abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23112684
Football Manager 2005 [Deel 1]

quote:
Football Manager 2005, het nieuwe voetbalmanagementspel van Sports Interactive

Een greep uit de mogelijkheden van Football Manager 2005.

Psychologische oorlogsvoering: in Football Manager kan psychologische oorlogsvoering bij elke wedstrijd van essentieel belang zijn. Maak het andere trainers moeilijk met wat leugentjes om bestwil en voer de druk op met vernietigende kritiek op de titelkansen van je tegenstander. Maar pas op: ook jij kunt hiervan het slachtoffer worden!

Ondersteunende staf: als je geen zin hebt om je trainingspak aan te trekken en je in het zweet te werken op het trainingsveld, kun je natuurlijk altijd hulp inhuren. Of het nu een assistent-trainer is of de allerbeste fysiotherapeut, je staf neemt het veldwerk van je over en houdt je op de hoogte over je spelers, zodat je precies weet op wie je kunt rekenen als het erom spant.

De grote wedstrijd: baal je van spelers die steeds weer dezelfde bewegingen gebruiken, terwijl ze daarmee nog geen lantarenpaal zouden kunnen passeren? Football Manager 2005 heeft dertig extra velden voor spelersinformatie, waaronder ‘voorkeursbewegingen’. Elke sterspeler heeft zo zijn eigen kunstjes en daar kun jij nu van profiteren. Op basis van reacties van fans heeft Sports Interactive haar bekroonde spel-engine nog verder verbeterd om je het ideale managementspel te kunnen bieden.

Spelers uitlenen: krijgen de jonge spelers in je ploeg te weinig gelegenheid om wedstrijdervaring op te doen? Dan leen je ze toch uit! Neem contact op met andere clubs en sluit een overeenkomst waaruit een toekomstige sterspeler kan ontstaan.

Internationals: hoe je hun namen ook uitspreekt, met Football Manager 2005 kun je je buitenlandse spelers volgen terwijl ze voor hun land uitkomen.

Toernooi-updates: voel je je te goed om in een bekertoernooi uit te komen tegen de mindere goden van buiten de competitie? Nieuwsoverzichten van alle bekercompetities vertellen je precies wie de gevaarlijke outsiders zijn en wat de verrassingen van het seizoen waren.

Arbeidsbureau: voldoet de derde teamcoach niet aan de verwachtingen? Zet hem op straat, stap het virtuele arbeidsbureau binnen en kijk wie er solliciteren naar vacatures in de ondersteunende staf. Omdat er een realistischer model gebruikt wordt dan in eerdere managementspellen, weet je zeker dat de kandidaten geschikt zijn voor de aangeboden baan. Je kunt ook een oproep plaatsen voor de vacatures bij je club.

Contractbeëindiging: zijn de spelerssalarissen niet meer te betalen? Beheers je budget door contracten te beëindigen en regelingen te treffen voor spelers die niets toevoegen aan het team.

Wedstrijdcommentaar: pas maar op, Evert! Je kunt de wedstrijd niet alleen bekijken met alle nieuwe mogelijkheden van de verbeterde 2D-engine, maar ook helemaal op de hoogte blijven met realistisch radiocommentaar.

Blessures: is een speler zes weken uitgeschakeld door een gebroken middenvoetsbeentje, of gewoon een aansteller de licht is aangetikt? In samenwerking met PhysioRoom.com biedt Football Manager 2005 je ongekend gedetailleerde blessures. En dankzij de overzichten van PhysioRoom.com blijf je volledig op de hoogte van alle blessures in elke competitie.

Scouts: heeft jouw scout de nieuwe Van der Vaart ontdekt? Dankzij het verbeterde scoutsysteem kun je je nu nog beter op de spelersmarkt oriënteren.

Financiën: staat je club aan de rand van de financiële afgrond en is al je hoop gevestigd op een Russische magnaat? Dit spel volgt de voortdurende veranderingen in de financiële voetbalwereld op de voet. Inclusief geldschieters die je het budget van je dromen bieden. Maar voor hoe lang…?
Screenshots:

Hier verder!
pi_23113123
TVP

Heb hem daarnet ff gespeeld

Met Ajax

Ajax - Utrecht 4 - 0
ADO - Ajax 1 - 6
Ajax - PSV 5 - 1

leuk spel
pi_23114377
tvp

Zijn er mensen die m besteld hebben via play.com én m reeds hebben ontvangen?
  zaterdag 6 november 2004 @ 09:47:47 #4
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_23116141
ik zit nu beetje moeilijk halve finale amstel cup feyenoord - psv

zijn er 10 basisspelers weg voor interlands
Who the fuck is ajax ?
pi_23116320
Ik ben met Napoli in het eerste seizoen kampioen geworden in de Serie C1B. We begonnen wat stroef, maar na 10 wedstrijden zagen ze opeens het licht ofzo, want toen ben ik aan een geweldige inhaalrace begonnen.
Wat dingetjes die me opvallen:
- Heel erg veel penalty's.
- Instellingen Split View worden niet onthouden.
- Uittrap van een keeper leidt wel heel erg vaak tot een kansrijke aanval.
- Spelers die soms niet in het Squad Overview te zien zijn, maar wel bij Tactics.
Zitten ook wel een hoop kleine dingetjes in die het spel leuker maken (bijvoorbeeld de belangrijke data te zien krijgen bij het Fixture scherm). En ongetwijfeld heb ik de helft daarvan nog niet ontdekt..
  zaterdag 6 november 2004 @ 11:00:32 #6
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_23116701
de toevoeging om kritiek te geven op trainers vind ik erg goed

post allemaal is een screen van jullie selectie
Who the fuck is ajax ?
pi_23116801
Is FM2005 al uit dan?
  zaterdag 6 november 2004 @ 11:14:15 #8
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_23116822
ik moet m nog fkes downloaden
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_23116839

7e plek in competitie met nog 1 wedstrijd te gaan, en voor de 4e keer op rij de bekerfinale gehaald.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_23116923
Ben aan de slag met Fortuna Sittard. Geen geld om spelers te kopen, heb me alleen versterkt met een franse transfervrije middenvelder (Ludovich Sylvestre).

Sta nu na 10 wedstrijden op de 5 plek.
pi_23117015
Ik vind het leuk dat er tussen het seizoen door extra transfer funds available worden gemaakt. Comment op trainers is idd leuk.

Net begonnen op netwerk met een vriend van mij. Ik DC United en hij NY Metrostars, aparte competitie moet ik zeggen. Adu mag het hele seizoen niet spelen ofzo
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
  zaterdag 6 november 2004 @ 11:49:51 #12
89723 RealKnuckles
In ONZ geen lastige dingen pos
pi_23117084
ik speel met chelsea en het scoren gaat wel erg makkelijk .
pi_23118553
Ik na 1 jaar Dordrecht gevraagd om bij FC Den Bosch te komen, natuurlijk gelijk ja gezegd, want Den Bosch heeft gewoon veel meer doorgroeimogelijkheden. Dordrecht kan je niks kopen door de grote schulden enzovoort
pi_23120198
Ben inmiddels alweer aan mijn 2e seizoen begonnen, helaas de bekerfinale verloren tegen Ajax, maar toch Europees voetbal in de knip.

Paar aardige aankopen gedaan :

Rick Hoogendorp SC
Evandro Roncatto AM/FLC
Stefano Morrone DM LC
Bart Goossens DM C
Timon van Leeuwen AM RLC

En afscheid genomen van spelers die zich te groot voelden voor de club : Hans Somers (Germinal Beerschot) en Dave vd Bergh (PSV)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_23120888
Net het zoontje (?) van Weah gekocht..
Wat een held kan dat worden.
pi_23121114
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 11:49 schreef RealKnuckles het volgende:
ik speel met chelsea en het scoren gaat wel erg makkelijk .
Idd, heel ff geprobeerd. Drogba is extreem goed, in het echt is het dus echt een prutser.

Pre-season 6 wedstrijden - 16 goals - 7 assists
Season 20 wedstrijden - 19 goals - 6 assists
New Yorker in spe
pi_23121150
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 14:38 schreef PBateman1978 het volgende:

Evandro Roncatto AM/FLC
Volgens mij is het niet meer wat het was. Renato en Diego (ex-santos) zijn ook niet meer zo geweldig.
New Yorker in spe
  zaterdag 6 november 2004 @ 15:42:17 #18
89723 RealKnuckles
pi_23121275
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 15:34 schreef Jeroenus het volgende:

[..]

Idd, heel ff geprobeerd. Drogba is extreem goed, in het echt is het dus echt een prutser.

Pre-season 6 wedstrijden - 16 goals - 7 assists
Season 20 wedstrijden - 19 goals - 6 assists
ja klopt drogba is TE goed in vergelijk met het echt .
  zaterdag 6 november 2004 @ 15:44:10 #19
89723 RealKnuckles
pi_23121314
en noem is een paar echt goeie opkomende talenten ?
pi_23121361
Ik probeer via nacompetitie in de Eredivisie te komen..... 4 rode kaarten en 5 gele in mijn 1e wedstrijd .
  zaterdag 6 november 2004 @ 15:47:26 #21
89723 RealKnuckles
pi_23121388
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 15:46 schreef VoreG het volgende:
Ik probeer via nacompetitie in de Eredivisie te komen..... 4 rode kaarten en 5 gele in mijn 1e wedstrijd .
.
pi_23121508
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 15:47 schreef RealKnuckles het volgende:

[..]

.
2 penalties tegen in de 2e wedstrijd...... Promotie zit er dus niet in
pi_23121795
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 15:35 schreef Jeroenus het volgende:

[..]

Volgens mij is het niet meer wat het was. Renato en Diego (ex-santos) zijn ook niet meer zo geweldig.
Diego doet het toch aardig goed bij mij.. heb hem bij Porto weggeplukt voor 12,5 miljoen en is nu 18 miljoen waard.. 16 wedstrijden 9 goals 9 assists 7.94 gemiddeld

Penalty shootout:

:')
  zaterdag 6 november 2004 @ 16:51:11 #24
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_23122711
is het bij jullie ook zo dat het spel langzaam laad?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_23122757
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 16:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
is het bij jullie ook zo dat het spel langzaam laad?
Bedoel je het laden bij een spel aanmaken na het selecteren van de competities?

Zo ja, dat klopt.. bij mij duurde dat op z'n minst 5-7 minuten en zo'n slechte pc heb ik niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')