Ria Valk heeft toch met haar dochter in de playboy gestaan, of vergis ik me nu?quote:Op zondag 7 november 2004 15:40 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Misschien voorbeeld foto's?
Maar ja,wat is mooi en niet mooi.quote:Op zondag 7 november 2004 15:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ow, maar het is niet de bedoeling alles te verdoezelen, zo is het niet bedoeld
Schoonheidsfoutjes niet zozeer worden weggewerkt maar dat de nadruk komt te liggen op wat mooi is en niet op wat niet mooi is.
FOTOOOOS!!quote:Op zondag 7 november 2004 15:48 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ria Valk heeft toch met haar dochter in de playboy gestaan, of vergis ik me nu?
Erotiek is toch ook niet seks, hè? Dan staat dit topic mooi fout!quote:Op zondag 7 november 2004 16:33 schreef SunChaser het volgende:
Welk maandblad is dat eik, en is dit een item in dat blad en waar gaat de rest van dat blad over? Is het de Foxy, de FEM, de Margiet. Zijn wel belangrijke dingen om te weten.
En erotisch? Mooi naakt = niet per se erotisch natuurlijk. De anybody is ook niet erotisch. Erotisch kan alles zijn. Komen er hulpstukken aan te pas, openingen etc?
Belangrijke info
Moet jij zeggen!quote:Op zondag 7 november 2004 17:10 schreef MikeyMan het volgende:
Ik hoop niet dat mijn vriendin zich opgeeft...
Staat je schoonmoeder in dr blote hol in een blad
Wat is er nou mis met die vragen? Dat wat ik vroeg kon ik niet uit de OP halen.quote:Op zondag 7 november 2004 17:04 schreef yvonne het volgende:
Zeg SC, lees de OP en de rest van het topic en loop niet te piepen, als er vader en zoon nodig is bel ik je wel
Heeft Ria Vlak niet ooit zo geposeerd? voor de PBquote:Op zondag 7 november 2004 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die van mij ook,
jammer he,
ik vind het namelijk een heel apart idee zulke foto's.
maar dat is altijd zoquote:Op zondag 7 november 2004 15:39 schreef Martine36 het volgende:
[..]
Het idee of concept vind ik wel goed.
Maar waarom enkel de zogezegde mooie moeders?
Wie bepaalt wat mooi is?
Waarom worden die schoonheidsfoutjes weggesoept?
Sorry maar een volwassen vrouw met een dochter van minstens 18j heeft nu meestal schoonheidsfoutjes of ouderdomstekens.
Als ze gaan fotosoeppen dan verliest het concept haar waarde me dunkt.
Dan komt de verhouding,moeder dochter niet meer natuurlijk over maar eerder 'gemaakt of noem het gekunstelt'.
Laat dan tenminste de moeder dochter zien zoals ze zijn.
Anders is dit concept gewoon waardeloos.
Mijn gedachte.
Bovendien scheelt dat eindeloos gezever van ene R3.quote:Op zondag 7 november 2004 17:40 schreef milagro het volgende:
Maar gelukkig heb ik geen dochterhoef ik er verder niet over na te denken
![]()
Opvallend die tegenstelling tussen moeders en dochters. Ook de combinatie van een 'vrijzinnige' moeder en een 'preutse' dochter komt veelvuldig voor. Is hier de wetmatigheid actie = reactie van toepassing?quote:Op zondag 7 november 2004 19:17 schreef erodome het volgende:
Mijn moeder raakt er al overstuur van als wij perongelijk iets bloots van haar zien, laat staan dat ze in een blad gaat staan
nee hoorquote:Op zondag 7 november 2004 15:26 schreef yvonne het volgende:
Serieuze oproep, serieus topic.
Mij lijkt het iig heel mooi om te doen, maar B is nog veel en veel te jong..
hier in sex zijn we heel openminded jah!quote:Op zondag 7 november 2004 17:13 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Moet jij zeggen!In jouw avatar word een hond in de reet geneukt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |