Hoe herkenbaarquote:Op zondag 7 november 2004 12:57 schreef Vlaggetje het volgende:3. Praat niet over het feit dat je zelf nooit uitgaat
Veel nerds zitten in een vicieus cirkeltje. Ze hebben weinig vrienden, dus gaan zelden uit, dus komen ze ook geen nieuwe vrienden tegen. Terwijl ze eigenlijk wel graag uit willen gaan. Veel vrouwen willen geen persoon dat altijd maar thuis zit. En jij wil geen vriendin die de hele dag thuis zit, want dan schiet je er nog niets mee op.
Iedereen kan toch zichzelf zijn 'nerd' of geen 'nerd'.quote:Op zondag 7 november 2004 13:30 schreef GF het volgende:
...
Gelukkig ben ik geen nerd, kan gewoon normaal doen en mezelf zijnZoals iedereen dat zou moeten doen.
...
quote:Op zondag 7 november 2004 12:57 schreef Vlaggetje het volgende:
[samenvatting] doe allles wat je zelf bij anderen verschrikkelijk gedrag vind
Jij bent sowieso hopeloos. Als Casanova speciaal voor jou uit de hemel zou neerdalen om je tips te geven zou je nog een of ander 'grappig' excuus verzinnen om ze af te slaan.quote:Op zondag 7 november 2004 14:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]goeie tip !
waarschijnlijk welquote:Op zondag 7 november 2004 14:10 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Jij bent sowieso hopeloos. Als Casanova speciaal voor jou uit de hemel zou neerdalen om je tips te geven zou je nog een of ander 'grappig' excuus verzinnen om ze af te slaan.
quote:Op zondag 7 november 2004 14:10 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Jij bent sowieso hopeloos. Als Casanova speciaal voor jou uit de hemel zou neerdalen om je tips te geven zou je nog een of ander 'grappig' excuus verzinnen om ze af te slaan.
Je hoeft toch niet uit te leggen dat je dat speelt? Zeg gewoon dat je dat doet, en vertel vrolijk dat het gewoon heel leuk is. Je doet alsof het iets is om je voor te schamen...En zou je dan een meisje willen dat zich voor je hobbies schaamt?quote:Op zondag 7 november 2004 12:57 schreef Vlaggetje het volgende:
En ja, ik speel heel vaak Magic, Dungeons en Dragons, game veel en ga weinig uit. Als ik er over begin krijg ik altijd vreemde gezichten en op het moment dat ik het moet gaan uitleggen en mezelf hoor praten denk ik al 'fuck, waarom ben ik dit allemaal aan het vertellen'
Precies, je moet juist iemand zien te vinden met dezelfde interesses! Dus gewoon op een meid afstappen en vragen "Goh, doe jij ook graag D&D? Ik wel!". En dan als een kip zonder kop gaan lopen kletsen over al die spannende avonturen die je hebt meegemaakt.quote:Op zondag 7 november 2004 14:26 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet uit te leggen dat je dat speelt? Zeg gewoon dat je dat doet, en vertel vrolijk dat het gewoon heel leuk is. Je doet alsof het iets is om je voor te schamen...En zou je dan een meisje willen dat zich voor je hobbies schaamt?
tja als het je niet aan komt wapperen moet je wat !quote:Op zondag 7 november 2004 15:17 schreef GF het volgende:
En als je met regels e.d. in je achterhoofd afstapt op een meid ben je bij voorbaat al redelijk kansloos
nah !quote:Op zondag 7 november 2004 16:34 schreef Klonk het volgende:
omg wat een k*t topic
nah! die jongen geeft tips! de dienstbaarheid van de mensheid kent geen grenzen hier op fokquote:Op zondag 7 november 2004 16:38 schreef Klonk het volgende:
Anders samengevat
omg wat een k*t op
:')
ja ok dus dan lieg je de boel een beetje aan elkaar ... nee dat klinkt lekker betrouwbaarquote:Op zondag 7 november 2004 17:45 schreef Vlaggetje het volgende:
Nou graag of niet hoor. Probeer alleen maar aan te geven dat je als de stereotype nerd je bij een eerste date zoveel mogelijk verbergen dat je een stereotype nerd bent. Pas als het klikt kun je wat meer jezelf zijn. Dan knappen ze niet bij voorbaat meer op je af. Natuurlijk zijn er vrouwen die Dungeons en dragons het einde vinden. Maar dat moet je niet al direkt ter sprake brengen. En ook niet dat je nooit uitgaat. Wie wil er nou een vriend die de hele dag op de bank zit?
Tenminste, dat is mijn ervaring.
Yup. En op de dag dat ze naast je wakker wordt vertel je haar de waarheidquote:Op zondag 7 november 2004 17:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja ok dus dan lieg je de boel een beetje aan elkaar ... nee dat klinkt lekker betrouwbaar
Hee, wat grappig, die methode hanteer ik ook.quote:Op zondag 7 november 2004 16:31 schreef Bosbeetle het volgende:ik zal mijn methode wel even uitleggen als je die dan omdaait is het misschien wat
1. sta in de kroeg ..
2. kijk een beetje in het rond..
3. spot een mooie dame ..
4. beredeneer op zoveel mogelijke manieren je kansen de grond in ..
5. loop naar de bar en haal een nieuw biertje
6. ga verder bij punt 2
herhaal dit tot het eerste deel van punt 5 niet meer mogelijk is !
Wat een toeval ik ook alquote:Op zondag 7 november 2004 18:26 schreef nozem het volgende:
[..]
Hee, wat grappig, die methode hanteer ik ook.![]()
ja die methode gebruik ik ook wel eensquote:Op zondag 7 november 2004 16:31 schreef Bosbeetle het volgende:ik zal mijn methode wel even uitleggen als je die dan omdaait is het misschien wat
1. sta in de kroeg ..
6. ga verder bij punt 2
Gevaarlijke opmerking hoorquote:Op zondag 7 november 2004 18:35 schreef Nuek het volgende:
nerds zijn lief
quote:Op zondag 7 november 2004 16:31 schreef Bosbeetle het volgende:ik zal mijn methode wel even uitleggen als je die dan omdaait is het misschien wat
1. sta in de kroeg ..
6. ga verder bij punt 2
Hoezo? Nerds hebben gewoon andere kwaliteiten dan niet nerds! En ze hebben iig een hobby, je hoeft ze dus niet te gaan vermaken op een zondagmiddag.quote:Op zondag 7 november 2004 22:57 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Gevaarlijke opmerking hoor![]()
Herkenbaarquote:Op zondag 7 november 2004 16:31 schreef Bosbeetle het volgende:ik zal mijn methode wel even uitleggen als je die dan omdaait is het misschien wat
1. sta in de kroeg ..
6. ga verder bij punt 2
Ook mijn methodequote:Op zondag 7 november 2004 16:31 schreef Bosbeetle het volgende:ik zal mijn methode wel even uitleggen als je die dan omdaait is het misschien wat
1. sta in de kroeg ..
6. ga verder bij punt 2
De dame wordt naarmate punt 5. reeds meerdere malen bereikt is steeds mooier en op een gegeven moment wordt punt 4. moed inpraten gevolgd door een nieuwe punt 5. praatje maken en dan sta je daar zo giga je best te doen terwijl je alleen maar onzin kunt brabbelen zodat mevrouw wegloopt en je weer op je oude puntenlijst verder kunt gaan.quote:Op zondag 7 november 2004 16:31 schreef Bosbeetle het volgende:ik zal mijn methode wel even uitleggen als je die dan omdaait is het misschien wat
1. sta in de kroeg ..
6. ga verder bij punt 2
nee hoor ik wijk niet af van mn lijstje !quote:Op maandag 8 november 2004 09:17 schreef Nuek het volgende:
[..]
De dame wordt naarmate punt 5. reeds meerdere malen bereikt is steeds mooier en op een gegeven moment wordt punt 4. moed inpraten gevolgd door een nieuwe punt 5. praatje maken en dan sta je daar zo giga je best te doen terwijl je alleen maar onzin kunt brabbelen zodat mevrouw wegloopt en je weer op je oude puntenlijst verder kunt gaan.
Of een zusquote:Op zondag 7 november 2004 12:57 schreef Vlaggetje het volgende:
4. Afwijzingen zijn niet erg. Vriendschap is ook prima
Mocht het toch niet klikken, blijf contact houden (tenzij je echt op elkaar afknapt). Vergeet niet: zij heeft ook vriendinnen.
quote:Op zondag 7 november 2004 14:26 schreef Anyanka het volgende:
[..]
En zou je dan een meisje willen dat zich voor je hobbies schaamt?
van drank word ik alleen maar stiller en verlegener ..jegens vrouwen dan !quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:34 schreef Roellio het volgende:
Ik versier meestal beter als ik totaal bezopen ben.![]()
Weet ik, maar omdat hier nogal veel vrijgezelle nerds rondhangen loop je zo wel de kans op een versierpogingquote:Op maandag 8 november 2004 08:52 schreef Nuek het volgende:
Hoezo? Nerds hebben gewoon andere kwaliteiten dan niet nerds! En ze hebben iig een hobby, je hoeft ze dus niet te gaan vermaken op een zondagmiddag.
(en dan kan ik mezelf zijn)
quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
van drank word ik alleen maar stiller en verlegener ..jegens vrouwen dan !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |