Ja dat wordt bedoeld.quote:Op zondag 7 november 2004 20:01 schreef hellmondunited het volgende:
treintijdenbord.. bedoelt men daarmee dat mega grote blauwe bord in de centrale hal?
Nee, dat kleine gele bordje in een achterafkamertjequote:Op zondag 7 november 2004 20:01 schreef hellmondunited het volgende:
treintijdenbord.. bedoelt men daarmee dat mega grote blauwe bord in de centrale hal?
Oh ik dacht dat je je toch maar ging aanmelden?quote:Op zondag 7 november 2004 20:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, dat kleine gele bordje in een achterafkamertje.
Je moet toch wat zeggen als je een verkapte tvp plaatst.
okquote:Op zondag 7 november 2004 20:13 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja dat wordt bedoeld.
Ik ga misschien ook wel mee.quote:Op zondag 7 november 2004 20:15 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je je toch maar ging aanmelden?
Onder het treinbord hangen ... alleen zonde dat je in die hal niet mag roken, verders wel ideal pizza hut en burger king lekker dichtbij.quote:Op zondag 7 november 2004 20:38 schreef T1andonly het volgende:is al iets bekend wat we gaan doen ofzo?
mmm ja de verhoudingen kloppen idd niet helemaal, kom op damesquote:Op zondag 7 november 2004 21:21 schreef theis het volgende:
Hmz, even snel tellen; slechts 4 vrouwen en 24 mannen
ik val niet onder de groep "al 21 en nog steeds maagd" maar zonder beetje vrouwen lijkt het me weinig aan eerlijk gezegt.
misschien een n00b vraag, maar wat is tvp?quote:Op zondag 7 november 2004 23:15 schreef meami het volgende:
tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |