eerder limburgsquote:Op zaterdag 6 november 2004 01:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
vanaaf is toch sms taal?
Heeej jongetje kom daar eens vanaaf. Limburgs denk ik....quote:Op zaterdag 6 november 2004 01:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
vanaaf is toch sms taal?
quote:Op zaterdag 6 november 2004 01:17 schreef Posdnous het volgende:
Geheel met TS eens, ik wordt er ook gestoord van en ik hoor het steeds vaker![]()
Nee, ik vind het ook debiel. Al mijn vrienden zeggen het, dat is irritant.quote:Op zaterdag 6 november 2004 00:35 schreef metalbazzz het volgende:
Ben ik de enige die deze bizarre afkorting van het woord 'vanavond' achterlijk, kinderlijk, onnodig en erg stom vind?
Vanaaf, krijg alneigingen als ik het hoor
quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:27 schreef speedfreakssj het volgende:
Goh, het lijkt er wel steeds eer op dat mensen in limburg gewoon een IQ gehalte hebben dat een stuk lager ligt dan het landelijk gemiddelde.
ze zijn gewoon jaloers op onsquote:Op zaterdag 6 november 2004 13:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Want?
Alweer/Nog steeds, jaquote:Op zaterdag 6 november 2004 13:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze zijn gewoon jaloers op ons![]()
hb j vnf ng wt t dn?quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:24 schreef mechatronics het volgende:
dude, ik kort het af naar vnaaf
Dus jij komt vneivend even een biertje drinken?quote:Op zaterdag 6 november 2004 00:37 schreef Monidique het volgende:
Ik prefereer dan ook vneivend.
Het is niet eens een echte afkorting, het uitspreken ervan duurt net zo lang als vanavond.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:35 schreef renz0r het volgende:
vanaaf is één van de beste afkortingen...net als 'ff'
Jij gebruikt afkortingen als je met iemand praat? Jij zegt echt idd in plaats van inderdaad?quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:41 schreef Cheese het volgende:
[..]
Het is niet eens een echte afkorting, het uitspreken ervan duurt net zo lang als vanavond.
hehe, nee, maar wel ffquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Jij gebruikt afkortingen als je met iemand praat? Jij zegt echt idd in plaats van inderdaad?
Ik vind euri eigenlijk wel een handig woordje. Weet je meteen dat je met een absolute wanker te maken hebt.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:24 schreef __Saviour__ het volgende:
't nogal een irritant woordje ja. Net zoals euri.
Euri... toen ik dat een tijd terug voor 't eerst ergens las dacht ik dat het een tikfout was.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Ow daar heb ik het dus van..quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:05 schreef Klonk het volgende:
Rowwen Hèze heeft gelijk:
Het is een kwestie van geduld, wachten op de dag dat heel Holland Limburgs lult
Euri??? Een afkorting van een afkorting?quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |