EN het worden echt hele mooie foto's!quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:44 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik zal het aan mn moeder vragen. Leuk ook voor haar vriendin, mooie foto's van haar.
Ik ben 21, dus ik mag
Ik durf dat niet.quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou hup, haal je vrouwtje en schoonmoeder over
Kom op, je durft al veel meer sinds je mij kent! Of was je soms ons nachtelijke avontuurtje in het Noorderplantsoen vergeten ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:28 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ik durf dat niet.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:31 schreef Djeez het volgende:
[..]
Kom op, je durft al veel meer sinds je mij kent! Of was je soms ons nachtelijke avontuurtje in het Noorderplantsoen vergeten ?
I don't give a flying fuck en nu optieven uit m'n topic.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:50 schreef RichardQuest het volgende:
Wat ben je toch een vies vrouwtje, Yvonne.
Het gaat om moeders en dochters, niet om Admins en enge POLcreeps,quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:20 schreef RichardQuest het volgende:
Maar ik wil wél met jou poseren...
Jawel, ik ken je, dat ben je wel!!quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:33 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]ssst!
Maar nee, ik vind mij daar niet mooi genoeg voor.
Ohja? Heb je me weleens naakt gezien dan? (behalve op een foto dan).quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jawel, ik ken je, dat ben je wel!!
Trouwens het wordt gedaan door een topfotograaf en neem maar van mij aan dat het mooie foto's worden!!
Doen, hup, mailen.
Op de foto's zag je er mooi uit. Ennuh die fotograven maken het wel zo dat het er echt nog extra mooi uit ziet. Dus vraag je moeder.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:24 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ohja? Heb je me weleens naakt gezien dan? (behalve op een foto dan).
Bovendien weet ik niet of mn moeder het wel wil.
* Riann denkt er nog over na.
ik ben op dit gebied nog wel onzeker hoor
Nee hoor, verkapt topic hooghoudenquote:Op woensdag 10 november 2004 18:44 schreef milagro het volgende:
Mag ik vragen , Yvonne, waarom je zo aandringt?
Krijg je provisie of zo
maar waarom dring je bij bepaalde dames zo aan "kom op, hup, mailen!" terwijl ze duidelijk twijfelenquote:Op donderdag 11 november 2004 10:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, verkapt topic hooghouden
Beetje aanmoedigen, niks mis mee hoor.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:36 schreef milagro het volgende:
[..]
maar waarom dring je bij bepaalde dames zo aan "kom op, hup, mailen!" terwijl ze duidelijk twijfelen
nee, dat zeg ik ook nietquote:Op donderdag 11 november 2004 11:39 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Beetje aanmoedigen, niks mis mee hoor..
Bel dan op, je weet toch hoe kut hun internetverbinding is!quote:Op donderdag 11 november 2004 16:40 schreef Ingrid19 het volgende:
nog geen reactie van mn moeder gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |