Het is niet het zelfde blok, maar waarschijnlijk wel op dat blok gebaseerd, de 65 AMG heeft 5,980 liter inhoud voor 6,233 liter van Brabus.quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:26 schreef optifree het volgende:
das de v12 bi turbo die onder de het naampje 65 amg in de s, sl en cl word geleverd...en dan nu in de E...dat moet echt super snel gaan..
bij brabus kan alles custom.. als je maar betaaldquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:05 schreef itsontoday het volgende:
Wat een ontzettend smerige bekleding, die vind je in de eerste de beste geimporteerde mercedes 190d taxi.
gelukkig want GADVERDAMMEquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:07 schreef M5 het volgende:
[..]
bij brabus kan alles custom.. als je maar betaald
Anders zeggen we precies het zelfdequote:Op zaterdag 6 november 2004 14:30 schreef Googolplexian het volgende:
Welk koppel WANNEER? De tering zeg wat een motor!
max. Drehmoment 1026 Nm bei 1750/ min
De enige meerwaarde van zon groter scherm (COMAND) is dat je een kaart hebt. Aangezien het een fatsóenlijk navisysteem is (instead of zo'n :') tomtom :') ding) heb je dat never nodig...quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:27 schreef PeuRac het volgende:
Zo'n duure bak, en dan het standaard (em cheapo) navi erin :')
Ze hebben een keer een v8 in een busje gelepeld. (MB Viano) Maar vrachtwagens niet dacht ikquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Brabus doet tegenwoordig toch ook vrachtwagens tunen?
Omdat die V12 nevernooitniet 1076 nm bij 1750 tpm kan afgeven zonder turbo misschien:?quote:Op zondag 7 november 2004 00:02 schreef Cyberdogg het volgende:
Waar leest iedereen dat ie turbo's heeft. Volgens mij doet ie het gewoon zonder hoor.
precies 250.. en over de 1000pk en meer dan duizend nm, geknepenquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:22 schreef Vinnievw het volgende:
Wat een auto, en dat vermogen! Zou ie geknepen zijn op 250 trouwens?
Snap alleen dat gezeur over Mercedes niet.. Vind het prachtige auto's met perfecte rijeigenschappen.
yeah modderfok!quote:Op zondag 7 november 2004 00:48 schreef yup het volgende:
[..]
Hij kan 320 km/u (lezen vriendquote:Op zondag 7 november 2004 05:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
precies 250.. en over de 1000pk en meer dan duizend nm, geknepen
denk het wel he
gewelidige rij-eigenschappen, ooit een bmw of porsche gereden?
[..]
yeah modderfok!
Dit blok is gebaseerd op de motor die in de S600/SL600/CL600 ligt, waar ook het 65 AMG blok, en de V12 uit de Maybach zijn afgeleid. Al deze motoren hebben 2 turbo's. Overgens is het blok in deze E V12 van Brabus het zelfde motorblok dat in de Brabus-Maybach 57 ligt.quote:Op zondag 7 november 2004 00:02 schreef Cyberdogg het volgende:
Waar leest iedereen dat ie turbo's heeft. Volgens mij doet ie het gewoon zonder hoor.
Weet je hoe kut het kijk op zo'n klein schermpje, helemaal bij duitse snelheden, t COMMAND systeem zou standaard moeten wordenquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:56 schreef RedArrow68 het volgende:
[..]
De enige meerwaarde van zon groter scherm (COMAND) is dat je een kaart hebt. Aangezien het een fatsóenlijk navisysteem is (instead of zo'ntomtom
ding) heb je dat never nodig...
Maar t zieter natuurlijk wel leuk uit![]()
![]()
Kan ook bij het systeem wat er in deze brabus zit...quote:Op zondag 7 november 2004 14:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je hoe kut het kijk op zo'n klein schermpje, helemaal bij duitse snelheden, t COMMAND systeem zou standaard moeten wordenik vind t helemaal super dat als je een juiste gsm hebt, je vanaf t stuur door je telefoonboek kunt bladeren
Enige wat ikquote:Op zondag 7 november 2004 14:47 schreef MrX1982 het volgende:
Holy shit die motor![]()
![]()
Dat uiterlijk
Zonde hoe Brabus het uiterlijk van bijna alle Mercedessen zo kan verpesten
daar zit wat in. Maar bij t command kun je dvdtjes kijkenquote:Op zondag 7 november 2004 14:42 schreef RedArrow68 het volgende:
[..]
Kan ook bij het systeem wat er in deze brabus zit...![]()
En bovendien gebruik je bij duitse snelheden het COMAND scherm niet, maar t scherm in de snelheidsmeteren dat is bij dit systeem hetzelfde als mij COMAND..
Ik ben het met je eens dat t natuurlijk veel relaxter is, maar ik vind het t geld niet waard vergeleken met het standaard systeem waar eigenlijk helemaal niks mis mee is![]()
Ik denk dat het een bezuiniging isquote:Op zondag 7 november 2004 15:53 schreef yup het volgende:
[..]
Enige wat ikvind is dat ze de uitlaten niet hebben verchroomd (voor zover ik kan zien), daardoor zien die uitlaten er een beetje goedkoop uit...
Je krijgt er dan ook een hoop knopjes voor.quote:Op zondag 7 november 2004 08:11 schreef S1nn3rz het volgende:
Lekkere auto![]()
![]()
Die prijs![]()
Ja, hij is idd begrensd. Zonder zou meer dan 340 km/u mogelijk moeten zijnquote:Op zondag 7 november 2004 12:11 schreef yup het volgende:
[..]
Hij kan 320 km/u (lezen vriend)
Maar ik weet 100% zeker dat ie begrenst is, dat was de oude E V12 ook (met 7.3 liter V12 ofzo)...
Nee daar verkijk je je op vriend.quote:Op zondag 7 november 2004 19:05 schreef StefanP het volgende:
Proest, met dat ding valt niet te rijden man. 1000Nm koppel bij 1750 toeren... kom op zeg. Leuk hoor, maar alleen als het in een sportauto zit die erop berekend is. Zo'n lelijke 4-deurs met de wegligging van een boot, dat is echt overkill. Ze zullen heus hun best wel gedaan om een goede ophanging/aerodynamica e.d. te maken, maar ja, you can't polish a turd
Blaat geen dingen waar jij geen weet van hebtquote:Op zondag 7 november 2004 22:33 schreef StefanP het volgende:
Oogkleppen mijn reet. Dit ding weegt leeg 2000 kilo, dus 2200 met benzine en bestuurder. 2200 kilo! Als je daar een circuit mee opgaat krijg je klop van alles want je kunt geen enkele bocht fatsoenlijk nemen.
Verder vermoed ik dat jij nog nooit in een auto met meer dan 200Nm koppel gereden
zou ik ook niet doenquote:Op zondag 7 november 2004 23:30 schreef Alfa_Boy het volgende:
Ow ja, en ik ga er verder niet meer op in
Mag ik je vertellen dat wat jij nu vertelt het enige reden is waarom mensen zo gek zijn op TDi's en ander gespuis? (afgezien van het laag verbruik)quote:Op zondag 7 november 2004 22:33 schreef StefanP het volgende:
Oogkleppen mijn reet. Dit ding weegt leeg 2000 kilo, dus 2200 met benzine en bestuurder. 2200 kilo! Als je daar een circuit mee opgaat krijg je klop van alles want je kunt geen enkele bocht fatsoenlijk nemen.
Verder vermoed ik dat jij nog nooit in een auto met meer dan 200Nm koppel gereden want dan wist je wel hoe stompzinnig 1000Nm bij 1750Nm is. Veel koppel is goed, maar dan wel pas bij 3000-4000 toeren. Ik wil namelijk wel normaal kunnen rijden, niet dat je ongeacht je versnelling als een raket vooruit geduwd wordt zodra je het gas ook maar aanraakt. Als ik hard wil accelereren, dan duw ik het gas wel in om vanaf +- 3000 toeren keihard te gaan. Maar de eerste 3000 toeren heb ik echt geen behoefte aan zulk koppel want ik kan me niet voorstellen dat je daar normaal mee kunt rijden.
Er is ook niets mis met koppel dat beschikbaar is bij lage toeren, persoonlijk mag ik ook zeker graag veel koppel onderinquote:Op zondag 7 november 2004 23:58 schreef yup het volgende:
Mag ik je vertellen dat wat jij nu vertelt het enige reden is waarom mensen zo gek zijn op TDi's en ander gespuis? (afgezien van het laag verbruik)
Edit:
V10 TDi van VW heeft 750 nm @ 2000 tpm. Hoe meer koppel op een lager toerental hoe meer rijdbaar een auto word, want om vooruit te komen hoef je minder terug te schakelen.
Wat een onzin natuurlijk niet. Ik geef alleen maar aan dat ik denk dat een auto van 2200 kilo waarschijnlijk een belabberde wegligging heeft en dat je met 1000Nm koppel bij 1750 toeren niet fatsoenlijk kunt rijden. Als je het daar niet mee eens ben dan hoor ik graag waarom want in je bovenstaande posts staan welgeteld 3 regels zonder enig argument.quote:Op zondag 7 november 2004 23:50 schreef Alfa_Boy het volgende:
nee, de almachtige stefan heeft altijd gelijk
Nee, jou standpunt is niet echt een stevig fundament voor een discussiequote:Op zondag 7 november 2004 23:50 schreef Alfa_Boy het volgende:
nee, de almachtige stefan heeft altijd gelijk
quote:Op maandag 8 november 2004 23:16 schreef RedArrow68 het volgende:
1000nm op 1750rpm wil niet zeggen dat zodra jij 100km/h rijdt in zn 4 @ 1750 rpm dat je dan 1000nm tot je beschikking hebt. Deze zijn er pas bij volle laad-druk, ofterijwl bij VOLLAST. Je kan weldegelijk normaal rijden met een auto, zlef al had ie 3000nm op 500rpm. Een auto van dat kaliber heeft vaak ook een gaspedaal met een grotere uitslag, dus niet dat jij bij 1cm gas gelijk met rokende banden wegrijd.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |