Klik om mee te luisterenquote:Omgeving Amerikaanse ambassade afgezet na bommelding
Uitgegeven: 5 november 2004 20:03
Laatst gewijzigd: 5 november 2004 20:48
DEN HAAG - De politie heeft vrijdagavond de wijde omgeving van de Amerikaanse ambassade in Den Haag afgezet in verband met een bommelding. Waar de bommelding is binnengekomen, kon de woordvoerder van de politie nog niet zeggen. De zwaarbeveiligde ambassade staat aan het Lange Voorhout.
Ook de Lange Vijverberg en enkele andere straten zijn afgezet. De politie houdt al het verkeer tegen. Drie tramlijnen (10, 16 en 17) worden omgeleid.
Volgens de woordvoerder kwam de bommelding even voor zeven uur elders binnen. Hij wil niet zeggen waar en hoe de melding binnen kwam. Ook deelt hij niks mede over de inhoud van de "bomdreiging".
Beveiligingspersoneel van de ambassade en een eenheid wapens en terreur van de politie Haaglanden doen onderzoek. Zij zoeken niet binnen in de ambassade, maar hij kan niet zeggen waar wel precies. Maar de bommelding heeft volgens hem wel degelijk betrekking tot de ambassade.
Bluswagen
Een bluswagen van de brandweer is het terrein van de ambassade binnen gereden. Hij neemt volgens de zegsman positie in zodat de brandweer kan blussen als dat nodig is. Dit is geen standaard procedure, aldus de zegsman.
De nabijgelegen Koninklijke Schouwburg is niet ontruimd. De voorstelling gaat door. Een bijeenkomst in Theater Diligentia werd voortijdig afgebroken.
De route langs de Amerikaanse vertegenwoordiging is een belangrijke verkeersader in Den Haag.
Als de politie weer weg is.quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:27 schreef Cheese het volgende:
Wanneer komen de terroristen nou?
lolquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:28 schreef Steijn het volgende:
JA ZE HEBBEN EEN EXPLOSIE GEHOORD!!!!!!!!!!!!!!
Oh nee, ik droom. :')quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:28 schreef Steijn het volgende:
Kunnen we niet meeluisteren met de terroristen?quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:28 schreef Twingo_Driver het volgende:
Terroristen hebben ook scanners![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:28 schreef SHERMAN het volgende:
Ik hoorde niks over een explosie
quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:28 schreef SHERMAN het volgende:
Ik hoorde niks over een explosie
Mss lezen ze wel meequote:Op vrijdag 5 november 2004 21:29 schreef itsontoday het volgende:
Ze hebben elkaar niet echt veel te melden he.
Als ze maar op de zelfde frequentie zitten hequote:Op vrijdag 5 november 2004 21:29 schreef Cheese het volgende:
[..]
Kunnen we niet meeluisteren met de terroristen?
Misschien zitten ze inderdaad in de file
http://www.google.nl/sear(...)nner&btnG=Zoeken&lr=quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:29 schreef Cheese het volgende:
[..]
Kunnen we niet meeluisteren met de terroristen?
Misschien zitten ze inderdaad in de file
Oh toch maar weer ff inschakelen dan!quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:28 schreef Steijn het volgende:
lolquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:30 schreef Omaha het volgende:
[..]
Oh toch maar weer ff inschakelen dan!
Weinig paniek in ieder geval.quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:29 schreef itsontoday het volgende:
Ze hebben elkaar niet echt veel te melden he.
Dan moet je vooral nu gaan Fok!ken.quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:30 schreef -Xerxes- het volgende:
hmmz, zit al een half uur te zappen op welke zender TopGear is, blijkt dat godverdomme om half 10 te beginnen ipv 9 uur![]()
Welke kleur heeft ie?quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:33 schreef Absinth het volgende:
Beriichtje voor iedereen
Mogen alleen positie van die wagen doorgeven
Zo net zeiden ze nog geel.quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:34 schreef Absinth het volgende:
Groen
Doen ze altijd als het kritiek wordt....quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:34 schreef just me het volgende:
en weer radio stilte..
C2000quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:36 schreef kibber het volgende:
Lange stilte...
Hebben ze eigenlijk geen crypto kanaal?
adem inhoudenquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:37 schreef Cheese het volgende:
Ik heb de hik van het lachen gekregen
(serieus)
Maar niet te langquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
adem inhouden
Er hangt wel een doodse stiltequote:Op vrijdag 5 november 2004 21:38 schreef SHERMAN het volgende:
.....volgens mij zijn ze allemaal opgeblazen
Tot je "BOEMMM" hoortquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:38 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maar niet te lang![]()
Bloed zie je toch niet via de scanner.quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:41 schreef CybErik het volgende:
Pff... ik ben een half uur of langer weg en er is nog steeds geen bloed
Anti-climax
De terroristen zijn onderweg, de politie mag alleen niks doenquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:41 schreef CybErik het volgende:
Pff... ik ben een half uur of langer weg en er is nog steeds geen bloed
Anti-climax
...niet?quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:42 schreef Steijn het volgende:
[..]
Bloed zie je toch niet via de scanner. :')
Net een leuks tukje geweest... Groene auto waarnaar uitgekeken moest worden... geen actie ondernemen maar de locatie doorgevenquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:42 schreef Stuart het volgende:
Waar is de spanning![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:44 schreef -Jay-20- het volgende:
klik hier voor een foto van het gebied.
Die willen natuurlijk ook Fok!ken.quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:44 schreef SHERMAN het volgende:
12050
Mensen willen naar huis
Lijkt niet echt op Den-haagquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:44 schreef -Jay-20- het volgende:
't moet nog beginnen hoor !quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:44 schreef itsontoday het volgende:
is het afgelopen?
Da's minder, mijn vader werkt aan de overkant.quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:44 schreef -Jay-20- het volgende:
Sorry, kon het niet latenquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:44 schreef kibber het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:45 schreef schatje het volgende:
Wat is er aan de hand??
Ik heb geen zin om alles door te lezen![]()
.
Bom melding Amerikaanse ambasade..quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:45 schreef schatje het volgende:
Wat is er aan de hand??
.
Is daar geen andere stream voor ergensquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:45 schreef awesomedude het volgende:
er is ook kort porto verkeer onderling, maar die hoor je niet via internet
scannertje aan dus
Nou, dat staat je netjes, het zijn maar twee pagina'squote:Op vrijdag 5 november 2004 21:45 schreef schatje het volgende:
Wat is er aan de hand??
.
Dit is toch ook onderling?quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:45 schreef awesomedude het volgende:
er is ook kort porto verkeer onderling, maar die hoor je niet via internet
scannertje aan dus
niksquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:45 schreef schatje het volgende:
Wat is er aan de hand??
.
Nee, dat is ook de verkeerde, je moet de politiescanner hebben.quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:46 schreef CybErik het volgende:
Pff ik hoor echt niks via die kutscanner
Iets met politie enzo, maar heb geen zin om het allemaal uit te typen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:45 schreef schatje het volgende:
Wat is er aan de hand??
.
Stofwolk van Ijslandquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:48 schreef kibber het volgende:
[afbeelding]
Ja, lees het topic maar door.quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:49 schreef -Rob- het volgende:
[..]
Iets met politie enzo, maar heb geen zin om het allemaal uit te typen.
Bijna goedquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:49 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Stofwolk van Ijsland
Ja die linkerquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:49 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Stofwolk van Ijsland
Stof in de walkie talkiesquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:51 schreef SHERMAN het volgende:
HEt is wel verdomd stil
quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:52 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Stof in de walkie talkies
quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:52 schreef awesomedude het volgende:
We krijgen dus niet alleen maar file informatie, maar ook bommelding info,
"Heel Nederland is
vandaag afgesloten ivm met een bommelding"........
Ik dacht al versta ik dat nou goed.quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:56 schreef Cheese het volgende:
Ze hebben eenheden nodig om batterijen te verwisselen
Reden?quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:56 schreef CybErik het volgende:
Scanner Amsterdam zegt dat Consulaat in Amsterdam ook wordt bewaakt...
Er zijn ook Hyundai's in Amsterdam gezienquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:57 schreef kibber het volgende:
Reden?
Zeker bij de dealer.quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:58 schreef Cheese het volgende:
[..]
Er zijn ook Hyundai's in Amsterdam gezien
Doorgereden... Hij owu die boete niet..quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:58 schreef Cheese het volgende:
[..]
Er zijn ook Hyundai's in Amsterdam gezien
Na 95 minuten luisteren door mij zijn ze erachter..quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:59 schreef Cheese het volgende:
Ze hebben de parkstraat vergeten af te sluiten
vertel ons eens hoe 55 01 eruit zietquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:00 schreef Steijn het volgende:
*journaal aan zet*
En 1201quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:01 schreef Cheese het volgende:
[..]
vertel ons eens hoe 55 01 eruit ziet :'
quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:01 schreef Cheese het volgende:
[..]
vertel ons eens hoe 55 01 eruit ziet
En Magnumquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:01 schreef kibber het volgende:
[..]
En 1201
quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:03 schreef Steijn het volgende:
Moet je nu voor de grap even een rotje afsteken.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:03 schreef Steijn het volgende:
Met een lont uit je schoen er naartoe lopen en dan doen alsof je hem aansteekt...quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:03 schreef Steijn het volgende:
Die bovenste is de 5501, de onderste de 1201. De sfeer in het korps is belabberd volgens de journaal verslaggever.quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:03 schreef kibber het volgende:
[..]
~Die onderste of bovenste?
quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:05 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]
Tjeck daar bij de rechter boom
quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:04 schreef Steijn het volgende:
Die bovenste is de 5501, de onderste de 1201. De sfeer in het korps is belabberd volgens de journaal verslaggever. :')
quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:05 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]
Ze missen hun koffie uren nu natuurlijkquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:06 schreef PrintScrn.nl het volgende:
Plannuhtjuh foor aflossingh...
Valt idd niet opquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:05 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:08 schreef BabeWatcher het volgende:
1998: gelijktijdig gaan er bommen af bij de Amerikaanse ambasades in Kenia en Tanzania.
Ik zie nu net op een webcam dat er file staat op de ringweg van Parijs, misschien is ploeg B te laat op zijn bestemming (amb.Parijs) in moet ploeg A (Den Haag) wachten.
ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:08 schreef Absinth het volgende:
Valt idd niet op
Mail die foto ff door naarquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:09 schreef Cheese het volgende:
t' gaat goed komuh
saai
Heb de foto door gemailedquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:11 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Mail die foto ff door naar
bommelding@politie.nl
Vinden ze hem zo
Kan dit topic ook weer gelsoten worden
hoor niks....quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:13 schreef itsontoday het volgende:
HE! ze gaan actie ondernemen!
vandaar de actiequote:Op vrijdag 5 november 2004 22:13 schreef Absinth het volgende:
[..]
Heb de foto door gemailed
daar, bij die rechterboomquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:16 schreef -Eddow- het volgende:
Tis natuurlijk donker
[afbeelding]
Dus zien ze hem niet zo snel
Sam Fischer is onderweg.quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:17 schreef ChatGirl het volgende:
worden er nog geen nightvison sluiptechnieken gebruikt?
Koffie halenquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:25 schreef ChatGirl het volgende:
wat moeten ze bij financien gaan doen, verdenken ze Zalm?
bah, van die vieze slappe koffiequote:Op vrijdag 5 november 2004 22:26 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Koffie halen
who the fuck is mevr Timmermans?quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:28 schreef kibber het volgende:
Slechte zaak dat mevrouw Timmermans met haar gele rugzak het hoogtepunt van de avond was...
het hoogtepunt van de avondquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:32 schreef ChatGirl het volgende:
who the fuck is mevr Timmermans?
Mevrouw Timmermans was vervelend bij de blokade... ze hebben haar weggestuurdquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
who the fuck is mevr Timmermans?
oke je plicht zit erop fijn weekendquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:40 schreef Cheese het volgende:
't slechtste is nog, zij krijgen betaald om naar dat geleuter te luisteren en wij niet
ik ga ontkoppelen
quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:41 schreef -Eddow- het volgende:
oke je plicht zit erop fijn weekend
volgende week weer?quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:43 schreef Cheese het volgende:
dag 1020, 1061, 504, 1022, 2121 en alle anderen die meegewerkt hebben aan 2 uur entertainment van de bovenste plank
Ik heb wel meer gelachen dan bij menig ander topic moet ik zeggenquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:44 schreef ChatGirl het volgende:
volgende week weer?![]()
vraag het ff aan 1061, die kan dat wel regelen :')quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:46 schreef Flowce het volgende:
Ik mag mijn straat niet.. leuk hoor...kutzooi.....met 9 11 kon ik in eerste instantie niet met de verhuisspullen mijn straat in.
Heb toen als enige een ontheffing gekregen om spullen te verhuizen. kon ik de auto midden op straat kwijt, want ander verkeer kon er niet in.
Maar toen werd er dus echt niet gevraagd om legatimatie ofzo en de auto had vol kunnen liggen met zwaar explosief materiaal. Kon zo Brits cosulaat opblazen en amerikaanse erbij.
jaja met 5 mensen van de persquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:49 schreef -Eddow- het volgende:
PERS VAK
Heb je mijn goede raad aangenomen en issie al overquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:46 schreef Cheese het volgende:
[..]
Ik heb wel meer gelachen dan bij menig ander topic moet ik zeggen
(tijden niet de hik van de lach gehad)
Goed weekend, dienders.
half den haagquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:53 schreef pekel het volgende:
Is d'r nog iets ontploft?.
hij's vanzelf over gegaanquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:51 schreef deedeetee het volgende:
Heb je mijn goede raad aangenomen en issie al over![]()
Hmm toch nog dreiging?quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:57 schreef Caesu het volgende:
Rijstroken snelwegen naar Den Haag ook afgesloten.
Ik ga een topic openen om te vragen of iemand die groene hyundai al gezien heeftquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:57 schreef Cheese het volgende:
jullie gaan er toch geen deel 3 van maken he?
Wij weten meer dan Wester, Chatgirl. Wij hebben 2 uur lang de calamiteiten zender gevolgd.quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:59 schreef ChatGirl het volgende:
ff barend & van dorp kijken, misschien dat frits wester wat weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |