AUB Geen gelijkspelquote:Op maandag 8 november 2004 21:29 schreef Suijk het volgende:
Hoe vaak gaat er nog gezegd worden dat 'het een wedstrijd op zich' is? Ik zal het je nog sterker vertellen... iedere wedstrijd is een wedstrijd op zich.
1-1, psv lacht.
Meer hoogtepunten zijn er dan ook nietquote:Op maandag 8 november 2004 21:15 schreef Staanplaats het volgende:
020-uit? Dan denk ik altijd aan Obiku, Connolly, en een kegel van Paauwe..
Begint een beetje een cliché te worden hier hequote:Op maandag 8 november 2004 21:29 schreef Suijk het volgende:
Hoe vaak gaat er nog gezegd worden dat 'het een wedstrijd op zich' is? Ik zal het je nog sterker vertellen... iedere wedstrijd is een wedstrijd op zich.
1-1, psv lacht.
Dat was dus wel die wedstrijd.....Vanaf de middenlijn zo'n 6x hooggehoudenquote:Op maandag 8 november 2004 21:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat hooghouden was in een compleet andere wedstrijd!
En terecht. Ze hadden hem het ziekenhuis in moeten schoppen, walgelijke vent.quote:Op maandag 8 november 2004 21:29 schreef keeper het volgende:
Eh, bij nader inzien. Dat is niet waar. Dat hooghouden was in de Arena. De return was later dat seizoen en toen werd Witschge steeds kapotgeschopt door die kakkerlakken, uit pure frustratie.
quote:Op maandag 8 november 2004 22:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En terecht. Ze hadden hem het ziekenhuis in moeten schoppen, walgelijke vent.![]()
Wrong... het hooghouden was in het seizoen 1997/1998, het jaar dat Ajax de dubbel won onder Olsen. AJAX - Feyenoord 4-0 eindstand, 0-1 eindstand feyenoord - AJAX.quote:Op maandag 8 november 2004 21:25 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Goh! Wat ken jij je statistieken goed!
Die wedstrijd was de eerste wedstrijd na het Beverwijk incident, zonder uitsupporters. Het regende pijpestelen in de Kuip, en ajax won met 1-0 zo rond de 70e minuut!
Of je leest een post eens goed,quote:Op maandag 8 november 2004 20:04 schreef heiden6 het volgende:
Saïdi speelt gewoon, zie feyenoord.nl.
En Daggla, jebent wel erg hooopvol over Charisteas. Niet dat het überhaupt realistisch is om te denken dat hij naar Ajax komt hoor, maar ajax nou niet bepaald goede ervaringen met Griekse aanvallers.Onze grote vriend Machlas was ook al zo'n messias op 9.
Ja, hij zou prima in het systeem passen. Hardwerkende, kaatsende spits.quote:Op maandag 8 november 2004 20:07 schreef methodmich het volgende:
Maar Aggelos wil ik wel bij Ajax zien!
Daar hebben er meer bij Ajaks last vanquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, hij zou prima in het systeem passen. Hardwerkende, kaatsende spits.
En hij is echt een bijzonder goeie kopper. Maar hij is soms zo frustrerend uit vorm..
Met 15 goals in 62 wedstrrijden mag hij van mij ook wel naar jullie komenquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:23 schreef RedGuy het volgende:
Ik, als Charisteas fan, zou het zeer treurig vinden als Ajaks deze fantastische spits zou aantrekken.
Dan wordt Ajaks zeker kampioen.
quote:Belgen wellicht niet in klassieker
BRUSSEL, dinsdag
De Belgische bondscoach Aimé Anthuenis speelt met het idee zijn spelers voor de belangrijke WK-kwalificatiewedstrijd tegen Servië en Montenegro (17 november) zondag bij elkaar te halen. De competitie in België ligt komend weekeinde stil. Wanneer Anthuenis dat vandaag besluit te doen, missen Thomas Buffel en Wesley Sonck zondag de klassieker Ajax- Feyenoord en kan Stefaan Tanghe niet meespelen tegen Roda JC.
„Reglementair mag ik de Belgische internationals zondag oproepen”, aldus Anthuenis. Zowel Buffel als Sonck zijn vaste waardes in de Belgische ploeg. De Feyenoorder heeft laten weten eerst graag tegen Ajax te willen spelen. Diens ploeggenoot Bart Goor is gewoon in de ArenA vanwege een schorsing voor de Belgische ploeg.
Sonck weet trouwens nog niet of Ronald Koeman hem in de selectie opneemt. Voor AZ’er Stein Huysegems, die waarschijnlijk in de basis start bij de Rode Duivels, speelt het probleem niet, omdat AZ zaterdag in Breda NAC treft.
Dat zou wel een hele simpele oplossing zijn!quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mooi. Geen Sonck.
Baba bang.quote:Op maandag 8 november 2004 23:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Uit herrinner ik mij dat seizoen ook nog wel , 2-2 en een steen door de ruit van de Ajax bus voor de wedstrijd.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Baba bang.
Het is meer zo dat hij soms verbazend genoeg in vorm is.quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar hij is soms zo frustrerend uit vorm. :').
Ik zit altijd naast het uitvakquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:13 schreef FrankyMcG het volgende:
Hopelijk komt die Travo nog eens bij het uitvak langs met z'n roze blouse.
Was 3-4 edities terug. Die was helemaal leip en wou alleen het uitvak in ofzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |