eehmz, Brennie, ff een vraagje: reken jij op mijn hulp met tellen, net als vorig jaar?quote:Op zondag 7 november 2004 20:46 schreef Adelante het volgende:
verder voor diegene die het organiseren en straks gaan uitrekenen
idem, al 6 keerquote:Op zondag 7 november 2004 20:46 schreef Adelante het volgende:
*verbaasd, nominaties heeft*
*schouderklopje* sterkte.quote:verder voor diegene die het organiseren en straks gaan uitrekenen
Nee, een zij.quote:Op zondag 7 november 2004 16:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is Brennie een zei
Vorig jaar (ik iig) op papier, ik kwam laatst de kladblok nog tegen waar ik in had zitten turven.quote:Op zondag 7 november 2004 22:25 schreef Jump het volgende:
[..]
idem, al 6 keer
[..]
*schouderklopje* sterkte.
gebeurt dit op papier of heeft er daarvoor iemand stukje software geschreven die het handig bijhoudt ?
quote:Op zondag 7 november 2004 22:27 schreef Verbal het volgende:
Ik word een beetje treurig van al die lui die zichzelf voornamelijk nomineren
V.
als ik me echt verveel en teveel tijd over heb...quote:Op zondag 7 november 2004 22:29 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Vorig jaar (ik iig) op papier, ik kwam laatst de kladblok nog tegen waar ik in had zitten turven.
Detering, wat een klus was dat zeg
quote:Op zondag 7 november 2004 16:07 schreef SunChaser het volgende:
Is Brennie een zei![]()
Serieus
quote:Op zondag 7 november 2004 12:26 schreef Shark.Bait het volgende:
Wie is de grootste 'dorpsgek' van Fok!?: Sunchaser
Die komen iig niet in aanmerking voor de categorie minst analfabete user.quote:Op zondag 7 november 2004 22:27 schreef Verbal het volgende:
V.
[Fok! awards 2004] Nominaties in het onderdeel: Users!quote:Op maandag 8 november 2004 00:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die komen iig niet in aanmerking voor de categorie minst analfabete user.
Ja, walgelijk. Of van die mensen die lobyen, alsof het de Amerikaanse verkiezingen zijnquote:Op zondag 7 november 2004 22:27 schreef Verbal het volgende:
V.
Wat dacht je van het leger slowchat kneusjes uit ONZ die opeens mij negatief nomineren omdat ik hun slowchatkliekje meermalen verstoord heb.quote:Op zondag 7 november 2004 22:27 schreef Verbal het volgende:
V.
Ik doe nauwelijks voorbeeldig maar ik erger me er aan als mensen opeens over users gaan praten over vertrouwen en dergelijke.quote:Op maandag 8 november 2004 00:43 schreef Jerruh het volgende:
xebro, doe es niet zo walgelijk voorbeeldig nu.
dat dooft vanzelf mennekeliefquote:Op maandag 8 november 2004 00:45 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik doe nauwelijks voorbeeldig maar ik erger me er aan als mensen opeens over users gaan praten over vertrouwen en dergelijke.
Open er dan een R&P topic over... Geen zin om daar dan een discussie mee aan te gaan zodat het hele topic verneukt wordt en ik per definitie de schuldige ben.
De nominaties die er ECHT toe doen...quote:Op maandag 8 november 2004 00:47 schreef Jerruh het volgende:
besides, je komt met zulke lijstjes zatdingen tegen die mensen toch confronteren. k kan me voorstellen dat sommigen dat niet echt leuk vinden.
Was ook gewoon een geintje, niet zo happen.quote:Op maandag 8 november 2004 00:49 schreef sweetgirly het volgende:
Xebro laatste reactie nog even, een award voor liefste user zul je simpelweg gewoon niet krijgen en vooral niet voor iemand met het onderschrift 'tactloze lul'. Dus wees tevreden dat je iig genomineerd bent..potverdriedubbeltjes nog aan toe.
daarvoor moet je er dan nog wel lekker uitzien, xebroquote:Op maandag 8 november 2004 00:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
De nominaties die er ECHT toe doen...
Confrontatie ten topic.
En me nomineren als leukste fok hunk, altijd welkom.
Wow, zie je, je kan het ook wel, zelfs de meest tactloze lul blijkt soms een schatje te zijnquote:Op maandag 8 november 2004 00:50 schreef Xebrozius het volgende:
Was ook gewoon een geintje, niet zo happen.
(ja, ik ben moe en daardoor opeens een softie)
Ik kan lezen én serieus zijn. Ik twijfelde tussen twee opties; of categorieën openlaten omdat ik Croupouque niet wéér mocht nomineren, of het stug invullen en zo mijn mening laten blijken. Ik heb gekozen voor de laatste.quote:Op zondag 7 november 2004 13:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Leuk dattie er weer is, ik begon mij af te vragen of het nog zou gebeuren dit jaar
Sommige mensen kunnen of niet lezen, of niet serieus zijn buiten ONZ
[..]
[..]
[..]
[..]
deze hoort er eigenlijk ook bij:
[..]
Zo krijgt Croupie nooit de eer die hij verdiend!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |