Ach ze kan wel lief zijnquote:Op zondag 7 november 2004 20:08 schreef Xebrozius het volgende:
Ah, Ange dat is toch je MSN stalkster die een bord voor d'r kop heeft waar je met 24 man vanaf kan eten?
Vooral aardig.quote:Op zondag 7 november 2004 20:09 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ach ze kan wel lief zijn
quote:Op zondag 7 november 2004 20:10 schreef Dirkh het volgende:
Wat is dat voor gereformeerde foto?
Twee potten die elkaar een zoentje geven..... goh
Maak dan iets pittigere foto's en plaats die dan. En rap!
quote:Op zondag 7 november 2004 20:10 schreef Dirkh het volgende:
Ik hoor het je zo zeggen:quote:Op zondag 7 november 2004 20:11 schreef ANGE het volgende:
Ja, Tessje, sommige dingen waren al duidelijk. Van de pot verwijt de ketel enzo... (hoe toepasselijk!) Ik zie dat je lekker geroddeld hebt met deze en gene?
FuifDuif lurkt meequote:Op zondag 7 november 2004 20:10 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb je alleen maar uit mn msn geknikkerd hoor... in sommige mensen heb ik echt geen zin.quote:Op zondag 7 november 2004 20:13 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik hoor het je zo zeggen:
'Blokken is zooo puberaal'
En ja.. Dankzij de liefde en spiritualiteit van Xebro ben ik op deze actie gekomen
Eerste fout.... je luisterd naar d'rquote:Op zondag 7 november 2004 20:13 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik hoor het je zo zeggen:
'Blokken is zooo puberaal'
Nou !quote:Op zondag 7 november 2004 20:13 schreef Tessje het volgende:
Dankzij de liefde en spiritualiteit van Xebro ben ik op deze actie gekomen
Oh boefuckinghoe...quote:Op zondag 7 november 2004 20:14 schreef ANGE het volgende:
[..]
Ik heb je alleen maar uit mn msn geknikkerd hoor... in sommige mensen heb ik echt geen zin.
heb je die plastic zak nou nog steeds op?quote:Op zondag 7 november 2004 20:15 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
Heb je nu wel vrienden?quote:Op zondag 7 november 2004 20:16 schreef ANGE het volgende:
Volgens mn vriendin moest je maar een leven gaan zoeken....![]()
Dit is een flamoesjes topicquote:Op zondag 7 november 2004 20:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat om bifi's wordt gevraagd?
Oh ja...quote:Op zondag 7 november 2004 20:15 schreef Tessje het volgende:
[..]
Oh boefuckinghoe...
En trouwens... Vind je het geen opwindende foto?
*sopsopsop*????
Alsof dat ooit iemand er van weerhouden heeft.quote:Op zondag 7 november 2004 20:18 schreef Tessje het volgende:
Dit is een flamoesjes topic
Interessante redenatie heb jijquote:Op zondag 7 november 2004 20:18 schreef ANGE het volgende:
[..]
Oh ja...
Bifi?quote:Op zondag 7 november 2004 20:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Alsof dat ooit iemand er van weerhouden heeft.
Een nuttig iets met maatschappelijk nut? Zoals verplichte opname?quote:Op zondag 7 november 2004 20:21 schreef ANGE het volgende:
Tessje... je wordt echt steeds zieliger. Dat ik ooit iets in je gezien heb, bitch...
Ik ga iets nuttigs doen.
De groeten.
Dat heeft wel maatchappelijk nutquote:Op zondag 7 november 2004 20:21 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
Hij trekt de condooms over z'n hoofd, dus happy 9 maanden zwangerschapquote:Op zondag 7 november 2004 20:23 schreef Tessje het volgende:
Dat heeft wel maatchappelijk nut
ze moet je nietquote:Op zondag 7 november 2004 20:21 schreef ANGE het volgende:
Tessje... je wordt echt steeds zieliger. Dat ik ooit iets in je gezien heb, bitch...
Ik ga iets nuttigs doen.
De groeten.
niet man, dat helpt.quote:Op zondag 7 november 2004 20:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij trekt de condooms over z'n hoofd, dus happy 9 maanden zwangerschap
Dat je zoiets kan afleiden uit dit topic zegquote:Op zondag 7 november 2004 20:25 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
ze moet je niet![]()
quote:Op zondag 7 november 2004 20:25 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat je zoiets kan afleiden uit dit topic zeg
Het bloed stroomt niet meer weg uit je hersenen, is dat ut?quote:Op zondag 7 november 2004 20:25 schreef Het_Biertje het volgende:
niet man, dat helpt.
Hij denkt dat hij er slimmer van wordt?quote:Op zondag 7 november 2004 20:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het bloed stroomt niet meer weg uit je hersenen, is dat ut?
Dat is wel het toppunt van intelligentie of niet? Ook het hoogsthaalbare of wat?quote:Op zondag 7 november 2004 20:25 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat je zoiets kan afleiden uit dit topic zeg
jij hebt gewoon geen piemolquote:Op zondag 7 november 2004 20:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het bloed stroomt niet meer weg uit je hersenen, is dat ut?
oh shitquote:Op zondag 7 november 2004 20:28 schreef martinuhhh het volgende:
Oe tessje![]()
.
Och jee wat een mooie intelligente opmerking van jouw kant. Dat is ook voor het eerst sinds ik jou ken. Moest jij je niet nuttig maken voor de maatchappij? Bomen knuffelen of zo?quote:Op zondag 7 november 2004 20:27 schreef ANGE het volgende:
[..]
Dat is wel het toppunt van intelligentie of niet? Ook het hoogsthaalbare of wat?![]()
quote:Op zondag 7 november 2004 20:29 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
oh shit
megaLesbo is here.
Foto'squote:Op zondag 7 november 2004 20:29 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
oh shit
megaLesbo is here.
quote:Op zondag 7 november 2004 20:28 schreef martinuhhh het volgende:
Oe tessje![]()
.
Wat een sarcasme... heel gevat.quote:Op zondag 7 november 2004 20:29 schreef Tessje het volgende:
[..]
Och jee wat een mooie intelligente opmerking van jouw kant. Dat is ook voor het eerst sinds ik jou ken. Moest jij je niet nuttig maken voor de maatchappij? Bomen knuffelen of zo?
dit is hét pottentopic, wat moet mijn piemol dan hier?quote:Op zondag 7 november 2004 20:27 schreef Het_Biertje het volgende:
jij hebt gewoon geen piemol
scheer je weg kwajongen
Tessje heeft moeite met het gezegde: de pot verwijt de ketel enzovoort... en wordt dan kwaad op mij... tja...quote:Op zondag 7 november 2004 20:31 schreef Tokay het volgende:
Okee, wie praat me even bij?
Zoveel sarcasme begrijp jij niet meisje. Het is de levenservaring die het hem doetquote:Op zondag 7 november 2004 20:31 schreef ANGE het volgende:
[..]
Wat een sarcasme... heel gevat.![]()
nee die tieten zien er goed uitquote:Op zondag 7 november 2004 20:32 schreef Adelante het volgende:
DP, die sloffen
Is goed hoor lief. Vooral dat bord voor je kop niet verliezen hè?quote:Op zondag 7 november 2004 20:33 schreef Tessje het volgende:
[..]
Zoveel sarcasme begrijp jij niet meisje. Het is de levenservaring die het hem doet![]()
Nu, ga maar weer fijn met je lego spelen..
Ja meisje dat is het. Leg je het hele verhaal meteen uit? Ga je gang.. Ik ben toch een tyfushoerquote:Op zondag 7 november 2004 20:32 schreef ANGE het volgende:
[..]
Tessje heeft moeite met het gezegde: de pot verwijt de ketel enzovoort... en wordt dan kwaad op mij... tja...![]()
de voorbindcactus leek me wel vrij levensechtquote:Op zondag 7 november 2004 20:33 schreef infra-roodborstje het volgende:
nee die tieten zien er goed uit![]()
quote:Op zondag 7 november 2004 20:34 schreef ANGE het volgende:
[..]
Is goed hoor lief. Vooral dat bord voor je kop niet verliezen hè?![]()
Dat had jij toch al gedaan?quote:Op zondag 7 november 2004 20:34 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ja meisje dat is het. Leg je het hele verhaal meteen uit? Ga je gang.. Ik ben toch een tyfushoer
Wat? Is, is, eh, Tessje dan lesbisch?quote:Op zondag 7 november 2004 20:32 schreef ANGE het volgende:
Tessje heeft moeite met het gezegde: de pot verwijt de ketel enzovoort... en wordt dan kwaad op mij... tja...![]()
Vraag het haar.quote:Op zondag 7 november 2004 20:36 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wat? Is, is, eh, Tessje dan lesbisch?![]()
Nee hoorquote:Op zondag 7 november 2004 20:36 schreef ANGE het volgende:
[..]
Dat had jij toch al gedaan?![]()
Niet?quote:Op zondag 7 november 2004 20:37 schreef Tessje het volgende:
[..]
Nee hoorZo ben ik niet...
En NiteSpeed houdt weer meer van mijquote:Op zondag 7 november 2004 20:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
tess maar je houd toch meer van mij dan van ANGE!!!!!!!!!!
Natuurlijk doet ze dat! Geniet ervan zou ik zeggen!quote:Op zondag 7 november 2004 20:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
tess maar je houd toch meer van mij dan van ANGE!!!!!!!!!!
Ach Xebrozius. De tactloze lul met het verstand van een rozijn, die mede oprichter is van dit geweldige topic? Tja. Ik moest toch een idee tevoorschijn toveren om jou wat duidelijk te makenquote:Op zondag 7 november 2004 20:38 schreef ANGE het volgende:
[..]
Niet?En al die mensen die er al vanaf wisten dan?
![]()
quote:Op zondag 7 november 2004 20:38 schreef Tessje het volgende:
[..]
En NiteSpeed houdt weer meer van mij![]()
En ik van jou
Sorryquote:Op zondag 7 november 2004 20:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]hey!
waarom ook niet allemaalquote:Op zondag 7 november 2004 20:38 schreef Adelante het volgende:
is mtm ook lesbisch én NS een vrouw dan?
quote:Op zondag 7 november 2004 20:39 schreef Tessje het volgende:
[..]
SorryIk neem mijn woorden terug
Je hoefde mij toch niets duidelijk te maken? Ik meende toch echt dat ik had gezegd dat ik geen zin meer in je had. Dat ik het met jou wel gehad had... Ik kan me vergissen... maarre...quote:Op zondag 7 november 2004 20:39 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ach Xebrozius. De tactloze lul met het verstand van een rozijn, die mede oprichter is van dit geweldige topic? Tja. Ik moest toch een idee tevoorschijn toveren om jou wat duidelijk te maken
eew, das een vent!quote:Op zondag 7 november 2004 20:40 schreef Adelante het volgende:
DP, hoe kom jij aan die gekuiste pics??? als ik zoek op lesbian kiss, dan
[afbeelding]
http://images.google.nl/images?hl=nl&lr=&q=lesbian+womanquote:Op zondag 7 november 2004 20:40 schreef Adelante het volgende:
DP, hoe kom jij aan die gekuiste pics??? als ik zoek op lesbian kiss, dan
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 november 2004 20:40 schreef ANGE het volgende:
[..]
Je hoefde mij toch niets duidelijk te maken? Ik meende toch echt dat ik had gezegd dat ik geen zin meer in je had. Dat ik het met jou wel gehad had... Ik kan me vergissen... maarre...![]()
quote:Op zondag 7 november 2004 20:43 schreef Adelante het volgende:
ik dacht opeens dat ANGE een kloon van miendobbelsteen was
quote:Op zondag 7 november 2004 20:46 schreef DePresident het volgende:
Ik moet ff weg. Neemt iemand het ff over?
We wachten smachtend tot je weer terug bentquote:Op zondag 7 november 2004 20:46 schreef DePresident het volgende:
Ik moet ff weg. Neemt iemand het ff over?
Lang lang lang verhaalquote:Op zondag 7 november 2004 20:50 schreef Skv het volgende:
huh?
Snuif snuif?quote:Op zondag 7 november 2004 21:07 schreef Xebrozius het volgende:
Ange heeft nu een bloedneusje van woede.
quote:Op zondag 7 november 2004 20:52 schreef Tessje het volgende:
[..]
Lang lang lang verhaal
ik geloof dat ze nu verpulverd onder een trein ligtquote:Op zondag 7 november 2004 21:17 schreef Tessje het volgende:
MTMLieve schat
Deze is zo erg dat hij niet eens meer verkapt isquote:Op zondag 7 november 2004 21:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
ik geloof dat ze nu verpulverd onder een trein ligt
Welk liedje?quote:Op zondag 7 november 2004 21:36 schreef cerror het volgende:
Ange... van dat liedje, ah zo
http://www.geocities.com/obliriator/ANGE.mp3quote:Op zondag 7 november 2004 21:39 schreef Tessje het volgende:
[..]
Welk liedje?
Ja diequote:Op zondag 7 november 2004 21:41 schreef cerror het volgende:
[..]
http://www.geocities.com/obliriator/ANGE.mp3
Die dus
Sarcastje van mequote:Op zondag 7 november 2004 22:08 schreef TallMan het volgende:
Sow, opwindende foto
Dat gebeurt pas nadat je die foto nog eens maakt in high res en dan zonder kleding en met tieten in beeld.quote:Op zondag 7 november 2004 22:13 schreef Tessje het volgende:
[..]
Sarcastje van me![]()
Is er al in je broekje gespoten?
quote:Op zondag 7 november 2004 22:17 schreef TallMan het volgende:
[..]
Dat gebeurt pas nadat je die foto nog eens maakt in high res en dan zonder kleding en met tieten in beeld.
Je nieuwe avatar?quote:Op zondag 7 november 2004 22:21 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
Let wel, ik heb het broekje niet in bezit, derhalve mag je waarschijnlijk je conclusies bijstellen.quote:Op zondag 7 november 2004 22:22 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik waardeer je eerlijkheid
Oh boefuckinghoequote:Op zondag 7 november 2004 22:27 schreef TallMan het volgende:
[..]
Let wel, ik heb het broekje niet in bezit, derhalve mag je waarschijnlijk je conclusies bijstellen.
Ik zou hooguit als boodschapper naar de huidige bezitter van betreffend broekje functioneren.
je brengt me op een ideequote:Op zondag 7 november 2004 22:24 schreef Tessje het volgende:
[..]
Je nieuwe avatar?
Lijkt me juist zo'n leuk effect, geel-blauwe broekjes met vlekken.quote:Op zondag 7 november 2004 22:29 schreef Tessje het volgende:
[..]
Oh boefuckinghoe![]()
Ga gewoon naar die relnicht voor er allemaal rare vlekken in je broekje zitten
Kutquote:Op zondag 7 november 2004 22:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
je brengt me op een idee![]()
quote:Op zondag 7 november 2004 22:30 schreef TallMan het volgende:
[..]
Lijkt me juist zo'n leuk effect, geel-blauwe broekjes met vlekken.
Nou, zal ik dan maar vlekken in jouw broek maken ?quote:Op zondag 7 november 2004 22:33 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ja maar dan wordt je vriendin zo kwaad
Een wat?quote:Op zondag 7 november 2004 22:34 schreef TallMan het volgende:
Ey Tessje, heb jij een P73 ?
Da's een sonyquote:Op zondag 7 november 2004 22:36 schreef Tessje het volgende:
[..]
Een wat?
quote:Op zondag 7 november 2004 22:37 schreef TallMan het volgende:
[..]
Da's een sony
Godzijdank istie baggerquote:Op zondag 7 november 2004 22:39 schreef killswitch het volgende:
en daar istie dan![]()
Damn, geresized naar 2x2 pixels ofzo ?quote:Op zondag 7 november 2004 22:39 schreef killswitch het volgende:
en daar istie dan![]()
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 7 november 2004 22:39 schreef TallMan het volgende:
tis zelfs zoiets klik
Heel grappig hoorquote:Op zondag 7 november 2004 22:44 schreef killswitch het volgende:
40 X 40
kweet niet hoe je zon webicon aan de praat krijgt anders kwam van het biertje er zelfs op![]()
Wat nou slapen, neuken bedoel je.quote:Op zondag 7 november 2004 22:45 schreef Tessje het volgende:
[..]
Heel grappig hoor![]()
![]()
Ik ga slapen![]()
en ik zet deze even in mijn bookmarks
quote:Op zondag 7 november 2004 22:45 schreef TallMan het volgende:
Ik kan je ook vertellen dat de sluitertijd 25 ms is geweest en dat ie om 21:03:06 is genomen.
En hoelaat is dit topic geopend?quote:Op zondag 7 november 2004 22:45 schreef TallMan het volgende:
Ik kan je ook vertellen dat de sluitertijd 25 ms is geweest en dat ie om 21:03:06 is genomen.
Kan ik er wat aan doen dat Sony er geen fucking automatische zomer-/wintertijd schakeling heeft.quote:Op zondag 7 november 2004 22:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En hoelaat is dit topic geopend?
Ja!quote:Op zondag 7 november 2004 22:50 schreef TallMan het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat Sony er geen fucking automatische zomer-/wintertijd schakeling heeft.
Ik ga sony mailen, of ze het met terugwerkende kracht inbouwen en alle cams wereldwijd erop recallen, doen ze vast wel als ik het lief vraag.quote:
Dat mag ik hopen ja!quote:Op zondag 7 november 2004 22:59 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ik ga sony mailen, of ze het met terugwerkende kracht inbouwen en alle cams wereldwijd erop recallen, doen ze vast wel als ik het lief vraag.
Mag ik mede namens jou ondertekenen ?quote:Op zondag 7 november 2004 23:01 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja!
Als je dat zou willen doen; graag!quote:Op zondag 7 november 2004 23:01 schreef TallMan het volgende:
[..]
Mag ik mede namens jou ondertekenen ?
Als ik em goed geformuleerd heb, dan gooi ik een kopietje in je mailbox, kan ff duren want ik moet eerst nog japans leren.quote:Op zondag 7 november 2004 23:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als je dat zou willen doen; graag!
Hier wordt op school gezetenquote:Op maandag 8 november 2004 11:41 schreef Het_Biertje het volgende:
wordt hier nog geneukt? of is het weer maandag?
Hoiquote:Op maandag 8 november 2004 17:11 schreef ANGE het volgende:
Aggossie Tessje.... je mist me wel hè...![]()
Hoi ANGEquote:Op maandag 8 november 2004 17:11 schreef ANGE het volgende:
Aggossie Tessje.... je mist me wel hè...![]()
Wat dacht je er zelf van?quote:Op maandag 8 november 2004 17:22 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hoi
Mag ik je MSN ?
Ha dag lieve Snakey!quote:Op maandag 8 november 2004 17:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoi ANGE![]()
Realistisch zou ik denken: "Nee, rot op klootzakquote:Op maandag 8 november 2004 17:24 schreef ANGE het volgende:
[..]
Wat dacht je er zelf van? :')
xchoasx@hotmail.comquote:Op maandag 8 november 2004 17:34 schreef ANGE het volgende:
Doe maar realistisch... :')
Dom gansje ben je ook, met een plaat voor je kop waar zelfs de chinese muur niet tegenop kan.quote:Op maandag 8 november 2004 17:44 schreef ANGE het volgende:
Fijn voor je dat je zo'n mooi mailadres hebt... :')
Als Tessje mij, al dan niet serieus, iets te melden heeft, ze weet me te bereiken.
Alsof dat zo moeilijk is.quote:Op zondag 7 november 2004 23:40 schreef killswitch het volgende:
oohh TallMan ik weet lekker hoe je aan al die info komt![]()
dat zeg ik toch ook niet alleen er zijn zat mensen die het niet weten.quote:Op maandag 8 november 2004 18:08 schreef TallMan het volgende:
[..]
Alsof dat zo moeilijk is.
Uhuh.. Ja joh...quote:Op maandag 8 november 2004 18:05 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dom gansje ben je ook, met een plaat voor je kop waar zelfs de chinese muur niet tegenop kan.
Als je nu zo te kijk bent gezet, en duidelijk is gemaakt dat ze je niet moet... En je het nog steeds niet inziet hoop ik van harte dat je opgenomen wordt in huize Valiumkliniek.
quote:Op maandag 8 november 2004 18:27 schreef ANGE het volgende:
[..]
Uhuh.. Ja joh...Ik heb haar gezegd dat ik het gehad heb met d'r. En verder ga ik er niks meer over zeggen. Met modder gooien in het openbaar.... that ain't my style...
![]()
Heb je nu de Chinese muur voor je kop? Wat denk je dat ik met die topic probeer te zeggen?quote:Op maandag 8 november 2004 17:44 schreef ANGE het volgende:
Fijn voor je dat je zo'n mooi mailadres hebt...![]()
Als Tessje mij, al dan niet serieus, iets te melden heeft, ze weet me te bereiken.
Net zoals jij altijd zo goed leest? Waren de voorleesmoeders trots op je?quote:Op maandag 8 november 2004 19:49 schreef ANGE het volgende:
Tessje, je hebt toch ogen in je kop?! Lees dan 's...
Uiteraard.quote:Op maandag 8 november 2004 19:50 schreef Tessje het volgende:
[..]
Net zoals jij altijd zo goed leest? Waren de voorleesmoeders trots op je?
Wat een mooie onderbouwde en beargumenteerde zinquote:Op maandag 8 november 2004 19:52 schreef ANGE het volgende:
[..]
Uiteraard.![]()
Dat was niet nodig, het is natuurlijk overduidelijk dat ze trots op me waren.quote:Op maandag 8 november 2004 19:55 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wat een mooie onderbouwde en beargumenteerde zin
Heb je ook een koekje gehad? En waren de andere kinderen ook trots op je? Dan kon je gewoon eens voor de verandering die vriendjes en vriendinnetjes in je hoofd negerenquote:Op maandag 8 november 2004 19:56 schreef ANGE het volgende:
[..]
Dat was niet nodig, het is natuurlijk overduidelijk dat ze trots op me waren.![]()
Nee hoor, ik heb geen koekje gehad. Ik heb wel nog even in de poppenhoek mogen spelen.quote:Op maandag 8 november 2004 19:57 schreef Tessje het volgende:
[..]
Heb je ook een koekje gehad? En waren de andere kinderen ook trots op je? Dan kon je gewoon eens voor de verandering die vriendjes en vriendinnetjes in je hoofd negeren
In de kringen waar jij je begeeft is het inkleuren van een kleurplaat binnen de lijntjes al iets om trots op te zijn...quote:Op maandag 8 november 2004 19:56 schreef ANGE het volgende:
[..]
Dat was niet nodig, het is natuurlijk overduidelijk dat ze trots op me waren.![]()
Ach, daar weet jij alles van.. Maar maak je geen zorgen.. Daar zijn tegenwoordig medicijnen voor.. En anders natuurlijk inrichtingenquote:Op maandag 8 november 2004 19:59 schreef ANGE het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb geen koekje gehad. Ik heb wel nog even in de poppenhoek mogen spelen.![]()
Vervelend hè? Stemmetjes?![]()
Surequote:Op maandag 8 november 2004 20:01 schreef engessa het volgende:
Waarschuwen jullie even als je bij deel 2 bent, ik moet nu eerst weg.
Vijf gym...quote:Op maandag 8 november 2004 19:59 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
In de kringen waar jij je begeeft is het inkleuren van een kleurplaat binnen de lijntjes al iets om trots op te zijn...
Mensen met het syndroom van down zouden 5 gymnasium nog beter doorkomen dan jij.quote:Op maandag 8 november 2004 20:02 schreef ANGE het volgende:
[..]
Vijf gym...Ja, af en toe, als je rondkijkt, ga je toch denken...
![]()
De vraag is alleen.. wanneerquote:Op maandag 8 november 2004 20:02 schreef ANGE het volgende:
ga je toch denken...![]()
Tuurlijk lief.quote:Op maandag 8 november 2004 20:03 schreef Tessje het volgende:
[..]
Mensen met het syndroom van down zouden 5 gymnasium nog beter doorkomen dan jij.
We weten al dat jij er rondhuppelt... Dat zegt natuurlijk ook wel genoegquote:Op maandag 8 november 2004 20:05 schreef ANGE het volgende:
[..]
Tuurlijk lief.Je moet voor de grap 's komen kijken bij ons op school wat daar rondloopt..
![]()
Daarom.quote:Op maandag 8 november 2004 20:07 schreef Tessje het volgende:
[..]
We weten al dat jij er rondhuppelt... Dat zegt natuurlijk ook wel genoeg
Sommige mensen houden hiervan..quote:Op maandag 8 november 2004 20:08 schreef ArmaniMania het volgende:
Goed topic weer
Weer zo geweldig onderbouwtquote:Op maandag 8 november 2004 20:09 schreef ANGE het volgende:
[..]
Daarom.![]()
Onderbouwd...quote:Op maandag 8 november 2004 20:16 schreef Tessje het volgende:
[..]
Weer zo geweldig onderbouwtGelukkig kun je dat beter dan mijn geestelijk gehandicapte buurjongetje van 4
Mierenneukerquote:Op maandag 8 november 2004 20:51 schreef ANGE het volgende:
[..]
Onderbouwd...![]()
![]()
Miereneukerquote:Op maandag 8 november 2004 20:52 schreef Tessje het volgende:
[..]
Mierenneuker![]()
Mijn grammaticale fouten hebben niets te maken met het feit dat zelfs de grootste josti nog bij je weg zou lopenquote:Op maandag 8 november 2004 20:53 schreef ANGE het volgende:
Leer liever eerst spellen, voordat je commentaar op mij hebt...![]()
K-a-n-s-l-o-o-s, zo goed?quote:Op maandag 8 november 2004 20:53 schreef ANGE het volgende:
*hand in de lucht steekt*quote:Op maandag 8 november 2004 20:56 schreef Tessje het volgende:
[..]
Mijn grammaticale fouten hebben niets te maken met het feit dat zelfs de grootste josti nog bij je weg zou lopen
quote:Op maandag 8 november 2004 21:02 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
*hand in de lucht steekt*
i'd hit it
Sssssstquote:Op maandag 8 november 2004 21:08 schreef Murray het volgende:
Volgens mij snap ik dat andere topic.
quote:Op maandag 8 november 2004 21:10 schreef Murray het volgende:
Subtiel hoor.
ANGE ?... Waarom hebben jullie eigenlijk opeens ruzie ?quote:Op maandag 8 november 2004 20:53 schreef ANGE het volgende:
CSI...quote:Op maandag 8 november 2004 21:30 schreef Tessje het volgende:
Ik ga SCI kijken
Ik zie het wel wanneer er veranderingen zijn
Of je doet het nietquote:Op maandag 8 november 2004 21:36 schreef ANGE het volgende:
[..]
CSI...![]()
Ik wacht nog op een variant van de foto in de OP.quote:Op maandag 8 november 2004 22:13 schreef Tessje het volgende:
[..]
meer foto's
Heel lief aankijken.quote:Op maandag 8 november 2004 22:13 schreef Tessje het volgende:
[..]
meer foto's
Google ---> Images ---> Lesbian whoresquote:Op maandag 8 november 2004 22:24 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een variant van de foto in de OP.
Jij moet mij lief aankijkenquote:Op maandag 8 november 2004 22:30 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Heel lief aankijken.
Ik dacht weer aan zo een foto gemaakt met een p73 (op max res), je weet wel, zo'n p73 waarvan de tijd een uur voorstaat.quote:Op maandag 8 november 2004 22:31 schreef Tessje het volgende:
[..]
Google ---> Images ---> Lesbian whores
krijgen we dan meer lesbie foto's met jou erin?quote:Op maandag 8 november 2004 22:32 schreef Tessje het volgende:
[..]
Jij moet mij lief aankijken
Moet dat echt?quote:Op maandag 8 november 2004 22:34 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
krijgen we dan meer lesbie foto's met jou erin?
Die staan nog in 'mijn afbeeldingen'quote:Op maandag 8 november 2004 22:33 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ik dacht weer aan zo een foto gemaakt met een p73 (op max res), je weet wel, zo'n p73 waarvan de tijd een uur voorstaat.
Mja?quote:Op maandag 8 november 2004 22:38 schreef Tessje het volgende:
[..]
Moet dat echt?
quote:
Nee maar kom je wel bij de 12 mooiste vrouwen van fok!quote:Op maandag 8 november 2004 22:44 schreef Tessje het volgende:
[..]
Krijg ik nu: The ultimate gay award 2004?
quote:Op maandag 8 november 2004 22:46 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Nee maar kom je wel bij de 12 mooiste vrouwen van fok!
quote:Op maandag 8 november 2004 22:49 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wie A zegt moet ook B zeggen
HEEFT DIE EEN APARTE STIMULATOR VOOR DE KITTELAAR????quote:Op maandag 8 november 2004 22:54 schreef Tessje het volgende:
Zoveel actie dat ik maar eens de tarzan erbij ga halen
Ik moest echt hardop lachenquote:Op maandag 8 november 2004 22:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
HEEFT DIE EEN APARTE STIMULATOR VOOR DE KITTELAAR????
meid tochquote:Op maandag 8 november 2004 22:59 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik moest echt hardop lachen![]()
Geeft nietquote:Op maandag 8 november 2004 23:05 schreef Tessje het volgende:
Sorry![]()
Ik ben pitten![]()
Oiquote:Op maandag 8 november 2004 23:08 schreef Het_Biertje het volgende:
slet
Wat ? hij heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:34 schreef Tessje het volgende:
[..]
Oi
Wat? lul niet zoquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:10 schreef TallMan het volgende:
[..]
Wat ? hij heeft wel gelijk.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat? lul niet zo
Ik zal je eens met mijn lul slaanquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:06 schreef Tessje het volgende:
[..]
sla hem
quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:15 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik zal je eens met mijn lul slaan
Wil ik wel proberen, maar jij haalt 'm er telkens uitquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:23 schreef Tessje het volgende:
[..]
Of je laat hem lekker in je broek
Kruisjequote:
Kusquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:23 schreef Tessje het volgende:
[..]
Of je laat hem lekker in je broek
Kruisje nietquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:25 schreef ChOas het volgende:
[..]
Kruisje
Ironisch
ctrl-f5quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:26 schreef DePresident het volgende:
[..]
Kruisje niet
Foto ziet
Hopelijk jij nu haar zien?quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:27 schreef ChOas het volgende:
[..]
ctrl-f5
Dat zak het zijn meneer 'ik-doe-de-deur-al-bij-voorbaat-naakt-open'quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:24 schreef ChOas het volgende:
[..]
Wil ik wel proberen, maar jij haalt 'm er telkens uit
er mag niet worden geswaffeld zonder vergunning hequote:Op dinsdag 9 november 2004 19:15 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik zal je eens met mijn lul slaan
Wat Kib zei..quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:32 schreef kib het volgende:
[..]
er mag niet worden geswaffeld zonder vergunning he
http://www.swaffelen.tk
Freudquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:29 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat zak het zijn meneer 'ik-doe-de-deur-al-bij-voorbaat-naakt-open'
Nee, dit is zelfreflectiequote:Op dinsdag 9 november 2004 19:34 schreef ChOas het volgende:
[..]
Freud
Zo eentje zoals je mij ook hebt gegeven ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:35 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik ga zo in een heerlijk warm bad
Met of zonder uniform?quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:35 schreef Tessje het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zo in een heerlijk warm bad
Kut verdomme teringquote:Op donderdag 11 november 2004 20:44 schreef killswitch het volgende:
he tessje het is me gelukt om een fatsoenlijke versie van men avatar te krijgen
't is eigenlijk wel een kewle avatar hequote:Op donderdag 11 november 2004 20:55 schreef Tessje het volgende:
[..]
Kut verdomme tering![]()
En ik maar hopen dat je er te lomp voor was
Kun jij niet gewoon verstoppertje gaan spelen?quote:Op donderdag 11 november 2004 20:56 schreef DePresident het volgende:
[..]
't is eigenlijk wel een kewle avatar he![]()
Zal ik hem ook maar nemen dan?![]()
he ik heb al 2 jaar een login bij tweakers hequote:Op donderdag 11 november 2004 20:55 schreef Tessje het volgende:
[..]
Kut verdomme tering![]()
En ik maar hopen dat je er te lomp voor was
En ik maar hopen dat je er te lomp voor wasquote:Op donderdag 11 november 2004 21:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
he ik heb al 2 jaar een login bij tweakers he![]()
So true!quote:Op donderdag 11 november 2004 21:03 schreef Tessje het volgende:
Er zijn veeeeel mooiere te vinden op het internet
Eindelijk zijn we het eenschquote:Op donderdag 11 november 2004 21:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
So true!
*mooi*quote:Op donderdag 11 november 2004 21:23 schreef Tessje het volgende:
[..]
Eindelijk zijn we het eensch
Jij bent echt ergquote:Op donderdag 11 november 2004 21:39 schreef DePresident het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 november 2004 21:49 schreef DePresident het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 november 2004 21:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
![]()
maar dan met tesjes hoofd erop
dat zou ik dan graag persoonlijk willen testenquote:Op donderdag 11 november 2004 21:55 schreef Tessje het volgende:
[..]
ja dat wel ja.. En ik zoen beter
Get in line babequote:Op donderdag 11 november 2004 21:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat zou ik dan graag persoonlijk willen testen![]()
en DP je hebt smaak![]()
i will babequote:Op donderdag 11 november 2004 22:10 schreef Tessje het volgende:
[..]
Get in line babe
Wat ontzettend lievquote:Op donderdag 11 november 2004 22:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
i will babe![]()
![]()
he op kwaliteit wil ik best wachten hoorquote:Op donderdag 11 november 2004 22:27 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wat ontzettend lievJe wilt op me wachten
quote:Op donderdag 11 november 2004 22:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
he op kwaliteit wil ik best wachten hoor![]()
![]()
dat spreekt voor zichquote:Op donderdag 11 november 2004 22:35 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wel topkwaliteit he.. Geen huismerk
Jou motte we dan niequote:Op donderdag 11 november 2004 22:44 schreef Het_Biertje het volgende:
ik drink nu van de C1000![]()
slet!quote:Op donderdag 11 november 2004 22:45 schreef Tessje het volgende:
[..]
Jou motte we dan nie
Beer is mkayquote:Op donderdag 11 november 2004 23:01 schreef Tessje het volgende:
Bier is okay men
Pauper, beetje reclamedommelsch drinken.quote:Op donderdag 11 november 2004 22:44 schreef Het_Biertje het volgende:
ik drink nu van de C1000![]()
In mijn broek ja.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:28 schreef Tessje het volgende:
Lul
quote:Op donderdag 11 november 2004 23:28 schreef Tessje het volgende:
Lul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |