Volgensmij tellen ze de verschillende soorten kaarten die voorbij komen, als er alleen goede overbljiven kunnen ze hoger inzetten.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:35 schreef MeScott het volgende:
Leuke aflevering weer gisteren, alleen ik snapte niet goed hoe dat tellen in zijn werk ging... Het heeft met kansberekening te maken ben ik achter gekomen, maar waarom deden ze dat met zn tweeën (die Lisa en Paul), kan toch net zo goed in je eentje ?
Erg grote spoiler voor seizoen 2, vooral het einde daarvan, lezen op eigen risico!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O_o o_O O_O °_O °_° O_°
quote:Op zondag 3 juli 2005 19:54 schreef Euc- het volgende:
[..]
Erg grote spoiler voor seizoen 2, vooral het einde daarvan, lezen op eigen risico!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
quote:Op zondag 3 juli 2005 21:12 schreef Charmian het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O_o o_O O_O °_O °_° O_°
om gelijk je avond nog erger te verpesten:quote:
Agreequote:
Broertje en Moeder willen ook meekijken (lees meebetalenquote:
Jammer dat de serie niet echt is, anders had ik graag met die kerel willen ruilenquote:
Ik kan wel eens navraag voor je doen bij een vliegschoolquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:04 schreef Euc- het volgende:
[..]
Jammer dat de serie niet echt is, anders had ik graag met die kerel willen ruilen![]()
Heb net die scene gemist, kwam net weer binnenvallen toen ze zei 'don't ruin the moment' en a la MJ in haar kruis grabbelde.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:04 schreef Euc- het volgende:
[..]
Jammer dat de serie niet echt is, anders had ik graag met die kerel willen ruilen![]()
Te weinig spannendsquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:05 schreef static het volgende:
[..]
Heb net die scene gemist, kwam net weer binnenvallen toen ze zei 'don't ruin the moment' en a la MJ in haar kruis grabbelde.
Wat was er voorafgegaan? Heb nog wel dat stukje in de haven gezien.
Met het eerste ben ik het zeker eens, die bril vond ik best wel staan eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:04 schreef Euc- het volgende:
[..]
Nessa mag er trouwens ook wezen, jammer van die bril deze aflevering
enquote:"Lara Flynn Boyle will return to series television when she joins the cast of the NBC drama 'Las Vegas' this fall."
quote:LOS ANGELES (Zap2it.com) Rachael Leigh Cook has finally found a home -- at least temporarily -- on network television.
The "She's All That" star, whose luck with network-TV projects has been less than stellar in recent years, will have a recurring part on NBC's "Las Vegas" this season. She'll play a real-estate agent who becomes a potential love interest for Danny McCoy (Josh Duhamel).
Komen dit najaar erg veel goeie series op computer tvquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |