Als die rode kaarten en blessures aan Rotterdamse kant zijn kan ik er nog best mee levenquote:Op maandag 8 november 2004 00:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als PSV'er hoop ik op een gelijk spel, een berg rode kaarten en zware blessures.
Gaat het uitvakpubliek uitbreken ?quote:Op zondag 7 november 2004 23:35 schreef xboxps2 het volgende:
we gaan helemaal los in amsterdom
Dat zou wel bizar zijn, na 2 minuten al de wedstrijd staken.quote:Op maandag 8 november 2004 09:40 schreef sqlsmurft het volgende:
't wordt gestaakt wegens spreekkoren bij een 1-0 voorsprong.
2 minuten??quote:Op maandag 8 november 2004 09:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat zou wel bizar zijn, na 2 minuten al de wedstrijd staken.
Al denk ik wel dat hij dat beter kan gaan doenquote:Op maandag 8 november 2004 10:28 schreef Schanulleke het volgende:
Feijenoord gaat goed wegkomen met een 2-2 gelijkspel gok ik zo.
En wat dat staken betreft geloof ik niet dat er een scheids in nederland rondloopt die dat zou durven in de klassieker.
Klopt, jullie zijn de hele wedstrijd stil.quote:Op maandag 8 november 2004 10:58 schreef StarGazer het volgende:
Ach, wij zingen tenminste geen spreekkoren tijdens de CL
Jij bent elke cl wedstrijd aanwezig in de Arena?quote:Op maandag 8 november 2004 11:13 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Klopt, jullie zijn de hele wedstrijd stil.
Ja hallo, bij zo´n opmerking vraag je om die reactie.quote:Op maandag 8 november 2004 11:17 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Jij bent elke cl wedstrijd aanwezig in de Arena?![]()
JA!!! De Kuip is sfeervol, dat kun je van dat zaalvoetbal stadion dat op een ufo lijkt niet zeggen.quote:Op maandag 8 november 2004 11:15 schreef StarGazer het volgende:
Nee de Kuip is lekker sfeervol, maar die discussie is al vaker gevoerd.
zegt iemand die vorige week een plattegrondje nodig had van de kuip omdat ie eindelijk ook een keer een wedstrijd zal gaan bezoeken...quote:Op maandag 8 november 2004 11:26 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
JA!!! De Kuip is sfeervol, dat kun je van dat zaalvoetbal stadion dat op een ufo lijkt niet zeggen.
quote:Op maandag 8 november 2004 11:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
zegt iemand die vorige week een plattegrondje nodig had van de kuip omdat ie eindelijk ook een keer een wedstrijd zal gaan bezoeken...
In de categorie kansloos voor gevorderden?quote:Op maandag 8 november 2004 12:28 schreef Aeroxie het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |