In de VS is seizoen 1 al uit op dvd.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:13 schreef static het volgende:
Komt de serie nog op DVD?
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
In de VS is seizoen 1 al uit op dvd.
*klik*
De titel is:quote:
Vertel?quote:Uncut & Uncensored
Is sinds vorige week om 22:00, heb dan ook het begin gemist.quote:
Idd. Veel beter zelfsquote:Op zondag 12 juni 2005 14:39 schreef Xante het volgende:
Wel balen dat het nu om 22.00 komt, 23.00 kwam toch wat beter uit.
Danny is volgende week weer normaal.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oei...
Danny is wel erg de weg kwijt...
Stapte halverwege in dus waarom die dochter nou zo pissig was op Sam??
Dat verklaart hetquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:04 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Danny is volgende week weer normaal.
Weet je het van dat begrafenisfeest? Sam wilde het feest wel, en Delinda niet, Delinda heeft ook ooit is sex gehad in zo'n doodskist.
Het blijft gewoon een goeie serie.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat verklaart hetVolgende week weer
Zijn te koop.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:28 schreef MeScott het volgende:
maar als ik hoor dat er DVD's te koop zijn, ga ik daar maar eens naar op zoek![]()
Tssk.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:29 schreef OMG het volgende:
Ik heb het eerste kwartiertje gemist, want ik was uit eten.
Sexyquote:
Yep, heb de box van serie 1 zien liggen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ook in Nederland al?
quote:
Ik had de hele tijd iets van "jezus trek ff een goede bh aan" Dat is echt geen overbodig luxe.quote:Op zondag 26 juni 2005 07:43 schreef MidnightRambler het volgende:
wat is die nikki cox trouwens lelijk geworden.. t lijkt net een varkenskop en die tieten hangen erbij als 2 marmotten boven een kampvuur in zimbabwe.
Ik vind dat sowieso één van de mindere vrouwen in de serie.quote:Op zondag 26 juni 2005 07:43 schreef MidnightRambler het volgende:
wat is die nikki cox trouwens lelijk geworden.. t lijkt net een varkenskop en die tieten hangen erbij als 2 marmotten boven een kampvuur in zimbabwe.
Volgens mij haal je wat namen door elkaar.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso één van de mindere vrouwen in de serie.
Geef mij Sam, Molly Sims, of Delinda, Marsha Thomason, maar.
Damn.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:59 schreef OMG het volgende:
[..]
Volgens mij haal je wat namen door elkaar.
Sam wordt gespeeld door Vanessa Marcil en Delinda door Molly Sims. Marsha Thomason speelt Nessa.
Ik was heel even bang dat Danny uit de serie zou verdwijnen, totdattie ging slapen *zucht*quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oei...
Danny is wel erg de weg kwijt...
Stapte halverwege in dus waarom die dochter nou zo pissig was op Sam??
Dat met dat raam was tof.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik was heel even bang dat Danny uit de serie zou verdwijnen, totdattie ging slapen *zucht*
Woeiiiii ja dat was wel ff slikken.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:06 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat met dat raam was tof.
Ik dacht echt even dat ie op de rand zou staan of al zou zijn gesprongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |