abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 september 2001 @ 16:12:18 #76
215 misterDre
Paint it black!
pi_1619805
GJ denk dat ze in de maling worden genomen omdat er taalfouten in de krant staan.

Frank heeft instructie gekregen over gebruik TV.

Andries en Kelly lezen de krant.

Frank: iedereen naar binnen.

16:13
Ze kijken nu naar het Amirka-nieuws
Ze denken toch nog steeds dat ze in de maling worden genomen.

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 12-09-2001 16:18]

woensdag 12 september 2001 @ 16:17:13 #77
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_1619852
De stem :
Wij hebben contact gehad met jullie familie en relaties. Alles is goed. Er is in Amerika een grote ramp gebeurd.
Twee vliegtuigen zijn terecht gekomen op het WTC en het Pentagon. Er zijn 25.000 doden.
Ze mogen op de monitor de beelden zien en kranten lezen over dit.

Kelly huilt hard, en ook Diane wordt emotioneel.
Frank : Wat is dit allemaal ?
Diane : Doe niet zo stom. Er zijn 25.000 mensen omgekomen.
Aldrico scheldt ook op Frank.
Frank : Ik heb ook kennissen in Boston.

Aldrico zegt dat zijn vrienden en familie daar in NY zitten.
G-J is er ook nu en zegt na iets gelezen te hebben dat het niet klopt.
G-J : De header klopt niet ; ze spellen Amsterdam verkeerd. We worden genept.

Kelly : Doe niet zo raar man ! Dat doen ze toch niet !?
G-J twijfelt nog
Dan gaan ze naar de monitor kijken.
Iedereen is erg geschokt.
Diane huilt

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_1619863
Ze denken nu echt nog steeds dat het nep is.
blabla
  woensdag 12 september 2001 @ 16:21:07 #79
215 misterDre
Paint it black!
pi_1619894
Kelly vraagt of het ff rustig kan zijn i.p.v. je af te vragen of het wel of niet echt is en alleen aan jezelf te denken maar aan hetgeen wat er gebeurd is.
pi_1619961
Gelooft die Gertjan nu echt dat ze Bush zo gek kunnen krijgen dat hij meedoet aan het voor de gek houden van de nederlandse BB bewoners?

[Dit bericht is gewijzigd door ibo op 12-09-2001 17:06]

pi_1619967
Volgens mij gelooft ie echt dat het nep is...
For great justice!
  woensdag 12 september 2001 @ 16:29:20 #82
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_1620000
GJ geloofd er nog steeds niks van, hij probeerd nu feiten in de krant te zoeken om te laten zien dat ze worden genept
GJ nu naar de DBK
pi_1620001
GJ moet naar de dbk komen. Volgens mij wilt bb hem overtuigen dat het echt is.
blabla
pi_1620123
GJ moet naar de dbk komen.
Hummie zegt hem in de DBK dat het absoluut waar is. "BigBrother zou nooit spotten met zoveel mensen levens of met zo'n ramp." "Wij zijn met elkaar hier aan de andere kant in shock. Dit is zo ingrijpend dachten wij, dat moeten jullie echt weten"

GJ: "Ik twijfel aan de berichtgeving dat er zoveel rare berichten in zitten. Ik kan me voorstellen dat als er zo iets gigantisch is gebeurd... ik twijfel. Op het moment dat je mij dit gaat vertellen, dan.. ja.. dan moet ik het... laat ik het zo zeggen, er staan rare dingen in de krant. Ik kan me voorstellen dat het warrig is en er spelfouten in zitten..."

Hummie: "Ik wil je nog wat dingen vertellen, misschien kan je me wat vragen stellen" "Ik wil niet dat als jij straks wegloopt, dat ik niet zeker weet of jij het geloofd"

GJ: "Ik geloof dit niet, er staan een aantal dingen in de krant die mij het gevoel geven.. dat... Een aantal dingen die ik niet kan rijmen, advertenties die gemaakt worden zijn al 5 dagen oud en er zitten fouten in. Er zitten geen vleugels op het Pentagon. Als ik 2 kranten naast elkaar zet staan er allemaal andere dingen in. De ene zegt de noordelijke kant, de andere de zuidelijke... Kan jij? Ik kan het niet aan je vragen"

Hummie: "Vraag het maar wel, ik vindt dit serieus"

GJ: "Ik ben onderdeel van een programma en ik snap niet als er stukken in de show komen die zo'n inpakt hebben, dat jullie het zo makkelijk doen. Ik weet niet of ik vragen moet stellen"

Hummie: "Vraag maar wel, daarom zit je hier nu"

GJ: "Ik dacht dat die burgemeester van New York al weg was. Als jullie zeggen dat het zo is.."

Hummie: "Hij is er echt. Het is een omstreden man, maar hij deet het goed gisteren"

GJ: "Waarom laten jullie alleen maar stukken zien van Bush en de ramp?"

Hummie: "We hebben de dingen op een vsje opgenomen. De rest ligt nog bij de zender" "We hebben allerlei berichten uit de krant geknipt die niets te maken hadden met de ramp en dingen die jullie niet mochten weten"

GJ "Ik wil even nadenken"

Hummie "Ik wil ook nog wat zeggen: Denk jij dat de grootste krant van Nederland hun naam ten schande zetten met zo'n grap? Hoe kunnen wij aan die beelden van Bush komen en die muziek?" "Die programma's die achterin de krant staan zijn al van te voren klaar dus dat is niet gewijzigd. De voetbal wedstrijden zijn ook allemaal afgelast, maar dit hoorde we vanmorgen pas"

GJ "Ik heb geen zin in discussie. Ik kan wel vragen stellen, maar... dit gaat me te boven"

Hummie wordt boos

Hummie: "Gert Jan luister, dit is echt!!!"

GJ: "Doe ff rustig!"

Hummie: "Nee, dit moet je geloven. We zullen nooit zo'n misselijke grap uithalen. We hebben nog naar een vriend van je gebeld om te kijken of we ergens rekening mee moesten houden. Ik ga niet met je in discussie, ik kan niets anders zeggen, dit is echt waar, jij moet dit echt geloven"

GJ: "Ik denk als dit echt is, dat de Telegraaf wel iets serieuzer had kunnen omgaan met dit. Maar er staan ook cartoons in"

Hummie: "Maar we hebben alle kranten gegeven. En als je nog een band wilt, kunnen we die geven. Want ik eis dat je dit gelooft, we zouden nooit zoiets jullie aandoen"

GJ: "Kun je stukken van CNN geven, dan kunnen we LIVE kijken"

Hummie: "We hebben geen verbinding met het huis, maar we kunnen jullie banden geven. Ik smeek je om dit absoluut te geloven"

GJ: "Ok"

Hummie: "Gert Jan, er wordt op dit moment nog een band gehaald. Ik weet niet wat er op staat, de zender heeft het getaped, dus sla maar wat dingen over. Maar je moet geloven dat wij nooit zo'n grap met jullie zullen uit halen, nooit!"

Excuses voor spelfouten, moest snel getyped worden, anders hield ik het niet bij...

[Dit bericht is gewijzigd door Laurens op 12-09-2001 16:50]

blabla
  woensdag 12 september 2001 @ 16:42:54 #85
215 misterDre
Paint it black!
pi_1620126
Bewoners zitten nog steeds de kranten te lezen er heerst een stilte.

GJ in gesprek met Hummie
Hummie: Om ons concept te bewaken hebben we jullie een gecensureerde kranten te geven.
Hummie verdedigt zich tegen GJ omdat deze het nieuws un twijfel trekt.
Hummie: je denkt toch niet dat gerenommeerde kranten en G.Bush aan ons progamma meewerken
Hummie wordt zelfs boos op GJ omdat hij het nog steeds niet geloofd.
Hummie: DIT IS GEEN GRAP JE MOET DIT ECHT GELOVEN!

Ze krijgen nog een videoband om te bekijken.
Hummie: IK EIS DAT JE DIT GELOOFD!....ik zal hier nooit over liegen, ik zou bijna op m'n knieen gaat om te vragen me te geloven we zouden jullie nooit in verwaring willen brengen met zo iets gruwelijks!!!

16:44
GJ weer bij de anderen.
GJ: het is echt waar1

woensdag 12 september 2001 @ 16:53:18 #86
215 misterDre
Paint it black!
pi_1620234
Diane huilt en zegt: ik schaam me dat ik straks op tv kom waarop ik me druk maak over kleine lullige dingen terwijl er zo iets ergs gebeurd is.
  woensdag 12 september 2001 @ 17:02:25 #87
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1620324
Kelly wordt de dagboekkamer ingeroepen.
Wat nou..'k zie niks!!! Je bent toch niet blind???
  woensdag 12 september 2001 @ 17:04:24 #88
215 misterDre
Paint it black!
pi_1620343
Kelly in de DBK
Hummie geeft Kelly een nieuwe videoband met meer Amerika-nieuws.
  woensdag 12 september 2001 @ 17:04:37 #89
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1620346
Kelly krijgt een nieuwe zender.
En een videoband met beelden, voor Gert Jan.
Aldrico heeft zijn zender niet om, of niet goed om, daar moet ze Aldrico op aanspreken.
Kelly: vreselijk zeg, ik wil graag weten hoe de emoties zijn in Nederland.
BB zegt daar niets over maar verwijst naar de videoband.
pi_1620355
Stem: "Wilt Kelly naar de dbk komen?"

Hummie: "Hoi Kelly" "Jou zender, is wat mee, in de dbk kan je hem omwisselen. Er ligt ook een videoband. Die is beloofd aan GJ, met nog meer beelden dus die kunnen jullie bekijken." "Verder heeft Aldrico zijn zender niet goed of helemaal niet om, dus als jij dat zou kunnen vragen. Dit gebeurd té vaak."

Kelly "Is goed. Vreselijk hé, gatver"

Hummie "Verschrikkelijk, echt"

Kelly "Ik mag zeker ook niet vragen hoe het er verder in Nederland aan toegaat"

Hummie "Nee, maar dat zie je wel op de beelden"

Kelly "Ok, hoi!"

Hummie "hoi"

blabla
  woensdag 12 september 2001 @ 17:08:34 #91
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1620383
Is die stem echt Hummie? Voorgaande jaren was het toch een andere vrouw?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 12 september 2001 @ 17:10:13 #92
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1620401
Kelly: Eldrico, ik moet je wat zeggen, je zender is niet goed, ga eens even staan.
Eldrico: waarom zeg je me dat? BB?
Kelly: ja, BB, *doet zender goed.* Je moet nu goed opletten dat de zender goed zit. Goed?
Eldrico: ja
Kelly: ziet nog iets aan de zender van Eldrico en gaat daaraan staan plukken, ondertussen staan ze te zingen.
De videoband heeft ze nog niet gegeven.
Daar staat ze nu mee buiten.
pi_1620487
GJ gelooft het nog steeds niet echt.

(Volgens mij zal één van zijn familieleden straks wel komen vertellen dat het wel dergelijk echt gebeurd is)

blabla
  woensdag 12 september 2001 @ 17:20:50 #94
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1620488
Ow, Eldrico heeft knoopjes gelegd in het snoer van de zender.

Eldrico staat nu ook te huilen. Moeilijk te verstaan, hoor iets over 3e wereldoorlog. Eldrico loopt weg.
Kelly geeft de videoband aan Gert Jan.
GJ haalt de tv op.
Diane huilt en zegt zich zo schuldig te voelen. Krijgt een korte preek van een van de heren, dat ze het zich niet zo moet aantrekken. Dit project (bb dus) maakt dat ze zich druk maken om kleine dingen en dit is wereldschokkend nieuws.

Bewoners gaan door met hun eigen perikelen. Eten maken en thee zetten.
Alleen Gert Jan zit nu met zijn neus in de kranten en Eldrico schijnt naar de wc te zijn gelopen naar zijn huilbui.

Ze zitten nu aan tafel, aan de thee.
Video staat klaar.
Gertjan leest een zin voor uit de krant, die hem ook weer aan t twijfelen brengt.
Hij kan het duidelijk nog niet bevatten.
De dames benadrukken dat ook de verslaggevers overstuur waren en het nieuws in korte tijd moesten schrijven.
Eldrico komt aanlopen.
Ze zeggen dat ze nog een band hebben en Eldrico wil niet kijken. Die gaat naar buiten.
Kelly: heb je het aanvaard nu of niet GertJan?
Gertjan: nee

woensdag 12 september 2001 @ 17:27:24 #95
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1620526
Videoband gaat aan.
Aan tafel: Gertjan, Diane, Kelly en Andries. De rest zie ik niet.
Ze kijken naar de beelden van ned 2.
Diane met tranen in haar ogen. De rest vol verbijstering, zo nu en dan een ohhh en een ahhh.
Geluiden van ooggetuigeverslagen en nieuwslezers.
(GJ begint het nu ook te snappen geloof ik.)
Nieuwslezer verteld over de vliegtuigen.
Andries: weet je hoe groot een boeiing is?
pi_1620552
Breedbandstream 2, nog steeds met alleen geluid op de linker speaker.

17.13 Buiten. Frank : Ze hebben ons dit laten horen omdat het schokkend nieuws is. Ik had het niet hoeven weten. Ik wil de band niet zien. Diane : Ik wel. Kranten, daar heb ik niks mee.

17.15 Men wacht binnen met de videoband op Aldrico die op het toilet zit. Kelly : Ik voel me af en toe net Aldrico. Ik wordt ook een beetje gek. Andries is met het eten bezig.

17.20 Frank gaat op het eten letten als de anderen naar de video kijken. Frank : Ik hoef die sensatie niet te zien.

Frank en Aldrico zijn in de 'keuken' (een afdak buiten). Frank : Andries die krijgt een klap op zijn muil nog als zij het vertelt. Aldrico : Waarom ? Frank : Omdat hij een heel rustige jongen is die daar niet over nadenkt. Aldrico : Weet je het 100 % zeker dat hij het niet weet ? Frank : Ik weet niets 100 % zeker.

17.22 Frank : Diane komt steeds dichter bij. Ik ben niet meer zo verliefd. Ik heb toch gezegd, één dag en het is voorbij. Diane komt dichter bij mij. Het is een heel leuk meisje alleen ze is heel erg eigenwijs en heel erg onzeker en ze wil het altijd iedereen naar de zin maken. Als zij straks captain is en ze heeft iemand als mij in de ploeg dan ga ik daar heel hard tegenin. Aldrico stelt vragen als 'over welk onderwerp heb je het nu ?' en 'wat is karakter ?'.

woensdag 12 september 2001 @ 17:33:17 #97
12074 hoihepiet
ene enige echte
pi_1620571
frenk en aldrico vinden het nieuws blijkbaar minder intressant, ze discussieren over wat ze met de situatie kelly aan moeten, moet ze 't vertellen of niet.

Ondertussen is frenk eten aan 't koken.

Laten we het gesprek afmaken, dat is toch veel belangrijker dan het stomme eten?

al:waar gaan we over praten tijdens het eten?
fr:over sex drugs en rock & roll
fr:gaan we neuken?

<offtopic>fr en a hebben 't nieuws toch ook gehoord?</offtopic>

Fr servert 't eten, aldrico is tegen zichzelf aan 't wauwelen.

Ik heb een drankprobleem waar ik niet zat van word.
  woensdag 12 september 2001 @ 17:36:22 #98
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1620584
Frank voegt zich bij de tv kijkers.
Er komt een bonenmaaltijd op tafel.
Frank deelt het eten uit. Andries, GertJan, Diane en Kelly kijken nog tv.
Eldrico komt nu ook binnen en gaat tegen Frank aan staan kletsen.
Krijgt te horen: he er zijn mensen die willen luisteren naar dit programma!
  woensdag 12 september 2001 @ 17:43:56 #99
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1620631
17.37
Frank wil met zijn bord weglopen. Zegt ook, wil hier niet naar luisteren, is niet tof, maar gaat toch aan tafel zitten.
Eldrico is weer weggelopen.

17.40 stream 1 Frank en Eldrico in de tuin.
stream 2,3 en 4, de andere bewoners in de huiskamer, kijkend naar de beelden uit amerika.

woensdag 12 september 2001 @ 17:52:05 #100
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1620661
17.44 uur:
stream 2,3 en 4 de bewoners die kijken naar beelden uit Amerika

stream 1,
Frank: startkapitaal moet BB weer aanvullen als een battle is gewonnen als de bewoners naar het rijke deel gaan.
Dus de bonen en de shag.
Eldrico: wil de kip uit de tuin van Bart wel, maar vind brood en water ook goed. Eldrico snapt het niet, dus Frank gaat dit uitleggen.

Er staat in het boek dat er dagelijks een rantsoen komt en dat er niks extra bijbesteld kan worden.
Maar volgens Frank komt die dagelijkse rantsoen op het standaard pakket wat in het arme deel is, en dat was nu dus niet het geval.
Dat wil ie gaan navragen.

Frank en Eldrico gaan naar binnen.
Daar zitten ze nog tv te kijken.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')