*mee eensch is*quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:19 schreef Xebrozius het volgende:
Kuttopic
Alles voor de posts he.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:19 schreef Stuart het volgende:
Stuart telt![]()
Nog 42quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:19 schreef Lucille het volgende:
[..]
*mee eensch is*
en dat was nummer 39958quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:19 schreef Lucille het volgende:
[..]
*mee eensch is*
quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:20 schreef Bupatih het volgende:
Kan ze zelf niet tellen ofzo?
Niet dan?quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:21 schreef just me het volgende:
[..]
ze
Ja, ik weet ook wel dat het een op aandacht-geilende man is, maar in de OP staat ook 'ze' , dus laat ik dat maar aanhouden.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:21 schreef just me het volgende:
[..]
ze
39960 heb je voor mij gepostquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:21 schreef Lucille het volgende:
[..]
Niet dan?
dan gaat ze toch verder in een ander topic?quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:22 schreef jpzegthallo het volgende:
Gooi hem dicht voordat ze die posts kan halen!!!111!11!1!!!!!11 1!!
gewoon een userquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:22 schreef Xebrozius het volgende:
Dus wie ben ik om er over te oordelen.
ik mag niet modden in onzinquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:25 schreef Bupatih het volgende:
Zoveel modjes en nog steeds niet op slot?
Tief dat ding dan naar VBL of NERD of waar je ook zit.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:25 schreef just me het volgende:
[..]
ik mag niet modden in onzin![]()
er wordt toch niet gewipt hierquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:25 schreef Bupatih het volgende:
Het is hier geen speeltuin
'quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:24 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
dan gaat ze toch verder in een ander topic?
(nog 40 posts te gaan)
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:22 schreef Xebrozius het volgende:
Ik wil best wel de discussie aanslingeren over de FAQ en dat dit soort topic altijd dichtgesmeten worden.
Maar ja, meten met 2 maten is gemeengoed op fok. Dus wie ben ik om er over te oordelen.
Gooi op slot dan.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:28 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:31 schreef Dirkh het volgende:
Kan dit niet in het superleukeDIG?
kan wel; doen we nietquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:31 schreef Dirkh het volgende:
Vooruit dan maarquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:31 schreef Dirkh het volgende:
komt just me in digquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als de FA's van huis zijn...
Ja erg hequote:Op zaterdag 6 november 2004 19:32 schreef Bupatih het volgende:
Iew, ik heb in NERD gepost.
welkom in ons forumquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:33 schreef QuietGuy het volgende:
--> VBL
kan ook, Lucille is namelijk een all-round poster
Postopkrikkerquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:33 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ja erg he
Je zit in het verkeerde subforum, sorryquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:34 schreef Ablaze het volgende:
Mijn PC is kapot, kan iemand mij hier helpen?
Sorry, we zitten nu in VBL. Heb je daar vragen over?quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:34 schreef Ablaze het volgende:
Mijn PC is kapot, kan iemand mij hier helpen?
Oh wat haal jij de woorden uit mijn mond!quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:22 schreef Xebrozius het volgende:
Ik wil best wel de discussie aanslingeren over de FAQ en dat dit soort topic altijd dichtgesmeten worden.
Maar ja, meten met 2 maten is gemeengoed op fok. Dus wie ben ik om er over te oordelen.
Potver!quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:34 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde subforum, sorry
voetbal en sex welquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:35 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Potver!
Voetbal en PC's, dat gaat niet samen.
Seks met een voetbal?quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:36 schreef just me het volgende:
[..]
voetbal en sex wel
* just me is elftalbegeleiderquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:36 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Seks met een voetbal?
quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:36 schreef Bupatih het volgende:
Ze meten met 2 holmaten
Seks met Sylvie Meis.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:36 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Seks met een voetbal?
Pff, dat is toch geen nieuws meer.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Seks met Sylvie Meis.
Geil.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:37 schreef just me het volgende:
[..]
* Ablaze is elftalbegeleider
dat klinkt als muziek in mijn orenquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:39 schreef Loedertje het volgende:
oprotten uit NWS
Doe er wat aan!!!quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:39 schreef Loedertje het volgende:
oprotten uit NWS
Hoiquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:39 schreef Loedertje het volgende:
oprotten uit NWS
quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:39 schreef Quickie_Bat het volgende:
Ik noteer even alle mods hier, als er ook maar 1 bijzit die ooit een vergelijkbaar topic dichtgooit kan ie modder gaan verwachten
Dat wordt een spannende soapquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:39 schreef Quickie_Bat het volgende:
Ik noteer even alle mods hier, als er ook maar 1 bijzit die ooit een vergelijkbaar topic dichtgooit kan ie modder gaan verwachten
quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:39 schreef Quickie_Bat het volgende:
Vooral doenquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:39 schreef Quickie_Bat het volgende:
Waar is KLB niet voor bedoeld?quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:41 schreef just me het volgende:
[..]
klaagbaak !!
![]()
6 stuksquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:42 schreef Bupatih het volgende:
Zien jullie al topicreports??
Welneequote:Op zaterdag 6 november 2004 19:42 schreef Bupatih het volgende:
Tsss...als de modjes het mogen, mag ik het ook.
Dat was ik nie, da was een negerquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:42 schreef Lucille het volgende:
[..]
6 stuks
quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:42 schreef Bupatih het volgende:
Zien jullie al topicreports??
quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:46 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga net zoveel topicreports plaatsen als Lucille posts heeft.
ik ga het aanquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:46 schreef Bupatih het volgende:
succes! daar kom je voorlopig nog niet aan ben ik bangquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:46 schreef Bupatih het volgende:
Op zaterdagavond mogen alle moderators dat, dat staat in hun contractquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:39 schreef Quickie_Bat het volgende:
He...psst.....quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:47 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
succes! daar kom je voorlopig nog niet aan ben ik bang
nee dan gaat die kut kut gewoon verwijderd wordenquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
en als ik een opengesperd kutje ga posten, gaatie dan wel op slot?
Lees je ze allemaal?quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:48 schreef QuietGuy het volgende:
16 topicreports al!!!
I'm working on it.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:49 schreef QuietGuy het volgende:
ow en plaats creatievere topicreports joh, als ik de 1e heb gelezen heb ik ze allemaal gelezen
Nog 23 posts te gaan!
quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
of beter: als lucilel .......
Ik mag niet lekkenquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe eens een screenshot?
Jij mist het hele punt hier.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:47 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Op zaterdagavond mogen alle moderators dat, dat staat in hun contract
Ga wat nuttigs doen, in plaats van zeuren over semi belangrijke virtuele topics.
Ik heb net een leuke mop verteld.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:51 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik mag niet lekken
how doe en bedanktquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:52 schreef Quickie_Bat het volgende:
Zo doei!
hoi brabanderquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
how doe en bedankt
Zien we een keer wat door de vingers, is het weer niet goedquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:52 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Jij mist het hele punt hier.
Waar ik me kapot aan erger is dat bij gratie mods naar willekeur topics gesloten worden. De ene mod is daar erger in dan de ander, vooral Dirkh heeft daar een flink handje van.
Als een willekeurige user een topic als deze geopend had kon je tot 10 tellen of er zat een groot dik slot op met als bijdrage van de mod in kwestie "bagger" of "leuk, slotje". Dat is meten met 2 maten en dat kan gewoon niet. Zeker niet op een enorm forum als deze, daar heb je als mod een voorbeeldfunctie (ja lach maar) en zouden ze moeten practice what you preach.
Zo doei!
Ja wel johquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:54 schreef Bupatih het volgende:
JULLIE LEZEN MIJN TOPICREPORTS NIET EENS: ( !!:!111
Ik heb ze alle 43 gelezenquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:54 schreef Bupatih het volgende:
ow enneuh van rukken wordt je doof he, een lamme arm is niet het enige verschijnselquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:54 schreef Bupatih het volgende:
En het is slecht voor je ruggemergquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:56 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
ow enneuh van rukken wordt je doof he, een lamme arm is niet het enige verschijnsel
Het ultieme bewijs.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:56 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
ow enneuh van rukken wordt je doof he, een lamme arm is niet het enige verschijnsel
tuurlijk lees ik ze, ik ben moderator, en dat houd in dat ik 1. topic reports lees 2. de orde bewaar 3. niet baggerquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het ultieme bewijs.
Je hebt ze gelezen!
Precies.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:56 schreef just me het volgende:
Teringtietenmozeskriebels
![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:57 schreef Lucille het volgende:
Nog 17 te gaan of zo
Ik ben geen nerdquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:59 schreef QuietGuy het volgende:
ow en er zijn ook instant messengers van 2 kanten, probeer irc://irc.fok.nl/dig
http://quietguy.is-a-geek.org/bupatih.jpgquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welke mod met ballen durft een screenshot te maken?
Wow, wat een verhaalquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:52 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Jij mist het hele punt hier.
Waar ik me kapot aan erger is dat bij gratie mods naar willekeur topics gesloten worden. De ene mod is daar erger in dan de ander, vooral Dirkh heeft daar een flink handje van.
Als een willekeurige user een topic als deze geopend had kon je tot 10 tellen of er zat een groot dik slot op met als bijdrage van de mod in kwestie "bagger" of "leuk, slotje". Dat is meten met 2 maten en dat kan gewoon niet. Zeker niet op een enorm forum als deze, daar heb je als mod een voorbeeldfunctie (ja lach maar) en zouden ze moeten practice what you preach.
Zo doei!
quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:00 schreef Quickie_Bat het volgende:
Een goeie mod moet zeker op z'n tijd een geintje kunnen maken maar ook zich kunnen verantwoorden als het nodig is.
Door een foutje in de forum software kunnen we hier geen slotje op zetten. We zullen Breuls ff bellen.:)quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:00 schreef Quickie_Bat het volgende:
Okee ik begrijp dat ik drammerig overkom en 1 of 2 dollende mods zou grappig zijn, ha ha
Maar ik mis echt iemand hier die nu verantwoordelijkheid neemt, die echt even uitlegt waarom dit wel kan en mag ineens?
Een goeie mod moet zeker op z'n tijd een geintje kunnen maken maar ook zich kunnen verantwoorden als het nodig is.
mij lukte 't ook al niet iddquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:01 schreef Lucille het volgende:
[..]
Door een foutje in de forum software kunnen we hier geen slotje op zetten. We zullen Breuls ff bellen.:)
Godverdekolerevinkentering. Hoe kom ik aan 4 notes.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:00 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
http://quietguy.is-a-geek.org/bupatih.jpg
Poepoe, die heeft veel notes.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:00 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
http://quietguy.is-a-geek.org/bupatih.jpg
Echt recent zijn ze niet.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:03 schreef Bupatih het volgende:
Godverdekolerevinkentering. Hoe kom ik aan 4 notes.
notes kunnen ook positief zijn hoorquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Godverdekolerevinkentering. Hoe kom ik aan 4 notes.
Alleen, tja, ze worden meestal negatief gebruikt?quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:05 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
notes kunnen ook positief zijn hoor
Is dat water en vuur?quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:05 schreef Bupatih het volgende:
Ik én bagger?
Maar die heb ik niet? Of wel?quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:05 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
notes kunnen ook positief zijn hoor
quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:05 schreef Bupatih het volgende:
Ik én bagger?
quote:Note 1: Bupa is een heerlijke user.
Note 2: Bupa is een toffe peer. Ga zo door, Bupi
Note 3: Bupa is de beste.
Note 4: BuPaTiH iS dA BeStUh. KuSsZieS InSo.
Precies.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Is dat water en vuur?
Wat doen jullie dan, met die notes?quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:05 schreef Lucille het volgende:
IK heb overigens 5 notes dus het valt allemaal best wel mee
als we straf hebben moeten we ze overschrijven van Danny !quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:08 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Wat doen jullie dan, met die notes?
1 keer per maand gaan we daarmee kwartetten. Uit de serie "slotjesroepers", mag ik van jou "user X"quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:08 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Lees al mijn reports nou maar, Sponshoofd. {wquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:09 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
eng he
Daar staan aantekeningen in, zoals behulpzame user, vooral in linux-topics of baggeruser (die laatste staat oa. in mijn notes)quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:08 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Ik script die dingen altijdquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:08 schreef just me het volgende:
[..]
als we straf hebben moeten we ze overschrijven van Danny !
Nog 7!quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:10 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik script die dingen altijd
Wat staat er bij mij???quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:10 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Daar staan aantekeningen in, zoals behulpzame user, vooral in linux-topics of baggeruser (die laatste staat oa. in mijn notes)
En bij mij zal er wel 'taalpurist' ofzo staan.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:10 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Daar staan aantekeningen in, zoals behulpzame user, vooral in linux-topics of baggeruser (die laatste staat oa. in mijn notes)
quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:10 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik script die dingen altijd
Damn, dan maken jullie vast weinig notes! Anders werk je jezelf tegen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:08 schreef just me het volgende:
[..]
als we straf hebben moeten we ze overschrijven van Danny !
dit topic staat al op 96quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:13 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Damn, dan maken jullie vast weinig notes!
96 topicreports?quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
dit topic staat al op 96
quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
dit topic staat al op 96
101quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
100quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
96 topicreports?
Een note is toch geen topic report?quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
dit topic staat al op 96
Topicreport is een note die van users uitgaat over het topic. Je kan daar 'slechte reacties' in aanhalen, een verzoek tot moderatie dus. Al denk ik in dit geval dat het merendeel 1 woord bevat, namelijk 'slotje'.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:16 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Een note is toch geen topic report?
Notes maken jullie, of hebbikdamis?
Atomair, nu goed?quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:16 schreef Bupatih het volgende:
Wat zijn mijn notes? Posi / Nega / Liga?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Topicreport is een note die van users uitgaat over het topic. Je kan daar 'slechte reacties' in aanhalen, een verzoek tot moderatie dus. Al denk ik in dit geval dat het merendeel 1 woord bevat, namelijk 'slotje'.
Ik heb het over wat een topicreport normaal inhoudt, niet wat jij er van maakt.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik heb grappen verteld, een eenmansconference gehouden, een monoloog, een vraaggesprek en nog veel meer!!!!
Nee.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Atomair, nu goed?
Moet je ze in binair hebben dan?quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:18 schreef Lucille het volgende:
dit was hem dus
Doe hier bekende Nederlanders na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |