en opsturen naar kazaaland, als je reactie zal krijgen is een andere zaak (of topicquote:Op zondag 7 november 2004 12:56 schreef -Xerxes- het volgende:
Sommige mensen moet je gewoon hun computer afnemen en een typemachine, een stapel enveloppen en een berg postzegels geven
quote:Op zondag 7 november 2004 12:54 schreef Sugarlady het volgende:
onze computer is pasgeleden gecrashed en hierdoor heb ik dus ook geen kazaa meer. nou wil ik deze opnieuw downloaden maar ik weet niet waar dit moet. hiervoor had ik de kazaa lite versie (dit was beter zeiden ze toen tegen mij)
weet iemand hoe ik hier weer aan kan komen??
Zoekt en gij zult vinden.quote:Op zondag 7 november 2004 12:57 schreef devilish1980 het volgende:
kazaa lite kan nergens meer gedownload worden geloof ik....
zoek idd iemand die t kan downloaden via kazaa oid
Als jij het ertussen ziet staan.quote:Op zondag 7 november 2004 13:00 schreef Da_Koen het volgende:
www.oldversion.com
Het stond er vroeger wel op.....quote:Op zondag 7 november 2004 13:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij het ertussen ziet staan.
Zo praat je niet tegen een damequote:Op zondag 7 november 2004 12:56 schreef -Xerxes- het volgende:
Sommige mensen moet je gewoon hun computer afnemen en een typemachine, een stapel enveloppen en een berg postzegels geven
Kazaa lite downloaden natuurlijkquote:Op zondag 7 november 2004 14:15 schreef mrkanarie het volgende:
wat moet je met kazaa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |