abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1614723
Ik zit me zo eens af te vragen hoe het zou zijn met Swets en ET daaro in Mexico. Ze zullen wel overspoeld worden met nieuws (Amerikaanse zenders zat daar, net zoals vakantievierende Amerikanen).

Het lijkt mij geen fijn idee dat zij geen garantie hebben dat zij op normale manier naar huis kunnen (Mexico-Nederland daarbij wordt altijd over Noord-Amerika gevlogen, hetgeen nu niet mogelijk is...).

Ach het zijn toch maar wat gedachten, ik weet uit ervaring dat het niet lekker is als je zover weg zit en er is van alles gaande.

Ik zat in '98 in Mexico toen er op Nova Scotia (Heel erg Noord-Amerika) een vliegtuig neerstortte. Daar werd door de Amerikanen ook een hoop ophef overgemaakt en je voelt je toch niet helemaal lekker als je weer naar huis moet, wetende dat er pas weer een vliegtuig gecrasht is...

Nah jaaaaa....

#geen
  dinsdag 11 september 2001 @ 23:37:18 #2
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_1614768
Nou.. ze zitten in Mexico, zo erg is dat niet hoor.

Bovendien zijn er wel directe vluchten naar Nederland, vanuit zowel Puerto Vallarte als uit Mexico-City, meest waarschijnlijk ook uit andere plaatsen.

[b]Stapelverliefd op Emel O+ | EMEL IS VAN MIJ!!![/b][br]"Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
  Redactie Frontpage dinsdag 11 september 2001 @ 23:42:43 #3
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1614832
Ben wel blij dat Isa weer veilig in NL zit.
  dinsdag 11 september 2001 @ 23:44:05 #4
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_1614844
ik moest er ook aan denken ja .....
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_1614878
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 23:37 schreef aa het volgende:
Nou.. ze zitten in Mexico, zo erg is dat niet hoor.

Bovendien zijn er wel directe vluchten naar Nederland, vanuit zowel Puerto Vallarte als uit Mexico-City, meest waarschijnlijk ook uit andere plaatsen.

Maar die vliegen over Noord-Amerika...en ik had begrepen dat dat niet meer toegestaan was...
Ze zitten trouwens in CanCun. Vanaf CanCun wordt er wel rechtstreeks gevlogen maar over Noord-Amerika.
#geen
  dinsdag 11 september 2001 @ 23:51:25 #6
7485 Lodi
Valt vrij :-)
pi_1614904
Een vriendin van mij zit in het 'veilige' Florida. Ook daar is er natuurlijk de nodige aandacht en de winkels sluiten vroeger. Interlokale gesprekken moeten zoveel mogelijk worden beperkt en vanmiddag gaat ze bloed geven dat vanavond naar New York wordt gevlogen.

Geen Mexico natuurlijk maar de gevolgen gaan nogal ver.

Het is makkelijk om het niet te doen.
  woensdag 12 september 2001 @ 02:12:17 #7
374 beelzebub
master of disaster
pi_1616015
Mwoaah dat loopt wel los hoor. Daar hoef je je niet druk over te maken. (Over Swets en ET dan)
pi_1616082
Ik sprak net iemand uit New York. Hij woont aan de andere kant van de stad en was er nogal nuchter onder. "Die aanslagen waren helemaal aan de andere kant van de stad immers". Zo'n gesprek relativeert de boel dan weer even.
  woensdag 12 september 2001 @ 02:57:28 #9
15614 DreamLady
Dancer in a daydream
pi_1616086
mijn pa woont in de usa en ik kan hem de hele avond al niet bereiken
Can U dance to my beat?
  † In Memoriam † woensdag 12 september 2001 @ 02:58:39 #10
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1616087
quote:
Op woensdag 12 september 2001 02:54 schreef Xenia het volgende:
Ik sprak net iemand uit New York. Hij woont aan de andere kant van de stad en was er nogal nuchter onder. "Die aanslagen waren helemaal aan de andere kant van de stad immers". Zo'n gesprek relativeert de boel dan weer even.
Misschien beseft diegene niet zo wat de gevolgen kunnen zijn, sommige mensen bevatten het niet zo.
pi_1616097
quote:
Op woensdag 12 september 2001 02:58 schreef Loedertje het volgende:
Misschien beseft diegene niet zo wat de gevolgen kunnen zijn, sommige mensen bevatten het niet zo.
Ik denk eerder dat hij mijn bezorgdheid (die in dit geval hem persoonlijk betrof en niet de wereldpolitiek) wat wilde afnemen.
pi_1616202
quote:
Op woensdag 12 september 2001 03:03 schreef Xenia het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat hij mijn bezorgdheid (die in dit geval hem persoonlijk betrof en niet de wereldpolitiek) wat wilde afnemen.

wat is het relativerende dan?
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  woensdag 12 september 2001 @ 13:22:01 #13
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1618101
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 23:47 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Maar die vliegen over Noord-Amerika...en ik had begrepen dat dat niet meer toegestaan was...
Ze zitten trouwens in CanCun. Vanaf CanCun wordt er wel rechtstreeks gevlogen maar over Noord-Amerika.

12:00 Amerikaanse tijd gaat het luchtruim in Amerika waarschijnlijk weer open dat is 19:00 Nederlandse tijd dus.. Maar is idd erg vervelend als je er 'in de buurt' zit en niet weg kan en met t vliegtuig moet na dit gezien te hebben.

Dat is dus niet zo is nu nog niet duidelijk wanneer er weer over de USA gevlogen mag worden..

[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 12-09-2001 19:34]

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  Redactie Frontpage woensdag 12 september 2001 @ 13:23:34 #14
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1618106
Je maakt je druk of ze weer terug kunnen vliegen? Als ik in Mexico zou zitten was ik banger voor een voedselvergiftiging.
pi_1620910
quote:
Op woensdag 12 september 2001 07:15 schreef Ludo het volgende:
wat is het relativerende dan?
Niet het drama op zich uiteraard. Dat is met geen mogelijkheid te relativeren. Meer de zorgen om bekenden die die richting op zijn. Mijn ex is bijvoorbeeld gistermiddag om 12.15 uur op een vliegtuig gestapt richting Costa Rica (met zijn nieuwe vriendin, in theorie zou dat al relativering genoeg moeten zijn). Toen gistermiddag in twee uur tijd kaping op kaping bekend werd, kreeg ik het -naast alle andere ellende- ook benauwd om hem. Als je dan 's avonds iemand spreekt die in New York woont en zegt dat alles oke is en hij een héél eind verder woont, werkt dat relativerend op mijn zorgen rond de bewuste ex.
pi_1638471
Weet iemand hier wanneer Swets & ET weer terugkomen?
#geen
pi_1638481
ikkuh niet , hoop dat ze het goed hebben verder!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zaterdag 15 september 2001 @ 18:36:24 #18
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_1644135
Wij leven nog hoor!!!
morgen vertrekken we als het goed is, met een dag vertraging, maar die komt door een technische storing ofzo.. tja, die belgen ook....

maar als het goed is vliegen we over noord-amerika.. of langs de kust hoe je het ook noemen wil...

maar vanaf maandagavond of nacht ofzo.. zijn we weer thuis!

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 15 september 2001 @ 21:45:13 #19
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1645617
The Internets, I needs it..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')