Screenshots:quote:Football Manager 2005, het nieuwe voetbalmanagementspel van Sports Interactive
Een greep uit de mogelijkheden van Football Manager 2005.
Psychologische oorlogsvoering: in Football Manager kan psychologische oorlogsvoering bij elke wedstrijd van essentieel belang zijn. Maak het andere trainers moeilijk met wat leugentjes om bestwil en voer de druk op met vernietigende kritiek op de titelkansen van je tegenstander. Maar pas op: ook jij kunt hiervan het slachtoffer worden!
Ondersteunende staf: als je geen zin hebt om je trainingspak aan te trekken en je in het zweet te werken op het trainingsveld, kun je natuurlijk altijd hulp inhuren. Of het nu een assistent-trainer is of de allerbeste fysiotherapeut, je staf neemt het veldwerk van je over en houdt je op de hoogte over je spelers, zodat je precies weet op wie je kunt rekenen als het erom spant.
De grote wedstrijd: baal je van spelers die steeds weer dezelfde bewegingen gebruiken, terwijl ze daarmee nog geen lantarenpaal zouden kunnen passeren? Football Manager 2005 heeft dertig extra velden voor spelersinformatie, waaronder ‘voorkeursbewegingen’. Elke sterspeler heeft zo zijn eigen kunstjes en daar kun jij nu van profiteren. Op basis van reacties van fans heeft Sports Interactive haar bekroonde spel-engine nog verder verbeterd om je het ideale managementspel te kunnen bieden.
Spelers uitlenen: krijgen de jonge spelers in je ploeg te weinig gelegenheid om wedstrijdervaring op te doen? Dan leen je ze toch uit! Neem contact op met andere clubs en sluit een overeenkomst waaruit een toekomstige sterspeler kan ontstaan.
Internationals: hoe je hun namen ook uitspreekt, met Football Manager 2005 kun je je buitenlandse spelers volgen terwijl ze voor hun land uitkomen.
Toernooi-updates: voel je je te goed om in een bekertoernooi uit te komen tegen de mindere goden van buiten de competitie? Nieuwsoverzichten van alle bekercompetities vertellen je precies wie de gevaarlijke outsiders zijn en wat de verrassingen van het seizoen waren.
Arbeidsbureau: voldoet de derde teamcoach niet aan de verwachtingen? Zet hem op straat, stap het virtuele arbeidsbureau binnen en kijk wie er solliciteren naar vacatures in de ondersteunende staf. Omdat er een realistischer model gebruikt wordt dan in eerdere managementspellen, weet je zeker dat de kandidaten geschikt zijn voor de aangeboden baan. Je kunt ook een oproep plaatsen voor de vacatures bij je club.
Contractbeëindiging: zijn de spelerssalarissen niet meer te betalen? Beheers je budget door contracten te beëindigen en regelingen te treffen voor spelers die niets toevoegen aan het team.
Wedstrijdcommentaar: pas maar op, Evert! Je kunt de wedstrijd niet alleen bekijken met alle nieuwe mogelijkheden van de verbeterde 2D-engine, maar ook helemaal op de hoogte blijven met realistisch radiocommentaar.
Blessures: is een speler zes weken uitgeschakeld door een gebroken middenvoetsbeentje, of gewoon een aansteller de licht is aangetikt? In samenwerking met PhysioRoom.com biedt Football Manager 2005 je ongekend gedetailleerde blessures. En dankzij de overzichten van PhysioRoom.com blijf je volledig op de hoogte van alle blessures in elke competitie.
Scouts: heeft jouw scout de nieuwe Van der Vaart ontdekt? Dankzij het verbeterde scoutsysteem kun je je nu nog beter op de spelersmarkt oriënteren.
Financiën: staat je club aan de rand van de financiële afgrond en is al je hoop gevestigd op een Russische magnaat? Dit spel volgt de voortdurende veranderingen in de financiële voetbalwereld op de voet. Inclusief geldschieters die je het budget van je dromen bieden. Maar voor hoe lang…?
Idd, heel ff geprobeerd. Drogba is extreem goed, in het echt is het dus echt een prutser.quote:Op zaterdag 6 november 2004 11:49 schreef RealKnuckles het volgende:
ik speel met chelsea en het scoren gaat wel erg makkelijk.
Volgens mij is het niet meer wat het was. Renato en Diego (ex-santos) zijn ook niet meer zo geweldig.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Evandro Roncatto AM/FLC
ja klopt drogba is TE goed in vergelijk met het echtquote:Op zaterdag 6 november 2004 15:34 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Idd, heel ff geprobeerd. Drogba is extreem goed, in het echt is het dus echt een prutser.
Pre-season 6 wedstrijden - 16 goals - 7 assists
Season 20 wedstrijden - 19 goals - 6 assists
quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:46 schreef VoreG het volgende:
Ik probeer via nacompetitie in de Eredivisie te komen..... 4 rode kaarten en 5 gele in mijn 1e wedstrijd.
2 penalties tegen in de 2e wedstrijd...... Promotie zit er dus niet inquote:Op zaterdag 6 november 2004 15:47 schreef RealKnuckles het volgende:
[..].
Diego doet het toch aardig goed bij mij.. heb hem bij Porto weggeplukt voor 12,5 miljoen en is nu 18 miljoen waard.. 16 wedstrijden 9 goals 9 assists 7.94 gemiddeldquote:Op zaterdag 6 november 2004 15:35 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet meer wat het was. Renato en Diego (ex-santos) zijn ook niet meer zo geweldig.
Bedoel je het laden bij een spel aanmaken na het selecteren van de competities?quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
is het bij jullie ook zo dat het spel langzaam laad?
ja dat bedoel ik, wel vreemd met een snelle pcquote:Op zaterdag 6 november 2004 16:53 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Bedoel je het laden bij een spel aanmaken na het selecteren van de competities?
Zo ja, dat klopt.. bij mij duurde dat op z'n minst 5-7 minuten en zo'n slechte pc heb ik niet![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:35 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet meer wat het was. Renato en Diego (ex-santos) zijn ook niet meer zo geweldig.
* Meldt zichquote:Op zaterdag 6 november 2004 02:08 schreef savelkoul het volgende:
tvp
Zijn er mensen die m besteld hebben via play.com én m reeds hebben ontvangen?
Is ook leukquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:47 schreef VoreG het volgende:
Waarom beginnen zoveel mensen met gelijk een hoge ploeg? Het is toch veel leuker om erg laag te beginnen en langzaam op te klimmen?
Nee die kan je nu in 1x vinden, helemaal rechtsbovenaan in elk schermquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:58 schreef S-Two het volgende:
Dat heb ik dus ook, ben nu begonnen met Ajax omdat het mijn cluppie is. Later als ik het een leuk spel vind ga ik wel met een minder team spelen.
Is de optie: 'snel zoeken' trouwens verdwenen??? heel irritant iig.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:03 schreef VoreG het volgende:
Ajax is ook mijn club, maar ik werk me liever op naar Ajax dan daar in 1x te beginnen. Dan is er geen uitdaging in het spel, want je bent al de beste
Thanxquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee die kan je nu in 1x vinden, helemaal rechtsbovenaan in elk scherm.
Ajax is ook mijn club, maar ik werk me liever op naar Ajax dan daar in 1x te beginnen. Dan is er geen uitdaging in het spel, want je bent al de beste
Dit IS CM.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:19 schreef Retarded het volgende:
is dit nou een beetje te vergelijken met Championship Manager?? Mn broertje is jarig, en normaal geef ik em ieder jaar een nieuwe versie van FIFA of CM... maar FIFA hebben we nu al, en CM is volgens mij flink uitgesteld.
inderdaad alleen een nieuwe naam + nieuwe lookquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:25 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Dit IS CM.
De ontwikkelaar (Sports interactive) en uitgever (Eidos) zijn uit elkaar gegaan. SI gaat nu verder als Football Manager, terwijl Eidos een team heeft ingehuurd een nieuwe CM te ontwikkelen.
Dus als je een voetbalmanager spel wilt zoals de eerdere CM's, moet je gewoon Football Manager gaan kopen nu, het is van dezelfde makers.
Ik ben ook begonnen met Dordrecht werd in mijn 1e seizoen 2e. Kon de nacompetitie niet winnen. Daarna Dordrecht 2e seizoen werd ik 3e, dankzij pech (zie hierbovenquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:04 schreef Quez het volgende:
Ben begonnen als unemployed, Dordrecht wou me graag een kans geven. Gouden Gids Divisie gewonnen in 1e seizoen en nu sta ik 13e na 24 wedstrijden ofzo.
[afbeelding]
van dommelen is verbazingwekkend goedquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:04 schreef Quez het volgende:
Ben begonnen als unemployed, Dordrecht wou me graag een kans geven. Gouden Gids Divisie gewonnen in 1e seizoen en nu sta ik 13e na 24 wedstrijden ofzo.
[afbeelding]
Al Khalifi (ofzoiets) is ook erg goed, Rossen en Powell zijn ook erg goede spelersquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:29 schreef Rahl het volgende:
[..]
van dommelen is verbazingwekkend goed
ok thnx! Dacht al wat te herkennen van de interface, maar heb me er nooit echt in verdiept... ik haat voetbal...quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:25 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Dit IS CM.
De ontwikkelaar (Sports interactive) en uitgever (Eidos) zijn uit elkaar gegaan. SI gaat nu verder als Football Manager, terwijl Eidos een team heeft ingehuurd een nieuwe CM te ontwikkelen.
Dus als je een voetbalmanager spel wilt zoals de eerdere CM's, moet je gewoon Football Manager gaan kopen nu, het is van dezelfde makers.
Ik stel voor iedereen neemt dordrecht 90quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:37 schreef xboxps2 het volgende:
wie heeft er zin om mee te doen aan een fm challenge?
Kruisje.quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Inmiddels 17 games, 5 goals, 3 assists, 6 x MoM, en een 8.44 gemiddeld waarmee ie nummer 1 staat in het beste voetballers-klassement van de Eredivisie..
Nee, gewoon fullscreenquote:Op zondag 7 november 2004 12:10 schreef MrJonez het volgende:
Staat ie op windowed mode? Zo ja, dan is dat't waarschijnlijk...
Viel mij ook op. Ik speel zelf nu in de Serie B, en als je de regelgeving leest bij 'League Table > View > Rules > Transfer Rules' begrijp je er helemaaaaal niets meer van.quote:Op zondag 7 november 2004 12:10 schreef MrJonez het volgende:
Trouwens, heeft iemand enig idee waarom er verschillende niet EU spelers regels gelden in de Serie A? Was bezig met een multiplayer spel en Lecce mocht 10 "buitenlanders" onder contract heben, Lazio 6, Parma 3, maar bv Milan weer 11. Echt té bizar.
1024x768quote:Op zondag 7 november 2004 12:13 schreef MrJonez het volgende:
Hmmm...en op welke resolutie staat je scherm ingesteld?
Je doet een algemene aanbieding. Maar inderdaad, misschien had het net zo als de transfers mogen zijn.quote:Op zondag 7 november 2004 11:05 schreef Butra het volgende:
Spelers aanbieden aan andere clubs om hem te huren werkt trouwens nog steeds niet (ik kan geen clubs toevoegen..), net als in 03/04. Soms denk ik weleens dat ze met hun ogen dicht hebben zitten testen..
is een file van ongeveer 12 mb geloof ik. Zoekt en gij zult vinden.quote:Op zondag 7 november 2004 14:06 schreef marcoadam2003 het volgende:
heb een vraagjuh
heb hem nu ook ,, leuk spel alleen is het ook mogelijk om met nederlandse tekst te spelen.
heb veel talen behalve dat.
is het mogelijk dat iemand dat even naar me toe stuurt als je er van in het bezit bent tenminste :-)
thanks
kan het altijd proberen he !!quote:Op zondag 7 november 2004 14:12 schreef numero_uno het volgende:
ja in de orginele game zit de nederlandse taal![]()
ach was toevallig in de buurtquote:Op zondag 7 november 2004 14:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
is een file van ongeveer 12 mb geloof ik. Zoekt en gij zult vinden.
Waarom koop je hem dan ook in Frankrijk?
Eastside Hockey Manager heb ik ook gekregen. Welgeteld 1x gespeeldquote:Op zondag 7 november 2004 14:58 schreef MrJonez het volgende:
Sturen ze je tegenwoordig 2 versies dan? Toe maar, wat een luxe. Dat is wel eens anders geweest...
Trouwens is 't logisch dat MILFie/Tom Green in 't Engels speelt...![]()
http://soccer.gamez.nl/in(...)cid=101&sid=0&id=789quote:Op zondag 7 november 2004 15:30 schreef marcoadam2003 het volgende:
Maar ehmm dat was me vraag niet ,, niemand zo aardig om me er effies mee te helpen ? :-)
wedstrijd die door de TV wordt uitgezondenquote:Op zondag 7 november 2004 23:19 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Hmm wat ik mij nu afvraag.
Bij 1 duel staat er telkens TV. Wat is dat precies?
Dat is wel gaaf!quote:Op zondag 7 november 2004 23:31 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
wedstrijd die door de TV wordt uitgezonden
quote:Op maandag 8 november 2004 00:24 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf!
In de gedownloade ookquote:Op zondag 7 november 2004 14:12 schreef numero_uno het volgende:
ja in de orginele game zit de nederlandse taal![]()
Als je die nodig hebt, moet je even een gil gevenquote:Op maandag 8 november 2004 09:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
In de gedownloade ook
quote:Op maandag 8 november 2004 09:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij een TV Match moet je eens als je de wedstrijd begint kijken bij ''preview'' en na de wedstrijd bij ''post-match'', dan kun je commentaar zien over de wedstrijd door zgn. TV presentatoren...
Nee, geen echte commentator namen...quote:Op maandag 8 november 2004 10:17 schreef JeroenV het volgende:
Wat ik wel jammer vind is dat een wedstrijd als RBC-Den Bosch op TV komt, maar een wedstrijd als Ajax-Utrecht of AZ-PSV niet.
Die optie van hierboven heb ik nog niet bekeken. Gebruiken ze daarbij ook echte namen?
Wat is hier gek aan? Wat mij betreft kan een club als Roma.. of Barcelona of een andere Europese topper Ajax met 7-0 van de mat spelen, zeker als je kijkt naar het spel tegen bijvoorbeeld Maccabiquote:Op maandag 8 november 2004 10:31 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik vind het nog steeds irriterend dat *grotere* teams zomaar over andere clubs heen walsen bijv Ajax - AS Roma na 12 minuten al 0-2 ik vind dat sommige teams echt overschat worden
Maar Roma draait op het moment ook niet geweldigquote:Op maandag 8 november 2004 10:43 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Wat is hier gek aan? Wat mij betreft kan een club als Roma.. of Barcelona of een andere Europese topper Ajax met 7-0 van de mat spelen, zeker als je kijkt naar het spel tegen bijvoorbeeld Maccabi
Ajax - Feyenoord niet eens op TVquote:Op maandag 8 november 2004 10:17 schreef JeroenV het volgende:
Wat ik wel jammer vind is dat een wedstrijd als RBC-Den Bosch op TV komt, maar een wedstrijd als Ajax-Utrecht of AZ-PSV niet.
Die optie van hierboven heb ik nog niet bekeken. Gebruiken ze daarbij ook echte namen?
Ja hoor. Speel ik net tegen PSV thuis met Ajax. Wordt de (top)duel RBC - de Bosch uitgezondenquote:Op maandag 8 november 2004 11:53 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord niet eens op TV
onrealistischquote:Op zaterdag 6 november 2004 01:14 schreef Knoekie het volgende:
TVP
Heb hem daarnet ff gespeeld
Met Ajax
Ajax - Utrecht 4 - 0
ADO - Ajax 1 - 6
Ajax - PSV 5 - 1
leuk spel
quote:Op maandag 8 november 2004 11:18 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Net Feyenoord-Ajax gespeed. Stond binnen 6 minuten 1-2. Eindresultaat: 5-3
quote:Op maandag 8 november 2004 12:09 schreef the_legend_killer het volgende:
onrealistisch
Inderdaad, ik ben nu in één keer Lazovic, Buffel en Pardo voor twee wedstrijden kwijtquote:Op maandag 8 november 2004 12:10 schreef Djekko het volgende:
Vind het lomp dat je een schorsing krijgt van maar liefst TWEE wedstrijden bij 3 gele kaarten. Nu moet ik Addo in de basis zetten
Even het historisch archief ingedoken...quote:Op maandag 8 november 2004 13:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Ajax wint nooit van PSV met 5-1 ofzo.
PSV wel van Ajax met 5-0
quote:De grootste thuisoverwinning van Ajax op PSV dateert van 1964-1965: 5-0.
Jij bent ook gewoon slechtquote:Op maandag 8 november 2004 13:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb amper last van hoge scores !
Erg jammer ja. Met FC Den Bosch heb ik laatst met 9-0 gewonnen in een normale wedstrijdquote:Op maandag 8 november 2004 12:10 schreef Djekko het volgende:
Vind het lomp dat je een schorsing krijgt van maar liefst TWEE wedstrijden bij 3 gele kaarten. Nu moet ik Addo in de basis zetten
Zie het mailtje daaronderquote:Op maandag 8 november 2004 15:09 schreef Reddiablo het volgende:
ga ik loggen, naar welke club is hij gegaan?
quote:Op maandag 8 november 2004 15:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zie het mailtje daaronder. Real Sociedad
Was ook al bij de vertaling van CM03-04quote:Op maandag 8 november 2004 15:06 schreef Oldbie het volgende:
Een bugje gevonden? Misschien kan Reddiablo het even doorgeven....
[afbeelding]
Ahaquote:Op maandag 8 november 2004 15:16 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Oh man...Noem het gewoon gvd een patch. Alhoewel het nu lang niet zo erg is als bij CM4. dat ze dat een EP durfden te noemen was echt lachwekkend.quote:Op maandag 8 november 2004 13:08 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Er zal binnenkort wel een 'enhancement pack' () uitgegeven worden om die hoge scores te verhelpen.
Tja, de een z'n dood is de ander zijn broodquote:Op maandag 8 november 2004 16:19 schreef MrJonez het volgende:
En Arno Schaap, is die niet vorig jaar tijdens een amateur wedstrijd overleden? Zo ja, dan is 't een beetje cru dat ik 'm net aan Leicester heb doorverkocht voor een millioen...
Jhonquote:Op maandag 8 november 2004 16:33 schreef MrMoon het volgende:
Altijd leuk als je een goede nieuwe aankoop doet
[afbeelding]
Euvrard - wat moet je daaaaaar nou mee???quote:Op maandag 8 november 2004 16:33 schreef MrMoon het volgende:
Altijd leuk als je een goede nieuwe aankoop doet
[[url=plaatje[/url]]
Baseggio overgenomen voor 3,3 miljoen en hij doet het aardig goedquote:Op maandag 8 november 2004 16:46 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand nog leuke aankopen, het liefst voor het middenveld of verdediging? En ook betaalbaar.
Ik begrijp uiteraard dat ´t voor jou erg lastig is, daarom meld ik het gewoon effe... Overigens vallen ook Witschge en van Wonderen onder de eerder genoemde categorie...quote:Op maandag 8 november 2004 16:42 schreef Reddiablo het volgende:
heb je gelijk in. Ze zijn ook wel wat ge-downgrade.
Behalve Numan dan, omdat ik die vrij laat terugkreeg van Schotland.
Faber is ook vast wel iets omlaag, in eerdere versies zag je nog weleens dat er een of andere onbenul van de Kozakken Boys er daar 30 inlegt, en 'ie meteen naar Ajax gaat.. gelukkig is dat er uit
Houdt in dat een Faber op dit moment nog best interessant zou zijn voor de GGD, en wellicht voor een ADO en De Graafschap, maar zijn reputatie en CA hadden wellicht nog verder omlaag gemoeten. Dit soort dingen zijn altijd lastig, vooral omdat je gewoon een database van duizenden staff hebt, en je kunt ze niet allemaal in de gaten houden vlak tegen de deadline aan.
hmm, even checken nog in de grote geweldige geniale database- maar die zou van Feyenoord uitgeleend moeten zijn aan Excelsior.quote:Op maandag 8 november 2004 16:46 schreef Knoekie het volgende:
Zitten toch nog wel een paar fouten in het spel (Al zijn het kleintjes)
Zoals bijvoorbeeld bij Excelsior: Santi Kolk is van Feyenoord
Ja ik weet het ook niet helemaal zeker. Ook best lastig.quote:Op maandag 8 november 2004 16:52 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
hmm, even checken nog in de grote geweldige geniale database- maar die zou van Feyenoord uitgeleend moeten zijn aan Excelsior.
Zal ik ook even in het spel checken vanavond. Wellicht had ik daar een constructie voor dat 'ie bij Excelsior zit maar 100% eigendom is van Feyenoord.... weet ik niet meer uit m'n hoofd.
Die heb ik ook net aangeschaft...quote:Op maandag 8 november 2004 16:44 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Euvrard - wat moet je daaaaaar nou mee???
quote:Op maandag 8 november 2004 17:38 schreef Reddiablo het volgende:
afgetest door ADO Den Haag, en hij speelde ook als een plank inderdaad.....
Lol, heb ik ook al vaker gehad!quote:Op maandag 8 november 2004 15:06 schreef Oldbie het volgende:
Een bugje gevonden? Misschien kan Reddiablo het even doorgeven....
[afbeelding]
quote:Op maandag 8 november 2004 17:51 schreef S-Two het volgende:
De keeper van Utrecht gaat mee bij een score van 1-0 in de 90ste minuut, en jahoor in de tegenaanval scoort Babel van 60 meter![]()
Met het laden van die foto's gaat het gewoon soepel.quote:Op maandag 8 november 2004 18:13 schreef JeroenV het volgende:
Kom je daar serieus nu pas achter?
Ik ben overigens blij dat je die optie uit kan schakelen, scheelt veel tijd.
Ik heb Kolk bij Excelsior gezet, met 100% eigendom van Feyenoord - gedaan omdat hij natuurlijk gewoon niet goed genoeg is voor Feyenoord, en anders wordt 'ie iedere keer weer weggeflikkerd zonder contractverlenging. Als het goed werkt kan de AI van Feyenoord nu zeggen, hey... we 'kopen' hem terug.quote:Op maandag 8 november 2004 16:54 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet helemaal zeker. Ook best lastig.
Hmm... ik had Euvrard graag met iets lagere CA en PA gezien, maar goed... het is niet anders, hij is iig. niet ontzettend overschat.quote:Op maandag 8 november 2004 17:44 schreef MrJonez het volgende:
[..]
![]()
Ach ja, hij is maar back up voor Tommie Galasek, die, niet geheel realistisch maar who cares, maar wat graag naar Hillsborough wilde komen...
nee hoorquote:Op maandag 8 november 2004 18:01 schreef RealKnuckles het volgende:
Het is trouwens Mariano Promes :p
Scout even bij Dordrechtquote:Op maandag 8 november 2004 18:19 schreef RealKnuckles het volgende:
ik heb AZ genomen, dus noem is een paar redelijk goeie zeer goedkope of transfervrije spelers.
Bij Sheffield Wednesday doet ie het (in de Engelse tweede divisie weliswaar) erg goed. Samen met Les Ferdinand (lange targetman dus) in de spits heeft ie er in competitie, FA Cup en VANS Trophy 35 gemaakt.quote:Op maandag 8 november 2004 18:33 schreef RealKnuckles het volgende:
Oke ennuh Promes doet het wel goed ?:)
Heet hij echt Jhon? Of moet het John zijn?quote:Op maandag 8 november 2004 16:44 schreef Rahl het volgende:
[..]
zo heet ie al jaren
Welke bedoel je?quote:Op maandag 8 november 2004 20:11 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Heet hij echt Jhon? Of moet het John zijn?
Hij heet echt Jhon van Beukering ja.quote:Op maandag 8 november 2004 20:11 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Heet hij echt Jhon? Of moet het John zijn?
Ich hab es nicht gewusst.quote:Op maandag 8 november 2004 20:19 schreef MrJonez het volgende:
[..]
Hij heet echt Jhon van Beukering ja.
JAquote:Op maandag 8 november 2004 21:13 schreef savelkoul het volgende:
Even een simpele vraag tussendoor
zijn de demo savegames compatible met de volledige versie?
Yup.quote:Op maandag 8 november 2004 21:13 schreef savelkoul het volgende:
Even een simpele vraag tussendoor
zijn de demo savegames compatible met de volledige versie?
Zit er gewoon nog in hoor, ''manager''>>''player search''>>''scouting''.quote:Op maandag 8 november 2004 21:26 schreef Enyalius het volgende:
ik mis maar 1 ding, de makkelijke scout opties van Championship Manager. je kon een aantal scouts een deel van een continent laten afstruinen naar talent.
die speelt geweldig als ie al speelt. Geweldige wisselspelerquote:Op maandag 8 november 2004 16:44 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
1e seizoen 2e geworden met Dordrecht, was te zwak in de nacompetitiequote:Op maandag 8 november 2004 22:19 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]Met wie?
Player Search -> Scouting -> Assign -> New Search -> Assign Toquote:Op maandag 8 november 2004 22:29 schreef Enyalius het volgende:
met scouten.
ik snap hoe je per speler kunt doen. maar hoe doe je een heel continent scouten?
met dordrecht sta ik halverwege 1e seizoen met lekkere voorspron op de rest
de spits Van Dommelen is een 21 geweldig talent en mooi dat ik die niet verkoop
Niks, want Roda was erg blij met mijquote:Op maandag 8 november 2004 22:31 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Super dude!
En wat verwachten ze seizoen 4 van jou met Den Bosch?
Go VoreG Go!quote:Op maandag 8 november 2004 22:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niks, want Roda was erg blij met mij. De media zegt dat het met mijn leiding en de kwaliteit van de huidige selectie binnenkort mogelijk zal zijn om zelfs de grootste clubs te verslaan.
.
Dat 2e is een ''known issue'' geloof ik...quote:Op maandag 8 november 2004 23:00 schreef Jeroenus het volgende:
Gvd, ik begin me groen en geel te ergeren aan de regen aan blessures, voortdurend welteverstaan. Het is niet af en toe een periode maar de hele tijd. Ik heb nog maar 3 verdedigers over. Telkens 5 tot 7 blessures en meestal ook 2 maanden. Als je vervolgens een speler niet precies op zijn juiste positie zet, haalt hij gelijk een 2 of een 3, dat viel me wel op. Alsof iemand gelijk niet meer kan voetballen als hij een beetje van positie wisselt.
kutspel
Hoezo gelukkig de echte versie? Of het met een 'illegale' anders zit!quote:Op maandag 8 november 2004 23:08 schreef JeroenV het volgende:
Zoveel blessures heb ik nog niet. Die schorsingen is wel erg irritant. Wachten op de eerste patch?
Gelukkig heb ik de echte versie, scheelt me wat gekloot.
Zonder patch vermaak ik me zeker ook wel.
ook ik heb hem aangetrokken en hij speelt goed, moet Tommie Daemen gaan vervangen aangezien ik die binnenkort wel kwijt zal zijn.quote:Op maandag 8 november 2004 16:44 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook met een speler, die dus wel zo ongeveer op de juiste positie staat. Ondanks dat hij een wedstrijd 2 keer scoorde had hij een 3... de beoordelaar was zeker fan van de tegenpartij of zoquote:Op maandag 8 november 2004 23:00 schreef Jeroenus het volgende:
Als je vervolgens een speler niet precies op zijn juiste positie zet, haalt hij gelijk een 2 of een 3, dat viel me wel op. Alsof iemand gelijk niet meer kan voetballen als hij een beetje van positie wisselt.
vind ik ook reuze stomquote:Op maandag 8 november 2004 23:00 schreef Jeroenus het volgende:
Als je vervolgens een speler niet precies op zijn juiste positie zet, haalt hij gelijk een 2 of een 3, dat viel me wel op. Alsof iemand gelijk niet meer kan voetballen als hij een beetje van positie wisselt.
kutspel
hem een prijzen als ie goed gespeeld heeft, en als het een reserve is hem af en toe een laten invallenquote:Op dinsdag 9 november 2004 00:48 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Hoe kan je een moreel (dus een speler met heel laag) omhoog krikken?
Ik bedoel meer dat gekloot met een crack zoeken ed. Nu is het gewoon patch downloaden, aanklikken en hoppa.quote:Op maandag 8 november 2004 23:40 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Hoezo gelukkig de echte versie? Of het met een 'illegale' anders zit!![]()
Ik doe zelf het meeste, maar heb voor diverse teams inderdaad assistenten. Het kan zijn dat men/ik het niet gezien heeft, of niet weet of wat dan ook.quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:24 schreef Tim_G het volgende:
Dat dacht ik dus de eerste keer ook.... alleen heb ik nu al 3 identieke goals van keepers gezien. Terwijl ik in cm tijd nog geen 4 maanden gespeeld heb ;-)
( en volgens mij hebben jullie voor elke club toch een apart iemand die spelers beoordeeld? hoe kan het dan dat sommige spelers die stijf links zijn als een rechtspoot eruit komen? Vriend van mij zit erin en dan is het gewoon jammer dat hij niet echt klopt )
Verder is dit geen klagen hoor! Vind het een goed spel alleen kunnen er altijd nog dingen verbeteren natuurlijk!
heb je idd in mijn lijst staan maar kan ik je alleen sms sturen ofzo?! als ik je wat stuur zegt hij: Bericht verzondenquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:33 schreef Reddiablo het volgende:
ik heb jou nog in m'n MSN lijst, nu ik je naam check
Voor wie was jij ook alweer, of weet je veel van?
Hoe kan je hem prijzen? Want dat kon ik altijd wel in CM, maar nu kan ik 't nergens vinden. Ik kan een speler wel straffenquote:Op dinsdag 9 november 2004 02:14 schreef AirRaid het volgende:
[..]
hem een prijzen als ie goed gespeeld heeft, en als het een reserve is hem af en toe een laten invallen
Viel mij ook op.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:29 schreef VoreG het volgende:
Gaaf, in Nederland
www.vi.nl is speculating...
Ja.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:31 schreef MrMoon het volgende:
Hebben meer mensen last van zulke extreme blessuregolven?
ik gooi d'r dan altijd een unprofessional behaviour boete tegen aan, volgens mij is dat de goede...quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:42 schreef DaMart het volgende:
Ik heb al meerdere keren het bericht voorbij zien komen dat andere trainers hun spelers een boete gaven omdat ze niet op de training verschenen. Nu heb ik ook een paar van die lastige klanten in mijn team, en wil hun daar ook een boete voor opleggen, maar kan die optie niet vinden. Wel dat ik ze kan beboeten voor onprofessioneel gedrag, rode kaarten en zo, maar niet voor ongeoorloofde afwezigheid tijdens de training. Wie o wie weet of en waar ik die optie kan vinden?
Bij mij 6e geworden.... ook wel hoog, maar goed.... dat vind ik dan nog wel... na ja... geen rampquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:42 schreef MrMoon het volgende:
Ik vind het ook altijd zo frappant dat NEC een top 3 club isDat is bij de laatste versies altijd zo geweest.
heeeeel herkenbaar. Vooral dat van die kaarten ik heb echt mega veel schorsingen moet je tackling instellen op poeslief of zo? Of spitsen die de kans niet zouden kunnen missen en dan op miraculeuze wijze toch missenquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:54 schreef GF het volgende:
Ik word knetter van al die kaarten die ik krijgEn die verdedigers lijken soms echt amateurs. Ik stel me nog beter op. Laten een mannetje helemaal vrij om samen naar de zijlijn te rennen? Spitsen van den bosch of zwolle die m'n verdedigers voorbij lopen alsof ze er niet staan
Wat een post!quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:51 schreef partyyboyy het volgende:
vind het maar een saai k*t spel!
Ik heb besloten alleen nog maar te wisselen om het moment dat een speler geel krijgt voor mekkeren. 1e minuut? Laatste minuut? Opgedonderd!quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
heeeeel herkenbaar. Vooral dat van die kaarten ik heb echt mega veel schorsingen moet je tackling instellen op poeslief of zo? Of spitsen die de kans niet zouden kunnen missen en dan op miraculeuze wijze toch missen
haha, ff die frustraties eruit knallenquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:36 schreef GF het volgende:
Moet ik kwartfinale Amstel Cup spelen, mis ik minstens 10 spelers door interlandsSta ik met een elftal op het veld wat voor 80% bestaat uit reserves. Verloren door een goal in de laatste minuut van de 2e verlenging
Nu ben ik pissig, en ga ik GTA spelen
had ik ook tegen psv was feyenoord toch nog 2-0 gewonnenquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:36 schreef GF het volgende:
Moet ik kwartfinale Amstel Cup spelen, mis ik minstens 10 spelers door interlandsSta ik met een elftal op het veld wat voor 80% bestaat uit reserves. Verloren door een goal in de laatste minuut van de 2e verlenging
Nu ben ik pissig, en ga ik GTA spelen
haha nee is me eigenlijk nog nooit opgevallen maar ik zal er eens op lettenquote:Op woensdag 10 november 2004 00:28 schreef Oldbie het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat altijd de uitspelende ploeg in de eerste helft mag aftrappen?
hahahahaha, klinkt geweldig!quote:Op woensdag 10 november 2004 05:25 schreef marcoadam2003 het volgende:
ik had ook wat vaags
zat in de verlening van de amstelcup en het stond 2-2
tot de tegenstander precies in de 120e minuut 2-3 scoort.
maar i.p.v te fluiten in de 120e minuut ging de wedstrijd gewoon door
tot ik opeens in de 135e minuut 3-3 maakte![]()
en toen toch maar eens affloot en de panalty,s begonnen
geef mij dan maar de 3e helftquote:Op woensdag 10 november 2004 17:22 schreef GF het volgende:
Dat met die verlenging kan ik bevestigen. Ging gewoon lekker door tot de 135e minuutDat was dus ondertussen de 3e verlenging
Dat wordt nog wel gerechtvaardigd in de komende jarenquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:42 schreef MrMoon het volgende:
Ik vind het ook altijd zo frappant dat NEC een top 3 club isDat is bij de laatste versies altijd zo geweest.
In het elftal 'onder 21'. Linksbenige middenvelder. Hij verdient 65 euro per maand en scoort goed op het onderdeel 'aggressiviteit'. Zijn waarde is 14.000 euro.quote:Op woensdag 10 november 2004 16:20 schreef Aeroxie het volgende:
Ik hoorde net dat een vriend van mij die bij Nec voetbald in het 2de ook in dat spel zit verwerkt. Kan iemand dat even checken of dat klopt? Zijn naam is Jim van Alst. Als dat zo is ga ik het spel ook kopen
Vet!!! Hij speelt normaal ook altijd linkshalf. Waarschijnlijk debuteerd hij volgend seizoen in het eerste van Nec.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
In het elftal 'onder 21'. Linksbenige middenvelder. Hij verdient 65 euro per maand en scoort goed op het onderdeel 'aggressiviteit'. Zijn waarde is 14.000 euro.
In mijn game heeft NEC m na het 1e seizoen een free transfer gegeven, en niemand heeft 'm meer aangetrokken waardoor ie uit het spel ''verdwenen'' is.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:19 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Vet!!! Hij speelt normaal ook altijd linkshalf. Waarschijnlijk debuteerd hij volgend seizoen in het eerste van Nec.
quote:Op woensdag 10 november 2004 20:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In mijn game heeft NEC m na het 1e seizoen een free transfer gegeven, en niemand heeft 'm meer aangetrokken waardoor ie uit het spel ''verdwenen'' is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |