ik ga het aanquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:46 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga net zoveel topicreports plaatsen als Lucille posts heeft.
succes! daar kom je voorlopig nog niet aan ben ik bangquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:46 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga net zoveel topicreports plaatsen als Lucille posts heeft.
Op zaterdagavond mogen alle moderators dat, dat staat in hun contractquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:39 schreef Quickie_Bat het volgende:
Ik noteer even alle mods hier, als er ook maar 1 bijzit die ooit een vergelijkbaar topic dichtgooit kan ie modder gaan verwachten
He...psst.....quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:47 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
succes! daar kom je voorlopig nog niet aan ben ik bang

nee dan gaat die kut kut gewoon verwijderd wordenquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
en als ik een opengesperd kutje ga posten, gaatie dan wel op slot?
Lees je ze allemaal?quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:48 schreef QuietGuy het volgende:
16 topicreports al!!!
I'm working on it.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:49 schreef QuietGuy het volgende:
ow en plaats creatievere topicreports joh, als ik de 1e heb gelezen heb ik ze allemaal gelezen
Nog 23 posts te gaan!
quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
of beter: als lucilel .......
Ik mag niet lekkenquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe eens een screenshot?
Jij mist het hele punt hier.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:47 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Op zaterdagavond mogen alle moderators dat, dat staat in hun contract
Ga wat nuttigs doen, in plaats van zeuren over semi belangrijke virtuele topics.
Ik heb net een leuke mop verteld.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:51 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik mag niet lekken
how doe en bedanktquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:52 schreef Quickie_Bat het volgende:
Zo doei!
hoi brabanderquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
how doe en bedankt
Zien we een keer wat door de vingers, is het weer niet goedquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:52 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Jij mist het hele punt hier.
Waar ik me kapot aan erger is dat bij gratie mods naar willekeur topics gesloten worden. De ene mod is daar erger in dan de ander, vooral Dirkh heeft daar een flink handje van.
Als een willekeurige user een topic als deze geopend had kon je tot 10 tellen of er zat een groot dik slot op met als bijdrage van de mod in kwestie "bagger" of "leuk, slotje". Dat is meten met 2 maten en dat kan gewoon niet. Zeker niet op een enorm forum als deze, daar heb je als mod een voorbeeldfunctie (ja lach maar) en zouden ze moeten practice what you preach.
Zo doei!
Ja wel johquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:54 schreef Bupatih het volgende:
JULLIE LEZEN MIJN TOPICREPORTS NIET EENS: ( !!:!111
Ik heb ze alle 43 gelezenquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:54 schreef Bupatih het volgende:
ow enneuh van rukken wordt je doof he, een lamme arm is niet het enige verschijnselquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:54 schreef Bupatih het volgende:
En het is slecht voor je ruggemergquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:56 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
ow enneuh van rukken wordt je doof he, een lamme arm is niet het enige verschijnsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |