dat denk ik ook niet neequote:Op zaterdag 6 november 2004 08:11 schreef femmeChantal het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Mohammed dit snapt![]()
Dat was gvd helemaal een trieste vertoning !!!!quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:18 schreef BansheeBoy het volgende:
LOL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een belachelijke brief zeg. Kon ook niet anders, het is door de vrienden van wijlen Theo geschrevenNet als die gasten bij Rondom 10. Heerlijk
Sarcasme staat gelijk aan zwakheid, dat erkent iedereen
En daar open je een Fok!-account voor?quote:Op maandag 8 november 2004 10:33 schreef bertuskamphof het volgende:
alle goedwillende lieve moslims stift op een wit t shirt aan op Suikerfeest :ik ben NIET Mohammed B. op de voorkant ,op de achterkant ,ik hou van Nederland ik wil bij jullie horen en WIJ zijn!De andere niet islamieten in Nederland ook een wit t-shirt stiften :Ik ben Ayaan Hirsi Ali,Ik ben Achmed Aboutaleb ik ben Geert Wilders,en op de achterkant Ik ben Theo van Gogh.trek het over jullie dagelijkse werkkleding zie elkar loop elkaar toe begroet elkaar en zeg wij zijn WIJ,stuur ieder dit bericht naar 10 anderen ,en maak re zo een kettingreactie van.Op Suikerfeeest van 12.00 to18.00 uur .Expres mensen op gezet de vermoord is of serieus dat te wachten staat .Laten we dit doen kost nog geen 5 euro die jij al uitgeven had .WE moeten nu WIJ worden want anders nader ons zeer onheile tijden,een ieder goedwillende stap over je verdriet boosheid verdriet heen, en redt met alle macht wat er nog te redden valt .Je maintaindrai Bertus
Wat een gekke edoch vreemde redenering, een redenering die absoluut niet opgaat, omdat ik voor mijn geld werk en in principe niet van iemand profiteertquote:Op maandag 8 november 2004 12:45 schreef Goochie het volgende:
[..]
Komop jongens, we gaan lekker met zijn allen bij BansheeBoy inwonen. Kunnen we lekker van zijn centen profiteren!!!![]()
Het gaat hier niet om de 2 van Putten.quote:Op maandag 8 november 2004 12:56 schreef xFriendx het volgende:
Kijk, natuurlijk snap ik dat die vrienden van Van Gogh niet helemaal blij zijn met Mohammed B. En dat ze de gevoelens hebben die ze beschrijven in de brief kan ik me ook volledig in vinden. Maar hoe kijken we daar tegenaan als het zou gaan om 2 onbekenden. Dat bijvoorbeeld er een openbare brief verschenen zou zijn ten tijde van de Puttense moordzaak, waar er 2 verdachten ten onrechte vast zaten. Dan had de heel NL dus een "afkraakbrief" gelezen die later dus ten onrechte zou zijn geschreven. Ik zou me dan als verdachte toen best rot hebben gevonden.
@ RM-rF: ik heb totaal geen medelijden met Mohammed B, maar komt een beetje hetzelfde over als martel Mohammed maar, hij was tenslotte ook fout. Dat een ander wat fout doet wil niet zeggen dat weer een ander persoon dan maar foute dingen tegenover de verdachte mag doen.
Als Mohammed B nu een open brief schrijft aan Holman met een tekst waarin hij ironisch nog eens zijn daad onderstreept dan valt heel Nederland er weer over.
Mohammed is gepakt, en zal berecht worden. Ik zie het gewoon als naschoppen, waar je in voetbal rood voor krijgt. Netjes is anders.
Klopt, netjes is praten....niet een strot doorsnijden...quote:Op maandag 8 november 2004 12:56 schreef xFriendx het volgende:
Netjes is anders.
Precies en dat kan je in dit geval en vergelijkbare gevallen niet vaak genoeg en hard genoeg doen.quote:Op maandag 8 november 2004 13:03 schreef xFriendx het volgende:
Nou ja, sorry hoor, maar na het lezen van die brief kan ik alleen maar vaststellen dat ze Mohammed B nog even naschoppen voor zijn slechte daad...blablablablabla
, en vind het gewoon openlijk een crimineel afkraken.
Ten eerste vind ik die daad van Mohammed B net zo erg als jij.quote:Op maandag 8 november 2004 13:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om de 2 van Putten.
Het is totaal niet relevant die 2 of jouw exje t enoemen.
Mohammed B. heeft op klaarlichte dag onder het oog van mensen die daar toevallig liepen, fietsten, een onschuldig iemand de keel doorgesneden.
Ga toch niet lopen miepen over een verbaal pak slaag (nu ja pak slaag) voor iemand die een ander de strot doorsnijdt, flikker op , zeg.
ws wel want iedereen verdient een 2 kans toch.quote:Op maandag 8 november 2004 13:06 schreef zoalshetis het volgende:
jij zou de moordenaar van je versvermoorde moeder nog knuffelen xfriendx.
Nee, ik vind het niet vreemd dat ze pisnijdig zijn op Mohammed B. En dat ze kwaad zijn had ik zonder dat ik op de hoogte was van de brief ook wel kunnen bedenken. En nee, ik zou de moordenaar van mijn moeder niet knuffelen, ik zou des duivels zijn. Desondanks hoef ik dit niet te verkondigen aan Jan Jansen die 200 km verderop woont.quote:Op maandag 8 november 2004 13:07 schreef Copycat het volgende:
Vind je het nu echt zo vreemd dat de vrienden van Van Gogh hun kwaadheid via deze open brief ventileren? Dat ze pisnijdig zijn op Mo B. en waar hij voor staat?
Op mij kwam de boodschap na één keer lezen luid en duidelijk over.
Hallo, we hebben het hier over M-O-O-R-D!!!!!!quote:Op maandag 8 november 2004 13:03 schreef xFriendx het volgende:
Nou ja, sorry hoor, maar na het lezen van die brief kan ik alleen maar vaststellen dat ze Mohammed B nog even naschoppen voor zijn slechte daad. Daarbij kan je verschillende zinnen ook op verschillende manieren zien, waardoor er niet 1 echte boodschap uit naar voren komt.
Hoe is het met je been? 1. echte bezorgdheid 2. sarcastisch, goed voor je dat je been naar de tering is. In geval twee vind ik het ook triest, hoe kwaad je ook op hem bent. Dat wil in mijn ogen namelijk zeggen dat je liever ziet dat deze Mohammed flink lichamelijke pijn gaat lijden, ipv te vertrouwen op het rechtssysteem.
En zoals ik al eerder zei kan je de zinnen op verschillende manieren zien, wat je ook weer terugziet in het nieuws. Mensen die zeggen dat het slecht is en we moeten praten met Marokkanen, en mensen die een moskee in de fik willen steken. Ik vind de brief dan ook geen bijdrage leveren aan de maatschappij, en vind het gewoon openlijk een crimineel afkraken.
Begrijp je niet dat juist onze Mohammed degene was die vond dat je niet mocht beledigen, dat een woord of een beeld een reden is om iemand de keel door te snijden ..quote:Op maandag 8 november 2004 13:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ten eerste vind ik die daad van Mohammed B net zo erg als jij.
Maar waar ligt dan nu de grens dat je iemand verbaal mag afkraken? Als hij bij de Jamin snoept steelt? Je fiets jat?
Ik vind het gewoon wat schijnheilig. Weet dat je wel niet mag discrimineren of schelden, maar had dan liever gewoon gezien dat ze hem een klootzak genoemd hadden.
Dat iemand geen heilig boontje is geeft nog steeds geen reden om dan maar dingen terug te doen, of het nou verbaal of lichamelijk is.
Ga jij de grens maar bepalen als je zusje, je broertje je vader of je moeder of je zoontje of dochtertje de strot door gesneden wordt, en laat ons dan weten hoe je er over denkt.quote:Op maandag 8 november 2004 13:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar waar ligt dan nu de grens dat je iemand verbaal mag afkraken? Als hij bij de Jamin snoept steelt? Je fiets jat?
Ik vind het gewoon wat schijnheilig. Weet dat je wel niet mag discrimineren of schelden, maar had dan liever gewoon gezien dat ze hem een klootzak genoemd hadden.
Dat iemand geen heilig boontje is geeft nog steeds geen reden om dan maar dingen terug te doen, of het nou verbaal of lichamelijk is.
cynisme komt wat harder aan. bovendien snap ik niet dat jij deze unieke moord vergelijkt met je zelfbedachte voorbeelden. ga maar snel want ik hoor je juf roepen dat de pauze voorbij is.quote:Op maandag 8 november 2004 13:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon wat schijnheilig.
Maar, met alle respect, jij bent dan ook geen schrijver. Columns, open brieven en wat dies meer zij, zijn de wapens waar de vrienden van Van Gogh mee vechten. En dat juich ik alleen maar toe.quote:Op maandag 8 november 2004 13:10 schreef xFriendx het volgende:
Nee, ik vind het niet vreemd dat ze pisnijdig zijn op Mohammed B. En dat ze kwaad zijn had ik zonder dat ik op de hoogte was van de brief ook wel kunnen bedenken. Desondanks hoef ik dit niet te verkondigen aan Jan Jansen die 200 km verderop woont.
Dus jij vind dat er maar geen rechten meer moeten zijn voor Mohammed B. Dus jij vind dat we de rechtstaat maar beter af kunnen schaffen? Damn, natuurlijk ben ik het met iedereen hier eens dat iemand afslachten op klaarlichte dag gewoonweg ziek is, maar om dan zelf te beginnen aan iemand beledigen, terwijl we een rechtstaat hebben die met dit soort gevallen omgaat.quote:Op maandag 8 november 2004 13:11 schreef ArieDeKnaller het volgende:
[..]
Hallo, we hebben het hier over M-O-O-R-D!!!!!!
Ik vind die brief nog netjes.
Naschoppen??? Hoogstens krijgt hij een schouderduwtje. Die Mohammed heeft al zijn rechten verspeelt als je op klaarlichte dag iemand met voorbedachte rade afslacht!
Van jouw reacties krijg ik toch aardige misselijke onderbuikgevoelens.![]()
die brief is juist wettelijk geaccepteerd, jouw vervelende woorden ook.quote:Op maandag 8 november 2004 13:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dus jij vind dat er maar geen rechten meer moeten zijn voor Mohammed B. Dus jij vind dat we de rechtstaat maar beter af kunnen schaffen? Damn, natuurlijk ben ik het met iedereen hier eens dat iemand afslachten op klaarlichte dag gewoonweg ziek is, maar om dan zelf te beginnen aan iemand beledigen, terwijl we een rechtstaat hebben die met dit soort gevallen omgaat.
Er is een moord gepleegd, de verdachte zit vast, en krijgt (als het normaal verloopt) een straf.
In welke rechtstaat denk jij te leven, waarin een columnist geen mening meer zou mogen geven, omdat het misschien kwetsend voor een verdachte is...?quote:Op maandag 8 november 2004 13:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dus jij vind dat er maar geen rechten meer moeten zijn voor Mohammed B. Dus jij vind dat we de rechtstaat maar beter af kunnen schaffen? Damn, natuurlijk ben ik het met iedereen hier eens dat iemand afslachten op klaarlichte dag gewoonweg ziek is, maar om dan zelf te beginnen aan iemand beledigen, terwijl we een rechtstaat hebben die met dit soort gevallen omgaat.
Er is een moord gepleegd, de verdachte zit vast, en krijgt (als het normaal verloopt) een straf.
Ik zeg ook nergens dat die brief verboden is.quote:Op maandag 8 november 2004 13:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die brief is juist wettelijk geaccepteerd, jouw vervelende woorden ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |