quote:Op zondag 7 november 2004 19:13 schreef Ole het volgende:
Of Peter vd Vorst, die vertelde ook dat hij screentest heeft gedaan..
Paul de Leeuw en leuk...heeft zeer weinig met elkaar te maken in mijn opinie.quote:Op zondag 7 november 2004 19:16 schreef BVO het volgende:
Paul de Leeuw is dan wel weer leuk..
Maar toch, RTL Boulevard hoort gewoon met Beau en Albert..
quote:Op zondag 7 november 2004 19:30 schreef Cee het volgende:
ik wil Beau die doet alsof ie geïnteresseerd is iedere keer dat Irene van der Laar aan 't blaten is.
Je kan ook gewoon een leven krijgen..quote:Op zondag 7 november 2004 19:30 schreef Cee het volgende:
Mike fucking Stafuckingrink? Alsjeblieft. Ik wil de Staatsloterijshow helemaal niet gaan volgen! Ik wil lekker inhoudsloze Boulevard, ik wil roddels, ik wil gezeik op celebrities, ik wil Beau die doet alsof ie geïnteresseerd is iedere keer dat Irene van der Laar aan 't blaten is.
Helaas voor jou doet jouw opinie er geen zier toe. Of ben je soms de directeur van RTL?quote:Op zondag 7 november 2004 19:25 schreef wonko het volgende:
[..]
Paul de Leeuw en leuk...heeft zeer weinig met elkaar te maken in mijn opinie.
Oeh....de agressie...gevoelig punt? Maar ik weet dat mijn opinie er niet toe doet..net zo min als de jouwe. Maar als die de Leeuw zich met dat programma gaat bemoeien kijk ik gewoon niet meer....dat kan ook.quote:Op zondag 7 november 2004 19:33 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Helaas voor jou doet jouw opinie er geen zier toe. Of ben je soms de directeur van RTL?
Hij komt ook zo heerlijk laconiek over, alsof het hem eigenlijk allemaal geen moer interesseert. Of je nou over BB , Boulevard, of rtl-live hebt.. (die soort 5 uur show die hij ooit ook gedaan heeft)quote:Op zondag 7 november 2004 19:39 schreef tong80 het volgende:
Beau was ook de leukste Big Brother presentator.
Hij heeft iets dat hem innemend maakt, maar wel een scherpe tong die met één zin iemand kan afmaken.
Ja idd.quote:Op zondag 7 november 2004 20:09 schreef mitt het volgende:
nouja Wilfred is ook okay
Neeeeeequote:Op zondag 7 november 2004 19:33 schreef Ole het volgende:
Of misschien wordt het wel Jeroen Kijk inde Vegte...![]()
Wijven is met een v, groot licht.quote:Op zondag 7 november 2004 20:35 schreef tong80 het volgende:
Jord heeft wel ervaring met domme wijfen, dus misschien kan ie met Irene van de Laar overweg.
En Jort is met een Tquote:Op maandag 8 november 2004 11:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wijven is met een v, groot licht.
Google gedaan:quote:Op maandag 8 november 2004 11:46 schreef ShaoliN het volgende:
Wat is Mike Starink?
quote:Op maandag 8 november 2004 12:04 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Google gedaan:
Nog een?quote:Op zondag 7 november 2004 19:33 schreef xman het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een leven krijgen..
voor static.. ongeveer hetzelfde bericht.quote:Op zondag 7 november 2004 19:07 schreef static het volgende:
[afbeelding]
Edit: hier stond dus een dynamisch plaatje naar een teletekst pagina waar geen tekstversie van beschikbaar is.
quote:
5 november 2004 13:39u
Beau van Erven Dorens stopt misschien met RTL Boulevard
De geruchten gaan dat de presentator het na dit seizoen voor gezien houdt.
Hij zou in onderhandeling zijn om de Staatsloterij-show te gaan presenteren. Albert Verlinde heeft ook gehoord dat de naam van Mike Starink genoemd wordt als opvolger van Beau
Met een programma waarvan ik me niet voor kan stellen dat er iemand naar kijktquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:14 schreef tong80 het volgende:
De Leeuw verdient miljoenen bj de VARA.
En de Disney-club met Jochem van Gelderquote:Op zondag 14 november 2004 10:28 schreef Takje het volgende:
Mike Starink is zo slecht nog niet. Kan iemand zich nog lounge tv herinneren? Dat was leuke televisie.
Mooi dus laat het programma maar stoppenquote:Op zondag 14 november 2004 13:14 schreef -Jean- het volgende:
Er is geen vervanger voor beau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |