en dat gaat Yeahinho voor ons doen dusquote:Op maandag 22 november 2004 15:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb mn kaartje voor nac net gehaald..
Waarop?quote:Op maandag 22 november 2004 12:49 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Mooi, dat wordt het hele vak tracteren!
Duh,Bossche bollen natuurlijkquote:Op maandag 22 november 2004 16:03 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Waarop?
Juist, jij snapt mequote:Op maandag 22 november 2004 16:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Duh,Bossche bollen natuurlijk![]()
Wordt een duur feestje dan hehequote:Op maandag 22 november 2004 16:05 schreef DutchGooner het volgende:
Ow ja,wel van de Groot natuurlijk
lol, er belt net iemand hier naartoe met dat nieuwsquote:Op maandag 22 november 2004 17:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wordt een duur feestje dan hehe![]()
Morgen speelt trouwens FC<17 tegen Oranje<15 in de Vliert om 19.30 uur..
die kan ik toch nooit goed houden de hele reis naar heerenveen!quote:Op maandag 22 november 2004 16:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Duh,Bossche bollen natuurlijk![]()
Deze keer gaat OJC <23 bij mij voor.quote:Op maandag 22 november 2004 18:01 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Misschien ga ik kijken.. maar waarschijnlijk speelt OJC -23 tegen OSC -23 (als het veld niet afgekeurd wordt) en ik heb al aan spelers van beide teams beloofd dat ik daar ga kijken.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 08:05 schreef Reanimatie.com het volgende:
ik wil het voorlopig niet meer over voetbal hebben, kutzooitje.
Thuis zijn er andere dingen die mij gelukkig maken. Zo verdiept Peter zich in de geschiedenis van de rock en laat een gevoelige 'stairway to heaven' horen...
[afbeelding]
mama rockt gezellig mee.
Heavy!quote:Op dinsdag 23 november 2004 08:05 schreef Reanimatie.com het volgende:
Thuis zijn er andere dingen die mij gelukkig maken. Zo verdiept Peter zich in de geschiedenis van de rock en laat een gevoelige 'stairway to heaven' horen...
[afbeelding]
mama rockt gezellig mee.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 08:05 schreef Reanimatie.com het volgende:
[afbeelding]
mama rockt gezellig mee.
Denk dattie daar nog iets te klein voor is ehehe... maar je hebt mailquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:46 schreef Reanimatie.com het volgende:
TR > dat menneke wil football factory zien, dus mail maar terug
DD > het gin haast jongen, ik zie of hoor je vaneiges. Alleen zijn we de derde week van Februari aan het snowboarden, dus dan is Peter alleen thuis/
bedenk eens een leuke actie dan....quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Denk dattie daar nog iets te klein voor is ehehe... maar je hebmail
Die prijs is echt niet normaal meer idd.. het wordt tijd voor actie!
Tsjah.. das lastig met zulke dingen.. de meeste dingen zijn al een keer gedaan of zijn sowieso al niet origineel..quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:48 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
bedenk eens een leuke actie dan....
op EV net zoals NACquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:03 schreef LadyFCDB het volgende:
FC Twente - FC Den Bosch buscombi. Kaartjes zijn vanaf nu te koop via ticketbox voor 32 euro! Belachelijk prijs weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |