quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:57 schreef RjD2 het volgende:
Spydieman, is Bosschaart dan niet meer geschorst vanwege die flying kick met 2 benen op de knie van Jan Kromkamp?
quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:58 schreef The_Hives het volgende:
![]()
ow ja, 3 wedstrijden natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:57 schreef RjD2 het volgende:
Spydieman, is Bosschaart dan niet meer geschorst vanwege die flying kick met 2 benen op de knie van Jan Kromkamp?
Voetbal is geen free fight hoorquote:Op zaterdag 6 november 2004 13:03 schreef RjD2 het volgende:
precies, maar wel jammer dat hij dan niet Sneijder of van de vaart in zn ballen kickt en in zn gezicht slaat
Ben jij waarzegger?quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:39 schreef Spideyman het volgende:
Ik zeg
2-4
'18 Sneijder
'24 Rosales
'39 Kalou
'41 Kalou
'56 Bosschaart
'78 Kuijt
'94 ontslag Koeman
quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:39 schreef Spideyman het volgende:
Ik zeg
2-4
'18 Sneijder
'24 Rosales
'39 Kalou
'41 Kalou
'56 Bosschaart
'78 Kuijt
'94 ontslag Koeman
'94 ontslag Koeman
**marked**. Ik kom hier op terugquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:48 schreef cultheld het volgende:
0-4, mark my words
Jij hebt er wel kijk op.quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:39 schreef Spideyman het volgende:
Ik zeg
2-4
'56 Bosschaart
Net als bij PSV-Ajax twee weken terug zeker.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik denk 2-1 voor Ajax. Vorm is meestal irrelevant op een of andere manier tjdens deze kraker..
jep verschil is dat we bij psv bijna nooit winnen en tegen feyenoord wel.quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:18 schreef Showtime het volgende:
[..]
Net als bij PSV-Ajax twee weken terug zeker.![]()
Dat is natuurlijk ook geen klassieker hequote:Op zaterdag 6 november 2004 15:18 schreef Showtime het volgende:
[..]
Net als bij PSV-Ajax twee weken terug zeker.![]()
jij ookquote:Op zaterdag 6 november 2004 15:02 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Jij hebt er wel kijk op.![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:10 schreef jpzegthallo het volgende:
Lobont
De Jong Heitinga Escude
Pienaar Obodai Galasek Sneijder
Rosales vd Vaart.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
jij ook![]()
[..]
Ik denk dat een overwinning van Ajax gunstiger is voor PSV dan een overwinning van Feyenoord.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:57 schreef cultheld het volgende:
Kalou helpt PSV in het kampioenszadel door in de eerste helft met een prachtige solo 4 Ajacieden uit te spelen alvorens hard in de kruising te schieten en herhaalt dat kunstje nog eens in de tweede helft. Kuijt en Ono maken de andere doelpunten
Wordt het wel een mooie wedstrjid? Of hoef ik niet heenquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:19 schreef DrXLTrouble het volgende:
1 -1 , zeker weten!!
Heb jij de laatste tijd van een van de 2 nog mooie wedstrijden gezien?quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Wordt het wel een mooie wedstrjid? Of hoef ik niet heen
Ik denk dat het niet veel uit maakt, we pakken ook tegen Feyenoord 6 puntenquote:Op zaterdag 6 november 2004 16:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat een overwinning van Ajax gunstiger is voor PSV dan een overwinning van Feyenoord.
Een PSV supporter met de arrogantie van een Ajax supporter, wat klopt er niet.quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet veel uit maakt, we pakken ook tegen Feyenoord 6 punten
das niet nieuw de laatste wekenquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:44 schreef Showtime het volgende:
[..]
Een PSV supporter met de arrogantie van een Ajax supporter, wat klopt er niet.![]()
Waar gaat het heen met de wereld, Brabanders gedragen zich als Amsterdammers.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:48 schreef The_Hives het volgende:
das niet nieuw de laatste weken
Ik zie best wel aankomen, dat er een bal van zijn voet springt en die toevallig in het doel verdwijntquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:00 schreef Showtime het volgende:
Wat zijn er akelig veel mensen die nog steeds denken/hopen dat Rosales een doelpunt gaat maken.
De kans is nog groter dat je door de bliksem wordt getroffen op het moment dat je op je staatslot kijkt en ziet dat je de jackpot heb gewonnen.![]()
Ach, de grootste Ajax overwinning sinsd tijden vond plaats tijdens het rampseizoen onder Wouters......quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:13 schreef heiden6 het volgende:
Eigenlijk valt er geen zinnig woord over te zeggen, maar het is altijd leuk om voorspellingen te doen. Het is waar dat deze wedstrijden op zich staan, maar vorm zegt zeker wel íets.
Laat die Amsterdammers maar met FC Adriaanse om de derde plaats uitvechtenquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:13 schreef heiden6 het volgende:
Vanuit Amsterdam hebben PSV en Feyenoord weinig meer te duchten.
Wie wordt er 2e dan?quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:17 schreef Showtime het volgende:
[..]
Laat die Amsterdammers maar met FC Adriaanse om de derde plaats uitvechten![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:17 schreef Showtime het volgende:
[..]
Laat die Amsterdammers maar met FC Adriaanse om de derde plaats uitvechten![]()
PSVau.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:19 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Wie wordt er 2e dan?
Wij worden # 1quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
PSVau.
Zal me niks verbazen als Co nog Ajax behang heeft en een dartbord met Koeman en Beenhakker hun hoofden er op.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:20 schreef heiden6 het volgende:
Cotje zal wel intens genieten van de huilende Koeman na elke wedstrijd, net als ik overigens.
6-0 bedoelt iequote:Op zaterdag 6 november 2004 20:16 schreef popolon het volgende:
Ajax - Feyenoord : 8-2.
Net zoals in '83.
Vandaar die "sinds tijden"quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:16 schreef popolon het volgende:
Ajax - Feyenoord : 8-2.
Net zoals in '83.
en toen werd je wakker en bleek het een droom te zijnquote:Op zaterdag 6 november 2004 13:39 schreef VoreG het volgende:
Het zal een spannende wedstrijd worden waarbij Feyenoord eerst op voorsprong kom, ik helemaal gek word en dat Ajax daardoor er gelijk 3 gaat scoren en we dus met 3-1 winnen.
Da's al lang duidelijk dat we kampioen worden, zelfs met zo'n slapjanus als Koeman.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:36 schreef keijz het volgende:
2-0
Het begin van reeks die naar het kampioenschap leidt
Ach komopquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:36 schreef keijz het volgende:
2-0
Het begin van reeks die naar het kampioenschap leidt
quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:00 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ach komop
hoeveel weken achterelkaar zeggen we dat nou
verkapte spam!quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:55 schreef xboxps2 het volgende:
Ik ben een ras Feyenoorder
en ga naar deze wedstrijd toe ( net als alle andere thuis en uit duels in nederland van Feyenoord )
word 1-3 heb er zin in 1600 man met de trein naar amsterdam
fotos volgen later op me website
- link verwijderd -
niet eens verkaptquote:Op zondag 7 november 2004 09:38 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
verkapte spam!![]()
Dat zijn dus 18 eigen goals zoals je het nu opschrijft.quote:Op zondag 7 november 2004 09:51 schreef Calella het volgende:
18-0
6 X Kuijt
6 X Kalou
6 X eigen doelpunt
Ja dat is een gezellig uitje. Eindelijk naar een échte stad.quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:55 schreef xboxps2 het volgende:
word 1-3 heb er zin in 1600 man met de trein naar amsterdam
Maandag niet meerquote:Op zondag 7 november 2004 09:43 schreef just me het volgende:
en aangezien jullie VBL-modje uitgeslapen is gaat die "spam" weg
Ik ga de jackpot winnenquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:00 schreef Showtime het volgende:
Wat zijn er akelig veel mensen die nog steeds denken/hopen dat Rosales een doelpunt gaat maken.
De kans is nog groter dat je door de bliksem wordt getroffen op het moment dat je op je staatslot kijkt en ziet dat je de jackpot heb gewonnen.![]()
ik ookquote:Op zondag 7 november 2004 13:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ga de jackpot winnen
quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:00 schreef Showtime het volgende:
Het zou mij ook verbazen als Rosales ooit een doelpunt scoort.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:26 schreef Showtime het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als Co nog Ajax behang heeft en een dartbord met Koeman en Beenhakker hun hoofden er op.![]()
Maar goed back on topic. Ajax zal best een doelpunt kunnen scoren tegen Feyenoord maar zeker geen Rosales. Die schiet nog geen deuk in een pakje Argentijnse boter.
Doe eens nadenken over wie geschorst is.quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
jij ook![]()
[..]
quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:26 schreef Showtime het volgende:
Ajax zal best een doelpunt kunnen scoren tegen Feyenoord maar zeker geen Rosales. Die schiet nog geen deuk in een pakje Argentijnse boter.
in je eigen stad lukt het niet tenslottequote:Op zondag 7 november 2004 23:35 schreef xboxps2 het volgende:
we gaan helemaal los in amsterdom
Omdat 'ie op het Balboaplein een beetje tegen een bal heeft getrapt maakt hem nog niet tot infiltrant.quote:Op maandag 8 november 2004 00:15 schreef PJORourke het volgende:
We hebben een groot voordeel: een infiltrant als coach
Ik zeg
2-4
'18 Sneijder
'24 Rosales
'39 Kalou
'41 Kalou
'56 Bosschaart
'78 Kuijt
'94 ontslag Koeman
Als die rode kaarten en blessures aan Rotterdamse kant zijn kan ik er nog best mee levenquote:Op maandag 8 november 2004 00:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als PSV'er hoop ik op een gelijk spel, een berg rode kaarten en zware blessures.
Gaat het uitvakpubliek uitbreken ?quote:Op zondag 7 november 2004 23:35 schreef xboxps2 het volgende:
we gaan helemaal los in amsterdom
Dat zou wel bizar zijn, na 2 minuten al de wedstrijd staken.quote:Op maandag 8 november 2004 09:40 schreef sqlsmurft het volgende:
't wordt gestaakt wegens spreekkoren bij een 1-0 voorsprong.
2 minuten??quote:Op maandag 8 november 2004 09:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat zou wel bizar zijn, na 2 minuten al de wedstrijd staken.
Al denk ik wel dat hij dat beter kan gaan doenquote:Op maandag 8 november 2004 10:28 schreef Schanulleke het volgende:
Feijenoord gaat goed wegkomen met een 2-2 gelijkspel gok ik zo.
En wat dat staken betreft geloof ik niet dat er een scheids in nederland rondloopt die dat zou durven in de klassieker.
Klopt, jullie zijn de hele wedstrijd stil.quote:Op maandag 8 november 2004 10:58 schreef StarGazer het volgende:
Ach, wij zingen tenminste geen spreekkoren tijdens de CL
Jij bent elke cl wedstrijd aanwezig in de Arena?quote:Op maandag 8 november 2004 11:13 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Klopt, jullie zijn de hele wedstrijd stil.
Ja hallo, bij zo´n opmerking vraag je om die reactie.quote:Op maandag 8 november 2004 11:17 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Jij bent elke cl wedstrijd aanwezig in de Arena?![]()
JA!!! De Kuip is sfeervol, dat kun je van dat zaalvoetbal stadion dat op een ufo lijkt niet zeggen.quote:Op maandag 8 november 2004 11:15 schreef StarGazer het volgende:
Nee de Kuip is lekker sfeervol, maar die discussie is al vaker gevoerd.
zegt iemand die vorige week een plattegrondje nodig had van de kuip omdat ie eindelijk ook een keer een wedstrijd zal gaan bezoeken...quote:Op maandag 8 november 2004 11:26 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
JA!!! De Kuip is sfeervol, dat kun je van dat zaalvoetbal stadion dat op een ufo lijkt niet zeggen.
quote:Op maandag 8 november 2004 11:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
zegt iemand die vorige week een plattegrondje nodig had van de kuip omdat ie eindelijk ook een keer een wedstrijd zal gaan bezoeken...
In de categorie kansloos voor gevorderden?quote:Op maandag 8 november 2004 12:28 schreef Aeroxie het volgende:
[afbeelding]
Gisteren zei je nog 1-3quote:Op maandag 8 november 2004 09:09 schreef RedGuy het volgende:
Als Feyenoord nu niet kan winnen, winnen ze nooit meer in de aRENa. 0-2 gaat het worden, Kuyt tweemaal.
Ik ben godverdomme nu al zenuwachtig..
quote:Op maandag 8 november 2004 12:28 schreef Aeroxie het volgende:
[afbeelding]
Ja, dat is natuurlijk veel indrukwekkender dan onverslagen de CL te winnen, waaronder 3x Milan en onder het genot van een staande ovatie in Bernabeu van het veld af stappen.quote:Op maandag 8 november 2004 12:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Hooliganachtig.quote:Op maandag 8 november 2004 12:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat fontje is trouwens echt het summum van triest..
Ben jij ook al zo bang.quote:Op maandag 8 november 2004 12:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hooliganachtig.
Angstaanjagend derhalve.
Vinkquote:Op maandag 8 november 2004 11:36 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben benieuwd wie de schieds gaat zijn, die kan bepalen of de wedstrijd een beetje leuk wordt, door laten voetballen ed.
Ik liet spontaan een poepje.quote:Op maandag 8 november 2004 12:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo bang.
Waarom geen Belgquote:Op maandag 8 november 2004 12:53 schreef JeroenV het volgende:
Is dat wat eigenlijk die Vink? Ik ken hem als een van de weinigen amper voor me halen.
Ik vind het een zwakke scheidsrechter. Ik begrijp het besluit van de KNVB niet om hem aan te wijzen. Er zijn denk ik wel minimaal 5 a 10 betere scheidsrechters voor deze wedstrijd.quote:Op maandag 8 november 2004 12:53 schreef JeroenV het volgende:
Is dat wat eigenlijk die Vink? Ik ken hem als een van de weinigen amper voor me halen.
*ril*quote:Op maandag 8 november 2004 12:28 schreef Aeroxie het volgende:
[afbeelding]
Het maakt niet uit wie er fluit, het zijn toch allemaal vrienden van de jodenquote:Op maandag 8 november 2004 13:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het een zwakke scheidsrechter. Ik begrijp het besluit van de KNVB niet om hem aan te wijzen. Er zijn denk ik wel minimaal 5 a 10 betere scheidsrechters voor deze wedstrijd.
Ja, of Temmink.quote:Op maandag 8 november 2004 14:49 schreef VoreG het volgende:
Ik ben allang blij dat Van Egtmond het niet is...
0-2 en 1-3 zijn in principe dezelfde uitslagen.quote:Op maandag 8 november 2004 12:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gisteren zei je nog 1-3.
In principe wint Ajax gewoon van Feyenoordquote:Op maandag 8 november 2004 16:17 schreef RedGuy het volgende:
[..]
0-2 en 1-3 zijn in principe dezelfde uitslagen.
In principe ja. Maar als Saidi speelt zet je hem fijn op vd Fart en Paauwe en Ananas zijn beiden even traag dus Paauwe op die Griek en dan zal Ajax niet scoren.quote:Op maandag 8 november 2004 16:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In principe wint Ajax gewoon van Feyenoord![]()
Ik ben er al zeker van dat we gaan winnen!quote:Op maandag 8 november 2004 16:33 schreef RedGuy het volgende:
[..]
In principe ja. Maar als Saidi speelt zet je hem fijn op vd Fart en Paauwe en Ananas zijn beiden even traag dus Paauwe op die Griek en dan zal Ajax niet scoren.
Godverdomme, dat wordt een hele week zenuwachtig zijn.
En ik maar denken dat je een neus was.quote:Op maandag 8 november 2004 16:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben er al zeker van dat we gaan winnen!![]()
Ik mis de 6 CL wedstrijden die ook bij dat seizoen horen.quote:Op maandag 8 november 2004 12:28 schreef Aeroxie het volgende:
[afbeelding]
Als Saïdi nou in zijn eerste actie de knieschijven van zigeuner kapottrapt, dan hebben wij ook weer een reden om feest te vieren.quote:Op maandag 8 november 2004 16:33 schreef RedGuy het volgende:
[..]
In principe ja. Maar als Saidi speelt zet je hem fijn op vd Fart en Paauwe en Ananas zijn beiden even traag dus Paauwe op die Griek en dan zal Ajax niet scoren.
Godverdomme, dat wordt een hele week zenuwachtig zijn.
kut is dat he, als je zo weinig kampioen wordtquote:Op maandag 8 november 2004 17:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Als Saïdi nou in zijn eerste actie de knieschijven van zigeuner kapottrapt, dan hebben wij ook weer een reden om feest te vieren.
Zolang we maar winnenquote:Op maandag 8 november 2004 17:10 schreef Bjoro het volgende:
10 nationaliteiten in 1 elftal......de enige die dubbel was....zuid-afrika
Gaat moeilijk worden... zelfs de selectie die gister van willem 2 won acht ik niet goed genoeg om Feyenoord te verslaan. Er zit maximaal een gelijkspel in voor Ajax.quote:Op maandag 8 november 2004 17:48 schreef superjoden het volgende:
Ben benieuwd welke 11 ome Ronald uit de hoge hoed zal toveren... maakt niet uit hoe er gewonnen gaat worden als de 3 punten maar thuis blijven
Kut he als je zo weinig te vieren hebt.quote:Op maandag 8 november 2004 17:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Als Saïdi nou in zijn eerste actie de knieschijven van zigeuner kapottrapt, dan hebben wij ook weer een reden om feest te vieren.
Bullshit, Ajax - f'noord is een wedstrijd op zich.quote:Op maandag 8 november 2004 17:58 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Gaat moeilijk worden... zelfs de selectie die gister van willem 2 won acht ik niet goed genoeg om Feyenoord te verslaan. Er zit maximaal een gelijkspel in voor Ajax.
Jaja, je kunt Ajax - Feyenoord beter spelen in PES4, misschien dat er daar wel iets te winnen valt.quote:Op maandag 8 november 2004 18:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bullshit, Ajax - f'noord is een wedstrijd op zich.
Ajax gaat gewoon lekker winnen,.
En dat zegt een supporter van de 11 Internationale dwergen. Ajax lijkt Beveren wel uit Belgie dat met 10 Ivorianen speelt en 1 Belg. En dan scanderen alle supporters "JODEN JODEN JODEN" te belachelijk voor woorden, totale indentiteitscrisis die gastenquote:Op maandag 8 november 2004 18:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
En hij heeft dan net suikerfeest gehad. Verwacht maar niet teveel van jullie knuffelallochtoontje.
quote:Op maandag 8 november 2004 18:50 schreef FrankyMcG het volgende:
Provocerende spandoeken worden geweerd zondag, hopelijk laten zie jodenvlaggen dan ook eens thuis!
Zou dat in het voordeel van 1 van de 2 ploegen zijn?quote:Op maandag 8 november 2004 18:59 schreef mitt het volgende:
Vink als scheids
Ik moet nog wachten tot half november.quote:Op maandag 8 november 2004 18:18 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Jaja, je kunt Ajax - Feyenoord beter spelen in PES4, misschien dat er daar wel iets te winnen valt.
Waarvan twee Moslims. Wat is in Jahwehsnaam je punt?quote:Op maandag 8 november 2004 18:26 schreef Showtime het volgende:
[..]
En dat zegt een supporter van de 11 Internationale dwergen. Ajax lijkt Beveren wel uit Belgie dat met 10 Ivorianen speelt en 1 Belg. En dan scanderen alle supporters "JODEN JODEN JODEN" te belachelijk voor woorden, totale indentiteitscrisis die gasten![]()
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n online-freak, gewoon potjes tegen mijn broertje of tegen vrienden en de Master Leauge vind ik prima.quote:Op maandag 8 november 2004 19:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik moet nog wachten tot half november.
Op de XBOX versie. Die kan namelijk WEL online.
Tot die tijd ben ik dik tevreden als Ajax zoals gewoonlijk weer wint van f'noord..
Als jullie het roepen is het een 'geuzennaam' als de rest het roept is het 'antisemitisme'!quote:Op maandag 8 november 2004 19:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Verder ben je wsl ook niet echt bekend met de term "geuzennaam", maar dat maakt niet uit hoor..
volgens de media wel ja.quote:Op maandag 8 november 2004 19:29 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Als jullie het roepen is het een 'geuzennaam' als de rest het roept is het 'antisemitisme'!
Is die nieuw bij Ajax.quote:Op maandag 8 november 2004 16:40 schreef EmPulSe het volgende:
1-0. Rosales of Mitea.
Is een neef van Vennegoor of Hesselink!quote:Op maandag 8 november 2004 19:50 schreef Luni het volgende:
Is die nieuw bij Ajax.
Ik vind dat net zo belachelijk als jij.quote:Op maandag 8 november 2004 19:29 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Als jullie het roepen is het een 'geuzennaam' als de rest het roept is het 'antisemitisme'!
Tis de 14e suikerfeest, dus voor Saïdi dubbel feest. Op wedstrijddagen eet hij gewoon.quote:Op maandag 8 november 2004 18:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En hij heeft dan net suikerfeest gehad. Verwacht maar niet teveel van jullie knuffelallochtoontje.
(is ie trouwens niet geblesseerd?. )
Ik kan niet wachten tot Charisteas in het shirt van Ajax er een stuk of 4 tegen f'nerd inprikt.quote:Op maandag 8 november 2004 19:26 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n online-freak, gewoon potjes tegen mijn broertje of tegen vrienden en de Master Leauge vind ik prima.
En ik ga wel online bij vrienden..
Zometeen maar weer eens 0-6 winnen in de aRENa.
En dan te bedenken dat er na de oorlog leden van ajax geroyeerd zijn omdat ze banden met de Duitsers hadden.quote:Op maandag 8 november 2004 19:29 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Rest de vraag nog; is ie niet geblesseerd?quote:Op maandag 8 november 2004 19:54 schreef Luni het volgende:
[..]
Tis de 14e suikerfeest, dus voor Saïdi dubbel feest. Op wedstrijddagen eet hij gewoon.
Online met vriendenquote:Op maandag 8 november 2004 19:26 schreef RedGuy het volgende:
[..]
.
En ik ga wel online bij vrienden..
Ik luisterde naar de radio, ik heb geen flauw idee.quote:Op maandag 8 november 2004 19:57 schreef methodmich het volgende:
Hij had toch gewoon kramp?
Ja, dat kan alleen met een XBOX.quote:Op maandag 8 november 2004 19:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Online met vrienden![]()
Naar verluidt drinkt Saïdi op suikerfeest het liefst Joods bloedquote:Op maandag 8 november 2004 19:54 schreef Luni het volgende:
[..]
Tis de 14e suikerfeest, dus voor Saïdi dubbel feest. Op wedstrijddagen eet hij gewoon.
We zullen zienquote:Op maandag 8 november 2004 20:07 schreef Zapper het volgende:
De ajacieden kunnen wel roepen dat het een wedstrijd op zich is, maar ook die worden beslist op basis van kwaliteit, en daar heeft Feyenoord toch iets meer van op dit moment. Meer dan een gelijkspel zit er echt niet in ...
6-0 in 1999, het hooghouden van Richard Witschgequote:Op maandag 8 november 2004 20:01 schreef methodmich het volgende:
Leuke dingen in de klassieker:
6-0 in 1975, met 5 x Ruud Geels, met een zwevende kopbal. Meters boven de grond, die man!
Je vergeet erbij te zeggen wie er toen al kampioen wasquote:Op maandag 8 november 2004 20:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
6-0 in 1999, het hooghouden van Richard Witschge![]()
Dat hooghouden was in een compleet andere wedstrijd!quote:Op maandag 8 november 2004 20:22 schreef De_Ananas het volgende:
6-0 in 1999, het hooghouden van Richard Witschge![]()
En Assimarakisquote:Op maandag 8 november 2004 20:07 schreef methodmich het volgende:
Maar Aggelos wil ik wel bij Ajax zien!
Toen wonnen we met 4-2, niet?quote:Op maandag 8 november 2004 21:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Dat hooghouden was in een compleet andere wedstrijd!
Goh! Wat ken jij je statistieken goed!quote:Op maandag 8 november 2004 21:23 schreef keeper het volgende:
Toen wonnen we met 4-2, niet?
Niet de meest betrouwbare bron!quote:Op maandag 8 november 2004 21:25 schreef Dos37 het volgende:
Volgens Derksen krijgt ajax hem dik op de kop. Kalou en Kujit lopen zo door de verdedeging heen
Ja, weet ik veel man. We winnen altijd van feyenoord, dan is het moeilijk te herinneren in welk jaar ook al weer met hoeveel.quote:Op maandag 8 november 2004 21:25 schreef FrankyMcG het volgende:
Goh! Wat ken jij je statistieken goed!
Ja, dat weet ik wel. Spelers hadden "Voetbal verziek het niet" op de shirts en verder helemaal geen sponsoring.quote:Die wedstrijd was de eerste wedstrijd na het Beverwijk incident, zonder uitsupporters. Het regende pijpestelen in de Kuip, en ajax won met 1-0 zo rond de 70e minuut!
Ach, Derksen zei zelfs aan het begin van het seizoen nog dat Ajax de beste selectie had, dus die veranderd nogal snel van mening.quote:Op maandag 8 november 2004 21:25 schreef Dos37 het volgende:
Volgens Derksen krijgt ajax hem dik op de kop. Kalou en Kujit lopen zo door de verdedeging heen
AUB Geen gelijkspelquote:Op maandag 8 november 2004 21:29 schreef Suijk het volgende:
Hoe vaak gaat er nog gezegd worden dat 'het een wedstrijd op zich' is? Ik zal het je nog sterker vertellen... iedere wedstrijd is een wedstrijd op zich.
1-1, psv lacht.
Meer hoogtepunten zijn er dan ook nietquote:Op maandag 8 november 2004 21:15 schreef Staanplaats het volgende:
020-uit? Dan denk ik altijd aan Obiku, Connolly, en een kegel van Paauwe..
Begint een beetje een cliché te worden hier hequote:Op maandag 8 november 2004 21:29 schreef Suijk het volgende:
Hoe vaak gaat er nog gezegd worden dat 'het een wedstrijd op zich' is? Ik zal het je nog sterker vertellen... iedere wedstrijd is een wedstrijd op zich.
1-1, psv lacht.
Dat was dus wel die wedstrijd.....Vanaf de middenlijn zo'n 6x hooggehoudenquote:Op maandag 8 november 2004 21:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat hooghouden was in een compleet andere wedstrijd!
En terecht. Ze hadden hem het ziekenhuis in moeten schoppen, walgelijke vent.quote:Op maandag 8 november 2004 21:29 schreef keeper het volgende:
Eh, bij nader inzien. Dat is niet waar. Dat hooghouden was in de Arena. De return was later dat seizoen en toen werd Witschge steeds kapotgeschopt door die kakkerlakken, uit pure frustratie.
quote:Op maandag 8 november 2004 22:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En terecht. Ze hadden hem het ziekenhuis in moeten schoppen, walgelijke vent.![]()
Wrong... het hooghouden was in het seizoen 1997/1998, het jaar dat Ajax de dubbel won onder Olsen. AJAX - Feyenoord 4-0 eindstand, 0-1 eindstand feyenoord - AJAX.quote:Op maandag 8 november 2004 21:25 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Goh! Wat ken jij je statistieken goed!
Die wedstrijd was de eerste wedstrijd na het Beverwijk incident, zonder uitsupporters. Het regende pijpestelen in de Kuip, en ajax won met 1-0 zo rond de 70e minuut!
Of je leest een post eens goed,quote:Op maandag 8 november 2004 20:04 schreef heiden6 het volgende:
Saïdi speelt gewoon, zie feyenoord.nl.
En Daggla, jebent wel erg hooopvol over Charisteas. Niet dat het überhaupt realistisch is om te denken dat hij naar Ajax komt hoor, maar ajax nou niet bepaald goede ervaringen met Griekse aanvallers.Onze grote vriend Machlas was ook al zo'n messias op 9.
Ja, hij zou prima in het systeem passen. Hardwerkende, kaatsende spits.quote:Op maandag 8 november 2004 20:07 schreef methodmich het volgende:
Maar Aggelos wil ik wel bij Ajax zien!
Daar hebben er meer bij Ajaks last vanquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, hij zou prima in het systeem passen. Hardwerkende, kaatsende spits.
En hij is echt een bijzonder goeie kopper. Maar hij is soms zo frustrerend uit vorm..
Met 15 goals in 62 wedstrrijden mag hij van mij ook wel naar jullie komenquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:23 schreef RedGuy het volgende:
Ik, als Charisteas fan, zou het zeer treurig vinden als Ajaks deze fantastische spits zou aantrekken.
Dan wordt Ajaks zeker kampioen.
quote:Belgen wellicht niet in klassieker
BRUSSEL, dinsdag
De Belgische bondscoach Aimé Anthuenis speelt met het idee zijn spelers voor de belangrijke WK-kwalificatiewedstrijd tegen Servië en Montenegro (17 november) zondag bij elkaar te halen. De competitie in België ligt komend weekeinde stil. Wanneer Anthuenis dat vandaag besluit te doen, missen Thomas Buffel en Wesley Sonck zondag de klassieker Ajax- Feyenoord en kan Stefaan Tanghe niet meespelen tegen Roda JC.
„Reglementair mag ik de Belgische internationals zondag oproepen”, aldus Anthuenis. Zowel Buffel als Sonck zijn vaste waardes in de Belgische ploeg. De Feyenoorder heeft laten weten eerst graag tegen Ajax te willen spelen. Diens ploeggenoot Bart Goor is gewoon in de ArenA vanwege een schorsing voor de Belgische ploeg.
Sonck weet trouwens nog niet of Ronald Koeman hem in de selectie opneemt. Voor AZ’er Stein Huysegems, die waarschijnlijk in de basis start bij de Rode Duivels, speelt het probleem niet, omdat AZ zaterdag in Breda NAC treft.
Dat zou wel een hele simpele oplossing zijn!quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mooi. Geen Sonck.
Baba bang.quote:Op maandag 8 november 2004 23:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Uit herrinner ik mij dat seizoen ook nog wel , 2-2 en een steen door de ruit van de Ajax bus voor de wedstrijd.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Baba bang.
Het is meer zo dat hij soms verbazend genoeg in vorm is.quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar hij is soms zo frustrerend uit vorm. :').
Ik zit altijd naast het uitvakquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:13 schreef FrankyMcG het volgende:
Hopelijk komt die Travo nog eens bij het uitvak langs met z'n roze blouse.
Was 3-4 edities terug. Die was helemaal leip en wou alleen het uitvak in ofzo!
The genius reveals himself!quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:32 schreef Againzender het volgende:
Ik zit altijd naast het uitvak
Yupz!quote:Zit jij in het uitvak Franky?
Tegen een onthutsend zwak WII, waar elke hoofdklasser/Israelische club nog van had kunnen winnen.quote:Op zondag 7 november 2004 14:43 schreef HomerJ het volgende:
Goede generale voor Ajax in ieder geval
Ik ga even mijn roze overhemd met een grote 1 erop wassenquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
The genius reveals himself!
[..]
Yupz!
Nou ja, als je nauwelijks speelt doe je geen wedstrijdritme op.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het is meer zo dat hij soms verbazend genoeg in vorm is.
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, als je nauwelijks speelt doe je geen wedstrijdritme op.
Op het EK begon ie dramatisch, maar werd steeds beter. Als ie wat vaker speelt, kan het er nog wel uitkomen.
Hij moet iig weg bij Werder.
Goede zaakquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:40 schreef Kletz het volgende:
meer zeg ik niet
Er staat al wijsheid genoeg in zijn post!quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:42 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Goede zaak![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:14 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Er staat al wijsheid genoeg in zijn post!
Met deze cijfers winnen in de aRENa zou wel leuk zijn!quote:1956-1957 Eredivisie Feyenoord-Ajax 7-3
1960-1961 Eredivisie Feyenoord-Ajax 9-5
1964-1965 Eredivisie Feyenoord-Ajax 9-4
quote:2000-2001 KPN Eredivisie Ajax-Feyenoord 3-4
De 2-2 uit 1993. Dat was "mijn eerste".quote:Op woensdag 10 november 2004 18:53 schreef methodmich het volgende:
Het wordt hoe dan ook weer een gedenkwaardig duel!
Wat is jullie ultieme Ajax - Feyenoord?
Dat was de 6-0 van '99 toch?quote:Op woensdag 10 november 2004 19:23 schreef methodmich het volgende:
Ik vond zelf die zege in 1999 wel zeer aardig, maar ook een seizoen waarin Ajax de titel al had en het nog eens 5-1 werd, dacht ik. Grim op doel.
95/96, 0-5 in de kuip. Met een veredeld tweede elftalquote:Op woensdag 10 november 2004 19:23 schreef methodmich het volgende:
Het ging om uitduels natuurlijk, voor Feyenoord.
Ik vond zelf die zege in 1999 wel zeer aardig, maar ook een seizoen waarin Ajax de titel al had en het nog eens 5-1 werd, dacht ik. Grim op doel.
Voor de EC-finale met Milan dus, ik vergiste me een seizoen.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:18 schreef methodmich het volgende:
Oh ja, dat was hem. Ploeg sparen voor de EC-finale met Juve.
Dat is dan de 2-2 van '99-'00. Gelijkmaker werd redelijk laat gemaakt, nota bene door Wamberto met een kopbal(!).quote:Op woensdag 10 november 2004 19:17 schreef methodmich het volgende:
Ultiem als in uit het verleden, gij aroma-jockey.
Lucky Goal!quote:Op woensdag 10 november 2004 20:32 schreef keeper het volgende:
Net zoals vorig jaar, de 2-0, met die geniale goal van Raffie.
Whateverquote:Op woensdag 10 november 2004 21:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Lucky Goal!
Dat zijn alle geniale doelpunten...quote:Op woensdag 10 november 2004 21:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Lucky Goal!
Denk je dat een Feyenoorder dat ook maar iets boeit?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:54 schreef keeper het volgende:
[..]
Whatever.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Daar heb je een heel goed puntquote:Op woensdag 10 november 2004 21:57 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Dat zijn alle geniale doelpunten...
dat blijktquote:Op woensdag 10 november 2004 22:02 schreef FR_08 het volgende:
[..]
Denk je dat een Feyenoorder dat ook maar iets boeit?![]()
Loek.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:02 schreef FR_08 het volgende:
[..]
Denk je dat een Feyenoorder dat ook maar iets boeit?![]()
Kuijt die van der Vaart neerschopte maakte alles wel goed
quote:Op donderdag 11 november 2004 10:47 schreef c20h25n30 het volgende:
[..]
Loek..
Wat heb je weer een onopvallende username..
En deze usernaam klinkt als een Dr.Daggla kloonquote:Op donderdag 11 november 2004 10:47 schreef c20h25n30 het volgende:
[..]
Loek..
Wat heb je weer een onopvallende username..
Wie?quote:Op donderdag 11 november 2004 12:13 schreef Doc het volgende:
[..]
En deze usernaam klinkt als een Dr.Daggla kloon
Als Song niet speelt al helemaalquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:01 schreef RedGuy het volgende:
Castelen, Ghaly en Saidi spelen.
Conclusie: Ajax is kansloos.
Echt druk kan ik me er ook niet om maken....quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:03 schreef StarGazer het volgende:
Ik word echt niet warm of koud van die gasten hoor.....
Dat was een schwalbe!quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:09 schreef methodmich het volgende:
Ik vond trouwens die match in 2002 ook aardig, 1-1. Overtreding op Nikos en een coole klusjesman die scoorde vanop de stip.
Ik ook! Vooral toen ik Koeman na afloop hoorde zeggen dat het een penalty wasquote:Op zaterdag 13 november 2004 14:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat was een schwalbe!![]()
Ben ik nog steeds kwaad om eigenlijk.![]()
vreemd altijd toch dat selektieve geheugen van onze geneusde medemens...quote:Op maandag 8 november 2004 21:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Meer hoogtepunten zijn er dan ook niet
Door een onzichtbare verdediger zeker.quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:35 schreef methodmich het volgende:
Was geen schwalbe joh, Nikos werd neergelegd.
homo's lopen hand in.......quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:56 schreef just me het volgende:
hand in hand kameraden
quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:35 schreef methodmich het volgende:
Was geen schwalbe joh, Nikos werd neergelegd.
Spreekkoren! -10quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:57 schreef F1Bas het volgende:
homo's lopen hand in.......
Ik kijk maar niet naar achteren, dat centrum.. * ril *quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:50 schreef popolon het volgende:
Da's een aanvalslinie om van te dromen, komt dik in orde.
mn eerste wedstrijd van Ajax waar ik bij wasquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:09 schreef chop73 het volgende:
Zoals die bekerwedstrijd waarin Mike Obiku tijdens de verlenging de Ajax-verdediging op het verkeerde been zette en scoorde.
Helaas dien ik mij hierbij aan te sluitenquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:47 schreef RedGuy het volgende:
Als dit de vermoedelijke opstelling is zou ik me zorgen maken als Ajax-supporter, zowel de aanval als de verdediging is topclub-onwaardig.
En dat vind ik nou van een groot gedeelte van de Feyenoord selectie.quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:47 schreef RedGuy het volgende:
Als dit de vermoedelijke opstelling is zou ik me zorgen maken als Ajax-supporter, zowel de aanval als de verdediging is topclub-onwaardig.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:00 schreef Tyler..Durden het volgende:
Zó sterk is Feyenoord niet, een hoog uitgevallen subtopper met 4/5 topwaardige spelers in de basis.
Noem er eens meer dan 5.........quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:02 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Noem er eens 5 of meer van Ajax dan? die kamper van jullie vind ik al jaren geen topper meer hoor, en Heitinga bijvoorbeeld stelt ook niet veel voor. Om maar niet te beginnen over Sonck, Escude, Grygera te beginnen.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:12 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Noem er eens meer dan 5.........
Het ging mij meer om die opmerking "omhooggevallen subtopper"!quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:12 schreef aldostuta het volgende:
Babos, Goor, Kalou, Ono, Saïdi. Castelen en Kuijt zijn daarnaast nog NL internationals, en zou ik ook wel top willen noemen in Nederland.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:12 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |