een baggerreply is ook een reply...quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:57 schreef Slaaitjuh het volgende:
ik uuh
heb er geen woorden voor![]()
Ik wist hetquote:
ik zal er maar voor uit komenquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:02 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik wist het
Vuile katheterheaumeauxquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:03 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik zal er maar voor uit komen
de muur moet vallen ! net als in 1989 !quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:07 schreef Bosbeetle het volgende:een beetje mijn wall topic ijdel gebruiken !
een fanquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:12 schreef Tokay het volgende:
Vanmorgen een nieuw t-shirt gekocht.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:19 schreef Tokay het volgende:
Er waren er twee.
Ik ben nu nog aan het sparen voor deze:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:19 schreef Tokay het volgende:
Er waren er twee.
Ik ben nu nog aan het sparen voor deze:
[afbeelding]
dat jij een snackbar verslaving hebt , kunnen wij ook niets aan doenquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:27 schreef Klonk het volgende:
ik koop mijn t-shirts altijd xxx-large
Tokay , ik ben meer als gelukkig als ik kan bijdragen in de kosten...quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:31 schreef Tokay het volgende:
Je kost me klauwen vol geld Xlarge.
Ah, mooi zo.quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:32 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Tokay , ik ben meer als gelukkig als ik kan bijdragen in de kosten...
Hallo, ik heb mijn bijdrage al voldoende geleverd, dacht ik zo.quote:Op zondag 7 november 2004 00:45 schreef Xlarge het volgende:
halloals dit topic naar onder zakt kom ik er natuurlijk nooit
Sorry Tokay , ik was vergeten te melden dat jij wel meewerkt aan mijn naamsbekendheid campainquote:Op zondag 7 november 2004 00:54 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hallo, ik heb mijn bijdrage al voldoende geleverd, dacht ik zo.
nu komen we ergensquote:Op zondag 7 november 2004 01:05 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]
Deze geven we weg in winkelcentra
Weggeven?quote:Op zondag 7 november 2004 01:05 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]
Deze geven we weg in winkelcentra
Behalve als zo'n adhd-er als een bosbeest een topic over je opentquote:Op zondag 7 november 2004 01:14 schreef Dirkh het volgende:
Naamsbekendheid willen hebben en dan niet je naam in de TT zetten....
Echt, zeg nou zelf.
Dat heet 'bescheidenheid'.quote:Op zondag 7 november 2004 01:14 schreef Dirkh het volgende:
Naamsbekendheid willen hebben en dan niet je naam in de TT zetten....
Echt, zeg nou zelf.
adhd-er ik ben juustem sloomquote:Op zondag 7 november 2004 01:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Behalve als zo'n adhd-er als een bosbeest een topic over je opent
Xlarge dekt de kosten uiteraardquote:Op zondag 7 november 2004 01:12 schreef Tokay het volgende:
[..]
Weggeven?
Daar kun je op z'n minst 50 cent per stuk voor vragen!
En wat vraag jij per uur voor het uitdelen van die dingen?quote:Op zondag 7 november 2004 01:17 schreef Intxaurraga het volgende:
Xlarge dekt de kosten uiteraard
Een gratis abonnement op de Spits en Metroquote:Op zondag 7 november 2004 01:18 schreef Tokay het volgende:
[..]
En wat vraag jij per uur voor het uitdelen van die dingen?![]()
Terugkoppelingstopicquote:Op zondag 7 november 2004 01:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Behalve als zo'n adhd-er als een bosbeest een topic over je opent
dan is mijn missie bereiktquote:Op zondag 7 november 2004 01:27 schreef Stuart het volgende:
Je bent al bekend![]()
Walgelijk!quote:Op zondag 7 november 2004 01:20 schreef Intxaurraga het volgende:
Een gratis abonnement op de Spits en Metro
quote:Op zondag 7 november 2004 01:46 schreef Tokay het volgende:
Sorry Xlarge, het was een lange campagnedag, ik moet nu echt slapen.
Morgen weer een dag!
Doeiquote:Op zondag 7 november 2004 01:50 schreef Xlarge het volgende:
[..]
tot morgen Tokay
kasta , je hebt altijd baas boven baasquote:Op zondag 7 november 2004 01:55 schreef Slingersinjereetanova het volgende:
Prutser, ik sta zelfs in het fok-woordenboek...
Ik ben Xlarge , mijn naam staat links van de teksten die plaats ,deze tip is altijd handig in je verdere Fok-levenquote:Op zondag 7 november 2004 01:52 schreef Vieske het volgende:
Wie ben je eigenlijk?
pssst...quote:Op zondag 7 november 2004 01:55 schreef Slingersinjereetanova het volgende:
Prutser, ik sta zelfs in het fok-woordenboek...
Wat een kutnaam.quote:Op zondag 7 november 2004 02:15 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik ben Xlarge , mijn naam staat links van de teksten die plaats ,deze tip is altijd handig in je verdere Fok-leven
quote:Bedoelde je: xebrozius ?
Uw zoekbewerking - xeborzius - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Geen resultaten voor "xeborzius".
Suggestie:
- Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
- Probeer andere zoektermen.
- Maak de zoektermen algemener.
quote:Bedoelde je: xebrozius ?
Uw zoekbewerking - xebrozi - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Geen resultaten voor "xebrozi".
Suggestie:
Punkassquote:Op zondag 7 november 2004 02:20 schreef Xebrozius het volgende:
pssst...
Theo's dood in scene gezet?!?!?!?!
http://www.superdudes.nl/showtopic/15999/1/
http://party.snt.utwente.(...)/TOPICID/720892.html
ik heb hem nu al op verschillende plaatsen getatoeërd, kon je me dat niet eerder vertellenquote:Op zondag 7 november 2004 02:20 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Wat een kutnaam.
quote:Op zondag 7 november 2004 02:25 schreef Xebrozius het volgende:
quote:Bedoelde je: kastanova
Uw zoekbewerking - God - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Geen resultaten voor "God".
Suggestie:
quote:Ik heb het al zien aankomen. Ben zelf nog niet zo lang lid van het fok forum. Daar kwam ik de naam Xebrozius ook al tegen. Ik heet zelf martin, en denkend aan het vroegere programma ren je rot, en dan met name de presentator Martin Brozius, heb ik zitten puzzelen en ben ik op deze naam gekomen.
Neemt niet weg dat het verwarrend is en blijft. Ik zal daarom een lappie text plaatsen op mijn web-log, waarin ik te kennen geef dat wij niet dezelfde persoon zijn. Ik neem aan dat je dan van de vele mails af bent. Als ze het lappie tekst lezen dan in ieder geval. Na verloop van tijd zal ik dat lappie tekst dan weer gewoon verwijderen totdat je eventueel weer mails er over krijgt.
Hoop dat je hier voldoende aan hebt.
Xebrozius (II)
Plaatje is btw © kastanova.quote:Op zondag 7 november 2004 02:26 schreef Slingersinjereetanova het volgende:
[..]
Punkass
Plagiaatbroziusquote:Op zondag 7 november 2004 02:30 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Plaatje is btw © kastanova.
En nu niet meer zo bitchen...
quote:Op zondag 7 november 2004 02:28 schreef Kastanova het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - Xlarge- heeft te veel overeenkomstige documenten opgeleverd
Te veel resultaten voor "Xlarge".
Suggestie:
- Zorg ervoor dat u wat minder geliefde users zoekt.
- Probeer andere zoektermen (tip , probeer wat kleinere users)
[..]
Niet plagiaat.quote:Op zondag 7 november 2004 02:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Plagiaatbrozius
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |