Nee hoor, ik heb nog geen "boem" gehoord.quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:04 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik heb wat gemist geloof ik
Ik zeg 4 moslims, die zich vervelen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:07 schreef RoelerMF het volgende:
bommelding.
Jammer dat ze niet wat groter zijn, kon ik nog wat gaan soepen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:12 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]
Kan de klap deze keer in ieder geval niet van links komenquote:Op vrijdag 5 november 2004 23:11 schreef Omaha het volgende:
Ik denk dat ze via de email hebben binnengekregen:
"Den Haag, linker rijstrook, bom.
Groetjes Youssouf"
Nee, dat is alleen een schijnbeweging.quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:14 schreef just me het volgende:
maatregelen opgeheven !!!
Eigenlijk moeten we aan het werk, maar nu even niet!quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:17 schreef Omaha het volgende:
[afbeelding]
quote:Arrestatie in Groningen na bomdreiging Den Haag
DEN HAAG - De politie heeft zaterdagochtend in het Groningse Hoogezand-Sappemeer een 27-jarige man aangehouden in verband met de bomdreiging vrijdagavond in Den Haag. Een woordvoerder van de politie heeft dat zaterdag gezegd. Over de identiteit van de arrestant gaf hij geen informatie.
Naar aanleiding van de dreiging, die vrijdag rond 19.00 uur binnenkwam, werd een wijd gebied rond de Amerikaanse ambassade in Den Haag uren afgezet. Verder sloot de politie op de snelwegen richting Den Haag rijbanen af om het verkeer ,,te temporiseren'' en in de gaten te houden.
Over de inhoud van de dreiging wilde de zegsman niets kwijt. ,,Het onderzoek is nog niet afgerond,'' aldus de woordvoerder. Hij meldde wel dat de melding niet bij het regiokorps Haaglanden, maar elders was binnengekomen.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:26 schreef Cheese het volgende:
Is tie weer open
omg
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:26 schreef Cheese het volgende:
Is tie weer open
omg
Jij weet niet hoeveel koffie ze ondertussen gedronken hebbenquote:Op zaterdag 6 november 2004 16:38 schreef Loedertje het volgende:
Wat is er toch met jullie?
Doet de poltie eindelijk zijn werk eens goed, worden daders van diverse delicten deze week direct opgepakt, is het nog niet goed
zei iemand koffie ??quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:50 schreef Cheese het volgende:
[..]
Jij weet niet hoeveel koffie ze ondertussen gedronken hebben
heb je nog niet genoeg gehadquote:Op zaterdag 6 november 2004 16:53 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
zei iemand koffie ??![]()
"afloswagen, zet hem nog eens een keer in de koffie"quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:56 schreef -Eddow- het volgende:
heb je nog niet genoeg gehad
Die hebben ze in haar felgele rugzak gestopt.quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:16 schreef kibber het volgende:
Maar de grote vraag na gisteren was: hoe is het afgelopen met Mevrouw Timmermans?!
Was dat niet de brandweer die in de koffie werd gezet?quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:58 schreef Cheese het volgende:
[..]
"afloswagen, zet hem nog eens een keer in de koffie"
jaquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:30 schreef Steijn het volgende:
Was dat niet de brandweer die in de koffie werd gezet?
hee de 12050, dat is een onopvallende politie eenheid ( in burger) van het bureau Jan Hendrikstraat ( alle eenheden van dat bureau hebben 12 als eerste cijfercombi)quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:38 schreef kibber het volgende:
EN de 12 0 50...
en vooral geen actie ondernemenquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:48 schreef Absinth het volgende:
Graag alleen positie doorgeven
ook dat nogquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:23 schreef -Eddow- het volgende:
De arrestant is zaterdag aan het eind van de middag weer vrijgelaten. Uit een onderzoek van Politie Haaglanden bleek namelijk dat hij niets met de bomdreiging in de richting van de Amerikaanse ambassade te maken had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |