verkapte spam!quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:55 schreef xboxps2 het volgende:
Ik ben een ras Feyenoorder
en ga naar deze wedstrijd toe ( net als alle andere thuis en uit duels in nederland van Feyenoord )
word 1-3 heb er zin in 1600 man met de trein naar amsterdam
fotos volgen later op me website
- link verwijderd -
niet eens verkaptquote:Op zondag 7 november 2004 09:38 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
verkapte spam!![]()
Dat zijn dus 18 eigen goals zoals je het nu opschrijft.quote:Op zondag 7 november 2004 09:51 schreef Calella het volgende:
18-0
6 X Kuijt
6 X Kalou
6 X eigen doelpunt
Ja dat is een gezellig uitje. Eindelijk naar een échte stad.quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:55 schreef xboxps2 het volgende:
word 1-3 heb er zin in 1600 man met de trein naar amsterdam
Maandag niet meerquote:Op zondag 7 november 2004 09:43 schreef just me het volgende:
en aangezien jullie VBL-modje uitgeslapen is gaat die "spam" weg
Ik ga de jackpot winnenquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:00 schreef Showtime het volgende:
Wat zijn er akelig veel mensen die nog steeds denken/hopen dat Rosales een doelpunt gaat maken.
De kans is nog groter dat je door de bliksem wordt getroffen op het moment dat je op je staatslot kijkt en ziet dat je de jackpot heb gewonnen.![]()
ik ookquote:Op zondag 7 november 2004 13:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ga de jackpot winnen
quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:00 schreef Showtime het volgende:
Wat zijn er akelig veel mensen die nog steeds denken/hopen dat Rosales een doelpunt gaat maken.
De kans is nog groter dat je door de bliksem wordt getroffen op het moment dat je op je staatslot kijkt en ziet dat je de jackpot heb gewonnen.![]()
Het zou mij ook verbazen als Rosales ooit een doelpunt scoort.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:26 schreef Showtime het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als Co nog Ajax behang heeft en een dartbord met Koeman en Beenhakker hun hoofden er op.![]()
Maar goed back on topic. Ajax zal best een doelpunt kunnen scoren tegen Feyenoord maar zeker geen Rosales. Die schiet nog geen deuk in een pakje Argentijnse boter.
Doe eens nadenken over wie geschorst is.quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
jij ook![]()
[..]
quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:26 schreef Showtime het volgende:
Ajax zal best een doelpunt kunnen scoren tegen Feyenoord maar zeker geen Rosales. Die schiet nog geen deuk in een pakje Argentijnse boter.
in je eigen stad lukt het niet tenslottequote:Op zondag 7 november 2004 23:35 schreef xboxps2 het volgende:
we gaan helemaal los in amsterdom
Omdat 'ie op het Balboaplein een beetje tegen een bal heeft getrapt maakt hem nog niet tot infiltrant.quote:Op maandag 8 november 2004 00:15 schreef PJORourke het volgende:
We hebben een groot voordeel: een infiltrant als coach
quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:39 schreef Spideyman het volgende:
Ik zeg
2-4
'18 Sneijder
'24 Rosales
'39 Kalou
'41 Kalou
'56 Bosschaart
'78 Kuijt
'94 ontslag Koeman
Forum Opties | |