Mijn ventquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:36 schreef Tania18 het volgende:
![]()
Ja die heb ikquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:38 schreef CosmoNut het volgende:
Heb je hetzelfde proggramma ook voor mannelijke users en dan hun ideale vrouw posten ?
quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:37 schreef Da-Ali-G het volgende:
ik ben "iets" minder gespierd, wordt al beetje kaal en mn haar is donker....
maar kan je wel een spetterend avondje aanbieden
ow ja karakter heb ik niet, mag je me geven
een grote lul heb ik wel... en mijn boxers zijn veel geiler dan die grijze op 't plaatjequote:Op zaterdag 6 november 2004 17:38 schreef Tessje het volgende:
[..]
It's all about the size
Ik prefereer een boxer met hartjesquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:40 schreef BGS het volgende:
Moet je ook zo'n mooie boxer hebben?
Jij maakt kans... Fotoquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:40 schreef mcDavid het volgende:
hij's iets ouder, en ik heb krullen.
maar da's ook het enige verschil!
Ik heb er een met aliens in standje 69.quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:41 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik prefereer een boxer met hartjes
quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb er een met aliens in standje 69.
Ook goed?
quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:43 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
maar Tessje ik wil je ook wel gewoon neuken hoor.
Helaasquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:44 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen maar heb je er een foto van?
Damn you womanquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Helaas
Ik heb geen camera
sinds wanneer mag je met volle mond pratenquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:49 schreef Tessje het volgende:
Mannen met grote bifi's hoeven niet eens knap te zijn by the way.. Die mogen zo ook al reageren
indien bewijsmateriaal verschaft word
quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:51 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
sinds wanneer mag je met volle mond praten!
Het tegenovergestelde van een flamoesjequote:Op zaterdag 6 november 2004 17:51 schreef Martijn23 het volgende:
bifis wat is da
*geil wordt.quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:54 schreef Tessje het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde van een flamoesje
Ik wist hetquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:55 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
*geil wordt.
Bewijsmateriaal kerelquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:56 schreef ChicaneBT het volgende:
Ik ben het niet helemaal, maar voldoe er bijna aan ben echter iets gespierder en mn pik is groter.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:58 schreef Skaai het volgende:
Gatverdamme
ok ok im counting in, mn bifi doet zeker mee jaquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:54 schreef Tessje het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde van een flamoesje
quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:00 schreef Skaai het volgende:
Dat is geen man, dat is een paspop.
Geef mijn kerel zijn boxer een terugquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:00 schreef Klonk het volgende:
Alleen m'n kapsel krijg ik niet kloppend
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:02 schreef Klonk het volgende:
Zo klopt het behoorlijk, denk er nog een bril bij en het lijkt allemaal wel redelijk
[afbeelding]
Maar waarom vind je dat SkATjUh op een paspop lijkt?quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:02 schreef Skaai het volgende:
Paspoppen zijn lelijk.
Een vent moet vleesch hebben, geen hekwerk
Tovve bril ménquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
hahahaha, super![]()
:') Die bifiquote:
leuk zown spelfoutquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:14 schreef Klonk het volgende:
whehehe, kijk ik heb 2 keuzes:
1: ik zeg ja, gevolg ik sta voor paal
2: ik zeg nee, gevolg niemand gelooft me
conclusie ik zeg:
ik heb nog een vrouw horen klagen over m'n bifi (), en je weet wat ze zeggen, goed gereedschap hangt onder een afdak
Paalquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:14 schreef Klonk het volgende:
conclusie ik zeg:
ik heb nog een vrouw horen klagen over m'n bifi (), en je weet wat ze zeggen, goed gereedschap hangt onder een afdak
Moet het trouwens zijn: Nog NOOIT?quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:14 schreef Klonk het volgende:
conclusie ik zeg:
ik denk dat jij liever een paal dan een latje hebtquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:15 schreef Tessje het volgende:
[..]
Paal![]()
Paal!!!11!!11 Hij zei paal
Eiken of vurenhout?quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik denk dat jij liever een paal dan een latje hebt![]()
welke van de 2 is ook weer harderquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:17 schreef Tessje het volgende:
[..]
Eiken of vurenhout?![]()
Ik heb geen idee daarom vraag ik hetquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
welke van de 2 is ook weer harder![]()
ik ook niet de hardste dusquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:19 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee daarom vraag ik het
Zou vurenhout goed fikken?quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik ook niet de hardste dus![]()
kan jou er wel heet mee krijgen als dat is wat je bedoeltquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:23 schreef Tessje het volgende:
[..]
Zou vurenhout goed fikken?
Die heeft hij even naar achteren gehangen tussen zijn benen.. Anders worden de andere mannen zo jaloersquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:25 schreef JoPiDo het volgende:
er zit niet eens een bobbel in die boxershort
Dan kies ik vurenhoutquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
kan jou er wel heet mee krijgen als dat is wat je bedoelt![]()
kom maar halen of heb je liever thuisbezorgtquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:27 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dan kies ik vurenhout
Net als bij de shoarmatentquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
kom maar halen of heb je liever thuisbezorgt
eenmaal vurenhouten paal cumming upquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:29 schreef Tessje het volgende:
[..]
Net als bij de shoarmatent
Zo uit de fles of moet je eerst schudden?quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
eenmaal vurenhouten paal cumming up
saus is gratis btw![]()
2 meter is okayquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:30 schreef JoPiDo het volgende:
[afbeelding]
jammer dat ze zo'n raar hoofd heeft, voor de rest is het perfect
ze is ook nog bijna 2 meter
hehehe, ik had dat biertje vanmiddag beter niet kunnen nemen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:16 schreef Tessje het volgende:
[..]
Moet het trouwens zijn: Nog NOOIT?![]()
Ik weet genoeg nuquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
hehehe, ik had dat biertje vanmiddag beter niet kunnen nemen.
uiteraard eerst schuddenquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:33 schreef Tessje het volgende:
[..]
Zo uit de fles of moet je eerst schudden?
quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:37 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik weet genoeg nu
Maatschappelijk nut noemen wij dat..quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
uiteraard eerst schudden![]()
maare hoe word dit aales betaald of moet ik het zien als donatie aan de maatschapij ofzo
nou vooruit dan maar weerquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:38 schreef Tessje het volgende:
[..]
Maatschappelijk nut noemen wij dat..
Eerst een bififotoquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar weer
wat ik al niet over heb voor de maatschappij![]()
ja wat wil je nou zo'n kleine afgelebberde bifi of een grote vurenhouten paalquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:40 schreef Tessje het volgende:
[..]
Eerst een bififoto
De grote machtige eik die in zijn eentje tussen kleine berkjes staat.. Die wil ikquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja wat wil je nou zo'n kleine afgelebberde bifi of een grote vurenhouten paal![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:40 schreef Fwnk het volgende:
Trouwens, Variaties erop mogen ook, haarkleur enzo
IK TRAIN!!!!quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:42 schreef Tessje het volgende:
[..]
Als je nou een wasbordje zou hebben okay
Op de bank met een zak ships je benen optillen is geen trainingquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:42 schreef Fwnk het volgende:
[..]
IK TRAIN!!!!
quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:43 schreef Tessje het volgende:
[..]
Op de bank met een zak ships je benen optillen is geen training
de grote machtige eik die jouw vochtige grot gaat verkennenquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:41 schreef Tessje het volgende:
[..]
De grote machtige eik die in zijn eentje tussen kleine berkjes staat.. Die wil ik
Het schiet eindelijk opquote:
Dat kun je de shipsfabrikant niet aan doenquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:44 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik maak het uit
Die grot staat aan zeequote:Op zaterdag 6 november 2004 18:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
de grote machtige eik die jouw vochtige grot gaat verkennen![]()
Met jouquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:45 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat kun je de shipsfabrikant niet aan doenDan gaan ze failliet
Waren wij een stelletje dan?quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:45 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Met jou![]()
lord of the rings niet gelezen /gezien???quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:45 schreef Tessje het volgende:
[..]
Die grot staat aan zeeDie eik in een bos
![]()
Hoe wil je dat doen?
Jaquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:45 schreef Tessje het volgende:
[..]
Waren wij een stelletje dan?
In dat geval ben ik in de laatste 2 weken 2 keer vreemd geweestquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:46 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja
Je mag alles houdenquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:46 schreef Tessje het volgende:
[..]
In dat geval ben ik in de laatste 2 weken 2 keer vreemd geweest![]()
De kids zijn voor jou
Dank Uquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:44 schreef Tessje het volgende:
[..]
Het schiet eindelijk op
Neem je de kinderen mee schat? En neem extra kleding mee.. Ik heb gehoord dat het er aardig koud kan zijnquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:47 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Je mag alles houden
Ik ga naar Zweden naatr de blonde schone vrouwen
Ik houd mezelf warm, en die kutkoters mag je houdenquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:48 schreef Tessje het volgende:
[..]
Neem je de kinderen mee schat? En neem extra kleding mee.. Ik heb gehoord dat het er aardig koud kan zijn
Ze zijn net zo lelijk al jij, en irritantquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:49 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik houd mezelf warm, en die kutkoters mag je houden
Ze lijken toch niet op mij
Rare neusquote:
In verhoudingquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:57 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik heb daar een fotoboek voorquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:02 schreef Martijn23 het volgende:
maar eh tessje hoe zie jij eigenlijk eruit ZIEN ZIEN
Voor naaktfoto' moet je naar Nikkyquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:03 schreef Martijn23 het volgende:
geil whahaha
quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:06 schreef Martijn23 het volgende:
whahah je stelt wel erge hoge eisen voor een meid als jij, beetje jammer
quote:
Als jij dat bent mag jij best wel even gezellig een tafeltje in een romantisch restaurant voor ons besprekenquote:
sorry ik date niet met sletjesquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:18 schreef Tessje het volgende:
[..]
Als jij dat bent mag jij best wel even gezellig een tafeltje in een romantisch restaurant voor ons bespreken
Kut, mijn reputatie haalt me inquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
sorry ik date niet met sletjes![]()
Ik vroeg me laatst nog af wat er van jou geworden wasquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:22 schreef J-Will het volgende:
ik ben alleen niet zo gespierd
Het gaat om het ideequote:Op zaterdag 6 november 2004 20:28 schreef Erik1 het volgende:
Ik heb geprobeerd mezelf ene beetje na te maken maar ik lijk niet echt op hem...
[afbeelding]
Ik heb wat gemistquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:55 schreef J-Will het volgende:
Tessje ik ben nog altijd onzin-eikel.
Op de eerste pagina heb ik een link neergezet..quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:57 schreef J-Will het volgende:
waar kun je dat maken
quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:14 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Verdomd, het komt nog aardig overeen ook...
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:05 schreef TallMan het volgende:
Als TS haar ogen goed dichthoudt lijk ik wel op dat plaatje
Het buikje moet erbijquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:11 schreef TallMan het volgende:
Ik heb net naar waarheid ingevuld
Ik post em niet, eerst nog wat tweaken.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:17 schreef TallMan het volgende:
[afbeelding]
Rechtstreeks dat plaatje linken gaat zeker niet goed ?
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:23 schreef Tessje het volgende:
[..]
Miauw..
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:21 schreef Rest het volgende:
[afbeelding]
Ik heb mezelf ook maar even nagebouwd...![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:25 schreef TallMan het volgende:
[..]
Je hebt mijn hond gewekt.
Mooi, doe nu je kleding maar uit.quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:34 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat is waardevolle informatie die ik voor de rest van mijn leven bij zal houden
Als ik je ondergespoten sportbroekje aan magquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:35 schreef TallMan het volgende:
[..]
Mooi, doe nu je kleding maar uit.
Heb je helemaal niet meer nodig als ik met je klaar ben.quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:38 schreef Tessje het volgende:
[..]
Als ik je ondergespoten sportbroekje aan mag
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:40 schreef TallMan het volgende:
[..]
Heb je helemaal niet meer nodig als ik met je klaar ben.
Ach, je mag straks je gezicht aan je eigen broek afvegen voor een soortgelijk effect.quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:41 schreef Tessje het volgende:
[..]
Maar... Waarom jij wel alle lol en ik niets?
Dat heb ik vorige week al gedaanquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:42 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ach, je mag straks je gezicht aan je eigen broek afvegen voor een soortgelijk effect.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:43 schreef heiden6 het volgende:
Als je er zo uit ziet:
[afbeelding]
...met bij voorkeur nog iets bredere heupen en een lekker kontje, mag je bij mij komen solliciteren naar een plaatsje in m'n harem.
/me:
[afbeelding]
Ik ben ietsje steviger gebouwd van onderen, en het facial hair is op die site niet wat kleiner te maken, maar dit komt het meest in de buurt van mijn prachtige verschijning.
Not my juices you didn'tquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:43 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat heb ik vorige week al gedaan
Klinkt goedquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:46 schreef TallMan het volgende:
Tessje, pak jij hem, pak ik zijn droomvrouw wel.
Megaintelligente ingevingenquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:49 schreef TallMan het volgende:
Ik heb vaker briljante ingevingen.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:53 schreef Bosbeetle het volgende:
* Tessje :
[afbeelding]
dat programma weet mij vrij goed te benaderen
(als ik alleen met mn gezicht niet in de zon heb gelegen en de rest van mn lichaam wel)
zak over je kop gehad van de vrouwen ?quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:53 schreef Bosbeetle het volgende:
* TallMan :
[afbeelding]
dat programma weet mij vrij goed te benaderen
(als ik alleen met mn gezicht niet in de zon heb gelegen en de rest van mn lichaam wel)
Ik moest echt lachenquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:57 schreef TallMan het volgende:
[..]
zak over je kop gehad van de vrouwen ?
lijkt al iets beter (nieuwe versie ge-upt heeft)quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:57 schreef TallMan het volgende:
[..]
Dat was weer zo'n briljante ingeving. Ik ga goed vanavond.quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:00 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik moest echt lachen
vrouwen doen me het liefst helemaal in een zak en zetten die dan bij het grof vuilquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:57 schreef TallMan het volgende:
[..]
Maar wel eerst met de kettingzaag bewerkenquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
vrouwen doen me het liefst helemaal in een zak en zetten die dan bij het grof vuil
dan pas ik beter in een zak ja !quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:05 schreef Tessje het volgende:
[..]
Maar wel eerst met de kettingzaag bewerken
En dan het liefste ook nog verdelen over 5 verschillende zakkenquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dan pas ik beter in een zak ja !
Ja.. De arbodienst hequote:Op zaterdag 6 november 2004 23:07 schreef TallMan het volgende:
Dat zeker ivm beperkte til-belasting.
goeie vraag !quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:11 schreef TallMan het volgende:
Euh, waarom had je em binnen in the first place ?
Ik wil overigens niet weten hoelang het duurt om je te verwerken, ook niet hoelang het geduurd heeft om je te verwekken.quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:12 schreef Bosbeetle het volgende:
ja en wat te denken van mij ! duurt het 5 keer zolang voordat ik helemaal verwerkt ben !
nietquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:13 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ik wil overigens niet weten hoelang het duurt om je te verwerken, ook niet hoelang het geduurd heeft om je te verwekken.
Zodat hij de open haard aan kan houdenquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:11 schreef TallMan het volgende:
Euh, waarom had je em binnen in the first place ?
nee ik heb het via de overleveringquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:14 schreef TallMan het volgende:
Was je erbij dan, dat je het weet ?
Open haard klinkt zo last-millenium-romantiekquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:14 schreef Tessje het volgende:
[..]
Zodat hij de open haard aan kan houden
Verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee ik heb het via de overlevering
Wijntje erbij en dan een goed gesprek houdenquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:16 schreef TallMan het volgende:
[..]
Open haard klinkt zo last-millenium-romantiek
Enige waar het goed voor is is als je op de grond ervoor vet ligt te neuken om je reet warm te houden.quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:16 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wijntje erbij en dan een goed gesprek houden
quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:17 schreef TallMan het volgende:
[..]
Enige waar het goed voor is is als je op de grond ervoor vet ligt te neuken om je reet warm te houden.
Ja, ik dacht om het voor jou begrijpelijk te houden maar geen termen als vrouw o.i.d. te gebruiken.quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]vet neuken ... glibberig enzo
quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:21 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ja, ik dacht om het voor jou begrijpelijk te houden maar geen termen als vrouw o.i.d. te gebruiken.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:21 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ja, ik dacht om het voor jou begrijpelijk te houden maar geen termen als vrouw o.i.d. te gebruiken.
blaadjes .. vallen .. dood .. verderf .. *kras !quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:22 schreef Tessje het volgende:
[..]
In BBtermen: Rechterhand en blaadjes
quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
blaadjes .. vallen .. dood .. verderf .. *kras !
quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:26 schreef Tessje het volgende:
[..]
*Mooi
*Stil
mits ze een zak bedekken die ook valt ! dan zijn technisch gezien de zak en de bedekkende blaadjes aan het vallenquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:28 schreef TallMan het volgende:
blaadjes die nog vallen (vallende blaadjes) bedekken niets, anders zijn ze namelijk niet meer aan het vallen.
Een vallende zak BB maakt ten eerste geluid door lucht die eromheen moet, ten tweeze zal een zak BB sneller vallen dan een vallend blaadje, ergo, een vallend blaadje kan een vallende zak BB die niet eens stil is niet bedekken.quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
mits ze een zak bedekken die ook valt ! dan zijn technisch gezien de zak en de bedekkende blaadjes aan het vallen
Of je rechterhandquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:33 schreef TallMan het volgende:
Ongehoord geluid is net zo goed geluid als gehoord geluid. Net zoals sex met een plastic pop (he BB) net zo goed sex is als met een echte vrouw, ook al is er niemand bij om de sex te ontvangen.
Ja, euh, mijn armen zijn moe van het sporten, mag ik jouw arm ff lenen ?quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:33 schreef Tessje het volgende:
[..]
Of je rechterhand
Of de hondquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:36 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ja, euh, mijn armen zijn moe van het sporten, mag ik jouw arm ff lenen ?
Sarah heeft nog scherpe kleinen tandjesquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:38 schreef TallMan het volgende:
[13] zeg hee, ik hoef jouw honden helemaal niet.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:40 schreef Tessje het volgende:
[..]
Sarah heeft nog scherpe kleinen tandjes
Een echte vent had ja gezegdquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:42 schreef TallMan het volgende:
[..]
no thnx
Een echte vent pakt geen honden.quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:43 schreef Tessje het volgende:
[..]
Een echte vent had ja gezegd
Een echte vent pakt kleine kindertjes?quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:44 schreef TallMan het volgende:
[..]
Een echte vent pakt geen honden.
Nee, die neemt ieder gewillig gat.quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:45 schreef Tessje het volgende:
[..]
Een echte vent pakt kleine kindertjes?![]()
De hond dusquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:47 schreef TallMan het volgende:
[..]
Nee, die neemt ieder gewillig gat.
Nou, kom dan maar langs, check ik ff of het klopt.quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:52 schreef toetatoet het volgende:
[afbeelding]
dit moet ik voorstellen![]()
ik kom er zo aanquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:53 schreef TallMan het volgende:
[..]
Nou, kom dan maar langs, check ik ff of het klopt.
Ik check wel even met Tallman meequote:Op zaterdag 6 november 2004 23:52 schreef toetatoet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en dit is mn droomman....![]()
Denk eraan, op het einde links en dan rechts - rechtsquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:53 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ik kom er zo aan![]()
Ah, jij lijkt wel op wat ik mijn eerdere post bedoelde. Doe je dat soms expres?quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:52 schreef toetatoet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en dit is mn droomman....![]()
Ga jij je hond maar checken.quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:53 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik check wel even met Tallman mee
nee anders had ik mn droomman ook wel meer op jou laten lijkenquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ah, jij lijkt wel op wat ik mijn eerdere post bedoelde. Doe je dat soms expres?
![]()
Ga anders ff met je vetflubbers aan je schouders naar R&Pquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:54 schreef Bosbeetle het volgende:
hmmm ik lees het al .. tis hopeloos voor de "té magere man met op tactische plekken toch vetflubbers" *kras
ja ik weet het wel te vinden, voor je het weet sta ik voor jequote:Op zaterdag 6 november 2004 23:55 schreef TallMan het volgende:
[..]
Denk eraan, op het einde links en dan rechts - rechts
Zolang jij een zak over je hoofd doet zou ik je neuken hoorquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:54 schreef Bosbeetle het volgende:
hmmm ik lees het al .. tis hopeloos voor de "té magere man met op tactische plekken toch vetflubbers" *kras
Can't wait, ik ga de lakens vast verschonen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:57 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja ik weet het wel te vinden, voor je het weet sta ik voor je![]()
ja das wel een goeie, neem ik mn hond wel meteen meequote:Op zaterdag 6 november 2004 23:56 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ga jij je hond maar checken.
Dat doe je om niet te veel op te vallen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:56 schreef toetatoet het volgende:
[..]
nee anders had ik mn droomman ook wel meer op jou laten lijken![]()
Jij zou Dr. Phil met een zak over zijn kop nog neuken.quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:57 schreef Tessje het volgende:
[..]
Zolang jij een zak over je hoofd doet zou ik je neuken hoor
hmmm voor je het weet zijn ze niet meer schoonquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:58 schreef TallMan het volgende:
[..]
Can't wait, ik ga de lakens vast verschonen.
Ja, kan die met mijn mormeltje spelen terwijl wij ff grondig onderzoeken of jij op dat plaatje lijkt.quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:58 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja das wel een goeie, neem ik mn hond wel meteen mee![]()
Das waarquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:58 schreef TallMan het volgende:
[..]
Jij zou Dr. Phil met een zak over zijn kop nog neuken.
ssssst stil nouquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat doe je om niet te veel op te vallen.![]()
Ik heb je wel door.![]()
That I don't care about.quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:59 schreef toetatoet het volgende:
[..]
hmmm voor je het weet zijn ze niet meer schoon![]()
ik ook nietquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:59 schreef TallMan het volgende:
[..]
That I don't care about.
Ik dacht 'ff checken of ze fotoboek heeft' Nee dus.... opschieten jij.quote:Op zondag 7 november 2004 00:00 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
Zodra ze jouw fotoboek gevonden heeft gaat ze meteen richting het EO forumquote:Op zondag 7 november 2004 00:01 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ik dacht 'ff checken of ze fotoboek heeft' Nee dus.... opschieten jij.
jaja komt goed..niet zo ongeduldigquote:Op zondag 7 november 2004 00:01 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ik dacht 'ff checken of ze fotoboek heeft' Nee dus.... opschieten jij.
Niemand hoort ons.quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:59 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ssssst stil nou![]()
Ja, vanaf hoever moet je eigenlijk komen ?quote:Op zondag 7 november 2004 00:03 schreef toetatoet het volgende:
[..]
jaja komt goed..niet zo ongeduldig
En dan post ze: 'vergeef me god, want ik ga zondigenquote:Op zondag 7 november 2004 00:02 schreef Tessje het volgende:
[..]
Zodra ze jouw fotoboek gevonden heeft gaat ze meteen richting het EO forum
Dit antwoord had ik niet voorzienquote:Op zondag 7 november 2004 00:05 schreef TallMan het volgende:
[..]
En dan post ze: 'vergeef me god, want ik ga zondigen'
Ik typte het voor ik het bedacht, ik moest er zelf overheen lezen voor ik mezelf doorhad.quote:Op zondag 7 november 2004 00:06 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dit antwoord had ik niet voorzien![]()
quote:Op zondag 7 november 2004 00:06 schreef toetatoet het volgende:
[..]
oh oke
![]()
![]()
uh best ver zie ik netquote:Op zondag 7 november 2004 00:04 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ja, vanaf hoever moet je eigenlijk komen ?
ohquote:Op zondag 7 november 2004 00:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je bent me toch iets te gewillig ben ik bang.
quote:Op zondag 7 november 2004 00:07 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ik typte het voor ik het bedacht, ik moest er zelf overheen lezen voor ik mezelf doorhad.
Ik zag het al niet, maar dat maakt allemaal niet uit, ik ga nog niet naar bed.quote:Op zondag 7 november 2004 00:08 schreef toetatoet het volgende:
[..]
uh best ver zie ik net![]()
I've always been divine.quote:Op zondag 7 november 2004 00:10 schreef Tessje het volgende:
[..]
You've been touched by God
nee ik ook nietquote:Op zondag 7 november 2004 00:11 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ik zag het al niet, maar dat maakt allemaal niet uit, ik ga nog niet naar bed.
Jij bent mijn jezusquote:Op zondag 7 november 2004 00:11 schreef TallMan het volgende:
[..]
I've always been divine.
Dat mag ik hopen, hoelaat gaat de deurbel hier ?quote:Op zondag 7 november 2004 00:11 schreef toetatoet het volgende:
[..]
nee ik ook niet![]()
Moses parted water, Now Jesus must part the legs.quote:Op zondag 7 november 2004 00:12 schreef Tessje het volgende:
[..]
Jij bent mijn jezus
over 2 uurtjesquote:Op zondag 7 november 2004 00:13 schreef TallMan het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, hoelaat gaat de deurbel hier ?
Is goedquote:Op zondag 7 november 2004 00:14 schreef toetatoet het volgende:
[..]
over 2 uurtjes![]()
Atheist.quote:Op zondag 7 november 2004 00:14 schreef heiden6 het volgende:
Ik geloof er uiteraard niets van, TM.
Als jij em maaktquote:Op zondag 7 november 2004 00:17 schreef Tessje het volgende:
Komt er ook een deel 2?
Ja maar jij hebt al een mokkelquote:Op zondag 7 november 2004 00:17 schreef TallMan het volgende:
[..]
Als jij em maakt
the search continues ofzo
helemaal onzin uiteraard, ik ben allang gevonden.
quote:Op zondag 7 november 2004 00:17 schreef TallMan het volgende:
Zeg toetatoet, post je dingetjes eens.
Ja en, word ik wel islamiet, meerdere vrouwen enzo.quote:Op zondag 7 november 2004 00:18 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt al een mokkel
Jij hebt ook tieten.quote:Op zondag 7 november 2004 00:19 schreef Tessje het volgende:
Tieten willen we zien
quote:Op zondag 7 november 2004 00:17 schreef TallMan het volgende:
Zeg toetatoet, post je dingetjes eens.
Niet je pijpbekje, je tieten.quote:Op zondag 7 november 2004 00:20 schreef toetatoet het volgende:
[..]
![]()
*Aanmeld voor inburgeringscursus*quote:Op zondag 7 november 2004 00:19 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ja en, word ik wel islamiet, meerdere vrouwen enzo.
(.)(.)quote:Op zondag 7 november 2004 00:20 schreef TallMan het volgende:
[..]
Niet je pijpbekje, je tieten.
Zolang ik mijn meerdere vrouwen maar niet hoef op te geven.quote:Op zondag 7 november 2004 00:20 schreef Tessje het volgende:
[..]
*Aanmeld voor inburgeringscursus*
Ik dacht aan hogere resolutie.quote:Op zondag 7 november 2004 00:21 schreef toetatoet het volgende:
[..]
(.)(.)![]()
quote:Op zondag 7 november 2004 00:20 schreef TallMan het volgende:
[..]
Jij hebt ook tieten.
Nee die mag je houdenquote:Op zondag 7 november 2004 00:21 schreef TallMan het volgende:
[..]
Zolang ik mijn meerdere vrouwen maar niet hoef op te geven.
Nee snol, op de webcam enzoquote:Op zondag 7 november 2004 00:22 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ohwja..
*Mee spelen gaat*
quote:Op zondag 7 november 2004 00:22 schreef TallMan het volgende:
[..]
Nee snol, op de webcam enzo
Liveshow voor mij.
quote:Op zondag 7 november 2004 00:28 schreef du_ke het volgende:
Ik zie er min of meer zo uit :p
[afbeelding]
Ja een beetjequote:Op zondag 7 november 2004 00:31 schreef Tessje het volgende:
[..]
Borsthaar?
hij zit alleen zo hoogopgetrokkenquote:Op zondag 7 november 2004 00:33 schreef GlobalUnderground het volgende:
Hee, die boxer heeft ie bij de american today gekocht.
Hoorde jij niet in de auto hiernaartoe te zitten ?quote:Op zondag 7 november 2004 00:33 schreef toetatoet het volgende:du_ke
Konthaar?quote:Op zondag 7 november 2004 00:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja een beetje.
ja zit ik al, kan ook internetten in de autoquote:Op zondag 7 november 2004 00:34 schreef TallMan het volgende:
[..]
Hoorde jij niet in de auto hiernaartoe te zitten ?
haha Nou valt mee.quote:Op zondag 7 november 2004 00:34 schreef Tessje het volgende:
[..]
Konthaar?
quote:Op zondag 7 november 2004 00:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
haha Nou valt mee.
Waar zit je nu dan ? snelweg en afritnummer ?quote:Op zondag 7 november 2004 00:34 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja zit ik al, kan ook internetten in de auto![]()
uh ik ga binnendoorquote:Op zondag 7 november 2004 00:37 schreef TallMan het volgende:
[..]
Waar zit je nu dan ? snelweg en afritnummer ?
Vandaar dat het 2 uur duurt.quote:Op zondag 7 november 2004 00:37 schreef toetatoet het volgende:
[..]
uh ik ga binnendoor![]()
nee dit is korterquote:Op zondag 7 november 2004 00:38 schreef TallMan het volgende:
[..]
Vandaar dat het 2 uur duurt.
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 7 november 2004 00:37 schreef du_ke het volgende:
Van m'n konthaar?
Zwier anders ff je msn aan, webcam aan en op dashboard, kan ik meekijken.quote:Op zondag 7 november 2004 00:39 schreef toetatoet het volgende:
[..]
nee dit is korter![]()
Ik laat ze altijd laag hangen, zodat mijn liesstrepen te zien zijn, dan voel ik me sexier.quote:Op zondag 7 november 2004 00:34 schreef toetatoet het volgende:
[..]
hij zit alleen zo hoogopgetrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |