Dat lijkt net zo inderdaad, maar stiekem heeft Sterre er al een ondertandje uit dat zie jedus niet op de fotoquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:19 schreef Anitra het volgende:
wat ik erg grappig vind aan die eerste foto is dat Wouter aan het wisselen is, dat Sterre mooi alle tanden heeft en dat Tristan er net een paar heeft.
wacht maar, met een beetje mazzel heb jij dit jaar ook een flip de beer te logerenquote:Op zondag 7 november 2004 16:49 schreef Rewimo het volgende:
Inmiddels zie ik alle Flips. Echt knap vind ik Flip trouwens nietLuca wel
Ben d'r ook bang voor (hoewel ik geen Flip gesignaleerd heb op school tot nu toe en er ook niks over gehoord heb)quote:Op zondag 7 november 2004 20:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wacht maar, met een beetje mazzel heb jij dit jaar ook een flip de beer te logeren![]()
In 1973 ook nog niet hoorquote:Op maandag 8 november 2004 19:47 schreef pluisje het volgende:
Ik heb nog wat andere oude kleertjes opgezocht, en er zat een vestje bij wat ik hem nog wel eens aan ga trekken
Dit pak niet, het is net een kuiken, en in 1978 hadden ze blijkbaar nog nooit van zware botten gehoord, want het is maat 74, en het ging nauwelijks dicht
Hmm ... ja, dat is mogelijk, maar het moet ook sepia zijn (afgedrukt dus, niet op het scherm) en dat is wel wat bruin geworden ...quote:Op maandag 8 november 2004 19:56 schreef melonovy het volgende:
Bright, ik vind je kunstwerkje wel leuk gelukt, je gaat de goede kant op, alleen leg ik de associatie een beetje bij overleden kindertjes, maar dat komt misschien wel doordat mijn oom en tante ook van zulke foto's in huis hebben van hun 2 overleden kindjes... Iets levendiger zou ik zelf wel leuker vinden!
Pluisje, lachen man, het is best cool dat dat allemaal nog bewaard is, lekker retor is toch ook hip?
En Bollie, superpicture!!
Hahaha das funquote:Op maandag 8 november 2004 21:04 schreef Sugar het volgende:
Anitra! Dat pakje had ik vroeger ook! Wat lollig!!!!!!!!!!!!!
Ja leuk he! We hebben dezelfde neus, dezelfde mond, en dezelfde wangen, dezelfde bouw,alleen heeft ze de ogen van mijn vriendquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:10 schreef Luckepuk het volgende:
He Bolletje, als je niet beter zou weten zou het echt moeder/dochter kunnen zijn!Leuke foto hoor!!!
Ik zie jouw naam staat in de AT en tegelijkertijd realiseer ik me dat ik het weer gedaan hebquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:07 schreef pluisje het volgende:
Lois, je doet het weer
Thomas--->Tobias
Geef niet joh, en ik zal je zeggen dat je niet de enige bent, ik heb al vaker Thomas voorbij horen komenquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:09 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik zie jouw naam staat in de AT en tegelijkertijd realiseer ik me dat ik het weer gedaan heb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry![]()
quote:
Dat wou ik net zeggen, wat een gelijkenis joh!quote:Op woensdag 10 november 2004 21:30 schreef Karin het volgende:
Jeetje Knor bij die bovenste foto moest ik echt even 3 x kijken wie er nu op stond. Weet je zeker dat dat een foto van Jayden is? Spreeeeeeeekend Alicia.
das snelquote:Op woensdag 10 november 2004 21:30 schreef Karin het volgende:
Jeetje Knor bij die bovenste foto moest ik echt even 3 x kijken wie er nu op stond. Weet je zeker dat dat een foto van Jayden is? Spreeeeeeeekend Alicia.
Hij heb er inmiddels meerderequote:Op woensdag 10 november 2004 22:05 schreef snoopy het volgende:
Jayden, mooie onderkin![]()
Het één is een regenstok, volgens een oud principe bij de indianen gejat maar dan gewoon nagemaakt van plasticquote:Op donderdag 11 november 2004 11:19 schreef bixister het volgende:
superfoto's allemaal weer! grappig dat Jolie & Maria gemeet hebben.
en Junah-in-'t-roze wat heb je daar voor leuk speeltje?
Charizardquote:Op donderdag 11 november 2004 14:44 schreef Tan het volgende:
Het ander is een pokémon
Nou jaaaaaaaa wat een toevalquote:Op donderdag 11 november 2004 23:17 schreef bixister het volgende:(Piet ook!
)
quote:Op donderdag 11 november 2004 23:17 schreef bixister het volgende:(Piet ook!
)
Nou, kom maar op zou ik zeggenquote:Op donderdag 11 november 2004 00:12 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Morgen post ik fotos van de tweeling
Die is mooooooooooooooi!!! Kvindt um zo zomers!!! Lekker bekkie!!quote:Op donderdag 11 november 2004 19:30 schreef kozakken het volgende:
Even wat foto's van mijn kabouter pollewop:
jeetje knor zo lijkt ie heeeeel veel op alicia !quote:Op woensdag 10 november 2004 21:22 schreef Knorretje het volgende:
Ik geloof dat die plant giftig is.quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:04 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Daar gaan we weer op naar de plant met al die blaadjes![]()
[afbeelding]
Dat is ook zo lekker he die aarde en die blaadjes![]()
[afbeelding]
Mjammie mama ik wil meer
[afbeelding]
Ik heb hier de blaadjes afgeknipt tot waar ze er niet meer zo makkelijk aankunnen.quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:12 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
dan hoop ik dat hem nog altijd ben voor geweest. zover ik weet heeft hij nog niet 1 blaadje op
quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:46 schreef pluisje het volgende:
[afbeelding]
Je schoentje zetten heeft niet zo veel nut als er geen cadeautje voor het paard bij zit
[afbeelding]
Maar gelukkig hadden we nog van die smakelijke worteltjes staan![]()
Ik denk dat Tobias dacht zo makkelijk van zijn worteltjes af te kunnen komenquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:56 schreef Anitra het volgende:
Tobias denk jij dat het paard wel die lichtgevende worteltjes wil
quote:Op zondag 14 november 2004 10:04 schreef phluphy het volgende:
Anitra, ze lijken inderdaad erg op elkaar![]()
Moussy.... krijgen je kids elke dag van die 'grote kado's' in hun schoen? Dan ga je nog failliet![]()
Dat is jammerquote:Op zondag 14 november 2004 19:50 schreef snoopy het volgende:
Ik heb een vijltje en echt geprobeerd zijn nageltjes te vijlen maar er zitten steeds weer scherpe hoekjes die ik over het hoofd zie![]()
Stoer is ie hequote:Op zondag 14 november 2004 10:26 schreef snoopy het volgende:
Morris heeft dezelfde jas als Cas![]()
Jaquote:Op zondag 14 november 2004 20:45 schreef moussy het volgende:
Stoer is ie he
Vooral die spekpootjes eronderquote:Op zondag 14 november 2004 20:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Stoer is ie he
[afbeelding]
Suus, wat sta je er gekleurd op!!
Hey Moussy! Wil je dat niet weer doen?quote:
Ligt het aan mij, of loopt hij er zelfs rood van aan?quote:Op maandag 15 november 2004 14:03 schreef m@x het volgende:
Opperste concentratie!
Sjips!quote:Op maandag 15 november 2004 15:11 schreef moussy het volgende:
Jonnetje, ze gaan tot maat 86
Wat heeft Kai een lekkere oorlelletjes![]()
Je zou kunnen gaan kijken en passen, Cas heeft een maat 80 aan, 86 verzoop ie in.quote:Op maandag 15 november 2004 15:19 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Sjips!
Daar past ie nu al niet meer in....
Jammer....![]()
Ligt niet aan jou hoor. Hij ligt altijd met een rode kop te drinken en hij heeft momenteel ontzettend last van puistjes waardoor hij er nog roder uitziet.quote:Op maandag 15 november 2004 15:02 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of loopt hij er zelfs rood van aan?
Ik heb dus bij Saskia (en ook bij Daniëlle!) nog echt zo´n "kleine baby gevoel" terwijl ze al halve dreumessen aan het worden zijn! En dan zie je ineens Saskia in die doos en sta je versteld van de grootte!quote:Op maandag 15 november 2004 22:06 schreef Karin het volgende:
SaskiaHeerlijk zo'n doos!! je moeder en/of vader moeten je eigenlijk veel meer spammen hoor, we hebben je veels te lang niet gezien
pffff... gister nog in het creatieve uitspattingen topicquote:[je moeder en/of vader moeten je eigenlijk veel meer spammen hoor, we hebben je veels te lang niet gezien
Hebben ze in Utrecht geen spel-o-theek???quote:Op maandag 15 november 2004 22:52 schreef Luckepuk het volgende:
ik wil ook een spel-o-theek in de buurt...![]()
Deze zou enigszins te doen zijn, maar dan moet ik nog geen grote dingen *wijst naar wip van Janneke* nemen, want die krijg ik nooit mee op de fiets.quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hebben ze in Utrecht geen spel-o-theek???
Even gezocht met de telefoongids online:
Cumulus Speel-o-theek de Leeuw
Samuel van Houtenstraat 1
3515EA Utrecht
Is het misschien in de buurt of te bereizen voor je??
Beer moet eten...quote:Op maandag 15 november 2004 15:00 schreef Jonnetje het volgende:
Ja, nu je het zegt..
Waar zijn die krulletjes gebleven?
Ik vind dat zo lief he.. Dat ze nu zo zorgzaam worden....
Wilyan begint hier nu met zijn grote beer te slepen.
Beer moet geknuffeld worden, beer moet koekjes eten, beer moet uit Wilyan's beker drinken, beer moet pannekoeken eten![]()
, beer moet uit een gewone beker drinken, beer moet bij mamma op schoot zitten en natuurlijk moet beer ook voorgelezen worden!
Goed zo, Pascalle!!quote:Op maandag 15 november 2004 20:30 schreef Meaghan het volgende:
Elise, knap van je hoor!! Wat wordt ze groot zeg!
En heel toevallig, Pascalle stond vandaag ook voor het eerst los![]()
Haha - als je naar de foto van Elise kijkt, zie je dat kinderwagentje - die moest en zou meegaan op visite! Tja, daar heeft ze natuurlijk haar succes aan te danken, dus wil ze die zeer beslist meenemen.quote:Op maandag 15 november 2004 21:37 schreef Luckepuk het volgende:
[...]
(Ze heeft wel 3 uur met die gekke muts opgelopen, als we hem af deden werd ze boos!)
Kheb na de 5e reddingspoging het zelf-eten ook maar gestaakt, de zuurkool zat overal behalve waar het moest zitten en het bord ging elke keer gevaarlijk richting de grond en ben haar toen met het bord op veilige afstand maar weer gaan voeren!quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:52 schreef bixister het volgende:
hihi Luckepuck zo'n bord vlak voor Suus' neus, grappig dat dat goed gaat. Piet zou het meteen van tafel vegen of omkiepen. leuk dat ze 't zo lekker vond. we hebben hier nog geen zuurkool uitgeprobeerd want G-Daddy is er niet bepaald gek op.
Mous, kun je er geen vleugeltjes achter soepen?quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:09 schreef moussy het volgende:
Wilyan is een geboren huisvaderen morris is gewoon kjoet
Mijn engeltje
de foto is zo juist al engelachtig genoeg lijkt me!quote:Op woensdag 17 november 2004 11:32 schreef Jonnetje het volgende:
Mous, kun je er geen vleugeltjes achter soepen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |