heh, wat kut voor jequote:Op zaterdag 13 november 2004 16:23 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag gekocht:
Mja, wat moet ik met bijv. een cockring? Heb ik helemaal niet nodigquote:Op zaterdag 13 november 2004 13:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Nou ik had het bovenste gehouden
Leuk idee voor nieuwe topic? DVD Sematary?quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:23 schreef AntiChrist het volgende:
ja klote he??quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:35 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
heh, wat kut voor je
quote:Op zondag 14 november 2004 14:17 schreef AntiChrist het volgende:
ja klote he??heb je je schoenen nog terug gevonden na het concert?
Die zag ik laatst ook liggen. Is er nog iets anders tov de R2ukSE? Behalve dan de andere verpakking. Wat is eigenlijk de reden van deze uitgave?quote:Op maandag 15 november 2004 13:53 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
Nog maar een keertje gekocht
Met de R2 SE niet veel maar de oude R1 was niet anamorphic en had geen extra's. Ik blijf het verdacht vinden dat widescreen films niet anamorphic worden uitgegeven en 9 van de 10 keer probeert men ons een paar maanden later met een all improved special edition uit te melken.quote:Op maandag 15 november 2004 14:34 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Die zag ik laatst ook liggen. Is er nog iets anders tov de R2ukSE? Behalve dan de andere verpakking. Wat is eigenlijk de reden van deze uitgave?
die Traffic criterion mag je best aan mij verkopen.quote:Op maandag 15 november 2004 13:53 schreef Hare het volgende:
Verder nog Traffic criterion en Young Frankenstein SE, maar die gaan meteen in de verkoop. Waren impulsaankopen
Dit is de R2ukSEquote:Op maandag 15 november 2004 14:34 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Die zag ik laatst ook liggen. Is er nog iets anders tov de R2ukSE? Behalve dan de andere verpakking. Wat is eigenlijk de reden van deze uitgave?
Die linksonder is Azumi , Koreaanse versie. Rechtsonder is 'Three...Extremes', een trilogie van 3 horrorfilms (Box door Miike Takashi, Dumplings door Fruit Chan en Cut door Park Chan-wuk).quote:Op maandag 15 november 2004 23:52 schreef Hare het volgende:
Wat zijn die dvds links en rechts onder?
Hij is tof he?quote:Op maandag 15 november 2004 14:34 schreef sampoo het volgende:
[afbeelding]
Nu de tijd vinden om mijn kijkachterstand weg te werken.![]()
Opbergen begint nu een beetje een probleem te worden, boekenkast vol, stapel boven de boekenkastje begint zich op te stapelen. Iemand tips voor een handig en betaalbaar opbergsysteem?![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 06:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Hij is tof he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |