Ach, Duitsers, Oostenrijkers. Het zijn allemaal faksisten, wat maakt het uit. Wat kan jou het schelen, zolang je spelling in orde is.quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:31 schreef Gellius het volgende:
Nu ben ik al je hints weer kwijt Ollie, maar het is wel een Oostenrijker toch?
Je zit wel weer typisch te nachtploegen hè?!quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:37 schreef Gellius het volgende:
Nu niet gelijk zo in je wiek geschoten doen hoor. Het is een heel mooi plaatje, al is hij dan geen zij, of naakt of rank en uitnodigend, laat staan van een provinciaal gymnasium en ik twijfel sterk aan de waarschijnlijkheid van een gekoesterd dagboek vol verzenuwde erotiek, maar niettemin: een mooi plaatje. Wie is het eigenlijk?
Ik leer snel, nachtploegtechnischquote:Op vrijdag 5 november 2004 23:30 schreef OllieA het volgende:
Ge-me-rik-ken![]()
Maar ik blijf hopen.quote:Ach Heer, wat missen wij zodiakk op dit uur.
Ach, denken, denken. Dat hoeft wel niet per se hoorquote:Op vrijdag 5 november 2004 23:40 schreef OllieA het volgende:
[..]
Je zit wel weer typisch te nachtploegen hè?!
Wat moet Porabalo daar wel niet van denken?
persoonlijk gevalt mij de spontaniteit van de reeks 'zit-wel weer' beterquote:(Mooi hè: die stuitende reeks 'wel-niet' Ik denk over dat soort dingen na, voor het effect, zeg maar)
Hoe kom je daar nu weer bij zeg.quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:41 schreef Parabola het volgende:
[..]
Ik leer snel, nachtploegtechnisch![]()
M'neer had, meen ik nu, toch wel iets van doen met lage temperaturen. Een pool-expediteur allicht?
Het valt mij steeds weer op hoe ik - onbewust, ergens - steeds maar weer pareltjes sta rond te strooien. Apart, wel.quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:45 schreef Parabola het volgende:
persoonlijk gevalt mij de spontaniteit van de reeks 'zit-wel weer' beter
Dit is je eerste volkomen off-topic reactie 'Bola. Hiermee is het initiatie-ritueel tot de nachtploeg geheel voltooid lijkt me.quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:45 schreef Parabola het volgende:
[..]
Ach, denken, denken. Dat hoeft wel niet per se hoor
[..]
persoonlijk gevalt mij de spontaniteit van de reeks 'zit-wel weer' beter
hee, ik ontwaar een hint! Mijnheer zat wel eens, proef ik?quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:48 schreef OllieA het volgende:
[..]
Het valt mij steeds weer op hoe ik - onbewust, ergens - steeds maar weer pareltjes sta rond te strooien. Apart, wel.
Doe die fijne berenmamabola de groeten!quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:47 schreef Parabola het volgende:
Hoewel heer Norton mij trouw ter zijde heeft gestaan, ga ik u toch tabee-en.
Mijn geliefde, die mij hedenavond een stuk minder trouw ter zijde stond, is in huize 'Bola gearriveerd. Laat ik haar eens gaan begroeten.
Nachtploeg ze
quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:49 schreef Gellius het volgende:
[..]
hee, ik ontwaar een hint! Mijnheer zat wel eens, proef ik?
Als ie met zijn Nase in het vagijn van het plaatselijke equivalent van een gymnasiummeisje zat hoefde ie heus niet te praten hoor.quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waarlangs praat die kerel? Z'n oren?
Daar kon je je trouwens wel eens in vergissen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:37 schreef Gellius het volgende:
en ik twijfel sterk aan de waarschijnlijkheid van een gekoesterd dagboek vol verzenuwde erotiek,
Zelfs de suggestie dat zoiets zou bestaan, is al ban-waardig. Maar goed, er is al sinds mensenheugenis geen moderator meer in dit topic geweest.quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:53 schreef OllieA het volgende:
[..]
plaatselijk equivalent van een gymnasiummeisje
Je hebt een punt, denk ik. Maar ach, hij komt wel gelukkig over, dus wat dondert hetquote:Op vrijdag 5 november 2004 23:54 schreef Gellius het volgende:
Slaap wel!
(Toch zit die papabalablabola een tikje onder de plàk hoor, let op mijn woorden)
Nee het is een Duiuiuiuiuitseeeer! Dat zei ik toch, toen jij over die Oostenrijker begon! En geen staatsman.quote:Goed. Mannen onder mekaar. Ollie: mijnheer is staatsman met een scherp oog voor beschikbare vagijnen. Frans, denk ik.
Het was inderdaad in zekere zin een viezerik. Jij snapt mijn hints ten minste.quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ah,
het is een viezerik!
Daar houd ik wel van.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:54 schreef OllieA het volgende:
[..]
Daar kon je je trouwens wel eens in vergissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |