om nog maar te zwijgen over het verschil met de coffret editie die ik hebquote:Op dinsdag 30 november 2004 10:43 schreef kinky_queen het volgende:
OMFG!
WAT EEN TEGENVALLER!!
![]()
Waar de SPIDER-MAN Giftset nog het formaat heeft van een schoenendoos is dit gewoon een luxe uitvoering van een 2 disc set, hij is zelfs nog een stuk kleiner dan de HULK giftset
[afbeelding]
* Maar de film is natuurlijk wél geweldig
Die Gaylord box bedoel je?quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:30 schreef AntiChrist het volgende:
om nog maar te zwijgen over het verschil met de coffret editie die ik heb
ja juist dat is hem het was een moeilijke keuze maar uiteindelijk toch maar de spider-man ipv roman holiday maar het scheelt ik heb 2 anonieme gaylovers (Hare en Timo20) die hem wel hebbenquote:Op dinsdag 30 november 2004 11:33 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Die Gaylord box bedoel je?
![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:39 schreef AntiChrist het volgende:
ja juist dat is hem het was een moeilijke keuze maar uiteindelijk toch maar de spider-man ipv roman holiday maar het scheelt ik heb 2 anonieme gaylovers (Hare en Timo20) die hem wel hebben
Pas maar op dat je straks niet in je eigen fantasien gaat gelovenquote:Op dinsdag 30 november 2004 11:39 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja juist dat is hem het was een moeilijke keuze maar uiteindelijk toch maar de spider-man ipv roman holiday maar het scheelt ik heb 2 anonieme gaylovers (Hare en Timo20) die hem wel hebben
SPIDER-MAN bedoelt hijquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:20 schreef Hare het volgende:
btw: wat voor coffret is er dan van Spider-Man 2?
Ow ja, Du-uh!quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:22 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
SPIDER-MAN bedoelt hij
das wel minder dan, ben me juist erg aan t verheugen op deze setquote:Op dinsdag 30 november 2004 10:43 schreef kinky_queen het volgende:
OMFG!
WAT EEN TEGENVALLER!!
![]()
Waar de SPIDER-MAN Giftset nog het formaat heeft van een schoenendoos is dit gewoon een luxe uitvoering van een 2 disc set, hij is zelfs nog een stuk kleiner dan de HULK giftset
[afbeelding]
* Maar de film is natuurlijk wél geweldig
quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:39 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ech wel, alleen de blik van dolph als hij in de trailer weer eens een machinegeweer leegschiet is die film al het aanschaffen waardquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:55 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
haha cool!
Wist niet dat die op DVD was? Waar heb je hem gekocht?quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:59 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ech wel, alleen de blik van dolph als hij in de trailer weer eens een machinegeweer leegschiet is die film al het aanschaffen waard
Oh en Jeroen Krabbe natuurlijk
DVDsoon, kostte me slechts 4 eurootjes en daar is nog voor thuisbezorgd ookquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:21 schreef Shogo het volgende:
[..]
Wist niet dat die op DVD was? Waar heb je hem gekocht?
Damnquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
DVDsoon, kostte me slechts 4 eurootjes en daar is nog voor thuisbezorgd ook
joah, besteld met die Halloween actiequote:Op dinsdag 30 november 2004 14:25 schreef Shogo het volgende:
[..]
Damn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |