Britanny Murphy.quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:34 schreef Tessje het volgende:
FF.. Wie is die ene in jouw avatar?
Okay dank...quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:36 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Britanny Murphy.
aan de spelling te zien!quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:47 schreef CosmoNut het volgende:
Moet wel een neger zijn geweest baputih
Vuile teringlijerquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:54 schreef Bupatih het volgende:
Ik wist het wel
Osama is gewoon jaloers dat hij geen user van de maand is.
Osama die op een muur schrijft, is dat een vorm van kalkaanslag?quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:53 schreef Tessje het volgende:
Ik betrapte de dader op heterdaad
[afbeelding]
Daar heb je tegenwoordig ook allemaal reinigingsproducten voorquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:56 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Osama die op een muur schrijft, is dat een vorm van kalkaanslag?
quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:30 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
De jeugd van tegenwoordig.....
hmm misschien moet ik toch een binnenpandse muur gebruiken !quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:48 schreef Bupatih het volgende:
Ik zou je muur wat beter beveiligen
quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hmm misschien moet ik toch een binnenpandse muur gebruiken !![]()
geen lijstjes !quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:06 schreef Xlarge het volgende:
en BB , nummer 2 of 3 verdient ook een vermelding
nee hoor dat biertje drink ik hierquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:08 schreef Bupatih het volgende:
Is mijn gedicht voor niets geweest..
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:11 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
pull bier is smerig man...quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:11 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
dan drink je niet snel genoeg *burpquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:17 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
pull bier is smerig man...
word je bier lauw en dood van
mompel bier... kuch genieten mompel enzoquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dan drink je niet snel genoeg *burp
Ach, ga toch breezers drinken ofzoquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:17 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
pull bier is smerig man...
word je bier lauw en dood van
daar zijn de speciaal biertjes aan het begin van de avond voor ... later op de avond gaat het over naar pullen niet zo speciaal bier !quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:19 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
mompel bier... kuch genieten mompel enzo
eigenlijk vind ik breezer maar smerig, plus dat je tanden er spontaan van wegrottenquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, ga toch breezers drinken ofzo
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
daar zijn de speciaal biertjes aan het begin van de avond voor ... later op de avond gaat het over naar pullen niet zo speciaal bier !
zo leuk is het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
roflol!
Wel waar !quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zo leuk is het nou ook weer niet
vertel eens iets nieuws !quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:32 schreef Tokay het volgende:
Bosbeetle, jij al meer dan veertigduuzend, je bent gek man!
De nogal overschatte film The Sixth Sense is nu op TV, ofzo?quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:33 schreef Bosbeetle het volgende:
vertel eens iets nieuws !
Doden door ontsporing Britse treinquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
vertel eens iets nieuws !
Oud nieuws!quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:35 schreef Tokay het volgende:
[..]
De nogal overschatte film The Sixth Sense is nu op TV, ofzo?![]()
I see a dead bruce willis ...quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:35 schreef Tokay het volgende:
[..]
De nogal overschatte film The Sixth Sense is nu op TV, ofzo?![]()
Hm. Iedereen was er zó lyrisch over, en zo goed was 'ie nu ook weer niet.quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:36 schreef Bupatih het volgende:
Oud nieuws!![]()
Hoezo overschat???
hmm films .. ik denk dat ik die last 12 days maar eens moet gaan kijken .. of hoe heet die film !quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:38 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hm. Iedereen was er zó lyrisch over, en zo goed was 'ie nu ook weer niet.
Tenminste, dat vind ik hoor.
oh ik had het niet specifiek tegen jouw ... er liep hier iemand weg die deed de tv uit .. toen was het stil .. ik dacht ik meld het ffquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:01 schreef Tokay het volgende:
Oh sorry.
Ik ben er nog hoor.![]()
Hahahaha! Wat ben je toch funny.quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:03 schreef Bosbeetle het volgende:
oh ik had het niet specifiek tegen jouw ... er liep hier iemand weg die deed de tv uit .. toen was het stil .. ik dacht ik meld het ff
sorry ik doe het ook niet expressquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hahahaha! Wat ben je toch funny.
Daaróm juist.quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:10 schreef Bosbeetle het volgende:
sorry ik doe het ook niet express
quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:14 schreef Tokay het volgende:
[..]
Daaróm juist.
Vanaf heden te verkrijgen bij de betere boekhandel:quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:24 schreef Tokay het volgende:
[..]
Vanaf heden te verkrijgen bij de betere boekhandel:
deel 6852 uit de Suske en Wiske reeks De Blozende Bietel
Of: De Brullende Bietelquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:24 schreef Bosbeetle het volgende:whahahahahahaha
!!
quote:Op zondag 7 november 2004 00:07 schreef Tokay het volgende:
[..]
Of: De Brullende Bietel
Kan ook.![]()
ver-GPD-en!quote:Op zondag 7 november 2004 14:51 schreef Bupatih het volgende:
Mijn topic, wat doe je?!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |