Laten we even voor de duidelijkheid stellen dat we geen probleem hebben met archiefwerk, ook niet bij de inzendingen. Er wordt steeds weer een probleem van gemaakt .quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:54 schreef PdeHoog het volgende:
Het archief-probleem had alleen betrekking op ingezonden werk. Foto's voor de slowchat mag natuurlijk wel.
Hoe meer, hoe beter zou ik zeggen
Wel even vragen of ze er bezwaar tegen hebbenquote:Op zondag 7 november 2004 00:11 schreef apestartje het volgende:
Ik kan twee mensen die zijn als water en vuur,mag dat ook ? hahahahahah
Doosje lucifers en een jerrycan met petroleumquote:Op zondag 7 november 2004 00:12 schreef Xilantof het volgende:
ik heb een idee!
weet alleen niet hoe ik die moet uitvoeren
nee andersquote:Op zondag 7 november 2004 00:16 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Doosje lucifers en een jerrycan met petroleum
doet me denken aan een ouwe plaat van MC900ftJesus ofzoiets
Nou zo....quote:Op zondag 7 november 2004 00:07 schreef Ouwesok het volgende:
Game onbenieuwd hoe pdehoog dat nou binnen gaat doen
Thnxquote:Op zondag 7 november 2004 00:39 schreef fr.oosje het volgende:
rewimo@fok.nl
He, als het mij lukt binnen 1,5 uur, dan moet het jou ook lukkenquote:Op zondag 7 november 2004 01:08 schreef beertje_ het volgende:
Mijn vrees is werkelijkheid geworden, water en vuur
*denk denk denk*
Hoi SpeedyGJ, tijdje niet gezien
quote:Op zondag 7 november 2004 01:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
He, als het mij lukt binnen 1,5 uur, dan moet het jou ook lukken
Sub, maar als je snel komt, kom ik ook nog wel ffquote:Op zondag 7 november 2004 01:13 schreef beertje_ het volgende:
[..]
K'heb een klein ideetje maar is nog lang niet goed genoeg
Psst is er nog iemand op IRC??
Ben onderwegquote:Op zondag 7 november 2004 01:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sub, maar als je snel komt, kom ik ook nog wel ff
Ach, je was de enige niet .quote:Op zondag 7 november 2004 10:25 schreef Borelius het volgende:
......dus iedereen die het niet leuk vindt mag ook een beetje boos zijn op mij.....
nog 27 te gaan..............................................quote:Op zondag 7 november 2004 10:41 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ach, je was de enige niet .
Nou die andere achtentwintig nog opsporen
creatief doen!quote:Op zondag 7 november 2004 11:10 schreef k_man het volgende:
Tjemig.
Wat moet ik hier nou mee?
Ja.quote:Op zondag 7 november 2004 11:12 schreef Xilantof het volgende:
creatief doen!
lastig idd!quote:Op zondag 7 november 2004 11:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja.
Slapeloze nachten zullen het worden. Gepijnigde hersens.
Veruit het lastigste thema tot nu.
Je hoeft niet mee te doen, dan heb ik meer kans om te winnenquote:Op zondag 7 november 2004 11:14 schreef k_man het volgende:
Ja.
Slapeloze nachten zullen het worden. Gepijnigde hersens.
Veruit het lastigste thema tot nu.
Winnen doe ik toch niet. Ik ben meer de Zoetemelk hier.quote:Op zondag 7 november 2004 11:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je hoeft niet mee te doen, dan heb ik meer kans om te winnen
hmm, mooie foto.quote:Op zondag 7 november 2004 11:18 schreef Shark.Bait het volgende:
Rewimo heeft als eerste ingestuurd... vanochtend zat ik aan precies hetzelfde te denken
Valt best mee. Lekker breed thema, waar je ontzettend veel in kwijt kanquote:Op zondag 7 november 2004 11:10 schreef k_man het volgende:
Tjemig.
Wat moet ik hier nou mee?
Dat is niet leuk nee.. maar ook Joop won 1 keer, dus volhouden!quote:Op zondag 7 november 2004 11:34 schreef k_man het volgende:
Winnen doe ik toch niet. Ik ben meer de Zoetemelk hier.
Vijf keer tweede, nooit gewonnen.
zegguh, wat voor briljant idee heb jij dan?quote:Op zondag 7 november 2004 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Valt best mee. Lekker breed thema, waar je ontzettend veel in kwijt kanMaak er wat moois van!!
Let nou ff op die auto's shark, winnen doe je vooral ZELFquote:Op zondag 7 november 2004 11:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je hoeft niet mee te doen, dan heb ik meer kans om te winnen
precies.. 'vooral' wat impliceert dat alle kleine beetjes helpenquote:Op zondag 7 november 2004 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Let nou ff op die auto's shark, winnen doe je vooral ZELF
De eerstvolgende foto van jou met een Ford Ka erop krijgt NUL puntenquote:Op zondag 7 november 2004 11:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
precies.. 'vooral' wat impliceert dat alle kleine beetjes helpen
En waarom moet ik op auto's letten?
quote:Op zondag 7 november 2004 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De eerstvolgende foto van jou met een Ford Ka erop krijgt NUL punten
quote:Op zondag 7 november 2004 12:21 schreef Borelius het volgende:
Dankzij Rewimo's snelle inzet, is het Wedstrijdoverzicht wederom uitgebreid. En voor wie het eerder had gemist, de uitslag van Oktober 2004 was ook reeds verwerkt in het overzicht.
Geen enkel idee nogquote:Op zondag 7 november 2004 11:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
zegguh, wat voor briljant idee heb jij dan?
nou dat beloofd wat!quote:Op zondag 7 november 2004 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen enkel idee nogMaar nog wel bijna een maand de tijd om iets te bedenken
En als het moment daar is, heb ik niet veel nodig
appel en onderwerpen voor de wedstrijd zijn als water en vuur.quote:Op zondag 7 november 2004 12:46 schreef danos het volgende:
Appels?
lol naja goed, we zullen het er mee moeten doen. Ik moet eindeljk maar eens meedoen weer, mijn camera begint al vrij stoffig te wordenquote:Op zondag 7 november 2004 12:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
appel en onderwerpen voor de wedstrijd zijn als water en vuur.
het gaat gewoon niet samen
1 punt of nul punten.. klein verschilquote:Op zondag 7 november 2004 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
De eerstvolgende foto van jou met een Ford Ka erop krijgt NUL punten
De oplossing van Ouwesokquote:Op zondag 7 november 2004 13:03 schreef danos het volgende:
lol naja goed, we zullen het er mee moeten doen. Ik moet eindeljk maar eens meedoen weer, mijn camera begint al vrij stoffig te worden
dank dank, maar wat ik altijd doe:quote:Op zondag 7 november 2004 13:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De oplossing van Ouwesok
Fotografie howto's (groeidocument)
Wat doen jullie toch 's nachtsquote:Op zondag 7 november 2004 10:16 schreef Rewimo het volgende:
Ik kreeg vannacht ook een ingeving. Hij staat in het archief centrale topic
Ik heb me vannacht weten te verzetten tegen de neiging mijn foto meteen online te zettenquote:Op zondag 7 november 2004 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat doen jullie toch 's nachts? Dan hoor je te slapen
zegt hij, die om half 1 nog begon met fotograferen omdat-ie een idee had
quote:Op zondag 7 november 2004 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat doen jullie toch 's nachts? Dan hoor je te slapen
zegt hij, die om half 1 nog begon met fotograferen omdat-ie een idee had
Ik zou hem insturenquote:Op zondag 7 november 2004 17:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Vuur en water, zon is vuur
Slim over nagedacht
Zal ik dan ook maar een zonsondergang insturen? Dan kunnen we het wedstrijd-onderwerp wel omdopen naar "wie stuurt de beste zonsondergang in"quote:Op zondag 7 november 2004 17:45 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik zou hem insturen
Doe ik wel wat andersquote:Op zondag 7 november 2004 17:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zal ik dan ook maar een zonsondergang insturen? Dan kunnen we het wedstrijd-onderwerp wel omdopen naar "wie stuurt de beste zonsondergang in"![]()
quote:Op zondag 7 november 2004 17:58 schreef Ymke het volgende:
[..]
Doe ik wel wat anders
Wat een mazzelaar zeg.quote:Op zondag 7 november 2004 18:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben trouwens nog steeds aan het denken. Heb inmiddels nog een tweede ingeving gekregen
denk het niet...gisteren brulde je op IRC dat je onze ideeen niet wilde wetenquote:Op zondag 7 november 2004 18:10 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wat een mazzelaar zeg.
* Sub heeft al 0 ingevingen
Eerlijk zullen we alles verdelen!
quote:Op zondag 7 november 2004 18:09 schreef PdeHoog het volgende:
Heb inmiddels nog een tweede ingeving gekregen
Whoepsquote:Op zondag 7 november 2004 18:33 schreef Rewimo het volgende:
SpeedyGJ, ik heb hem gekregen, zal hem zo plaatsen. Wil je volgende keer even de juiste bestandsnaam meegeven?
Jij onthoudt ook alles!quote:Op zondag 7 november 2004 18:30 schreef Ouwesok het volgende:
[..]We hebben een orakel
.
Beetje bij Borelius uit de buurt blijven, die weet namelijk wel raad met Oracels
Bijdehandquote:Op zondag 7 november 2004 18:38 schreef Borelius het volgende:
[..]
Jij onthoudt ook alles!
Als iedereen een zonsondergang gaat doen, sta ik maar eens heel vroeg op, dan wordt het zeker wat anders.
Oke danquote:Op zondag 7 november 2004 18:37 schreef Rewimo het volgende:
Is goed hoor
Dan doe jij zeker een zonsopgangquote:Op zondag 7 november 2004 18:38 schreef Borelius het volgende:
[..]
Jij onthoudt ook alles!
Als iedereen een zonsondergang gaat doen, sta ik maar eens heel vroeg op, dan wordt het zeker wat anders.
Anderen hebben er minder moeite meequote:Op zondag 7 november 2004 11:35 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hmm, mooie foto.
maar tis niet mijn directe associatie van " water en vuur"
klopt, maar ik ben de andere niet.quote:Op zondag 7 november 2004 19:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Anderen hebben er minder moeite mee
Ik refereerde aan de tweede inzendingquote:Op zondag 7 november 2004 20:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
klopt, maar ik ben de andere niet.
okee, maar omdat er meerdere zijn die het wel passend vinden hoef ik het toch niet gelijk passend te vinden?quote:Op zondag 7 november 2004 21:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik refereerde aan de tweede inzending![]()
voor mijn idee heb ik iemand nodig die nat wilt wordenquote:Op zondag 7 november 2004 21:11 schreef Ymke het volgende:
Ik heb zat ideeen![]()
Neem me nou toch niet zo serieus... Ik zet die knipogen er niet voor niks bij.quote:Op zondag 7 november 2004 21:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
okee, maar omdat er meerdere zijn die het wel passend vinden hoef ik het toch niet gelijk passend te vinden?
sorryquote:Op zondag 7 november 2004 21:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Neem me nou toch niet zo serieus...
Geeft niet joh. Ik zit nog steeds stiekem in mijn vuistje te lachen om iemand die denkt dat ie een heel origineel idee heeft ingeleverd... maar kennelijk nog niet in het centrale topic had gekekenquote:Op zondag 7 november 2004 21:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
sorry
ben beetje in klote bui deze avond
beetje snel geirriteerd
en al beantwoordquote:Op zondag 7 november 2004 21:15 schreef De_Warme_bakker het volgende:
mijn mailtje gehad?
Ik loop alweer achter...quote:Op zondag 7 november 2004 21:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
en al beantwoord
Ik kon het ook niet laten om insturen ,te zeggen tegen hemquote:Op zondag 7 november 2004 21:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geeft niet joh. Ik zit nog steeds stiekem in mijn vuistje te lachen om iemand die denkt dat ie een heel origineel idee heeft ingeleverd... maar kennelijk nog niet in het centrale topic had gekeken![]()
Dat lijkt me bij zonsondergangen een beetje lastig, dan hadden we na de eerste fotografisch vereeuwigde zonsondergang wel op kunnen houdenquote:Op zondag 7 november 2004 21:19 schreef De_Warme_bakker het volgende:
mag 'het' eigenlijk?
ik bedoel: stel dat de zonsondergang van SpeedyGJ en jouw inzending de enige zijn, en hij(of zij, dan sorry) krijgt meer punten. dan kan ik me voorstellen dat jij baalt, omdat het jouw idee was...
Nee, er waren wel meer hints, maar ook die lieten geen belletje rinkelenquote:Op zondag 7 november 2004 21:20 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet laten om insturen ,te zeggen tegen hem
Deed er nog wel een knipoog bij , maar dat kwam niet over
Ga je die persoon ook in brand steken?quote:Op zondag 7 november 2004 21:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
voor mijn idee heb ik iemand nodig die nat wilt worden![]()
![]()
Vorige maand hadden we twee keer de Eifeltoren. En het gebeurt wel vaker volgens mij. Dan heeft degene die het onderwerp het mooist in beeld brengt geluk. Ik kan er wel om lachen hoor, vooral door de manier waarop het gingquote:Op zondag 7 november 2004 21:24 schreef De_Warme_bakker het volgende:
ok... heb je gelijk in
wat denk je wel niet van mequote:Op zondag 7 november 2004 21:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ga je die persoon ook in brand steken?
Hmz doe maar niet , ik ga het morgen avond al uitvoerenquote:Op zondag 7 november 2004 21:31 schreef Xilantof het volgende:
[..]
wat denk je wel niet van me
maar nee, dat hoeft nietgelukkig
![]()
ik wil het ideetje wel verklappen
maar dan heb ik wel recht op de poging tot uitvoeren![]()
ja dag!quote:Op zondag 7 november 2004 21:34 schreef Ymke het volgende:
[..]
Hmz doe maar niet , ik ga het morgen avond al uitvoeren
Hou je de policy van dit forum wel een beetje in de gaten Xilantof....quote:Op zondag 7 november 2004 21:12 schreef Xilantof het volgende:
voor mijn idee heb ik iemand nodig die nat wilt worden![]()
![]()
heb ik die ooit gebroken dan?quote:Op zondag 7 november 2004 21:43 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Hou je de policy van dit forum wel een beetje in de gaten Xilantof....
Vind ik niet hoor..."zij zijn als water en vuur" heeft meer met ruzie te maken als met tegenstelling.quote:Op zondag 7 november 2004 21:38 schreef robbedoeseos300d het volgende:
mochten toch ook tegen stellingen zijn
ik zat met het volgende idee te spelen (niet letterlijk) oud en jong
[afbeelding]
heeft nog niet wat ik er van gehoopt had
kijken of er nog andere ideeen in mij opkomen![]()
Iemand steekt een sigaret aan terwijl nummer 2 een emmer water aan het gooien is? En dan net op het juiste moment de foto maken zeker?quote:Op zondag 7 november 2004 21:31 schreef Xilantof het volgende:
maar nee, dat hoeft nietgelukkig
![]()
ik wil het ideetje wel verklappen
maar dan heb ik wel recht op de poging tot uitvoeren![]()
Ik heb 2 mensen gevraagd te poseren, maar ze hebben geen tijd.. die foto moet ik een andere keer maken dus :'(quote:Op zondag 7 november 2004 21:43 schreef Xilantof het volgende:
ik vind "tegenstellingen" of tegenpolen persoonlijk een hele ruime interpretatie van het onderwerp.
Wie vertelt het Bowiefanquote:Op zondag 7 november 2004 22:06 schreef Bowiefan het volgende:
Liep ik vandaag in Anvers,
wat kom je daar opeens tegen:
[afbeelding]
aanleggen en vuren,
mooie voor de wedstrijd dacht ik
Ik zou hem insturenquote:Op zondag 7 november 2004 22:06 schreef Bowiefan het volgende:
Liep ik vandaag in Anvers,
wat kom je daar opeens tegen:
[afbeelding]
aanleggen en vuren,
mooie voor de wedstrijd dacht ik
We hadden nog zo gezegd dat je het onderwerp mocht opvatten zoals je wilt, dus zowel letterlijk als figuurlijk.quote:Op zondag 7 november 2004 22:02 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Lekker.....we zijn nog niet 1 dag bezig met het onderwerp of er is al onduidelijkheid over wat wel en niet binnen het onderwerp valt.
Kan iemand eens een heldere definitie van water en vuur neerleggen? Dan weet ik wat ik wel kan gaan proberen en wat niet
Valt mijn uitprobeersel, met de batterijen, bijvoorbeeld binnen of buiten het onderwerp
quote:Op zondag 7 november 2004 22:12 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik zou hem insturen![]()
hmmm...misschien toch maar wat anders verzinnen danquote:Op zondag 7 november 2004 22:13 schreef Ouwesok het volgende:
Het plaatje met tegenpolen is dus binnen het onderwerp, al zou je je af kunnen vragen in hoeverre een plus en een minpool elkaar verdragen.
Nee, jouw uitleg past juist prima. Water en vuur zijn tegenpolen. Jouw batterijpolen ookquote:Op zondag 7 november 2004 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
hmmm...misschien toch maar wat anders verzinnen dan
quote:Op zondag 7 november 2004 22:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, jouw uitleg past juist prima. Water en vuur zijn tegenpolen. Jouw batterijpolen ook
Verbind ze maar eens met elkaar... de vonken springen er vanaf!quote:Op zondag 7 november 2004 22:13 schreef Ouwesok het volgende:
Het plaatje met tegenpolen is dus binnen het onderwerp, al zou je je af kunnen vragen in hoeverre een plus en een minpool elkaar verdragen.
Als dat kan dan kan vries droog ook ff een pakkie Iglo oidquote:Op zondag 7 november 2004 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ideetje: Mag "nat en heet" ook?
Ik denk dat iets nats en heets meer punten krijgtquote:Op zondag 7 november 2004 22:57 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Als dat kan dan kan vries droog ook ff een pakkie Iglo oid
Oke dat is duidelijke taalquote:Op zondag 7 november 2004 21:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind tegenstellingen ook een te ruime interpretatie van 'als water en vuur'. Ik leg dat (naast de letterlijke betekenis) uit als elkaar niet kunnen verdragen, niet door één deur kunnen. Maar niet als een tegenstelling zonder meer.
quote:Op zondag 7 november 2004 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat iets nats en heets meer punten krijgt
Be my guest, als jou poging mooier is, waarom nietquote:Op zondag 7 november 2004 10:25 schreef Borelius het volgende:
Mijn eerste idee is al door dubbellu uitgevoerd, maar daar zijn nog wel wat varianten op te bedenken.
ik vind de eerste de mooistequote:Op zondag 7 november 2004 23:54 schreef dubbellu het volgende:
[..]
Be my guest, als jou poging mooier is, waarom nietik heb nog wel wat ideetjes...
Met mijn trouwe kodakkie was het trouwens een onverwachte uitdaging deze foto, je krijgt of het water of het vuur op de foto, maar niet beide, althans niet simpel.
Even een vraagje: welke van de drie?
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
Ik stop nu met dit idee, het wordt iets te vochtig in huis![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 00:18 schreef huiz het volgende:
Bij de derde heeft het ei duidelijk een gezicht en hij roept duidelijk om help
[afbeelding]
Ik keek naar de foto's en dat ei keek me schreeuwend van pijn aanquote:Op maandag 8 november 2004 00:41 schreef beertje_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Verveel jij je ofzo![]()
Dubbellu de eerste
IJs? Het is een pan waterquote:Op maandag 8 november 2004 07:21 schreef Xilantof het volgende:
op 1 of andere manier vind ik de verhouding ijs/vuur niet echt lekker.
de vlammen vallen te weinig op tenopzichte van de ijsberg die er op ligt..
"Doe hier een smiley na"quote:Op maandag 8 november 2004 00:18 schreef huiz het volgende:
Bij de derde heeft het ei duidelijk een gezicht en hij roept duidelijk om help
[afbeelding]
Ik vind dit idee mooier dan het idee met de panquote:Op maandag 8 november 2004 08:31 schreef dubbellu het volgende:
Vannacht nog één idee uitgewerkt en ik heb nu een luxeprobleem, verleden maand geen foto, deze maand twee:
[afbeelding]
De vlindertuin is errug mooiquote:Op maandag 8 november 2004 10:00 schreef beertje_ het volgende:
Trouwens...degenen die nu hard roepen dat we niet alleen vlinders moeten gaan kijken durf ik er bijna om te wedden dat jullie het langst in die tuin blijven
vlinders? Ik denk dat u in het verkeerde topic zitquote:Op maandag 8 november 2004 10:00 schreef beertje_ het volgende:
Trouwens...degenen die nu hard roepen dat we niet alleen vlinders moeten gaan kijken durf ik er bijna om te wedden dat jullie het langst in die tuin blijven
Oops beetje boel verkeerd hequote:Op maandag 8 november 2004 10:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
vlinders? Ik denk dat u in het verkeerde topic zit
Ik zie eenquote:Op maandag 8 november 2004 15:40 schreef Ymke het volgende:
Ik denk dat ik deze maar instuur
[afbeelding]
Maar ga je geen zonsondergang insturen dan?quote:Op maandag 8 november 2004 15:57 schreef Ymke het volgende:
Dat kan hoor , ik heb er een archiefje mee vol
pffffffffffffff wie stuurt er nou een zonsondergang inquote:Op maandag 8 november 2004 15:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar ga je geen zonsondergang insturen dan?
He daar heb ik er ook nog een paar vanquote:Op maandag 8 november 2004 15:40 schreef Ymke het volgende:
Ik denk dat ik deze maar instuur
[afbeelding]
Johquote:Op maandag 8 november 2004 16:02 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
He daar heb ik er ook nog een paar van
[afbeelding]
Show mequote:Op maandag 8 november 2004 15:57 schreef Ymke het volgende:
Dat kan hoor , ik heb er een archiefje mee vol
Nicequote:Op maandag 8 november 2004 16:02 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
He daar heb ik er ook nog een paar van
[afbeelding]
Oke even snel dan, volgens mij heb ik ze al eens laten zien maar goedquote:Op maandag 8 november 2004 16:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Show me. Ben wel in voor vuurwerkfoto's
Dat is in de zomermaanden Dr_Flash , een paar dagen achter elkaar, er doen dan verschillende landen mee die strijden om de eerste plaats, het is altijd erg mooi en reuze gezellig. Dus zeker gaan kijken!!quote:Op maandag 8 november 2004 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeeemig dat vuurwerk bij de Pier![]()
Wanneer is dat??? Daar moet ik ook heen!!!!
Volgend jaar zomerquote:Op maandag 8 november 2004 17:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wanneer is de volgende??
Kwil het ook eens zien
Okequote:Op maandag 8 november 2004 17:47 schreef Ymke het volgende:
[..]
Volgend jaar zomer
Nee, dat weet ik niet , ik ben wel van plan om weer te gaan , dus tegen die tijd geef ik wel een gilquote:Op maandag 8 november 2004 17:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Okeweet je misschien ook rond welke tijd? miss de datum.
quote:Op maandag 8 november 2004 17:43 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dat is in de zomermaanden Dr_Flash , een paar dagen achter elkaar, er doen dan verschillende landen mee die strijden om de eerste plaats, het is altijd erg mooi en reuze gezellig. Dus zeker gaan kijken!!
[afbeelding]
Daar is geloof ik ook een speciale evenementen-kalender-agenda-topic voorquote:Op maandag 8 november 2004 17:51 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet , ik ben wel van plan om weer te gaan , dus tegen die tijd geef ik wel een gil
Mag ik nu even heel erg hard lachenquote:Op maandag 8 november 2004 18:30 schreef Xilantof het volgende:
mooie vuurwerk foto's
maar imo een makkelijke manier om aan het onderwerp te komen...
Hij bedoelt het lief hoorquote:Op maandag 8 november 2004 18:33 schreef Ymke het volgende:
[..]
Mag ik nu even heel erg hard lachen
wie ben ik om je tegen te houden?quote:Op maandag 8 november 2004 18:33 schreef Ymke het volgende:
[..]
Mag ik nu even heel erg hard lachen
Apart en erg origineelquote:Op maandag 8 november 2004 18:57 schreef stil het volgende:
OOk wat geprobeerd, heeft me in ieder geval een brandblaar(tje) opgeleverd.
[afbeelding]
2
[afbeelding]
Vindt hem niet zo mooi eerlijk gezegt. Er is niet zoveel op te zien en er komt niet echt een sfeertje op mij over, Misschien is die savinds genomen wel heel mooi?quote:Op maandag 8 november 2004 20:17 schreef -PatrickO- het volgende:
Ik zat zelf te denken aan:
[afbeelding]
Water en vuur(toren)
Niet? leg eens uitquote:Op maandag 8 november 2004 20:33 schreef PdeHoog het volgende:
Het vuur komt niet echt naar voren voor mijn gevoel fr.oosje
Ik zie twee vage vlammetjes (volgens mij) bovenop het water en verder wat vage kleurtjes in de fles. Maar niet echt iets waarmee ik vuur associeer.quote:Op maandag 8 november 2004 20:35 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Niet? leg eens uit
Het is jouw foto. Als jij hem mooi vind is dat toch helemaalquote:Op maandag 8 november 2004 20:39 schreef fr.oosje het volgende:
het probleem is dat je met een lange sluitertijd moet werken en dit is echt vuur wat behoorlijk flikkert. Ik vond hem zelf wel mooi eigenlijk
quote:Op maandag 8 november 2004 20:29 schreef Ymke het volgende:
[..]
Vindt hem niet zo mooi eerlijk gezegt. Er is niet zoveel op te zien en er komt niet echt een sfeertje op mij over, Misschien is die savinds genomen wel heel mooi?
Ja het is ook niet makkelijk zo'n fles, ik heb mijn hele huis studio overhoop gehaald op alle reflecties weg te halen. die in de ronde knop zijn haast niet weg te krijgen.quote:Op maandag 8 november 2004 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie twee vage vlammetjes (volgens mij) bovenop het water en verder wat vage kleurtjes in de fles. Maar niet echt iets waarmee ik vuur associeer.
Overigens zit er in de knop bovenin nog een reflectie die je er misschien uit wilt halen.
Ik vind hem verder wel mooi hoorquote:Op maandag 8 november 2004 20:42 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Ja het is ook niet makkelijk zo'n fles, ik heb mijn hele huis studio overhoop gehaald op alle reflecties weg te halen. die in de ronde knop zijn haast niet weg te krijgen.
Ik ga nog eens verder nadenken
Nee dat zie je helemaal goed :-) maar de maand is nog jong en ik heb ook nog een paar andere ideeen dus wie weet.quote:Op maandag 8 november 2004 20:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is jouw foto. Als jij hem mooi vind is dat toch helemaal![]()
Of zie ik dat verkeerd?
Overigens maak je me wel nieuwsgierig naar hoe je het gedaan hebt
Ik vind er wel een bepaalde sfeer inzitten, de leegte van de zee, de eenzaamheid op zo'n torenquote:Op maandag 8 november 2004 20:29 schreef Ymke het volgende:
[..]
Vindt hem niet zo mooi eerlijk gezegt. Er is niet zoveel op te zien en er komt niet echt een sfeertje op mij over, Misschien is die savinds genomen wel heel mooi?
sprak de winnares van het zilver..... niet geheel zonder valse bescheidenheidquote:Op maandag 8 november 2004 20:33 schreef Ymke het volgende:
Weer erg goed fr.oos , knap hoe je het telkens doet
gelukkig is rewimo niet zo moeilijkquote:Op maandag 8 november 2004 20:49 schreef Ymke het volgende:
Stuur ik net mijn foto in , krijg ik spontaan een ander idee
quote:Op maandag 8 november 2004 20:46 schreef fr.oosje het volgende:
Enne hoe ik dat vuur in een fles met water heb gekregen, jaaaaaaaaaaaaa dat is het geheim van de smid![]()
dat is wel heel ver gezocht hequote:Op maandag 8 november 2004 21:29 schreef -PatrickO- het volgende:
Is dit misschien iets![]()
Water en vuur(rode herfstbladeren)...
[afbeelding]
mag ik even hardop lachen?quote:Op maandag 8 november 2004 21:36 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
dat is wel heel ver gezocht he
Ga je gangquote:Op maandag 8 november 2004 22:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
mag ik even hardop lachen?
Ik vind hem goedquote:
Jullie posten wel veel (en mooi, hoor) maar er wordt her en der ook in stilte hard gewerkt hoor!quote:Op maandag 8 november 2004 22:44 schreef Ymke het volgende:
Ik geloof dat wij de enige hardwerknde zijn![]()
Het was ook met een knipoog boreliusquote:Op maandag 8 november 2004 22:52 schreef Borelius het volgende:
[..]
Jullie posten wel veel (en mooi, hoor) maar er wordt her en der ook in stilte hard gewerkt hoor!![]()
ben benieuwd naar al dat werkquote:Op maandag 8 november 2004 22:52 schreef Borelius het volgende:
[..]
Jullie posten wel veel (en mooi, hoor) maar er wordt her en der ook in stilte hard gewerkt hoor!![]()
Neequote:Op maandag 8 november 2004 22:51 schreef fr.oosje het volgende:
mag ik ook twee foto's insturen?? :-)
Ik ben zooooooooooo snelquote:Op maandag 8 november 2004 23:10 schreef dubbellu het volgende:
Rewimo, ben je met alles zo snel? bedankt![]()
Heb je niet meer kaarsjes? het lijkt mij mooier als er nog twee kaarsjes bij drijven, het idee vind ik wel leuk...quote:Op maandag 8 november 2004 23:16 schreef Ymke het volgende:
Ik heb bijna 70 fotos geschoten en heb nog niet het resultaat wat ik wil hebben, maar dit is het idee
[afbeelding]
Hup opschieten , (had je mijn idee ook willen uitvoeren?) anders lukt het nooitquote:Op maandag 8 november 2004 23:34 schreef Borelius het volgende:
Ik had veel ideeën, maar het een na het andere wordt me voor de neus weggemaaid, zo wordt het steeds lastiger, maar ik geef nog niet op!
@Ymke: (knipoogje) weet ik toch, ik ben wel oud, maar niet blind!
(Anders waren al mijn foto's tot nu toe toevalstreffers!)
Leuk he stil ?quote:Op maandag 8 november 2004 23:52 schreef stil het volgende:
De eerste Ymke, alhoewel de tweede is roept ook wel sfeer op, en die Dubbellu ingestuurd heeft had ik ok wel willen maken, start hier is al goed, verwacht dan ook nog vele mooie plaatjes in dit topic.had ik met dit onderwerp niet verwacht
quote:Brand in watertoren
Door een brand is restaurant De Koperen Hoogte in Nieuwleusen, dat in de top van een tientallen meters hoge watertoren is gevestigd, een tijd ontruimd geweest. De brand ontstond in een meterkast op een van de lager gelegen verdiepingen. De lift werd meteen buiten werking gesteld. De bezoekers moesten in allerijl via het trappenhuis vluchten. Eigenaar Hennie van der Most verloor eerder zalencentrum De Bonte Wever bij een brand. Ditmaal viel de schade mee.
bron: Telegraaf
quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:54 schreef Rewimo het volgende:
Okee
Wiens idee was dit? [afbeelding]
[..]
Wie is d'r hier vetquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:Die smiley is vet
Zeg zeg, wil je mijn corpulentie erbuiten laten?quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:50 schreef Ouwesok het volgende:
Wie is d'r hier vet [afbeelding]
zeg heb jij altijd wat te zeuren?quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:38 schreef PdeHoog het volgende:
Ymke en fr.oosje gaan idd goed. Ben bang dat het nu alleen maar variaties op een thema gaan worden
. Allemaal water, glas en waxinelichtjes
.
het wordt nu moeilijk om wat origineels te verzinnen. Iig iets wat direct associaties oproept met het onderwerp.
En ja, ik heb ALTIJD wat te zeuren
quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:43 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
zeg heb jij altijd wat te zeuren?![]()
Dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:47 schreef Rewimo het volgende:
Sommige mensen hebben ook altijd wat te zeuren
Tuurlijk niet. Je hebt bijna nog een hele maand dus hup aan de slagquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Jee PdH wat kan jij zeuren zeg
Denk dat ik deze maand maar eens overslaer komt me niet echt iets zinnigs te binnen schieten...
Werkquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:04 schreef Subhuman het volgende:
Heb jij geen belangrijkere taken te voltooien? Werk bijvoorbeeld?![]()
Ik zit met hetzelfde hoor, maar ik hou moedquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:34 schreef k_man het volgende:
Nog steeds geen enkel goed en oorspronkelijk idee.
Een regelrechte ramp begint zich af te tekenen...
Het is voor het goeie doelquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:54 schreef Ymke het volgende:
Dank je wel pea, was een hoop werk en nog is die niet helemaal ok, Ik ga hem nog proberen te verbeteren maar niet meer deze week.
Mijn hele huiskamer zit onder de olie![]()
Olie??? Hey dat is geen water!quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:54 schreef Ymke het volgende:
Dank je wel pea, was een hoop werk en nog is die niet helemaal ok, Ik ga hem nog proberen te verbeteren maar niet meer deze week.
Mijn hele huiskamer zit onder de olie![]()
In de bak zit water , daarop drijft de slaolie anders zakken de kaarsjesquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Olie??? Hey dat is geen water!![]()
Kan je nagaan hoeveel ik van drijfkaarsjes weetquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:28 schreef Ymke het volgende:
[..]
In de bak zit water , daarop drijft de slaolie anders zakken de kaarsjes
Geeft niks hoor , waneer ben je jarig?quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:30 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoeveel ik van drijfkaarsjes weet![]()
In september pas, en dan is het wedstrijdthema vast heeeeel iets anders.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:35 schreef Ymke het volgende:
[..]
Geeft niks hoor , waneer ben je jarig?![]()
Is een nieuwe user, speciaal aangemeld om mee te kunnen doen met de wedstrijd(en).quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:46 schreef De_Warme_bakker het volgende:![]()
het wordt steeds gekker
trouwens wéér iemand die hier NOOIT te vinden is in FOT, behalve als er het woord wedstrijd in verwerkt is. laten we het volgende maand "opdracht" noemen, dan blijven er veel weg![]()
dat klinkt weer positief enzo!quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is een nieuwe user, speciaal aangemeld om mee te kunnen doen met de wedstrijd(en).
* Shark.Bait dient patent in voor zonsopkomst ideequote:Op dinsdag 9 november 2004 19:48 schreef Rewimo het volgende:
Ik geloof dat ik toch maar patent ga aanvragen op mijn zonsondergang-ideeKan ik nog rijk mee worden.
Wel een hele mooie foto!quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:58 schreef ArjanB het volgende:
Hm ik had ook al een zon in water foto... toch maar wat anders gekozen. Nu maar wachten tot het thema koeien is
[afbeelding]
Heej! Ik was origineel jaquote:Op woensdag 10 november 2004 02:29 schreef American_Nightmare het volgende:
Mooie foto's Ymke en Dubellu!Ik heb verder al zoveel zonsondergangen gezien dat ik die denk ik geen punten ga geven. Het mag wel iets origineler.
Ik denk dat de anderen even orgineel zijn, ze hadden het zelfde idee, maar jij was sneller.quote:Op woensdag 10 november 2004 06:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heej! Ik was origineel ja
quote:Op woensdag 10 november 2004 07:31 schreef stil het volgende:
Ik denk dat de anderen even orgineel zijn, ze hadden het zelfde idee, maar jij was sneller.
Ik vermoed van niet.quote:Dan is er de vraag hebben de anderen voor dat ze de foto instuurden ook het wedstrijd topic bekeken?
quote:Op woensdag 10 november 2004 08:29 schreef Ymke het volgende:
Vannacht is mijn schaal (die er weer mooi bijstond) geknapt , werd dus wakker met een huiskamervloer vol met water en olie , mijn eetkamerstoelen helemaal nat en vet.
![]()
Je hebt in ieder geval de foto's nog.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:29 schreef Ymke het volgende:
Vannacht is mijn schaal (die er weer mooi bijstond) geknapt , werd dus wakker met een huiskamervloer vol met water en olie , mijn eetkamerstoelen helemaal nat en vet.
![]()
Kan nooit lang meer duren...quote:Op woensdag 10 november 2004 11:04 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb een meesterlijk idee.. alleen moet ik wachten totdat de plaatselijke moskee of kerk de hens in gaat en de brandweer komt blussen.
Misschien gelijk maar ff naar Den Haag rijdenquote:Op woensdag 10 november 2004 11:04 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb een meesterlijk idee.. alleen moet ik wachten totdat de plaatselijke moskee of kerk de hens in gaat en de brandweer komt blussen.
quote:Op woensdag 10 november 2004 11:43 schreef American_Nightmare het volgende:
Het valt overigens wel op dat al die gebouwen de hens in gaan sinds deze fotowedstrijd gestart is!
quote:Op woensdag 10 november 2004 07:31 schreef stil het volgende:
[..]
Ik denk dat de anderen even orgineel zijn, ze hadden het zelfde idee, maar jij was sneller. ->
Dan is er de vraag hebben de anderen voor dat ze de foto instuurden ook het wedstrijd topic bekeken? ->
Zelf zou ik dan kiezen voor een andere foto.->, ik waarschijnlijk ook, dat ik ze hier post.. wil nog niet zeggen dat ik 1 van deze instuur... ik heb op het moment nog geen betere, maar ik wilde toch weten welke de mooiste was..
Jammerquote:Op woensdag 10 november 2004 18:43 schreef Rewimo het volgende:Nog niks gekregen vandaag
Ja PdH hier moest ik idd ook even hardop om lachenquote:Op woensdag 10 november 2004 11:43 schreef American_Nightmare het volgende:
Het valt overigens wel op dat al die gebouwen de hens in gaan sinds deze fotowedstrijd gestart is!
Mijn water en vuur probeersel is in voorbereidingquote:Op woensdag 10 november 2004 18:41 schreef Ymke het volgende:
Geen nieuwe foto's?
Die krengen zijn gemaakt om spontaan kapot tegaanquote:Op woensdag 10 november 2004 08:42 schreef Ymke het volgende:
Nee , ik snap ook niet hoe zon schaal gewoon kan barsten, zoveel druk van het water is er toch ook niet?
ik hoop dit weekend wat te kunenen schieten.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mijn water en vuur probeersel is in voorbereiding
water, erwtjes en vuur:quote:Op woensdag 10 november 2004 19:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mijn water en vuur probeersel is in voorbereiding
ik ben benieuwdquote:Op woensdag 10 november 2004 20:47 schreef pea4fun het volgende:
@ xilantof, als het een beetje wil wel natuurlijk
Nee he?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:26 schreef robbedoeseos300d het volgende:
ben nog druk bezig mijn idee aan het uitwerken.
Zo te zien ben ik daarin niet de enige......
Vriezer maakt momenteel overuren....
Had het onderwerp openbaar vervoer toch makkelijker gevonden
Dat is niet zo best zeg... jeetje....quote:Op woensdag 10 november 2004 08:29 schreef Ymke het volgende:
![]()
Beetje aangebrand?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:47 schreef pea4fun het volgende:
@ flash erwtjes is niet het onderwerpen ik word niét gekookt
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:23 schreef -PatrickO- het volgende:
Sharky, misschien een idee voor jou, als peper liefhebber... Een glas (of mooie fles/karaf) water, met daarin een rode peper...
Dat is wel heel erg ver gezocht ,quote:Op donderdag 11 november 2004 09:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Geniaal
eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik dit idee beter/mooier uitwerkbaar vind dan jouw brandende appel, of die waterschaalquote:Op donderdag 11 november 2004 09:59 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg ver gezocht ,![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |