Ja ik wist het ook niet zeker totdat ik een gekke bek zag.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:28 schreef Strolie75 het volgende:
Gewoon nog steeds van die gekke bekken trekken ook.![]()
dat was ook het laatste wat ik vernomen had, maar hij beweegt zich weer IETS meer op fok lately...quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:28 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wist dat hij reviewer was voor de site van Tiscali. Blijkbaar heeft hij de overstap ngemaakt.![]()
gast...jou heb ik al lang niet meer gezienquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:44 schreef StephanL het volgende:
GammoWTF is dat?
Pardonquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:46 schreef pkwarts het volgende:
[..]
gast...jou heb ik al lang niet meer gezien
yabb.nl foraquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Pardon![]()
Wie is u?![]()
Johhquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:49 schreef pkwarts het volgende:
[..]
yabb.nl fora
ik had een andere nick: petunus
nog steeds erg actief op yabb.nl?quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
JohhBig-Brother is watching me
![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:36 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ga effe ergens anders baggeren.
Nope niet echt meer.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:52 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nog steeds erg actief op yabb.nl?
tssssssssssssssssssss dat je dat niet weet newbiequote:Op zaterdag 6 november 2004 21:36 schreef Thomper het volgende:
Ehm.. wie is Smots?![]()
Een oud-modje. Best cool ding somsquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:36 schreef Thomper het volgende:
Ehm.. wie is Smots?![]()
Hij was samen met Bastard de "vader" van GAM.quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:36 schreef Thomper het volgende:
Ehm.. wie is Smots?![]()
quote:Op zondag 7 november 2004 14:59 schreef Verbal het volgende:
Gammo wordt toch herhaald, ergens in de week?
V.
Wie gaat er kijken?quote:Heb je de uitzending van zaterdag gemist, kijk dan naar de herhaling op dinsdagavond rond 23.45 uur. Kijk voor de nieuwste games ook elke werkdag rond 18.00 uur naar de Gammo Update, natuurlijk bij Veronica.
Ja. Ik zeg ook 'Wie kijkt er? '.quote:Op zondag 7 november 2004 17:50 schreef Chen het volgende:
Moet jij dan niet slapen?
Als ik eraan denk zal ik wel even kijkenquote:Op zondag 7 november 2004 18:02 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ja. Ik zeg ook 'Wie kijkt er? '.
![]()
Klopt, das Smots, is al vaker op TV geweest en z'n 'werk' zie je als je gewoon naar Gammo kijktquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:28 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wist dat hij reviewer was voor de site van Tiscali. Blijkbaar heeft hij de overstap ngemaakt.![]()
Ik zag laatst de aftiteling van Gammo en daar zag ik dat ook Niels 't Hooft aan het programma meewerkt. Ik moest toen we ff lachen omdat je hem hier in dat topic over dat boek van hem nog een "pisvlek" hebt genoemdquote:
Vet!!!quote:Op maandag 13 december 2004 14:32 schreef Verbal het volgende:
Nee, het is een hologram dat aan het typen is...
V.
Hahahahahaha!quote:Op maandag 13 december 2004 14:33 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ik zag laatst de aftiteling van Gammo en daar zag ik dat ook Niels 't Hooft aan het programma meewerkt. Ik moest toen we ff lachen omdat je hem hier in dat topic over dat boek van hem nog een "pisvlek" hebt genoemd. Valt dat in de praktijk mee?
Dat hangt helemaal van je definitie van 'leven' af.quote:Op maandag 13 december 2004 14:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Leef je nog Roland?
Make me scream like a baby girl!quote:Op maandag 13 december 2004 16:32 schreef Smots het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal van je definitie van 'leven' af.
doet mijn trouwens eens mailen als je wil...
Ik heb denk ik iets gevonden waar jij wel interesse in hebt.
hint: het heeft iets te maken met Aliens en Predators.....
schreeuwt u maar, mail=onderwegquote:Op maandag 13 december 2004 16:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Make me scream like a baby girl!
hint: ik heb je mail niet echt meer, mijne staat in mijn profiel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |