal niks oplost.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_23150466
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:21 schreef hellmondunited het volgende:

[..]
Jawel. Mensen die jong zijn praten altijd over leeftijden. Willen zich graag snel volwassen vinden en noemen andere benamingen als kleuter, kind etc.

Je neemt jezelf way to serious
  zondag 7 november 2004 @ 21:23:48 #46
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23150492
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:22 schreef ioor het volgende:
ik vind het zeer beangstigend dat mensen op zo'n zwakke manier " wraak" gaan nemen wat helemaal niks oplost.
inderdaad! want zo zal de scheiding tussen allochtonen en autochtonen alleen maar erger worden
OJAAJOH?
pi_23150500
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:21 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

je bent vele jaren ouder, maar je gedraagd je toch echt als een kleuter, wie is hier naief!
ik kom hier toch ook niet om de wereld te verbeteren, maar om te discussieren of niet dan. als je hier voor je lol komt ga je toch gewoon in onzin baggeren?

Discussiëren doen we al jaaaaaaren. 'T is tijd voor actie
  zondag 7 november 2004 @ 21:24:59 #48
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23150535
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:22 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Jawel. Mensen die jong zijn praten altijd over leeftijden. Willen zich graag snel volwassen vinden en noemen andere benamingen als kleuter, kind etc.

Je neemt jezelf way to serious
zoals ik zeg, leeftijd is niet van toepassing; je ziet wat je wilt zien en niks anders.
OJAAJOH?
pi_23150543
Prachtige discusie, maar jammer dat hij nergens toe leidt. Over een week of drie, nee ik denk eerder al, zijn we ook deze discusie moe en gaan we over tot de orde of waan van de dag. Dan zijn de afgeprijsde kiwi's bij de Albert Heijn weer het nieuws en kunnen de fundementalisten, zowel de Moslims als de Nederlanders, weer hun volgende plan beramen en uitvoeren.
Iedere Nederlander, Medelander, Buitenlander en Wat-voor-Lander dan ook spreekt nu over harde acties van politie en justitie, tot ze zelf "aangepakt" worden. Dan spreekt men ineens over vrijheid van meningsuiting en het 'recht' dat ze hebben.
Wat er nu gaat gebeuren: Wij als slappe zakken zullen het onderspit delven, Zij zullen zegenvieren.
Fundementalistme wordt gevoedt door overheden. In Afghanistan door een overheid die het stimuleerde en in Nederland door struisvogelpolitiek.
Er zal hier niets veranderen, omdat we dat niet willen!
pi_23150544
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:20 schreef Meki het volgende:
Je weet het met jou maar nooit natuurlijk.
quote:
Je bent een wandelend cliché.

Maar voor de goede orde: ik vind het niet netjes dat deze mensen zich zo misdragen.
pi_23150553
Sjongejonge wat een niveau weer.
Speciaal voor Meki dan maar even: ik keur dit af.
Alle mensen die dit niet doen moeten zichzelf maar even achter de oren krabben wat ze nu eigenlijk willen met dit land...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 7 november 2004 @ 21:25:49 #52
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23150566
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:23 schreef My_Way het volgende:

[..]

Discussiëren doen we al jaaaaaaren. 'T is tijd voor actie
Daar ben ik het ook echt wel mee eens! maar pak die extremisten dan aan en niet iedereeen zodat onschuldige er zo de dupe van worden
OJAAJOH?
pi_23150627
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:22 schreef Gallo het volgende:

[..]

Ach rot op, figuren als jij zijn te bang om moslim-extremisten aan te pakken en gaan dan moskeeën in de fik steken of moslims bespugen. Een miezerig onderkruipsel dat enkel anoniem zijn heldendaden begaat, dat ben je.
Dat geldt voor die linkse-krakers-tuig die alleen maar blanken terroriseren, maar fundamentalisten in moskeeen met rust laten dat is laf.
Ik heb het er de laatste tijd steeds vaker over op straat, maar we zijn tot de conclusie gekomen dat er ook heel veel extremen in nederland zijn onder de nederlanders en geloof me die gaan ook op een gegeven moment over tot actie en dan wil ik je nog wel eens horen hoe laf de hollanders zijn, die woorden ga je terugnemen binnenkort
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_23150642
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:19 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Als je alleen plezier wil maken ga je maar naar ONZ, dat doe ik ook als ik daar zin in heb.
pi_23150652
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:25 schreef DGR1978 het volgende:
Prachtige discusie, maar jammer dat hij nergens toe leidt. Over een week of drie, nee ik denk eerder al, zijn we ook deze discusie moe en gaan we over tot de orde of waan van de dag. Dan zijn de afgeprijsde kiwi's bij de Albert Heijn ..
Precies. Net als na de moord op Fortuyn gaat 't volgende week nergens meer over en zal dat verdriet verder uitzaaien over Nederland.
pi_23150657
Hail Bush
pi_23150680
Ze moeten eigenlijk al die moskee's hier afbreken in Nederland. Als ze moeten bidden gaan ze dat maar in hun eigen land doen. Kerken mogen van mij ook afgebroken worden maar dat zijn eigenlijk historische gebouwen. Dus dat is misschien nog wel zonde.
pi_23150755
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:29 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ze moeten eigenlijk al die moskee's hier afbreken in Nederland. Als ze moeten bidden gaan ze dat maar in hun eigen land doen. Kerken mogen van mij ook afgebroken worden maar dat zijn eigenlijk historische gebouwen. Dus dat is misschien nog wel zonde.
Snel naar stormfront jij, internet held.
pi_23150766
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:31 schreef Meh7 het volgende:

[..]

pi_23150784
Wat ik toch niet snap is dit: Ik spreek dagelijks gemiddeld een persoon of 30 a 40. Deze hebben allemaal (extreem) rechts ideeen, wat immigratie en tolrentie ten opzichte van buitenlanders betreft. Hoe kan het dan zijn dat een fucking pvda zo hoog in de peilingen staat.
Gelukkig dat Geert Wilders hoog opkomt. Als hij tijdens de volgende verkieizngen nog leeft, heeft ie in ieder geval mijn stem.
pi_23150800
excuus voor de paar schrijffoutjes
pi_23150814
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:27 schreef JohnDope het volgende:
Dat geldt voor die linkse-krakers-tuig die alleen maar blanken terroriseren, maar fundamentalisten in moskeeen met rust laten dat is laf.
Ik heb het er de laatste tijd steeds vaker over op straat, maar we zijn tot de conclusie gekomen dat er ook heel veel extremen in nederland zijn onder de nederlanders en geloof me die gaan ook op een gegeven moment over tot actie en dan wil ik je nog wel eens horen hoe laf de hollanders zijn, die woorden ga je terugnemen binnenkort
Ik lach je uit. Lafaard.
pi_23150821
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:32 schreef DGR1978 het volgende:
Gelukkig dat Geert Wilders hoog opkomt. Als hij tijdens de volgende verkieizngen nog leeft, heeft ie in ieder geval mijn stem.
Ernstig eigenlijk dat we daar op moeten hopen
pi_23150828
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:31 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan het stormfront, maar ze zijn wel goed om de sfeer om te fokken, want 60% van het gerel bij moskeen komt van stromfrontachtigetypes.
Want die arabieren pikken het ook niet meer dat hun nepkerken in de hens worden gestoken. dus die gasten leggen binnenkort ook weer een kaaskop om en dat is het beurt dan gaat zelfs linksnederland roepen dat we die extremisten allemaal het land uit moeten doen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_23150855
quote:
Wat ik toch niet snap is dit: Ik spreek dagelijks gemiddeld een persoon of 30 a 40. Deze hebben allemaal (extreem) rechts ideeen, wat immigratie en tolrentie ten opzichte van buitenlanders betreft. Hoe kan het dan zijn dat een fucking pvda zo hoog in de peilingen staat.
Nu gaan ze zeggen dat het aan jou vrienden en kennissen ligt.

Maar je hebt wel gelijk. De gemiddelde Nederlander is na deze dood en pim's dood meer naar rechts gaan hangen. Is ook wel logische beweging lijkt me.
pi_23150864
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:33 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik lach je uit. Lafaard.
lach maar jonge, lach maar, nu kan het nog
pi_23150894
Ik keur het af.... maar ik heb er wel begrip voor
Ik keur het af.... maar het was te verwachten
Ik keur het af.... maar ze hebben er om gevraagd
Ik keur het af.... maar de samenleving is zo verhard
Ik keur het af.... maar zou niet hoeven want het is maar een incident
Ik keur het af.... maar we weten de feiten nog niet

etc, etc, etc

Voor de goede orde: Ik keur het af (zonder maar).
pi_23150896
quote:
Spreek je ze allemaal op internet? Daar zijn de meesten iets "rechtser". In het echt hoor ik nooit mensen zeggen dat buitenlanders eruit moeten of moskees in de fik.

Misschien zijn ze gewoon bang
  zondag 7 november 2004 @ 21:36:40 #69
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23150905
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:34 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan het stormfront, maar ze zijn wel goed om de sfeer om te fokken, want 60% van het gerel bij moskeen komt van stromfrontachtigetypes.
Want die arabieren pikken het ook niet meer dat hun nepkerken in de hens worden gestoken. dus die gasten leggen binnenkort ook weer een kaaskop om en dat is het beurt dan gaat zelfs linksnederland roepen dat we die extremisten allemaal het land uit moeten doen.
extremisten moeten van de linksen het land sowieso uit, alleen wordt er te snel geroepen dat ALLE moslims eruit moeten, terwijl er ook normale tussen zitten
OJAAJOH?
pi_23150915
Snap ook niet dat we het meteen over (extreem)-rechts hebben dat opkomt in NL. In Nederland hebben we amper rechts. Dit land is jaren geregeerd door links en extreem-links. Wat nu opkomt beschouw ik als centrum . Het is niks anders dan de feiten onder ogen zien en aanpakken, niks vreemds aan.
pi_23150930
Laat ze maar eens echt los, eens kijken wat voor reacties dat geeft. Nu ben ik geen voorstander van geweld, maar indien noodzakelijk schuw ik dit ook niet.
Soms moet je je tanden laten zien. "Ze" gaan nu echt te ver.
pi_23150939
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:35 schreef JohnDope het volgende:

[..]

lach maar jonge, lach maar, nu kan het nog
Nu lach ik nog harder, zo zielig. Wat wou je doen gastje, dacht je dat je internet vriendjes je in het echt ook komen helpen?
pi_23150949
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Deze heb ik ook ergens op het web gevonden op een forum, alleen weten de makers niet dat Istanbul bij Turkije hoort en niet bij Marokko

[afbeelding]

Ik keur deze acties niet af, het hoort bij de vrijheid van meningsuiting en dit is de andere zijde van de medaille zeg maar.
dit is geen meningsuiting

pi_23150963
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:36 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Spreek je ze allemaal op internet? Daar zijn de meesten iets "rechtser". In het echt hoor ik nooit mensen zeggen dat buitenlanders eruit moeten of moskees in de fik.

Nou jji gaat volgens mij met alleen maar geitenwollen sokken tree huggers om.

Maar je hebt wel een punt. Iedereen durft op internet meer te zeggen wat ze ervan vinden omdat het anoniemer is.

Maar ik ken genoeg vrienden en mensen van school en werk die gewoon zeggen alle extremisten het land uit. En lachen om het nieuws dat er moskee's in de hens zijn gestoken. Dus ja.......
pi_23150971
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:36 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

extremisten moeten van de linksen het land sowieso uit, alleen wordt er te snel geroepen dat ALLE moslims eruit moeten, terwijl er ook normale tussen zitten
Ja, maar ze zijn zo lastig te herkennen. Gooi gewoon de gehele rotzooi eruit. 'T is net als overgeven; je kan 't beter in 1x goed doen.
  zondag 7 november 2004 @ 21:38:41 #76
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23150997
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:36 schreef My_Way het volgende:
Snap ook niet dat we het meteen over (extreem)-rechts hebben dat opkomt in NL. In Nederland hebben we amper rechts. Dit land is jaren geregeerd door links en extreem-links. Wat nu opkomt beschouw ik als centrum . Het is niks anders dan de feiten onder ogen zien en aanpakken, niks vreemds aan.
laten we eerlijk zijn: jij ziet dit als normaal omdat je zelf ook wat rechtser ingesteld bent? zo ziet een linkse het weer als abnormaal..
OJAAJOH?
pi_23151000
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:37 schreef DGR1978 het volgende:
Laat ze maar eens echt los, eens kijken wat voor reacties dat geeft. Nu ben ik geen voorstander van geweld, maar indien noodzakelijk schuw ik dit ook niet.
wie gaat te ver
pi_23151002
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:37 schreef DGR1978 het volgende:
Prima jongenman, gefeliciteerd. Je hebt de gedachtegang van Mohammed B te pakken. Wees er trots op.
pi_23151016
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:36 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Haha was deze discussie maar op straat, dan was jij of een soortgenoot van je mij allang naar de strot gevlogen
pi_23151019
Door dat extreem linkse ge-eikel zitten we nu mooi met de gebakken peren, of gebakken kous-kous zo je wil...!!!
pi_23151033
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:38 schreef Halfgedraaide het volgende:
Maar ik ken genoeg vrienden en mensen van school en werk die gewoon zeggen alle extremisten het land uit. En lachen om het nieuws dat er moskee's in de hens zijn gestoken. Dus ja.......
Zeggen ze dat ook waar buitenlanders/moslims bij zijn?
pi_23151049
Ik spreek die mensen overigens gewoon op straat, niet op internet.
  zondag 7 november 2004 @ 21:40:28 #83
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23151054
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:39 schreef Meh7 het volgende:

[..]

waarschijnlijk niet

(nu krijg je dus de reactie van wel natuurlijk)
OJAAJOH?
pi_23151073
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:38 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Prima jongenman, gefeliciteerd. Je hebt de gedachtegang van Mohammed B te pakken. Wees er trots op.
Tja, actie-reactie he. Misschien zien ze x in dat ze met dit soort acties juist een hoop narigheid aan t veroorzaken zijn.
pi_23151077
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:39 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wel dat alle extremisten het land uit moeten. Lachen als moskee's in de hens zijn over het algemeen niet.
pi_23151079
quote:

[..]

racist nationalist
typos verbeterd
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_23151082
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:37 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Nu lach ik nog harder, zo zielig. Wat wou je doen gastje, dacht je dat je internet vriendjes je in het echt ook komen helpen?
Dat is het mooie van John D, ik heb geen vrienden op internet (daar heb ik simpelweg geen tijd voor). maar als je door me telefoonboek van me telefoonbladert dan zie je 120 nummers staan.
pi_23151108
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:38 schreef My_Way het volgende:
Ja, maar ze zijn zo lastig te herkennen. Gooi gewoon de gehele rotzooi eruit. 'T is net als overgeven; je kan 't beter in 1x goed doen.
Zover gaat het dus nooit komen he, keep on dreaming.
  zondag 7 november 2004 @ 21:42:48 #89
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23151125
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:41 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat is het mooie van John D, ik heb geen vrienden op internet (daar heb ik simpelweg geen tijd voor). maar als je door me telefoonboek van me telefoonbladert dan zie je 120 nummers staan.
stoere jonge hoor
OJAAJOH?
pi_23151144
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:42 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Zover gaat het dus nooit komen he, keep on dreaming.
pi_23151154
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:38 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Kunnen we dat soort (de mohamed B's, "ze" dus,) mensen dan op een andere manier aanpakken? De dialoog aangaan zeker, zo is deze hele heisa toch juist begonnen?
pi_23151163
quote:
Heb je niets aan als je in een steegje in elkaar getimmerd wordt. Oh en wat doet je denken dat jij de enige bent?
pi_23151165
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:42 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

stoere jonge hoor
Nee ik ben niet stoer, maar gewoon relaxt in de omgang.
pi_23151201
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:43 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Heb je niets aan als je in een steegje in elkaar getimmerd wordt. Oh en wat doet je denken dat jij de enige bent?
Ten eerste god staat achter me en als die me niet komt helpen dan tover ik wat uit me zak wat mij wel verder kan helpen.
pi_23151221
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:43 schreef DGR1978 het volgende:

[..]

Kunnen we dat soort (de mohamed B's, "ze" dus,) mensen dan op een andere manier aanpakken? De dialoog aangaan zeker, zo is deze hele heisa toch juist begonnen?
Volgens mij ging Mohammed B juist tot zijn daad over om een gebrek aan gezonde dialoog, dus waar hebt je het over.
pi_23151243
quote:

[..]

Maar duimen dat de AIVD bij jou geen inval doet he, zijn ze er allemaal gloeiend bij.
pi_23151252
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:44 schreef JohnDope het volgende:
Ten eerste god staat achter me en als die me niet komt helpen dan tover ik wat uit me zak wat mij wel verder kan helpen.
Gast alsjeblieft, stoer doen op internet is not done
  zondag 7 november 2004 @ 21:46:37 #98
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_23151262
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:20 schreef Meki het volgende:
Ik keur het wel af Meki.

Met dit soort acties wordt de polarisatie alleen maar gevoed in Nederland.
Ergens is de posteracie nog ludiek/sarcastisch (?!) te noemen, maar als we met spiritus en benzine gaan beginnen dan is de kristalnacht niet ver meer van ons bed vandaan.

De mensen die dit gedaan hebben zouden ze voor de grap eens een excursie moeten geven naar een concentratiekamp. En verplicht wat geschiedenisboeken moeten doornemen. Kijken of ze dan nog achter deze aktie staan. (Ik denk het niet).

In plaats dat de gemeenschappen met elkaar vruchtbaar (!!) gaan praten worden heilige huisjes omver getrapt. En dat kan nooit basis zijn voor een gezonde samenleving.

Soms schaam ik me om een Nederlander te zijn. . . . heeft dit nog iets met tollerantie te maken waar we altijd zo trots op zijn ?. Denk het niet.
pi_23151288
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:41 schreef My_Way het volgende:

[..]

Tja, actie-reactie he. Misschien zien ze x in dat ze met dit soort acties juist een hoop narigheid aan t veroorzaken zijn.
Hiermee keur je de moord op van Gogh goed.
pi_23151321
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:45 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Volgens mij ging Mohammed B juist tot zijn daad over om een gebrek aan gezonde dialoog, dus waar hebt je het over.
En zo zijn er nog honderden, zo niet duizenden in dit ;and en in europa. Jij wilde die met een dialoog verslaan, laten verbroederen? Man wordt toch eens wakker, denk je echt dat het goede woord van een Bush, Blair, of onze Harry Potter die gasetn op andere gedachten brengt als hun een heilige hemel met 50 maagden in het vooruitschiet wordt gesteld.
pi_23151338
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:46 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Gast alsjeblieft, stoer doen op internet is not done
Ik doe niet stoer en ik ben ook niet altijd houdini die iets uit ze zak tovert, ik ben alleen houdini als ik door moeilijke straatjes moet of naar locaties toemoet waar ik nog nooit geweest ben.
pi_23151359
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:46 schreef DGR1978 het volgende:

[..]

Maar duimen dat de AIVD bij jou geen inval doet he, zijn ze er allemaal gloeiend bij.
Ik denk al dat ik onder de tap lig, maar dat heeft met andere zaken te maken.
pi_23151454
We zijn er in ieder geval achter gekomen dat een multiculturele samenleving niet werkt hier. We zijn zo vriendelijk geweest om het te proberen maar het werkt gewoon niet. Ik stel voor dat de moslims vertrekken hier. De meeste zien dit land toch als het walgelijke westen. Moslims weg want dat botst het meeste namelijk.
pi_23151510
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:48 schreef DGR1978 het volgende:
En zo zijn er nog honderden, zo niet duizenden in dit ;and en in europa. Jij wilde die met een dialoog verslaan, laten verbroederen? Man wordt toch eens wakker, denk je echt dat het goede woord van een Bush, Blair, of onze Harry Potter die gasetn op andere gedachten brengt als hun een heilige hemel met 50 maagden in het vooruitschiet wordt gesteld.
Verklaar jij dan eens waarom dit de eerste keer is dat zoiets gebeurd in Nederland? Zijn mensen opeens gaan geloven in de Islam? Waarom doet de rest van de moslims, die net zo heilig geloven in het hiernamaals niet mee dan?
  zondag 7 november 2004 @ 21:57:05 #105
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23151576
de nieuwe stormfrontertjes zijn gerecruteerd....
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_23151603
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:53 schreef Halfgedraaide het volgende:
We zijn er in ieder geval achter gekomen dat een multiculturele samenleving niet werkt hier. We zijn zo vriendelijk geweest om het te proberen maar het werkt gewoon niet. Ik stel voor dat de moslims vertrekken hier. De meeste zien dit land toch als het walgelijke westen. Moslims weg want dat botst het meeste namelijk.
Jij kan ook weggaan hoor :/ En ik merk in mijn dagelijks leven niets van het "niet werken" van de multiculturele samenleving. Ik kan prima omgaan met mensen met andere geloofsovertuigingen/culturen.
pi_23151606
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:54 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Verklaar jij dan eens waarom dit de eerste keer is dat zoiets gebeurd in Nederland? Zijn mensen opeens gaan geloven in de Islam? Waarom doet de rest van de moslims, die net zo heilig geloven in het hiernamaals niet mee dan?
Omdat het fundamentalistme een keer ergens voet aan bodem moet krijgen. In landen als Afghanistan, Algerije, Marokko en Turkije zijn dit soort moorden aan de orde van de dag.
pi_23151618
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:57 schreef Re het volgende:
Hoe en waar heb je die weten te ronselen dan?
pi_23151652
quote:
John Dope kent geen genade, haal dit liever weg
  zondag 7 november 2004 @ 22:00:38 #110
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_23151697
Jesus, is dit nog een discussie,. Of zijn we alleen elkaar aan het afzeiken. ?!
Van kijk eens hoe stoer ik ben achter mijn toetsenbord.
- Bespreek a.u.b. liever de inhoud van dit topic en de maatschappelijke beweegreden/verharding dan je eigen ego in de hemel te prijzen.
pi_23151715
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:58 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Jij kan ook weggaan hoor :/ En ik merk in mijn dagelijks leven niets van het "niet werken" van de multiculturele samenleving. Ik kan prima omgaan met mensen met andere geloofsovertuigingen/culturen.
Het bewijs is geleverd dat het niet werkt. Veel criminaliteit onder moslims. Veel willen niet werken en kosten ons way to much geld. Veel passen zich niet aan en zijn de taal niet machtig. Ze kunnen niet omgaan met de westerse cultuur en vinden ons te vrij. Bovendien kijk eens wat er nu en eigenlijk al tijdje aan de gang is in Nederland. Veel Nederlanders hebben het gehad.
pi_23151735
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:00 schreef Drugshond het volgende:
Jesus, is dit nog een discussie,. Of zijn we alleen elkaar aan het afzeiken. ?!
Van kijk eens hoe stoer ik ben achter mijn toetsenbord.
- Bespreek a.u.b. liever de inhoud van dit topic en de maatschappelijke beweegreden/verharding dan je eigen ego in de hemel te prijzen.
Helemaal mee eens!!!!!
pi_23151739
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:58 schreef DGR1978 het volgende:
Omdat het fundamentalistme een keer ergens voet aan bodem moet krijgen. In landen als Afghanistan, Algerije, Marokko en Turkije zijn dit soort moorden aan de orde van de dag.
De orde van de dag? Pardon?
pi_23151794
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:59 schreef Meh7 het volgende:

[..]

John Dope kent geen genade, haal dit liever weg
Jij kent geen genade
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:43 schreef Meh7 het volgende:

Jij wenst mij dit toe. Net wat we al zeiden.... als deze discussie face2face had plaats gevonden dan was jij of je soortgenoten mij allang naar de strot gevlogen.
pi_23151806
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:01 schreef Meh7 het volgende:

[..]

De orde van de dag? Pardon?
Lees alsjeblieft eens de krant Meh7. Of kijk gewoon eens om je heen. Je kunt niet anders concluderen dat wat er nu gebeurt echt de foute kant op gaat.
En ja, ik durf nog wel te zeggen dat alleen de Islam dingen goedkeurt die elk welwillend mens niet in z'n hoofd zou halen.
pi_23151862
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:01 schreef Halfgedraaide het volgende:
Het bewijs is geleverd dat het niet werkt. Veel criminaliteit onder moslims.
Heeft dit vooral te maken met hun geloof, of plaats in de maatschappij/werk/scholing? Is hier onderzoek naar gedaan of bazel je maar wat?
quote:
Veel willen niet werken en kosten ons way to much geld. Veel passen zich niet aan en zijn de taal niet machtig.
Ook hier mag je kijken naar de redenen. Zoek eens naar de achtergronden omtrent gastarbeiders.
quote:
Ze kunnen niet omgaan met de westerse cultuur en vinden ons te vrij. Bovendien kijk eens wat er nu en eigenlijk al tijdje aan de gang is in Nederland. Veel Nederlanders hebben het gehad.
Er is geen scherpe zij/ons lijn, zo zwart wit is het niet.
pi_23151955
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:05 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Heeft dit vooral te maken met hun geloof, of plaats in de maatschappij/werk/scholing? Is hier onderzoek naar gedaan of bazel je maar wat?
[..]

Ook hier mag je kijken naar de redenen. Zoek eens naar de achtergronden omtrent gastarbeiders.
[..]

Er is geen scherpe zij/ons lijn, zo zwart wit is het niet.
Jij kunt niet ontkennen dat er een tendens gaande is die er 10 jaar geleden niet was. We zijn er gewoon achter gekomen dat het niet werkt. De moslims die hier succesvol en totaal geintregreerd zijn is erg zeldzaam. Je houd jezelf voor de gek als je denkt dat het allemaal erg goed hier gaat.
pi_23151978
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:03 schreef DGR1978 het volgende:
Lees alsjeblieft eens de krant Meh7. Of kijk gewoon eens om je heen. Je kunt niet anders concluderen dat wat er nu gebeurt echt de foute kant op gaat.
En ja, ik durf nog wel te zeggen dat alleen de Islam dingen goedkeurt die elk welwillend mens niet in z'n hoofd zou halen.
Wees eens wat specifieker. Ik hou het nieuws bij en ik kan me niet echt voorstellen waar je nou precies op doelt. En ik neem aan dat je het Afghaanse, Turkse, Marokkaanse enz nieuws ook volgt?

Wat weet je dat ik niet weet? Worden er in Turkije elke dag mensen vermoord omdat ze de profeet beledigden?
  zondag 7 november 2004 @ 22:09:27 #119
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23151996
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:58 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Hoe en waar heb je die weten te ronselen dan?
ze zijn niet zo moeilijk op te sporen hoor...
pi_23152008
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:01 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Het bewijs is geleverd dat het niet werkt. Veel criminaliteit onder moslims. Veel willen niet werken en kosten ons way to much geld. Veel passen zich niet aan en zijn de taal niet machtig. Ze kunnen niet omgaan met de westerse cultuur en vinden ons te vrij. Bovendien kijk eens wat er nu en eigenlijk al tijdje aan de gang is in Nederland. Veel Nederlanders hebben het gehad.
Helemaal mee eens!!!!!!!
Is geen universitaire studie voor nodig hoor. Er is vastwel een site te vinden die laat zien welke bevolkingsgroepen het meest crimineel zijn. Wat wil je ook in Nederland, waar men geen straf kent!
En trouwens, zomers wel eens naar Zandvoort geweest? I rest my case
pi_23152020
Dubbele post
pi_23152028
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:08 schreef Meh7 het volgende:

[..]
Wat weet je dat ik niet weet? Worden er in Turkije elke dag mensen vermoord omdat ze de profeet beledigden?
99% gelooft daar toch in die pedofiele geitenneuker? Dus hoezo beledigen gebeurd daar niet?
pi_23152046
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:08 schreef Halfgedraaide het volgende:
Jij kunt niet ontkennen dat er een tendens gaande is die er 10 jaar geleden niet was. We zijn er gewoon achter gekomen dat het niet werkt. De moslims die hier succesvol en totaal geintregreerd zijn is erg zeldzaam. Je houd jezelf voor de gek als je denkt dat het allemaal erg goed hier gaat.
Jongen ik ben tevreden met mijn leven, ik kan elke dag rustig slapen zonder urenlang te piekeren over de multiculturele samenleving. En die sfeer die was er al, is alleen sterker geworden. Een soort van afkeer tegen de immigranten is er altijd geweest uit bepaalde hoeken, nu heeft het een andere vorm gekregen. Van allochtonenhaat naar moslimhaat.
pi_23152064
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:08 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wees eens wat specifieker. Ik hou het nieuws bij en ik kan me niet echt voorstellen waar je nou precies op doelt. En ik neem aan dat je het Afghaanse, Turkse, Marokkaanse enz nieuws ook volgt?

De hele moslimgemeenschap, of nee de oude eerste generatie daargelaten, is er op uit onze cultuur te vernietigen.
Als je daar nog aan twijfeld heb je echt onder de grond geleeft, of je bent er zelf ook een.
pi_23152069
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:09 schreef Re het volgende:

[..]

ze zijn niet zo moeilijk op te sporen hoor...
Is je moeder nu trots op je dat jij ze hebt weten te rekruteren?
pi_23152075
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:10 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

99% gelooft daar toch in die pedofiele geitenneuker? Dus hoezo beledigen gebeurd daar niet?
Ga eens leren normaal te discussieren, opgerot varken, einde discussie.
  † In Memoriam † zondag 7 november 2004 @ 22:13:43 #127
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_23152129
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:39 schreef DGR1978 het volgende:
Door dat extreem linkse ge-eikel zitten we nu mooi met de gebakken peren, of gebakken kous-kous zo je wil...!!!
Onze huidige zittende regering is niet links.
Wat zeur je nu?
pi_23152132
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:11 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Jongen ik ben tevreden met mijn leven, ik kan elke dag rustig slapen zonder urenlang te piekeren over de multiculturele samenleving. En die sfeer die was er al, is alleen sterker geworden. Een soort van afkeer tegen de immigranten is er altijd geweest uit bepaalde hoeken, nu heeft het een andere vorm gekregen. Van allochtonenhaat naar moslimhaat.
Ja daar geef ik je helemaal gelijk in. Nu ben ik eventjes serieus. Is misschien niet mooi dat er deze tendens gaande is. Maar deze ontwikkelingen zijn toch het gevolg van het ruime denken over de multiculturele samenleving. Ik ben echt van mening dat het totaal mislukt is hier. We dachten dat het allemaal harstikke gezellig en leuk zou zijn. Maar er gebeuren nu zoveel dingen. Mensen die helemaal niet rechts zijn, praten tegenwoordig extreem rechts. Je merkt het gewoon uit alle hoeken. Ik vind het geen goede zaak, maar wel realiteit
  zondag 7 november 2004 @ 22:14:10 #129
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23152141
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:08 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

kom eens met cijfers... napraten kunnen we allemaal...
pi_23152147
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:11 schreef DGR1978 het volgende:
De hele moslimgemeenschap, of nee de oude eerste generatie daargelaten, is er op uit onze cultuur te vernietigen.
Als je daar nog aan twijfeld heb je echt onder de grond geleeft, of je bent er zelf ook een.
Jij gelooft erin dat wij in moskeen bijeenkomen om plannen te maken om de samenleving waarin we leven kapot te maken? Wat doet jou denken dat mijn leven (en die van andere moslims) draait om het kapotmaken van de westerse samenleving? Wat een arrogantie Ik heb belangrijkere dingen aan mijn hoofd.
pi_23152173
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:12 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Hoezo? Ik vind het alleen een rare vergelijking. Net of turken De Pedofiel beledigen. Ze geloven er immers in. Dus is geen vergelijking met Nederland.
pi_23152184
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:12 schreef Meh7 het volgende:

[..]

hehe (moskee)varkens zijn jullie toch.
Maar goed als de discussie niet meer voortgezet kan worden dan moet jij als gelovige de ongelovige doden.
  zondag 7 november 2004 @ 22:15:27 #133
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23152186
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:11 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Is je moeder nu trots op je dat jij ze hebt weten te rekruteren?
ja indoctrinatie is zo makkelijk en simpel, net als de meeste gerecruteerden
  † In Memoriam † zondag 7 november 2004 @ 22:15:33 #134
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_23152192
quote:
En van de geschiedenis leerde men niets

Hele topic legen gaat mij tever maar er kan iig wel een slot op na diverse klachten van users
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')