Dat ie het bij DWHN goed doet, wil niet zeggen dat hij dat ook bij Boulevard zal doen. Hij past imo ook helemaal niet bij zo'n soort programma.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:55 schreef Takje het volgende:
Harm Edens zou ik het liefste willen!
hmmm weet niet....hij mag het van mij iig een keer proberen. Ik vind hem wel een leuke presentatorquote:Op woensdag 22 december 2004 19:55 schreef Takje het volgende:
Harm Edens zou ik het liefste willen!
quote:RTL Boulevard krijgt verschillende presentatoren
Het programma wordt volgende week elke dag door een ander gepresenteerd.
Jeroen Kijk in de Vegte, Martijn Krabbé en Cilly Dartell nemen ieder een Boulevard-uitzending voor hun rekening. Beau zélf zal volgende week het jaaroverzicht presenteren op oudjaarsdag. RTL4 is naarstig op zoek naar een geschikte opvolger van Beau van Erven Dorens, die in maart stopt met het dagelijks programma. Behalve Jeroen Kijk in de Vegte en Cilly Dartell zouden ook Mike Starink, Jeroen van der Boom en Matthijs van Nieuwkerk serieuze kandidaten zijn om volgend seizoen Boulevard te presenteren.
Geef dan maar Martijn Krabbé, de rest lijkt me echt niks. Behalve Matthijs van Nieuwkerk want die ken ik nietquote:
Op de radio bij rdw.nl was hij wel grappig maar op tv vind ik hem niks, veels te nichterig, krijg er kotsneigingen vanquote:Op woensdag 22 december 2004 22:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jeroen KidV !!!!
Doet die niet Shownieuws bij SBS?quote:Cilly Dartell
ja. en hart van nl...quote:Op vrijdag 24 december 2004 02:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doet die niet Shownieuws bij SBS?
Volgende week al?quote:Op woensdag 22 december 2004 19:17 schreef static het volgende:
Straks wordt bekend gemaakt wie volgende week het stokje van Beau overneemt.
Hij vertrekt pas in maartquote:
Ow gelukkigquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:52 schreef niksan het volgende:
[..]
Hij vertrekt pas in maart
maar Cilly Dartell
en Martijn Krabbé
dan maar Jeroen.
NEE... niet Christinequote:Op maandag 27 december 2004 18:22 schreef wizarddragon het volgende:
Ik zie eigenlijk Christine van der horst liever bij RTL Boulevard... Ze zit nu daar zo eenzaam in de nachtsuite.
Ben je ziek ofzo?quote:Op maandag 27 december 2004 18:22 schreef wizarddragon het volgende:
Ik zie eigenlijk Christine van der horst liever bij RTL Boulevard... Ze zit nu daar zo eenzaam in de nachtsuite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |