Een PowerShot A75. Verder zijn de foto's hier en daar wat bijgesteld en rechtgezet en er heeft wat level-correctie plaatsgevonden in photoshop.quote:Op zondag 7 november 2004 17:47 schreef Suspicious18 het volgende:
Met watvoor camera zijn ze gemaakt?
Zijn deze foto's niet goed genoeg?quote:Op zondag 7 november 2004 17:44 schreef Twisted.Nerve het volgende:
waar kunnen we high-res foto's vinden?
Ze zijn gemaakt bij Speelman's Oliefabrieken langs de Schie tussen Delft en Rotterdamquote:Op zondag 7 november 2004 17:49 schreef plof het volgende:
gave foto's. Maar waar heb je ze nou gemaakt?
Heb jij ooit een oude verlaten fabriek met sfeer gezien dan?quote:Op zondag 7 november 2004 17:57 schreef skiczukie het volgende:
Ik vind die foto's een beetje sfeerloos.
Het leek me meer wat voor vergane gloriequote:Op zondag 7 november 2004 17:57 schreef Subhuman het volgende:
Er zitten wel een aantal leuke foto's tussen. Nummer 4 vind ik persoonlijk het mooist. Jammer dat industrie als fotowedstrijd-onderwerp al lang geweest is!
Jah. En je gaat er ook niet fotograferen lijkt me als er geen 'sfeer' hangt. Dat gevoel komt niet over ofzo.quote:Op zondag 7 november 2004 17:58 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Heb jij ooit een oude verlaten fabriek met sfeer gezien dan?
Gelukkig maar dat ik de foto's wel sfeervol vindquote:Op zondag 7 november 2004 18:00 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah. En je gaat er ook niet fotograferen lijkt me als er geen 'sfeer' hangt. Dat gevoel komt niet over ofzo.
Wow. Bedoel het niet slecht ofzo.quote:Op zondag 7 november 2004 18:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik de foto's wel sfeervol vind. Jammer dat jullie dat niet vinden. Niets aan te doen
ok danquote:Op zondag 7 november 2004 18:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wow. Bedoel het niet slecht ofzo.
Ik heb geprobeerd ze wat donkerder te maken, maar erg veel meer dan dit werd er niet mooier opquote:Op zondag 7 november 2004 18:26 schreef King_Nothing het volgende:
Hmm. Leuke foto's wel. Ik had ze misschien iets donkerder gemaakt. Schemerige verlaten fabrieken zijn altijd zo gezellig.
Jazeker, die heb je daar ook. De helft van de foto's die je hier ziet, zijn binnen gemaakt. Alleen vond ik de overzichtsfoto's niet zo denderend. Die heb ik dus ook niet gemaaktquote:Op zondag 7 november 2004 18:39 schreef pea4fun het volgende:
Leuk pdehoogWat ik op de foto's niet goed kan zien, ben je er ook in geweest? Grote lege ruimtes enzo?
Check, dat is dus precies wat ik bedoel. Dat is de 'sfeer'. En dat zie je niet terug op de foto's.quote:Op zondag 7 november 2004 19:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jazeker, die heb je daar ook. De helft van de foto's die je hier ziet, zijn binnen gemaakt. Alleen vond ik de overzichtsfoto's niet zo denderend. Die heb ik dus ook niet gemaakt.
Je kunt verder gewoon overal in; je moet alleen oppassen voor de grote hoeveelheden glas, accuzuur, olie, bouwmaterialen en alles wat je er nog meer vind voor rotzooi
Dat vind ik nou meer een hoop ouwe rotzooiquote:Op zondag 7 november 2004 19:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Check, dat is dus precies wat ik bedoel. Dat is de 'sfeer'. En dat zie je niet terug op de foto's.
Check your mailquote:Op zondag 7 november 2004 19:37 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Ziet er zeker mooi uit Pdehoog!!
Goed bezig gozer.quote:Op zondag 7 november 2004 21:42 schreef nietzman het volgende:
Ik heb vanmiddag een gat in het hek van de oude zuivelfabriek geknipt en heb fotos op het terrein gemaakt. Ook heb ik een open deur gevonden waardoor ik naar binnen kon komen, tenminste, in de eerste, ziekelijk grote hal. Ik wil ook nog verder naar binnen proberen te komen, maar het word na vijf meter echt pikdonker. (Alles is dichtgespijkert.) Ik zal dus eerst op zoek moeten naar een aantal forse zaklampen.
Ik ga er zo snel mogelijk weer heen om meer fotos te maken, en als iemand tips heeft om echt grote ruimtes goed uit te lichten, dan hoor ik ze graag. (Ik kan een beetje moeilijk een bouwlamp mee gaan slepen.)
Verneukt? Ze zien er wel tof uit.quote:Op zondag 7 november 2004 22:06 schreef nietzman het volgende:
Ik wil er eigenlijk ook nog een film opnemen, ala wat we vorig jaar deden bij MMV. Moet wel mooi worden, vooral ook door de accoustiek van de ruimte.
Er is alleen een klein haastpuntje aan mijn plannen. De fabriek gaat halverwege deze maand tegen de vlakte.
Dit is hem overigens:
http://gallery.slork.nl/Nietzman/Arbeiderswoningen/1.jpg
http://gallery.slork.nl/Nietzman/Arbeiderswoningen/5.jpg
http://gallery.slork.nl/Nietzman/Arbeiderswoningen/8.jpg
Alleen die fotos zijn verneuqt omdat het filmpje van het rolletje losschoot..
Hij bedoelt vermoedelijk die beschadigingen aan de zijkanten van de foto.quote:Op zondag 7 november 2004 22:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Verneukt? Ze zien er wel tof uit.![]()
Waar staat deze fabriek?quote:Op zondag 7 november 2004 22:06 schreef nietzman het volgende:
Ik wil er eigenlijk ook nog een film opnemen, ala wat we vorig jaar deden bij MMV. Moet wel mooi worden, vooral ook door de accoustiek van de ruimte.
Er is alleen een klein haastpuntje aan mijn plannen. De fabriek gaat halverwege deze maand tegen de vlakte.
Dit is hem overigens:
http://gallery.slork.nl/Nietzman/Arbeiderswoningen/1.jpg
http://gallery.slork.nl/Nietzman/Arbeiderswoningen/5.jpg
http://gallery.slork.nl/Nietzman/Arbeiderswoningen/8.jpg
Alleen die fotos zijn verneuqt omdat het filmpje van het rolletje losschoot..
Helemaal in Friesland... :').quote:Op zondag 7 november 2004 23:11 schreef RonaldV het volgende:
Waar staat deze fabriek?
Zoiets staat ook bij Dokkum in de buurtquote:Op maandag 8 november 2004 00:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
Helemaal in Friesland....
Overigens is er een maand geleden een toneelvoorstelling gehouden. Link (Iets naar beneden scrollen.) Foto. Ik hoop dat ze niet alles gesloopt hebben van binnen..
Zeiksnorquote:Op maandag 8 november 2004 21:23 schreef De_Warme_bakker het volgende:
nummer 24 lijkt me erg mooi op groter formaat... op dit 400 pixelbreedte zie je natuurlijk helemaal niets
Dankjequote:Op maandag 8 november 2004 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeiksnor
linkje naar 800x600-foto's
Je kunt idd overal in. We zijn er een uur of 2 binnen geweest. Toen had ik het eigenlijk wel gezienquote:Op maandag 8 november 2004 21:56 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
Dankje
Kan je er overal in enzo? en hoelang ben je er geweest? ben je overal ingeweest?
* PdeHoog schopt DWB terug naar zijn PCquote:Op zondag 14 november 2004 21:22 schreef De_Warme_bakker het volgende:
* PdeHoog voelt zich nu genoodzaakt om snel eens verder te gaan met zijn foto's
* Xilantof is benieuwd naar de foto's van Bakkerquote:Op zondag 14 november 2004 21:22 schreef De_Warme_bakker het volgende:
De_warme_bakker voelt zich nu genoodzaakt om snel eens verder te gaan met zijn foto's
Ik had een overzichtsfoto van jou, maar het is alweer goed jaquote:Op zondag 14 november 2004 21:51 schreef Xilantof het volgende:
edit:
al gebeurt
quote:Op zondag 14 november 2004 22:00 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Deze aanwijzing sprak ook boekdelen...
[afbeelding]
??quote:Op maandag 15 november 2004 22:42 schreef skiczukie het volgende:
En jij dan nietzdawg?
graag!quote:Op maandag 15 november 2004 22:32 schreef De_Warme_bakker het volgende:
5 is zelf ook mijn favoriet. Ik zal hem je eens mailen, als je die details ziet... pfew
ik zal hem morgen mailen
Nee hoor, maar zoek even een van de photoshop-topics op. m-niki heeft ooit eens een goeie manier verteld waarop je dat kunt doen.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:00 schreef Elautje het volgende:
Moet je er veel voor doen om de foto's naar zwart wit om te zetten in Photoshop?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |