Ik ook! Vooral toen ik Koeman na afloop hoorde zeggen dat het een penalty wasquote:Op zaterdag 13 november 2004 14:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat was een schwalbe!![]()
Ben ik nog steeds kwaad om eigenlijk.![]()
vreemd altijd toch dat selektieve geheugen van onze geneusde medemens...quote:Op maandag 8 november 2004 21:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Meer hoogtepunten zijn er dan ook niet
Door een onzichtbare verdediger zeker.quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:35 schreef methodmich het volgende:
Was geen schwalbe joh, Nikos werd neergelegd.
homo's lopen hand in.......quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:56 schreef just me het volgende:
hand in hand kameraden
quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:35 schreef methodmich het volgende:
Was geen schwalbe joh, Nikos werd neergelegd.
Spreekkoren! -10quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:57 schreef F1Bas het volgende:
homo's lopen hand in.......
Ik kijk maar niet naar achteren, dat centrum.. * ril *quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:50 schreef popolon het volgende:
Da's een aanvalslinie om van te dromen, komt dik in orde.
mn eerste wedstrijd van Ajax waar ik bij wasquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:09 schreef chop73 het volgende:
Zoals die bekerwedstrijd waarin Mike Obiku tijdens de verlenging de Ajax-verdediging op het verkeerde been zette en scoorde.
Helaas dien ik mij hierbij aan te sluitenquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:47 schreef RedGuy het volgende:
Als dit de vermoedelijke opstelling is zou ik me zorgen maken als Ajax-supporter, zowel de aanval als de verdediging is topclub-onwaardig.
En dat vind ik nou van een groot gedeelte van de Feyenoord selectie.quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:47 schreef RedGuy het volgende:
Als dit de vermoedelijke opstelling is zou ik me zorgen maken als Ajax-supporter, zowel de aanval als de verdediging is topclub-onwaardig.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:00 schreef Tyler..Durden het volgende:
Zó sterk is Feyenoord niet, een hoog uitgevallen subtopper met 4/5 topwaardige spelers in de basis.
Noem er eens meer dan 5.........quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:02 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Noem er eens 5 of meer van Ajax dan? die kamper van jullie vind ik al jaren geen topper meer hoor, en Heitinga bijvoorbeeld stelt ook niet veel voor. Om maar niet te beginnen over Sonck, Escude, Grygera te beginnen.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:12 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Noem er eens meer dan 5.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |